ja eens maar dat is natuurlijk wel de plek waar Boba Fett die scarlac pitt is ingevallen. dus opzich is het niet vreemd dat hij daar vervolgens blijft hangen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 02:08 schreef Ruse het volgende:
Filoni en Favreau doen gewoon niks anders dan fanservice. Echt fucking alles moet voorbij komen en aan elkaar gerijgd worden, waardoor het voelt alsof het hele Star Wars universum bestaat uit 20 planeten, waarvan Tatooine de belangrijkste is… zo ongelofelijk knullig en kinderachtig allemaal
Ik heb het idee dat Filoni vooral "zijn" Clone Wars graag zo diep mogelijk verweeft met de films en dan vooral delen 1 tot 6. Van al de rest dat ook canon is (comics, boeken, etc...), lijkt hij zich geen zak aan te trekken. De goden van Star Wars, dat zijn Sjors en Deef. Nu zit Filoni ongetwijfeld bij de betere schrijvers die Star Wars al heeft gehad (of dan toch het film & TV gedeelte daarvan), maar dat is niet zo'n heel grote prestatie gezien de concurrentie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 02:08 schreef Ruse het volgende:
Filoni en Favreau doen gewoon niks anders dan fanservice. Echt fucking alles moet voorbij komen en aan elkaar gerijgd worden, waardoor het voelt alsof het hele Star Wars universum bestaat uit 20 planeten, waarvan Tatooine de belangrijkste is… zo ongelofelijk knullig en kinderachtig allemaal
Ik denk op basis van een aantal geruchten dat dat wel mee zal vallen. Zes afleveringen Obi-Wan in een hutje zullen het niet wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Starflyer het volgende:
Obi-Wan Kenobi zal zich ook voornamelijk op Tatooine afspelen.
ik vrees ook voor Obi-Wan, daar moet ook weer iedereen een cameo krijgen en natuurlijk moet het gevecht met Vader nog eens opnieuw uitgemolken wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Filoni vooral "zijn" Clone Wars graag zo diep mogelijk verweeft met de films en dan vooral delen 1 tot 6. Van al de rest dat ook canon is (comics, boeken, etc...), lijkt hij zich geen zak aan te trekken. De goden van Star Wars, dat zijn Sjors en Deef. Nu zit Filoni ongetwijfeld bij de betere schrijvers die Star Wars al heeft gehad (of dan toch het film & TV gedeelte daarvan), maar dat is niet zo'n heel grote prestatie gezien de concurrentie.
Voor de rest was dit inderdaad fanservice met een beetje verhaal in verstopt, daar waar The Mandalorian nog meer een verhaal was met fanservice erin. Serie leefde ook pas op toen Mando & Grogu terug kwamen meedoen en de focus dus terug naar een leuk verhaal ging en niet meer lag op "Herinner je je het eerste half uur van RotJ nog?".
Blijf uitkijken naar seizoen 3 van The Mandalorian, maar begin lichtjes te vrezen voor de insteek van de Obi-Wan reeks, wiens schrijver ook al geen al te beste track record heeft qua projecten die hij schreef.
Dat is idd het scenario. Een aantal personages uit de Clone Wars die Jedi-gerelateerd zijn duiken op en bekende planeten (het zal idd wat minder Tatooine zijn maar ik verwacht toch nog 50%).quote:Op maandag 14 februari 2022 14:55 schreef Ruse het volgende:
ik vrees ook voor Obi-Wan, daar moet ook weer iedereen een cameo krijgen en natuurlijk moet het gevecht met Vader nog eens opnieuw uitgemolken worden
zo sta ik er helaas ook in.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet inmiddels niet meer waar ik sta met SW.
Ik waardeer the Mandalorian, BOBF ook wel opzich, maar aan de andere kant rammelt het zo enorm. Enorme plot holes, hele seizoenen die eigenlijk tot niets leiden etc.
quote:11:57am PT: Din Djarin must travel to Mandalore in season three to atone for his transgressions. Bo-Katan sort of being hyped up as the villain of the season. Greef Karga, The Armorer, Peli Moto confirmed to appear in the series.
11:53am PT: The Mandalorian season three and Ahsoka will release in 2023. Mando in February, Ahsoka later in the year. Katee Sackhoff joins the duo on stage, “You didn’t think you’d get rid of me that easy”.
Leukquote:
Ja slimste toevoeging aan star wars ooit. Hoeveel zou hij al opgebracht hebben aan merchandisequote:
Heel wat, ik heb ook wat gekochtquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja slimste toevoeging aan star wars ooit. Hoeveel zou hij al opgebracht hebben aan merchandise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een fijne aflevering.quote:Sowieso fijn dat er gewoon weer giga-fauna in Star Wars zit.
ik erger me ook steeds meer aan die absolute regels die zijn afgeleid van 1 zinnetje uit een van de oude films, boeken of korte achtergrondverhalen. Zoals inderdaad deze. Er stond ooit iets bij Boba Fett als 'een mysterieuze premiejager, een Mandalorian, die nooit zijn helm afzet'. En dat is zijn eigen leven gaan leiden, tot het absurde aan toe.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:51 schreef laforest het volgende:
Mandalorians mogen hun helm nooit afzetten. Zie je in het begin van S3 een kind gedoopt worden tot Mandalorian met de boodschap dat hij/zij dat helmpje nooit mag afdoen. En hoe werkt dat dan als zijn/haar hoofd groeit tijdens de puberteit? Zal lekker stinken en veel ingegroeide gezichtsharen betekenen... wat een flopmythe. En uh:
Orale sex zal er wel niet in zitten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:51 schreef laforest het volgende:
Mandalorians mogen hun helm nooit afzetten. Zie je in het begin van S3 een kind gedoopt worden tot Mandalorian met de boodschap dat hij/zij dat helmpje nooit mag afdoen. En hoe werkt dat dan als zijn/haar hoofd groeit tijdens de puberteit? Zal lekker stinken en veel ingegroeide gezichtsharen betekenen... wat een flopmythe.
Disney.
En geen Gina Carano...
Hebben ze ook een helm op hun penis?quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Orale sex zal er wel niet in zitten.
Daarnaast; ik dacht altijd dat die helmen vol hightech zaten. Dus wat meer dan fraai smeedwerk.
Je kunt natuurlijk ook actief zijn. Mandalorians zijn blijkbaar meer nemers dan gevers.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Hebben ze ook een helm op hun penis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |