En nog 1quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Echt jonge die kut Benito, overal kut gooien en nu tegen Raya weer de ene na de andere waanzinnige finish gooien. Dat die 167 er ook nog bijna in ging godverdomme. Dan had ik mijn cavia's vermoord.
Laat ze het maar niet horenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Echt jonge die kut Benito, overal kut gooien en nu tegen Raya weer de ene na de andere waanzinnige finish gooien. Dat die 167 er ook nog bijna in ging godverdomme. Dan had ik mijn cavia's vermoord.
Raya kan nog onder Michael zakken door straks dik te verliezen oidquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik goed reken is de hele top 4 nu toch al zeker. Raya zou 5 plaatsen moeten zakken om buiten de top 8 te belanden, en volgens mij kunnen er geen 5 plekken bij de laatste 8 zijn met meer dan 7 punten.
Laatste 32 met achter de naam het aantal punten tot nu toe:quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schema bowa?
#werkenvoorjegeld
, en dan zijn er nog 4 anderen nodig die boven hem eindigen. Als je in het rijtje L8 kijk zijn er geen 5 die dat gaat lukken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raya kan nog onder Michael zakken door straks dik te verliezen oid
Hij moet tegen Mandigers, zelfs bij een lethal injection zou hij nog winnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Barney mag alweer aan de bak, hopelijk heeft hij even gauw een spuit insuline gezet.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Bellmont was wel een outsider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |