SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat de mijne dat sowieso zou doen. Zelfs ik vind 12 verdiepingen met de trap omhoog te veel van het goedequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Als die pakketbezorger één seconde had gewacht had ik hem kunnen vertellen dat de lift kapot is en dat hij het pakje ook beneden even neer mag leggen, dat scheelt hem weer een paar verdiepingen
Laat je je nog een keer testen over 5 dagen, omdat je nu negatief bent?quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:49 schreef Haags het volgende:
Doordat mijn dochter nu corona heeft zit ik dus tot vrijwel zeker 5 maart thuis
The fuck.
Kun je trams ook vanuit huis besturen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:49 schreef Haags het volgende:
Doordat mijn dochter nu corona heeft zit ik dus tot vrijwel zeker 5 maart thuis
The fuck.
Ja ik weet niet. Ik werk toch vanuit huis ik ontmoet al een week lang verder niemand en heb (nog) geen klachten. Dilemma wel. Mocht ik klachten krijgen dan sowieso maar aangezien ik volgende week ook thuis zit en de week daarna ook...quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Laat je je nog een keer testen over 5 dagen, omdat je nu negatief bent?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je trams ook vanuit huis besturen?
Aiiii. Dat is vervelend.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:57 schreef mschol het volgende:
hmm vriendin van mn pa heeft ook corona(en das niet goed, ze heeft oa COPD)
Ja het zou dan puur voor jezelf zijn om te weten of je het dan alsnog hebt gekregen in deze weken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Ik werk toch vanuit huis ik ontmoet al een week lang verder niemand en heb (nog) geen klachten. Dilemma wel. Mocht ik klachten krijgen dan sowieso maar aangezien ik volgende week ook thuis zit en de week daarna ook...
[..]
terecht, werken zal jequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Muppet probeerde me werk in de maag te splitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |