SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee want mijn favo plaat is eindelijk binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wereld, de politiek, Thierry-boys, kaas?
Hmm, morgenvroeg weerquote:
Muziekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee want mijn favo plaat is eindelijk binnen
[ afbeelding ]
Plus natuurlijk dat het scheelt dat de mooiste vrouw van de wereld je eigen vriendin is. Word je vanzelf vrolijk.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Muziek
Met die mooiste vrouw heb je pech. Die heb ik al whoehahaha
Nee, is nou niet een van de levensvragen die ik mezelf dagelijks stel eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ben een beetje poepjes aan het laten
weet je hoe snel die er uit komen?
er ontbreekt wat in je opvoeding danquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, is nou niet een van de levensvragen die ik mezelf dagelijks stel eerlijk gezegd
Maar jij weet het dus wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er ontbreekt wat in je opvoeding dan
Nou een trage gerrie haalt dat echt niet hoorquote:
zo'n hete die er net zo heet uit komt als dat ie er uit gaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou een trage gerrie haalt dat echt niet hoor
Die heb ik niet zo vaak, heb alleen een exodus als ik pech heb met sperzieboontjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n hete die er net zo heet uit komt als dat ie er uit gaat
vaker pittig etenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik niet zo vaak, heb alleen een exodus als ik pech heb met sperzieboontjes.
moet je er een vlammetje bij houden, heb je die scooter niet nodig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat het hier er veel harder uitkomt. zeker wel 30 km. Soms maak ik ook ineens zon vaart naar voren
*maakt notitie*quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je er een vlammetje bij houden, heb je die scooter niet nodig.
is je konthaar ook gelijk weg
Daar heb ik meestal niet zo'n last van, de kipkerrie van de Chinees hier is soms behoorlijk pittig dat de pepers er in drijven alsof het stukjes paprika zijn maar dar merk ik vrij weinig van.quote:
minder sushi etenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Het is mij nog niet gelukt om even van de stoel omhoog te zweven
Een keertje Thais proberen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal niet zo'n last van, de kipkerrie van de Chinees hier is soms behoorlijk pittig dat de pepers er in drijven alsof het stukjes paprika zijn maar dar merk ik vrij weinig van.
Daar bestaat de helft van dit topic uit.quote:
Met goede vis is het echt lekker maar die soja geeft het wel wat smaak jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had laatst een portie sushi bij m'n rijsttafel.
Maar ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo lyrisch over zijn
zonder wasabi of sojasaus is t echt smakeloos.. en de smaak die er aan zit is dan ook alleen soja of wasabi
Snap dat ook niet zo, de keren dat ik bij een sushitent heb gegeten neem ik altijd wel een paar van die dingen voor het idee maar vind het warme vlees toch een heel stuk smaakvollerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had laatst een portie sushi bij m'n rijsttafel.
Maar ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo lyrisch over zijn
zonder wasabi of sojasaus is t echt smakeloos.. en de smaak die er aan zit is dan ook alleen soja of wasabi
ja nou, ik geloof wel dat er goede vis in zat. maar dat 'echt lekker' neuh. dat wil ik echt nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met goede vis is het echt lekker maar die soja geeft het wel wat smaak ja
ja precies dat!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo, de keren dat ik bij een sushitent heb gegeten neem ik altijd wel een paar van die dingen voor het idee maar vind het warme vlees toch een heel stuk smaakvoller
Huehuequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo, de keren dat ik bij een sushitent heb gegeten neem ik altijd wel een paar van die dingen voor het idee maar vind het warme vlees toch een heel stuk smaakvoller
koffie met suikerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies dat!
sushi is een beetje als slappe koffie zonder suiker
Daar heb ik ook niet zo'n last van, ik heb een beetje bijzondere darmenquote:
Hmm, misschien morgen een loempia speciaal ...quote:
is niet veel koffie die ik lekker vind zonder een half klontje suikerquote:
Gitzware espressoquote:
Ik wilde zeggen 'doe ook even je plasje erover' maar dat is weer de andere kant, dan maar 'leg ook je keutel erbij'.quote:
Er even een gerrie op leggenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'doe ook even je plasje erover' maar dat is weer de andere kant, dan maar 'leg ook je keutel erbij'.
Neh, heb al 2 dagen plakpoep. Ik hoop morgen weer gewoon een ouderwetse gezonde Gerrie te hebbenquote:
ja kut is dat.. dat je blijft vegen maar eigenlijk gewoon beter direct onder de douche kan stappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neh, heb al 2 dagen plakpoep. Ik hoop morgen weer gewoon een ouderwetse gezonde Gerrie te hebben
Ik heb vrij soepele droge waar je alleen maar 2 keer veegt voor de vorm, het is alleen wel een beetje traagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neh, heb al 2 dagen plakpoep. Ik hoop morgen weer gewoon een ouderwetse gezonde Gerrie te hebben
Mwa, het vegen valt mee, maar de pot ziet uit als Omaha beachquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja kut is dat.. dat je blijft vegen maar eigenlijk gewoon beter direct onder de douche kan stappen.
moet je aan @CherryLips vragenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:21 schreef shiitake het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe komt het dat het een Gerrie heet hier?
Goede vraag, durf ik ook geen eenduidig antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:21 schreef shiitake het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe komt het dat het een Gerrie heet hier?
Alsof je een vulpen afveegt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja kut is dat.. dat je blijft vegen maar eigenlijk gewoon beter direct onder de douche kan stappen.
Ik weet eigenlijk ook niet meer waar het mis is gegaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je aan @:cherrylips vragen
quote:
Kom er maar eens vanaf.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet meer waar het mis is gegaan.
Moet je niet willen.quote:
Mooi, heb hier van die vette ranzige dikke mergpijpen liggenquote:
Oeh die zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, heb hier van die vette ranzige dikke mergpijpen liggen
yup dat je er zo in bijt en dan pffffffffffffflllllluuurghhhhhblurpsplutquote:
Pieuw pieuw pieuw, zo in de pot.quote:
Hoe gaat het met je eitjes schieten?quote:
Thans 1177715 gouden eitjesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je eitjes schieten?
pop po pop popquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pieuw pieuw pieuw, zo in de pot.
Die heb je nu nog op je balans staan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thans 1177715 gouden eitjes
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pop po pop pop
als zo'n traag lopende dieselmotor
Moet nog 1.000.000 bij maar die heb ik aan vleugeltjes besteedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb je nu nog op je balans staan?![]()
Tering, dus je hebt er eigenlijk 2.1Mquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet nog 1.000.000 bij maar die heb ik aan vleugeltjes besteed
speel al twee jaar he...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering, dus je hebt er eigenlijk 2.1M![]()
hoe is het met je galeriedraad?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
speel al twee jaar he...
allemaal dankzij moemoe
Ik doe het nu 1,5 jaar, maar 2 a 3 uurtjes per week. Ook dankzij @moemoequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
speel al twee jaar he...
allemaal dankzij moemoe
levertijd 3 wekenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is het met je galeriedraad?
Online schietspelletje met eitjesquote:
zoveel gevreten?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel de regenbroek besteld net. Ben benieuwd of 'ie past.
Niet meer dan anders (ook niet minder), maar hij lijkt gewoon vrij klein te vallen.quote:
hij viel kleiner dan ik dacht jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meer dan anders (ook niet minder), maar hij lijkt gewoon vrij klein te vallen.
Of, beter gezegd, ik heb gewoon geen fietserslichaam.
Nieuwe dag, nieuwe verhalenquote:Op woensdag 17 februari 2021 05:35 schreef kwiwi het volgende:
Succes weer bij Sluw & Schimmig @:bitterbal
Bijna weekend jongensquote:Op woensdag 17 februari 2021 05:35 schreef kwiwi het volgende:
Succes weer bij Sluw & Schimmig @:bitterbal
quote:Op woensdag 17 februari 2021 05:37 schreef UitStraling het volgende:
Jezus wat een bouwvakkertijd dit
Lekker haalbaar ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:19 schreef UitStraling het volgende:
De beste man heeft een puntje, echter denk ik dat er genoeg sjappies zijn die denken dat het internet op zich al maar ook het anonieme recht op beledigen synoniemen voor vrijheid zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)oet-worden-aangepast
Yup prepare all of your holes for visitationquote:Op woensdag 17 februari 2021 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker haalbaar ook.
MOeten we hier op fok allemaal onze id uploaden voor het aan kunnen maken van een account
quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dit ook grappig zou vinden :p
Baby shark, doo, doo, doo, doo, doo, dooquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks weer Spek & Sudderlapjes verhalen hoop ik?
Ik hoop eerder op "wow wat een leuke positieve werkdag zeg en ik kreeg zelfs complimenten van Arend-Jan over mijn kontje"quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks weer Spek & Sudderlapjes verhalen hoop ik?
Ben daarna gelukkig weer in slaap gevallenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Baby shark, doo, doo, doo, doo, doo, doo
Baby shark
Mommy shark, doo, doo, doo, doo, doo, doo
Mommy shark
Daddy shark, doo, doo, doo, doo, doo, doo
Daddy shark
Grandma shark, doo, doo, doo, doo, doo, doo
Grandma shark
Grandpa shark, doo, doo, doo, doo, doo, doo
Grandpa shark
Let's go hunt, doo, doo, doo, doo, doo, doo
Let's go hunt
Run away, doo, doo, doo, doo, doo, doo
Run away
Safe at last, doo, doo, doo, doo, doo, doo
Safe at last
It's the end, doo, doo, doo, doo, doo, doo
It's the end
quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop eerder op "wow wat een leuke positieve werkdag zeg en ik kreeg zelfs complimenten van Arend-Jan over mijn kontje"
Okequote:Op woensdag 17 februari 2021 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop eerder op "wow wat een leuke positieve werkdag zeg"
quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik slaap amper meer maar ik ben er wel uit waarom en dat is ook wat waard.
Ja hequote:
er zijn voor de politie genoeg opsporingsmogelijkheden..quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:19 schreef UitStraling het volgende:
De beste man heeft een puntje, echter denk ik dat er genoeg sjappies zijn die denken dat het internet op zich al maar ook het anonieme recht op beledigen synoniemen voor vrijheid zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)oet-worden-aangepast
Niet mee eens, je gedraagt je maar zoals je face to face ook zou doen, dat heet beschaving.quote:Op woensdag 17 februari 2021 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn voor de politie genoeg opsporingsmogelijkheden..
wat hij voorstelt hoort thuis in china, verdwijn dan lekker zelf van social media als je er niet mee kan dealen
Ja hebben we allemaal tochquote:Op woensdag 17 februari 2021 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, hier ook een compleet concert, die hebben zin in die 18 graden en in eitjes leggen
Jij wil eieren leggen?quote:
Ja dat is wel lekkahquote:
En neef varken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je net je eigen kinderen op gegeten
Redneckquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb epic cowboylaarzen besteld, niet helemaal over the top zoals ik zou willen maar wel met stoere adelaars erop
En een lasso?quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb epic cowboylaarzen besteld, niet helemaal over the top zoals ik zou willen maar wel met stoere adelaars erop
Hoe meng je relaties? Is dat als je een werkrelatie neukt?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg als suggestie een knalgele Pokémon beanie erbij geserveerd, zegt wat over de laarsjes.
*menstruatie, in Buda's geval zijn e vast niet bevruchtquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je net je eigen kinderen op gegeten
Misschien heeft hij wel van die speciale eieren zoals in Thailand ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*menstruatie, in Buda's geval zijn e vast niet bevrucht
Filippijnen Dudje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel van die speciale eieren zoals in Thailand ofzo
Dat is dezelfde richting opquote:
Dat wordt lekker thuis blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Top wel, lui die naar kantoor komen terwijl ze eigenlijk ziek zijn.Nu loop ik ook te hoesten.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:33 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen lieve gezonde op gewicht zijnde FOK!vriendjes
En @:dud0r
Alsof ik ergens heen ga verder.quote:
maar je bent nog niet eens getest :pquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ik ergens heen ga verder.
Maar ik ga deze wel even gebruiken om aan te tonen dat het écht snel kan verspreiden, zo'n virusje. Dit is zo'n boomer die het allemaal net niet serieus neemt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Top wel, lui die naar kantoor komen terwijl ze eigenlijk ziek zijn.Nu loop ik ook te hoesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ik ben net weer terug uit het ZKHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Ik zeg niet dat ik corona heb, andere virusjes bestaan ook nog.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je bent nog niet eens getest :p
Je gaat die boomer nu de schuld geven van een een of ander virusje?quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik corona heb, andere virusjes bestaan ook nog.
Zo'n virusje bestaat bij de gratie van de Lospedrosa's van deze wereld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik ga deze wel even gebruiken om aan te tonen dat het écht snel kan verspreiden, zo'n virusje. Dit is zo'n boomer die het allemaal net niet serieus neemt.
Nee? Ik ga het gebruiken om 'm te laten inzien hoe enorm snel het kan gaan met een virusje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je gaat die boomer nu de schuld geven van een een of ander virusje?Gezellig voor de werksfeer denk ik
Okequote:Op woensdag 17 februari 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee? Ik ga het gebruiken om 'm te laten inzien hoe enorm snel het kan gaan met een virusje.
Je kent de rest van de context ook niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Okenou ja ik zou het niet doen maar goed
Nee dat klopt :pquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kent de rest van de context ook niet.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt omdat je weer eens halve verhalen aan het vertellen bent hequote:Op woensdag 17 februari 2021 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kent de rest van de context ook niet.
Je hebt pas echt een probleem als er vier Russen voor je neus staanquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik corona heb, andere virusjes bestaan ook nog.
haagsieeequote:Op woensdag 17 februari 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt pas echt een probleem als er vier Russen voor je neus staan
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt pas echt een probleem als er vier Russen voor je neus staan
Ik verzin ze in ieder geval niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat je weer eens halve verhalen aan het vertellen bent he
Epistels willen we, je hele doopceel, je pin! En je creditcardnummer en die code achterop graag. En vervaldatum.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat je weer eens halve verhalen aan het vertellen bent he
Omdat ochtenden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
Waarom voel het smorgens toch altijd alsof je niet genoeg slaap hebt gehad?
Niet alleen 's morgens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
Waarom voel het smorgens toch altijd alsof je niet genoeg slaap hebt gehad?
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
zo zonder smurrie op straat kunnen lopen
en ben je getest?quote:
Ja,eindelijk. Nu echt normaal kunnen werken (vandaag wel vrij though). Al kon dat gisteren ook al wel..quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht dat dit gevoel beter zou worden als ik niet meer zou drinkenquote:
Goed punt, gisteren was het na de middag nog veel erger.quote:
Inkoppertjes moet je nooit te makkelijk maken, dat komt een beetje gefrustreerd en niet al te snugger over.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verzin ze in ieder geval niet.
Kwam gisteravond nog een plak half gesmolten sneeuw tegen in het donker. Lag ik alsnog bijna met de pootjes omhoog.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Na wat aandringen heb ik 'm gisteren wel richting teststraat gekregen, dus er is nog wel wat mee aan te vangen verder.quote:
J.Law.gifquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inkoppertjes moet je nooit te makkelijk maken, dat komt een beetje gefrustreerd en niet al te snugger over.
Richting?? Is ie er ook echt beland?quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na wat aandringen heb ik 'm gisteren wel richting teststraat gekregen, dus er is nog wel wat mee aan te vangen verder.
Maar goed, we zullen zien hoe en wat.
dus vandaag de uitslagquote:
Die zijn sneaky ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam gisteravond nog een plak half gesmolten sneeuw tegen in het donker. Lag ik alsnog bijna met de pootjes omhoog.
Zeker.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Richting?? Is ie er ook echt beland?
Ik heb vandaag geen zin in het spelletje, andere keer weer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inkoppertjes moet je nooit te makkelijk maken, dat komt een beetje gefrustreerd en niet al te snugger over.
je moet ook niet de bosjes in lopenquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam gisteravond nog een plak half gesmolten sneeuw tegen in het donker. Lag ik alsnog bijna met de pootjes omhoog.
Ja na 24 uur of zo.quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus vandaag de uitslag
Bij mij is ze wel welkom hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ook niet de bosjes in lopen
Gewoon op het voetpadquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ook niet de bosjes in lopen
HOquote:Op woensdag 17 februari 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
#omdenken, ik heb nu wel een goed excuus om m'n training morgen over te slaan en te gaan villager hunten in Animal Crossing morgen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 08:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja na 24 uur of zo.
Maar nog steeds geen klachten, dus houden zo. En mijn dochter is na een dagje hoesten en een ochtend met verhoging ook al weer de oude
23 jaar en al 3 kinderenquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.gelderlander.(...)-te-sturen~a88ae035/
Tsja
Die nam de term 'melk de witte motor' ietwat te serieus.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
23 jaar en al 3 kinderen![]()
"Volgens de tandarts was de behandelkamer door de bevalling flink vervuild en moest deze door een extern schoonmaakbedrijf met speciale materialen schoon worden gemaakt"quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.gelderlander.(...)-te-sturen~a88ae035/
Tsja
Placenta hing in de lampquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Volgens de tandarts was de behandelkamer door de bevalling flink vervuild en moest deze door een extern schoonmaakbedrijf met speciale materialen schoon worden gemaakt"
Je zou verwachten dat je dan wel aanvoelt en herkend dat je zwanger bent.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
23 jaar en al 3 kinderen![]()
Het kan beiden.quote:
Kijk eens naar die foto's, het getal 80 komt in me op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je dan wel aanvoelt en herkend dat je zwanger bent.
Toch geen tandarts in Velp he??quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, tandartsdossier opgevraagd.
binnen 2 minuten binnen, mooi.
Volgens mij zien ze mensen wel graag gaan daar.
Ik verwachte ook een hogere rekening, als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Mooi ook dat ze geen AVP-verzekering heeft met dr drie kinderen. Als die dus langs je auto schuren met hun fiets kun je ook fluiten naar je geld. Maar verwacht dan wel dat de tandarts verzekerd is voor haar bevalling.
nee?quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch geen tandarts in Velp he??
Daar hangt nog een placenta aan het plafond.quote:
nicequote:Op woensdag 17 februari 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hangt nog een placenta aan het plafond.
Omdat we het net hadden over die bevalling in een praktijk in Velpquote:
oh niet teruggelezenquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat we het net hadden over die bevalling in een praktijk in Velp![]()
![]()
![]()
is goed mogelijk hebben meer vrouwen last vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze bleek dus ook gewoon ongesteld te zijn geweest tijdens haar zwangerschap..Ik wist niet eens dat dat kon??
Krijgt ze terug zodra de rekening voldaan isquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hangt nog een placenta aan het plafond.
Daar kunnen ze tegenwoordig iets mee doen. Weet niet meer precies hoe en wat, maar dat was laatst bij 4 handen op 1 buik..quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Krijgt ze terug zodra de rekening voldaan is
Met de placenta?quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kunnen ze tegenwoordig iets mee doen. Weet niet meer precies hoe en wat, maar dat was laatst bij 4 handen op 1 buik..
Hmm, -70 lijkt me wel koud genoeg om te gaan klagen dat het koud isquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenAlweer 3:53 langer zonlicht vandaag, echt waar
![]()
In Siberië wordt het 's zomers +40 ēC en 's winters -70 ēC
Is geen menstruatie, maar wat bloedverlies kan ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze bleek dus ook gewoon ongesteld te zijn geweest tijdens haar zwangerschap..Ik wist niet eens dat dat kon??
Opeten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kunnen ze tegenwoordig iets mee doen. Weet niet meer precies hoe en wat, maar dat was laatst bij 4 handen op 1 buik..
https://www.rtlboulevard.(...)-eigen-placenta-doorquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opeten.
Lotusbevallingen zijn ook mooi. Googlen op eigen risico.
Dochter is inmiddels weer oke en ik heb geen klachtenquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds klachtenvrij?
En mevrouw Haags en Haags_Minuutje?
Haagse bikkel!quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Dochter is inmiddels weer oke en ik heb geen klachten
Niet onder schermgebruik uitkomen zal wel niet helpen.quote:
Ja, dat is inderdaad de oorzaak. En als je dan 's avonds ook nog naar schermen zit te turenquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet onder schermgebruik uitkomen zal wel niet helpen.
Bij mijn zeuroog helpt zo'n "op je ooglid" spray tegen droge ogen trouwens enorm! Hij bleef lang rood door alle droge lucht + schermen, maar dat actimist spul helpt echt.
Da's mijn valkuil ook inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de oorzaak. En als je dan 's avonds ook nog naar schermen zit te turen![]()
Toevallig moest ik gisteren denken aan die spray! Ik ga eens kijken waar ik die kan kopen [ afbeelding ]
En een papegaai voor op z'n schouder?quote:
en een houtenbudacondaquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een papegaai voor op z'n schouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |