abonnement Unibet Coolblue
pi_198055606
Onschuldige cystetjes *O* Phew! Jeuj voor mijn mams O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198055608
Ik weet dat voor mijn operatie toen 6 maanden revalidatie stond. Uiteindelijk was ik na 6 weken thuiszitten het zo beu dat ik weer lessen ben gaan volgen op school. (Alleen dan wel een beetje opgebouwd, en ik hoefde geen tentamens te maken.) En weer rustig aan gaan fietsen.

Nu, dat was wel 15 jaar geleden dus toen nog jong ende fris en snel genezend lijf enzulks, maar ik weet wel dat de orthopeed toen die 6 maanden aanhield omdat het die tijd nodig had om echt goed dicht/vast te groeien allemaal, en dat ik wel rustig dingen mocht oppakken, maar niet mocht gaan springen op een festival.... (ik heb daar op m'n lazer voor gehad... terecht wel... maar ja, puberbrein gooi ik het maar op :+ )
pi_198055611
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 13:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

Kijk naar wat lukt.
In mijn kantoorbaan ben ik zeven weken post-operatief gaan integreren. Na een week of vier weer op volle kracht. En daarna opgestart bij de zorg. Omdat dat natuurlijk een stuk fysieker is, maar ook een klein contract dus uren opbouw was nauwelijks nodig.

Bij de kantoorbaan viel het trouwens best tegen hoor :D Drie kwartier reizen kostte al energie, dan nog een paar uur werken en weer naar huis. En er in de weken erna achter komen dat ik blijkbaar zaken had toegezegd om te regelen die zo *poef* uit mijn hoofd waren. En dus niet gedaan :@
Post operatief concentratie verlies is a bitch. Dat heeft echt wel een half jaar geduurd voor dat weer helemaal ‘goed’ was.
Ja, deze arts benoemde ook het concentratieverlies, geheugenverlies en gewoon moe worden van nadenken. Yup :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198055621
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 13:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

1-3 dagen. Beter is het maar 1 dag }:|
Ik ben er ook verbaasd over, maar wellicht heb je juist meer klachten als je een sterk immuunsysteem hebt (en dus weinig klachten bij besmetting). Of zo.

Volgens de bijsluiter heeft 30-40% van de mensen een of meer van de genoemde klachten. Dus heel apart is het niet.
Para met codeine doet het trouwens een stuk beter! Nu alleen nog lichte spierpijn en beetje koortsig gevoel.
Toch matig :* Hopelijk morgen beter!
pi_198055626
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef minilot het volgende:
Onschuldige cystetjes *O* Phew! Jeuj voor mijn mams O+
*O*
pi_198055640
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef minilot het volgende:
Onschuldige cystetjes *O* Phew! Jeuj voor mijn mams O+
Gelukkig maar :*

1 op de 9 vrouwen krijgt borstkanker, dat is best idioot hoog, dus altijd alles laten nakijken wat 'anders' is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198055661
Goh, iets dat ik als leek echt niet zou verwachten. Nier eruit, concentratie- en geheugenverlies.. Hoe komt dat dan?
Anyway, een :* erop voor Isa!
Let me see you stripped down to the bone
pi_198055685
Hersenen zijn kwetsbare dingen :Y

:* Isa, hopelijk gaat het langzaam maar zeker toch merkbaar beter.
pi_198055714
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

1 op de 9 vrouwen krijgt borstkanker, dat is best idioot hoog, dus altijd alles laten nakijken wat 'anders' is
Zóveel?! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_198055716
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:00 schreef minilot het volgende:
Goh, iets dat ik als leek echt niet zou verwachten. Nier eruit, concentratie- en geheugenverlies.. Hoe komt dat dan?
Anyway, een :* erop voor Isa!
Iets met energie nodig voor vitale processen en je lichaam zit je hersenen niet als vitaal. Zoiets zei meneer dokter :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198055722
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef minilot het volgende:

Zóveel?! :o
Ja, idioot hè -O-

edit: oh sorry, mijn kennis is verouderd, ik loop achter :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198055726
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:00 schreef minilot het volgende:
Goh, iets dat ik als leek echt niet zou verwachten. Nier eruit, concentratie- en geheugenverlies.. Hoe komt dat dan?
Anyway, een :* erop voor Isa!
Dat is niet zozeer de schuld van de nier als van de narcose.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198055740
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iets met energie nodig voor vitale processen en je lichaam zit je hersenen niet als vitaal. Zoiets zei meneer dokter :')
Ach, dat klinkt best logisch. Dat de interne prioriteiten even anders liggen als er duidelijk reparatiewerk nodig is.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198055776
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, idioot hè -O-

edit: oh sorry, mijn kennis is verouderd, ik loop achter :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef :X

Was daar nou al een betere/minder helse methode voor dan die mammografie trouwens?
pi_198055780
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, idioot hè -O-

edit: oh sorry, mijn kennis is verouderd, ik loop achter :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfoe. Ik heb wel begrepen dat het langdurig borstvoeding geven wel voor een verminderd risico zorgt (Günther nog onverminderd enthousiast :')) maar geen idee hoeveel eigenlijk..
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 17 februari 2021 @ 14:06:21 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_198055786
Voor de verandering eens een keer Nederlands brood. Een bal lucht dat ook nog eens geen energie geeft. Gelukkig maar 1 brood, want hier wordt ik niet bepaald vrolijk van.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198055802
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef minilot het volgende:
Onschuldige cystetjes *O* Phew! Jeuj voor mijn mams O+
JOEPIE!! Wat fijn!! *O*

Tijd voor taart *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198055830
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:05 schreef Candaasje het volgende:

Oef :X

Was daar nou al een betere/minder helse methode voor dan die mammografie trouwens?
Ja.

Maar ziekenhuizen/wagens van het bevolkingsonderzoek hebben dure apparatuur aangeschaft en dat moet eerst worden afgeschreven voor ze nieuw spul kopen. Geloof dat fietsie's ziekenhuis al wel een tietvriendelijk onderzoeksapparaat had.

Ik denk ook dat de reden dat veel meer vrouwen borstkanker krijgen heeft te maken met steeds minder kinderen en steeds minder borstvoeding geven. Nonnen kregen extreem veel vaker borstkanker dan niet-nonnen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198055834
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:06 schreef z80 het volgende:
Voor de verandering eens een keer Nederlands brood. Een bal lucht dat ook nog eens geen energie geeft. Gelukkig maar 1 brood, want hier wordt ik niet bepaald vrolijk van.
Ik krijg van jouw post instant zin in van dat donzigedekbedachtige Aziatische melkbrood :D
Ik krijg Duits brood ook wel prima weg hoor, maar met pietsie minder blijdschap :7
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 17 februari 2021 @ 14:09:11 #270
63722 z80
I fink you freaky
pi_198055851
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oef :X

Was daar nou al een betere/minder helse methode voor dan die mammografie trouwens?
Die is er al een aantal jaren. Maar eerst moet de oude apparatuur afgeschreven worden. Pas daarna als de reparatie en onderhoudskosten te hoog worden gaan deze vervangen worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198055875
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

JOEPIE!! Wat fijn!! *O*

Tijd voor taart *O*
Dat niet, maar mijn moeke heeft net wel een olijk likeurtje van me naast haar koffie gekregen ;)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 17 februari 2021 @ 14:10:47 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_198055898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik krijg van jouw post instant zin in van dat donzigedekbedachtige Aziatische melkbrood :D
Ik krijg Duits brood ook wel prima weg hoor, maar met pietsie minder blijdschap :7
Stoombroodjes is iets totaal anders. En dan graag met vulling :+ .
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198055900
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja.

Maar ziekenhuizen/wagens van het bevolkingsonderzoek hebben dure apparatuur aangeschaft en dat moet eerst worden afgeschreven voor ze nieuw spul kopen. Geloof dat fietsie's ziekenhuis al wel een tietvriendelijk onderzoeksapparaat had.

Ik denk ook dat de reden dat veel meer vrouwen borstkanker krijgen heeft te maken met steeds minder kinderen en steeds minder borstvoeding geven. Nonnen kregen extreem veel vaker borstkanker dan niet-nonnen :+
Ah, zoals de moeder van een vriendin zei; 'als mannen voor een onderzoek elke keer hun piemel moesten laten pletten, was er allllaang een nieuwe methode'

Maar die is er dus. Nouja, ik ben nog niet aan de beurt geloof ik maar je weet natuurlijk nooit.
pi_198055908
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, idioot hè -O-

edit: oh sorry, mijn kennis is verouderd, ik loop achter :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nr 1 oorzaak weinig of geen kinderen/borstvoeding.. :{
1 Op 7 is vreselijk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198055934
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is niet zozeer de schuld van de nier als van de narcose.
Ah zo! Ook wel logisch ja. Zelf best een aantal keer onder het mes geweest (kunsttrommelvlies ahoy!) maar altijd maar heel kortstondig onder narcose, dus had dat nooit zo meegekregen.
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')