SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat de mijne dat sowieso zou doen. Zelfs ik vind 12 verdiepingen met de trap omhoog te veel van het goedequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Als die pakketbezorger één seconde had gewacht had ik hem kunnen vertellen dat de lift kapot is en dat hij het pakje ook beneden even neer mag leggen, dat scheelt hem weer een paar verdiepingen
Laat je je nog een keer testen over 5 dagen, omdat je nu negatief bent?quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:49 schreef Haags het volgende:
Doordat mijn dochter nu corona heeft zit ik dus tot vrijwel zeker 5 maart thuis
The fuck.
Kun je trams ook vanuit huis besturen?quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:49 schreef Haags het volgende:
The fuck.
Ja ik weet niet. Ik werk toch vanuit huis ik ontmoet al een week lang verder niemand en heb (nog) geen klachten. Dilemma wel. Mocht ik klachten krijgen dan sowieso maar aangezien ik volgende week ook thuis zit en de week daarna ook...quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Laat je je nog een keer testen over 5 dagen, omdat je nu negatief bent?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je trams ook vanuit huis besturen?
Aiiii. Dat is vervelend.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:57 schreef mschol het volgende:
hmm vriendin van mn pa heeft ook corona(en das niet goed, ze heeft oa COPD)
Ja het zou dan puur voor jezelf zijn om te weten of je het dan alsnog hebt gekregen in deze weken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Ik werk toch vanuit huis ik ontmoet al een week lang verder niemand en heb (nog) geen klachten. Dilemma wel. Mocht ik klachten krijgen dan sowieso maar aangezien ik volgende week ook thuis zit en de week daarna ook...
[..]
terecht, werken zal jequote:Op woensdag 17 februari 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Muppet probeerde me werk in de maag te splitsen.
True.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja het zou dan puur voor jezelf zijn om te weten of je het dan alsnog hebt gekregen in deze weken.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:09 schreef Karzai het volgende:
Zag niemand bij de testlocatie toen ik daar net voorbij reed, corona is een hoax!
kom maar hier, steken we je even aan..quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:09 schreef Karzai het volgende:
Zag niemand bij de testlocatie toen ik daar net voorbij reed, corona is een hoax!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Muppet probeerde me werk in de maag te splitsen.
Allemaal de schuld van van Bill Gattes.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:09 schreef Karzai het volgende:
Weekje naar Rundumhause.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:14 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik eind mei een weekje vrij neem is vakantiegeld binnen
Kip met snijbonen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
O ja wat moet ik eten.
Wat eten jullie?
Gevulde puntpaprika'squote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
O ja wat moet ik eten.
Wat eten jullie?
geen idee of ik wel trek hebquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
O ja wat moet ik eten.
Wat eten jullie?
Pasta met kip en broccoliquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
O ja wat moet ik eten.
Wat eten jullie?
Salade.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:18 schreef Karzai het volgende:
nog even bedenken wat ik erbij eet
ik heb paprika, ui, veldsla, tomaat, komkommer, avocado, tomaat, champignons, mozzarella en aardappeltjes
Jij niet alleen.. gr gr van de andere kinderen en ouders van de groep op het kinderdagverblijf van je dochter.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:49 schreef Haags het volgende:
The fuck.
En die kennen ook mensen. Dus heel Nederland moet thuisblijvenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij niet alleen.. gr gr van de andere kinderen en ouders van de groep op het kinderdagverblijf van je dochter.
Nou nee, die mogen allemaal lekker 5 dagen thuis blijven en als ze klachten hebben zich ook laten testenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die kennen ook mensen. Dus heel Nederland moet thuisblijven
allemaal de schuld van haagsquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En die kennen ook mensen. Dus heel Nederland moet thuisblijven
Same. Ben maar 2 of 3 keer naar kantoor geweest sinds maart vorig jaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit bijna een jaar thuis nu
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vanaf 16 maart ook al.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
nog ongeveer 3 weken en dan ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Tomaten gevuld met gehakt, verse tomatensaus en krieltjes met rozemarijn uit de ovenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
O ja wat moet ik eten.
Wat eten jullie?
Ik ook. Sinds de promotie van mijn vriendin thuiswerken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
te veel tomaatquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tomaten gevuld met gehakt, verse tomatensaus en krieltjes met rozemarijn uit de oven
en had je je buitenlandse liefde wat meer uit kunnen diepen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Als iedereen gewoon zoals ik gedaan had waren we al maandenlang uit de ellende, bedankt tokkies.
Ik ben sinds 26 februari thuis. En sindsdien maar 1 keer op kantoor geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. Ben maar 2 of 3 keer naar kantoor geweest sinds maart vorig jaar.
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tomaten gevuld met gehakt, verse tomatensaus en krieltjes met rozemarijn uit de oven
Yup ook al, onze ballen ontploffen zo wel dagelijks.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en had je je buitenlandse liefde wat meer uit kunnen diepen.
Wanneer was familiefeest met Willeke ook alweer?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Als iedereen gewoon zoals ik gedaan had waren we al maandenlang uit de ellende, bedankt tokkies.
Jezus.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben sinds 26 februari thuis. En sindsdien maar 1 keer op kantoor geweest.En twee collega's in levenden lijve gezien.
Die hebben nu al gigantisch veel meer aanmeldingen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Psychologen gaan nog heel veel extra werk krijgen, mocht het nog langer blijven duren.....
Saw that one comingquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer was familiefeest met Willeke ook alweer?
Niet meer dan logisch ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die hebben nu al gigantisch veel meer aanmeldingen.
Nope. En de wachtlijsten waren al niet bepaald kort.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch ook.
Ook dat jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. En de wachtlijsten waren al niet bepaald kort.
Met een papje?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, drie collega's. Toen ik op kantoor was, zag ik een grote grijze geitenbreier die thuis de VPN niet aan de praat kreeg
Willeke die in de boeien werd afgevoerd met drie ME-honden aan haar billen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens medio april denk ik, mooi man politiehelikopter erboven, kwakveel politie aan de deur.
Van wie?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
Honger, maar moet nog 1.5u wachten met eten..
ik heb echt geluk gehad dat ik heel de tijd gewoon kon doorwerken op kantoor, anders zou ik krankjorum zijn gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
meer snaaien danquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:34 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb al van alles lopen snaaien... nog steeds trek...
Ik ga volgende week mijn manager vragen of ik af en toe een dag naar kantoor mag.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb echt geluk gehad dat ik heel de tijd gewoon kon doorwerken op kantoor, anders zou ik krankjorum zijn geworden
Chineesquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
O ja wat moet ik eten.
Wat eten jullie?
Timingquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was mijn 1e werkdag bij mn nieuwe werkgever
Bij ons mag dat gewoon (af en toe een dag dan he... niet de hele weekquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga volgende week mijn manager vragen of ik af en toe een dag naar kantoor mag.
+1quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb echt geluk gehad dat ik heel de tijd gewoon kon doorwerken op kantoor, anders zou ik krankjorum zijn geworden
Ik herinner mij een 'huh hoe kan ik nou Corona hebben....'quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
Autisten, einzelgängers en loners gaat het makkelijk af.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons mag dat gewoon (af en toe een dag dan he... niet de hele week). Vooral ook vanuit het idee om je mentaal ook een beetje gezond te houden en geen mens bestand is om 24x7 thuis te zitten.
en die staat nog steeds, ik hou mij strikt aan maatregelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik herinner mij een 'huh hoe kan ik nou Corona hebben....'
LIgt er aan hoe autistisch je bent. Genoeg zaken in het leven die zijn ontregelt en daar hebben autisten ook moeite mee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Autisten, einzelgängers en loners gaat het makkelijk af.
Ja, bij ons mag het niet, tenzij met toestemming van je manager. Ze zijn er bij ons heel streng in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons mag dat gewoon (af en toe een dag dan he... niet de hele week). Vooral ook vanuit het idee om je mentaal ook een beetje gezond te houden en geen mens bestand is om 24x7 thuis te zitten.
Enige manier waarop je het niet *kan* krijgen is thuis blijven, niet naar buiten gaan en niemand fysiek zien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
en die staat nog steeds, ik hou mij strikt aan maatregelen
maar goed ik kan nu niet anders dan mijn pa verdenken gezien de rest van de besmettingen..
Ik begin er moeite mee te krijgenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Autisten, einzelgängers en loners gaat het makkelijk af.
Op zich wel terecht gezien alle maatregelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bij ons mag het niet, tenzij met toestemming van je manager. Ze zijn er bij ons heel streng in.
Godver, wat een tijdenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n laatste meeting is om 17:30...
Ja, wij adviseren de overheid, dus we moeten zelf het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Op zich wel terecht gezien alle maatregelen.
Bij ons doen ze of corona niet bestaat en ben je alle dagen welkom. En daarin zie je dat er een bepaalde groep veel op kantoor is, een bepaalde groep helemaal niet en een kleine groep af en toe.
Dan zeer zeker jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wij adviseren de overheid, dus we moeten zelf het goede voorbeeld geven
Dat is toch op zich wel mooiquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik kon het op zich nog wel goed aan tot ik erachter kwam dat ik de liefde van mijn leven ontmoet had.
Gefeliciteerd, je bent geen ras autist!quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin er moeite mee te krijgen
Ja heeft 2 kanten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bij ons mag het niet, tenzij met toestemming van je manager. Ze zijn er bij ons heel streng in.
Deze keer zonder zilverpapiertje?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Gooit paaseitje naar Kwiwi
Jeeejquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent geen ras autist!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin er moeite mee te krijgen
niceeequote:Op woensdag 17 februari 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Luxe eitje van AH, wit, gevuld met crispy cookie
Ja, zo is het bij ons ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja heeft 2 kanten.
Bij ons kiezen ze er voor om de risico's zo veel mogelijk te beperken. In principe heb je 'niks' op kantoor te zoeken, als je er wél bent gelden er behoorlijk veel maatregelen (lopen op kantoor= mondkapje op bijvoorbeeld). Ze houden best wel rekening met dat alles momenteel gewoon kloten is. Beetje ook vanuit het oogpunt dat het voor iedereen gewoon pittig is en ze er niks aan hebben dat als alles weer 'normaal' mag de een na de ander eruit klapt.
Contrast met mijn werkgever. Er staat desinfectie op wat plaatsen, niemand draagt mondkapjes. Corona? Das bier toch?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind wel dat mijn werkgever er top mee omgaat hoor. Alles voor de veiligheid. Snel een thuiswerkvergoeding geregeld. Schermen en bureaustoelen ter beschikking gesteld. En heel veel begrip dat thuis niet altijd alles even soepel loopt.
Wat walgelijk eigenlijk.....quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Contrast met mijn werkgever. Er staat desinfectie op wat plaatsen, niemand draagt mondkapjes, lunchen gezellig nog aan dezelfde tafel en smeren het brood nog in de keuken schouder aan schouder. Corona? Das bier toch?
Klein bedrijf?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Contrast met mijn werkgever. Er staat desinfectie op wat plaatsen, niemand draagt mondkapjes. Corona? Das bier toch?
Ik kom er alleen als ik t nodig acht voor mijn werk. Morgen weer en die dag is mega vol gepland zodat ik waarschijnlijk volgende week niet hoef.quote:
Ja, dit hoor ik ook van vrienden die bij kleine bedrijven werken. Vriendin van mij werkt bij een klein verhuisbedrijf, waar de directeur gewoon letterlijk heeft gezegd dat hij zijn mensen niet vertrouwt als ze thuiswerken.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dit hoor ik ook van vrienden die bij kleine bedrijven werken. Vriendin van mij werkt bij een klein verhuisbedrijf, waar de directeur gewoon letterlijk heeft gezegd dat hij zijn mensen niet vertrouwt als ze thuiswerken.
Tikje tragisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mijn werkgever meer gaan waarderen in het afgelopen jaar. Ik hoop alleen dat er geen reorganisatie komt, want echt denderend gaat het nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:12 schreef Puala het volgende:
Maar je kan het als werkgever ook maar moeilijk goed doen in dit soort situaties, ik ben blij dat ik niet hoef te beslissen
Bij ons zijn in de UK op het Europees hoofdkantoor de helft van de medewerkers ontslagen, maar dat is een gevolg van Brexit plus de pandemie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben mijn werkgever meer gaan waarderen in het afgelopen jaar. Ik hoop alleen dat er geen reorganisatie komt, want echt denderend gaat het niet
Mehquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons zijn in de UK op het Europees hoofdkantoor de helft van de medewerkers ontslagen, maar dat is een gevolg van Brexit plus de pandemie.
Veel plezier!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga naar het park voor de bootcamp![]()
![]()
![]()
![]()
Met kinderen, hoe werkt dat bij jullie, moeten ze afstand houden?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ben net aangesproken door een mondkapje wappie. Die zijn serieus hardnekkiger dan Jehova's
lol. Dat je er geen ophad of wat?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ben net aangesproken door een mondkapje wappie. Die zijn serieus hardnekkiger dan Jehova's
quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:22 schreef mootie het volgende:
Bij ons doen we gewoon of corona niet bestaat.
Mag, sommige collega's doen ellenbogen Ik knuffel ze gewoon sinds maart al helemaal de moeder. Anders kan ik mijn werk niet doen. Maar werd niet op het werk aangesproken maar gewoon hier voor mijn huis op de stoepquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Met kinderen, hoe werkt dat bij jullie, moeten ze afstand houden?
Nou, ouders mogen het terrein niet op om de kinderen op te halen of af te zetten, zelfde geldt voor taxi’s.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Helemaal geen maatregelen?
Nee dat ik er wel een ophad. Ik kwam uit mijn werk, daarna via de AH naar huis dus had hem nog op en doe hem dan thuis af als ik mijn handen kan wassen. Hoe slecht en levensgevaarlijk mondkapjes zijn, kwam er gewoon niet vanaf.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol. Dat je er geen ophad of wat?
Is bij mij ook niet te doen hoor. Zeker de kinderen die intern zitten, die moet en wil je gewoon knuffelen en aandacht geven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag, sommige collega's doen ellenbogen Ik knuffel ze gewoon sinds maart al helemaal de moeder. Anders kan ik mijn werk niet doen. Maar werd niet op het werk aangesproken maar gewoon hier voor mijn huis op de stoep
Sowieso afstand houden van de kinderen, wat als ze vallen en een pleister nodig hebben pf verdrietig zijn en op je schoot willen? Als ik met ouders praat houd ik wel afstand en draag ik een kapjequote:Op woensdag 17 februari 2021 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Is bij mij ook niet te doen hoor. Zeker de kinderen die intern zitten, die moet en wil je gewoon knuffelen en aandacht geven.
En anders hangen ze toch wel om je nek, van die sneak attacks.
Precies!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:28 schreef mootie het volgende:
Kom ik in elk geval ook geen knuffels tekort
Lijkt mij ook niet de bedoeling dat als je met kinderen werkt (en helemaal met kwetsbare kinderen) dat je dan gaat zeggen 'doe maar even anderhalve meter afstand houden'.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Is bij mij ook niet te doen hoor. Zeker de kinderen die intern zitten, die moet en wil je gewoon knuffelen en aandacht geven.
Anders heb je straks een hele generatie die contactgestoord isquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het gros van de kinderen erg veerkrachtig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anders heb je straks een hele generatie die contactgestoord is
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het gros van de kinderen erg veerkrachtig.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb laatst een hele maandag thuis gewerkt.
Ik vind het enger dat ze al zo afgestompt zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het gros van de kinderen erg veerkrachtig.
Dit... dat gezeik steeds over 'de verloren generatie'... Houd toch op man...quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:56 schreef Karzai het volgende:
tegenwoordig zitten die kids toch al 24/7 online?
Chinees.quote:
tweede helft van gisteren:quote:
wel een indicatiequote:Op woensdag 17 februari 2021 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want dan kun je alleen vla eten?
picsquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:01 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe snackbar heeft maaltijdburgers.
Ik ben geïntrigeerd.
die ken ik maakte vroeger een cafetaria op de bos en lommer weg ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:01 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe snackbar heeft maaltijdburgers.
Ik ben geïntrigeerd.
doet ut nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://butlaroo.app/place/-/category/6865/
ja moet een qr code scannen die ik niet hebquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer joh, bij mij wel.
https://butlaroo.app/place/-/ dan?
O wat stom.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja moet een qr code scannen die ik niet heb
en als ze hem uit deed?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn moeder had een kunstgebit en kon gewoon alles eten.
Ik mis er 2 maar heb daar 0 last van eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:06 schreef Karzai het volgende:
Niet dat ik zo'n geweldig gebit heb mis een paar kiezen
als je vla eet heb je geen gebit nodigquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als je niet slaapt?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:06 schreef Karzai het volgende:
Niet dat ik zo'n geweldig gebit heb mis een paar kiezen
Implantaat nemenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis er 2 maar heb daar 0 last van eigenlijk.Wel spijt van maar dat is een ander verhaal. En de kiezen die ik nu nog heb ben ik heel erg zuinig op, daarom morgen vulling laten vervangen van een kies waar vulling beetje van kapot is.
Ja tering duur maar als ik ooit het geld heb wil ik dat wel nog laten doen als het dan nog kan en anders maar niet maar wil sowieso op den duur op alle kiezen een kroon waar nu vullingen zitten.quote:
ik was lang niet naar de tandarts geweest ik ga nu trouw elk half jaar en naar de hygienistquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis er 2 maar heb daar 0 last van eigenlijk.Wel spijt van maar dat is een ander verhaal. En de kiezen die ik nu nog heb ben ik heel erg zuinig op, daarom morgen vulling laten vervangen van een kies waar vulling beetje van kapot is.
Kun je niet stiekem een verzekering afsluitenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tering duur maar als ik ooit het geld heb wil ik dat wel nog laten doen als het dan nog kan en anders maar niet maar wil sowieso op den duur op alle kiezen een kroon waar nu vullingen zitten.
Geen idee maar maak mij er niet druk om nu eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je niet stiekem een verzekering afsluiten
Waarover?quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh vergadering van 2 uur achter de rug. Nu eten. Hommer.
Ook jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]leuk
Toevallig ook van je blad?
Gelijk eroverheen klappen met 500 belevenissen van de S&S bankzakenquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster appt ineens. Hoe het gaat dus ik zo goed...
Begint ze ineens over dat een een leenhondje heeft.....
Ik spreek je al bijna 3 maanden niet ofzo...
nee maar bied je excuses aan ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2021 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk eroverheen klappen met 500 belevenissen van de S&S bankzaken
Sorry.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar bied je excuses aan ofzo
Sorryquote:
NOU NOU METEEN ZO'N TOON WEER KLOTESTIEFKIND DAT JE BENTquote:
durf je wel he, tegen Ettoquote:
Ga maar op Eppo van brabant stampen of zoquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
even wat frustraties er uit meppen
Werk?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
even wat frustraties er uit meppen
Oh daar kom ik nooit. Bloeddruk ditdatquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:05 schreef Makrelis het volgende:
Men is al een etmaal bezig in dat avondklok-topic in NWS. Tot en met jodendeportatie toe gaat het. Man man man.
Gewoon niet lezen, scheelt een hoop irritatie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:05 schreef Makrelis het volgende:
Men is al een etmaal bezig in dat avondklok-topic in NWS. Tot en met jodendeportatie toe gaat het. Man man man.
Ik vind wel handig om daar topic te volgen als er iets groots is (aanslag etc.). Staat dan altijd wel veel informatie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar kom ik nooit. Bloeddruk ditdat
Nah, echt leuk is anders, maar toch wel vermakelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon niet lezen, scheelt een hoop irritatie.
NWS is wel leuk, maar om nou 11! topics vol te plempen over een avondklok.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nah, echt leuk is anders, maar toch wel vermakelijk.
Lijkt me wel lastig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk bijna alleen maar
Is daar nog een vacature voor een lieve geduldige tactvolle subtiele welbespraakte jongeman als ik?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk bijna alleen maar
Nee op het moment helaas nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is daar nog een vacature voor een lieve geduldige tactvolle subtiele welbespraakte jongeman als ik?
Met die MH317-crash meegewerkt aan het topic. Was op een gegeven moment echt een berg informatie. Werd volop gevolgd ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind wel handig om daar topic te volgen als er iets groots is (aanslag etc.). Staat dan altijd wel veel informatie.
Bel de wouten!quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
Al doen we nu ook stiekem in de winkel toch ook wat verkopen maar daar heb ik niet zoveel mee temaken
Toen in Frankrijk enz ook tot midden in de nacht topic steeds gevolgd. Ja dan is NWS wel een handige plek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met die MH317-crash meegewerkt aan het topic. Was op een gegeven moment echt een berg informatie. Werd volop gevolgd ook.
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakkenquote:
nee nog niet. WIl eerst die verhuizing doorkomen en ze zeggen dat het echt anders is als de winkels open gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ben je al verder aan het solliciteren? Kan me voorstellen dat je daar niet lang wil blijven.
Dit geloof ik niet zo als ik kijk naar de reputatie van dat bedrijf.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
en ze zeggen dat het echt anders is als de winkels open gaan
nee ik ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet zo als ik kijk naar de reputatie van dat bedrijf.
Is dat een moordwapen in je broek, of ben je blij mij te zien?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakken
Maar ik kan begrijpen ja dat je eerst de verhuizing even aan de kant wil hebben voor je hier weer mee bezig gaat.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
dat ze met bank en al wel de winkel in zou komen rijden
ja zei ze ook nog dat ik blij moest zijn dat ze zo aardig was.quote:
ja mensen denken toch mij overkomt het nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Snap echt niet waarom ze nog steeds van die crap banken verkopen als er al jarenlang op internet staat koop daar geen bank want troep.
Ik kan mij de frustratie wel goed voorstellen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zei ze ook nog dat ik blij moest zijn dat ze zo aardig was.
Nah was niet goed bij haar hoofd
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
Maar mijn fout is denk ik ook dat ik het in mijn hoofd allemaal mee naar huis neem. Ik denk er nu ook aan en vrees eigenlijk voor het moment dat bepaalde kanten weer gaan bellen ofzo.
Ik geloof dat mijn andere collega's dat niet hebben.
ja maar je hebt wel enige form van fatsoen tochquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan mij de frustratie wel goed voorstellen eigenlijk.Vooral als je hebt gespaard voor een bank enz en het gaat snel kapot.
omdat je er een halve keuken bij krijgt?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Snap echt niet waarom ze nog steeds van die crap banken verkopen als er al jarenlang op internet staat koop daar geen bank want troep.
nee dat doe ik gelukkig niet. Nu ook, als een verkoper iets heeft beloofd en ze hebben het nietgehad zeg ik bel de verkoper maarquote:
ja maar je hebt toch nog wel een beetje fatsoen ? Of begin je ook gelijk de schelden en te dreigenquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik heb ook niet veel geduld als het om dit soort dingen gaat.![]()
Nee dat niet maar ik laat ongetwijfeld wel aan mijn stem horen dat ik mad ben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je hebt toch nog wel een beetje fatsoen ? Of begin je ook gelijk de schelden en te dreigen
Halve keuken voor de helft van de prijs.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je er een halve keuken bij krijgt?
Als je dat goed doet echt ontzettend zwaarquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was weer een prima training. Alleen is planking echt niets voor mij
En dan moesten we ook nog een Superman plank doen. Dat wil zeggen in plank positie tegelijk je linker arm en rechterbeen uitstrekken en daarna terug in positie je rechterarm en linkerbeen...quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je dat goed doet echt ontzettend zwaar
ja dat je boos bent en ontevreden begrijp ik. zou ik ook zijn maar met schreeuwen en shit ga ik echt niet meer voor je doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik laat ongetwijfeld wel aan mijn stem horen dat ik mad ben.
Ook als je het niet goed doet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je dat goed doet echt ontzettend zwaar
En met schitterende, proza-rijke klachtepistels?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat je boos bent en ontevreden begrijp ik. zou ik ook zijn maar met schreeuwen en shit ga ik echt niet meer voor je doen.
ja dan uiteraard welquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En met schitterende, proza-rijke klachtepistels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |