Hier had ik even niet aan gedacht, dank.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar een van degenen uit de top 9 wint dan de dag en valt weg uit de stand
Hier gaan we zometeen op drinkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:52 schreef spleeh het volgende:
Andrew Gilding wint en pakt een toerkaart
En Baggish ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Kevin McDine er nou even uit vliegt...
Hij doet het beter dan ik vooraf verwacht had.quote:
Wat is er mis met Baggish?quote:
Hypetrain die ons door de strot wordt geduwd door Zjakquote:
Prima WK, derhalve gun ik hem een Tourkaart.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Hypetrain die ons door de strot wordt geduwd door Zjak
Mja. Raya is verre van een vloerspeler. Hij houdt hier niet van. Opeenvolging van de wedstrijden met korte pauzes tussendoor. Daar zat ie vroeger altijd constant over te zeiken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ergens wel matig dat Van Barneveld op geen enkele dag eigenlijk de dagfinale heeft gehaald.
Nou succes met je tourkaart zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja. Raya is verre van een vloerspeler. Hij houdt hier niet van. Opeenvolging van de wedstrijden met korte pauzes tussendoor. Daar zat ie vroeger altijd constant over te zeiken.
Dit is nu definitiefquote:Op woensdag 17 februari 2021 16:06 schreef Szura het volgende:
Echt genot als die RJR straks op plek 9 en 11 eindigen
Hij treft op het moment een buitenaards gooiende Shaun McDonald.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Scott Mitchell is ernstig aan het schroeien vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |