Ja. Vanwaar de verbazing ?quote:Op woensdag 3 maart 2021 14:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat echt waar? @:tong80? Met Patty Zomer😀.
Gewoon na een optreden waren die wjjven stoned.quote:Op woensdag 3 maart 2021 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom een verbazing. Waar ken jij haar van? Ik bedoel op persoonlijk vlak.
Lekker man.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:18 schreef Werkman het volgende:
Ik heb Chantal Janzen, Brigitte Maasland en Nikki Plessen geneukt.
In alle drie de gevallen begon het met een aangenomen klusje wat betreft beton storten maar het liep uit op extra storting.
Een vinger kan wel in een anus, niet in een bilquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:00 schreef Sammeyzes het volgende:
Heb eens een TV actresse lekker geneukt. Spugen in elkaar mond, vinger in haar bil, alles erop en eraan. Het was vooral tijdens het ontmoetings en versierproces spannend, want je voelt jezelf toch ook wel hoger in status als je die persoon geneukt heb. Het is iets om voor altijd over op te scheppen bij matties. Maar betreft seks was het gewoon zoals normaal. Was dus wel verbaasd dat op eerste seks direct een vinger in haar bil wilde, maarja uiteindelijk kan iedereen kinky zijn, ook beroemde.
Tweede persoon niet echt super beroemd, maar wel een Playboy model met veel Insta volgers. Haar kont was zo lekker dik echt geil, maar ik was heel nerveus en kreeg me fucking pik niet omhoog. Uiteindelijk wel even kunnen penetreren, dus was wel een win zegmaar, maar helaas geen goeie seks door mezelf.
Verder is het nou niet echt super "kinky"( hekel aan dat woord ook) , maar goed, sommige mensen zijn blijkbaar sneller onder de indruk dan anderen. 🤔quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Een vinger kan wel in een anus, niet in een bil
De Herpes Huisband.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:00 schreef Cupfighter het volgende:
Judith Ansems van de Hermes House Band bekend van het liedje I will survive, nummer was net aan het doorbreken zij was met wat andere meiden in een uitgaansgelegenhied in Rotterdam, ik was ook met een groepje, groepjes raakte aan de praat, het werd snel later en ik ben met Judith naar haar kamer gegaan omdat er geen OV meer ging naar huis eigenlijk wisten we toen al dat er meer ging gebeuren eenmaal op haar kamer was dat ook snel duidelijk, dat was een lekkere overnachting
Een paar miljard op de bank doet meer benen spreiden dan een vriendelijk gezicht en een vlotte babbel.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef luxerobots het volgende:
En van Jeroen Pauw kan ik het nog begrijpen, die heeft een vriendelijk gezicht en zijn praatje klaar. Maar Johny de Mol? Dat is gewoon een pafferig rijkeluiskindje.
quote:
Vind van wel, zeker als hun films een groot publiek trokken...quote:
Nooit van gehoord, wat is dat voor figuur? Zanger, acteur, nieuwslezer of YouTube influencerquote:Op woensdag 3 maart 2021 18:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
Een vriendin van mij had jaren geleden wat met Horace Cohen 🤤 de seks was volgens haar best wel heel slecht, vooral het gezicht wat ie trok als ie klaarkwam moest echt bizar zijn. 😁 Was dan ook geen lange relatie. Heb persoonlijk geen starfucker-ervaringen, staat ook niet op m'n to-do lijst.
Henkie van Flodderquote:Op maandag 8 maart 2021 15:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat is dat voor figuur? Zanger, acteur, nieuwslezer of YouTube influencer
Wat is dat nou voor homo reactie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |