SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klinkt als ikea?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Whut.
Faalwebshop, ze hebben m'n factuur en verzendadres verkloot.![]()
OH WELL.
maar ook een waar jij pakketten kan ontvangenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gaat in ieder geval naar een bestaand adres.
En als die het pakket aannemen mag je het daar ophalenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gaat in ieder geval naar een bestaand adres.
in schubbekutteveenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
En als die het pakket aannemen mag je het daar ophalen
Ja. Wordt als het goed is morgen bezorgd, dus ik kijk wel even of ik 'm naar het pakketpunt krijg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als ikea?
is dat voor je regenbroek?
oepsquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gehad door een eigen fout. Blijkbaar combi oud/nieuw adres ingevuld
Ik kreeg een berichtje via FB en heb het er opgehaald.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oeps
ik kreeg op mn vorig adres 2 jaar later nog pakketjes voor de vorige bewoners.
En dan gewoon heel dom antwoorden 'ja geef even af bij m'n ouders 2 dorpen verderop'..
ja andres kom je er gewoon zelf even om![]()
Ik wilde het dus precies andersom met die adressen, maar ze hebben zelfs m'n naam omgedraaid, dus ik geef de schuld aan een matig bestelsysteem.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gehad door een eigen fout. Blijkbaar combi oud/nieuw adres ingevuld
Daar zou ik snel klaar mee zijn ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oeps
En dan gewoon heel dom antwoorden 'ja geef even af bij m'n ouders 2 dorpen verderop'..
Klinkt als een hele betrouwbare webshopquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde het dus precies andersom met die adressen, maar ze hebben zelfs m'n naam omgedraaid, dus ik geef de schuld aan een matig bestelsysteem.
Allang blij dat de huisnummers en postcodes kloppen.
Zij hadden werkelijk nergens adreswijzigingen door gegevenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kreeg een berichtje via FB en heb het er opgehaald.
Maar in dat geval na 2 jaar zou ik melden dat het in de kliko ligt als ze het pakket niet snel ophalenTenzij het wat leuks is, dan zou ik het houden
Ik heb nog heel lang post gekregen, ook rouwkaarten. Nog een fittie gehad met die mensen omdat ik ze te laat bij ze in de bus had gedaan.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |