SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een schot in de roos is geliefd bij dequote:
ze zouden een naamswijziging kunnen overwegen net als Fuckingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat plaatsnaambord is ook een van de meest gejatte van Nederland. zit daarom in beton gegoten tegenwoordig.
gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zouden een naamswijziging kunnen overwegen net als Fucking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik zit er ook op te azenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Nog steeds geen "Budaddy en het gebreide eikelmutsje" TT
das een eckte neppert?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Deze plant ga ik bestellen bij Ikea, voor op de achtergrond in m'n home office, ziet er wat gezelliger uit op de webcam
[ afbeelding ]
goh je verwacht het nietquote:Viruswaarheid-voorman Willem Engel en zijn advocaten hebben meerdere malen de rechter onderbroken. De rechter dreigde een van de advocaten uit de rechtszaal te verwijderen, maar dat weerhield hem er niet van alsnog zijn ongenoegen over de procedure te uiten.
De protestgroep wraakt het hof in Den Haag.
zet gewoon een greenscreen neerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Deze plant ga ik bestellen bij Ikea, voor op de achtergrond in m'n home office, ziet er wat gezelliger uit op de webcam
[ afbeelding ]
Koop er 20, dan lijkt het net een wietplantage!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ja rechtspraak is OK zo lang het maar in je straatje pastquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Mooi systeem dat je verzendbewijzen van pakketjes in de mail komen.
que?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Mooi systeem dat je verzendbewijzen van pakketjes in de mail komen.
Ah ja doen ze zelf alleen bij retourzendingen op dit moment geloof ik. Want dan zijn de accountgegevens al bekend van het originele pakketje enzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Nee als je nu een pakketje terugstuurt via je pakketpunt van PostNL, dan krijg je geen bewijsje meer mee (kan wel, hoeft dus niet) maar wordt het naar je e-mailadres gestuurd. Ik krijg nu net twee mails van de pakketjes die ik heb teruggebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |