Ik verbaas me eerlijk gezegd dat jij niet off-the-chart bentquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:25 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die graag zijn verwachtingen bevestigd ziet![]()
[ link | afbeelding ]
Altijd en eeuwig de meest linkse rakker van het stelquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:25 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen die graag zijn verwachtingen bevestigd ziet![]()
[ link | afbeelding ]
Jij dacht dat het al 21u was zekerquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar dit komt helemaal niet overeen met mijn verwachtingen
Dommel is gelukkig altijd warm te krijgenquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:10 schreef Arizona het volgende:
Nu heb ik niet meer alleen een koude neus maar ik heb het helemaal koud. Terwijl het toch écht niet koud is vandaag![]()
Ik kruip zo lekker met Dommel in bed
Wat schuift het?quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef Meridiaan het volgende:
Ave![]()
Iemand zin om mee te gaan naar de topper NEC - De Graafschap
De Graafschapquote:Op woensdag 17 februari 2021 19:48 schreef Meridiaan het volgende:
Ave![]()
Iemand zin om mee te gaan naar de topper NEC - De Graafschap
En dan ligt er ergens nog een verdwaalde sneeuwhoopquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:57 schreef Arizona het volgende:
Zondag 18! graden en zon-genot.
Ik ben al aan het nadenken welk t-shirt ik aan ga trekken
Die even de weg kwijtquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan ligt er ergens nog een verdwaalde sneeuwhoop
Ik vind dat wel weer mooi om te zienquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt bizar he, die extreme verschillen in één week tijdquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo'n zin in as weekendquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt bizar he, die extreme verschillen in één week tijd![]()
Maar heb wel zin in wat warmte.
Plan is om zondag weer een lekker lange wandeling te maken, dat was met de sneeuw niet zo ideaal.
Mooi niet danquote:
Ja echt heel bizar gewoonquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt bizar he, die extreme verschillen in één week tijd![]()
Maar heb wel zin in wat warmte.
Plan is om zondag weer een lekker lange wandeling te maken, dat was met de sneeuw niet zo ideaal.
Jaaaa terrasjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo'n zin in as weekend.
Was nog beter geweest als de horeca open was geweest
Mei....quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
benieuwd hoe lang we daar nog op moeten wachten
veel eerder verwacht ik helaas ook nietquote:
Minstens ben ik bang...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |