SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
De naam verdwijnt. De winkels niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had jij nou een Deen supermarkt in jouw woonplaats? Lees net dat die keten verdwijnt.
De formule verdwijnt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De naam verdwijnt. De winkels niet.
Vroeger ging ik met mijn ouders naar de Edah.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoop dat die bekende zijn baan behoudt @:ijsdraakje.
Weer een supermarktformule minder. Begint saai te worden
Denk niet dat daar heel veel mensen wakker van liggen. "Oh jee het supermarktlandschap van Nederland wordt saaierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
begint, grapjas..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vroeger werkte ik bij de Edahquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger ging ik met mijn ouders naar de Edah.
Edahquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger werkte ik bij de Edah![]()
En als vulploeger moest ik ook weleens overdag invallen, bij het emballageluik of zo. Maar bedrijfskleding was te duur dus kocht ik via de supportersvereniging van Helmond Sport (waar de Edah shirtsponsor van was) een shirt om in te werken
Nou, ik kwam met een reden graag bij Deen, assortiment was daar een groot onderdeel van. Dat gaat allemaal omgegooid worden als het een AH wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De naam verdwijnt. De winkels niet.
allemamagiesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
EdahDaar kreeg ik als kind altijd gratis een plakje bassie en adriaan boterhamworst
Vrees ervoor, eerlijk gezegd. Transportsector.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu woon je in Zwitserlandquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:52 schreef kwiwi het volgende:
EdahDaar kreeg ik als kind altijd gratis een plakje bassie en adriaan boterhamworst
Super de Boer, C1000, Grosmarkt iig ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Budapestenaar @:mschol
Even kijken wat we kunnen verzinnen aan ter ziele gegane supermarktformules. (Misschien bestaan sommige ervan nog wel hoor, maar ik zie ze nooit meer).
Via
Dagmarkt
Edah
Deen
4=6
VéGé
Nettorama
SRV
Mis ik er zo veel dan?
mcdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Even kijken wat we kunnen verzinnen aan ter ziele gegane supermarktformules. (Misschien bestaan sommige ervan nog wel hoor, maar ik zie ze nooit meer).
Via
Dagmarkt
Edah
Deen
4=6
VéGé
Nettorama
SRV
Mis ik er zo veel dan?
als je nou wat kiekjes schiet van om je huis dan kunnen we je gezelschap houdenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik kwam met een reden graag bij Deen, assortiment was daar een groot onderdeel van. Dat gaat allemaal omgegooid worden als het een AH wordt.
De andere Deen waar ik wel kwam, zal wel compleet verdwijnen, want shitload aan supermarkten daar.
En, funfact, de Deen op de Nos is 'mijn' Deen.
Oh ja. Grosmarkt nooit van gehoord trouwens. Maar laten we gerust het lijstje aanvullenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Super de Boer, C1000, Grosmarkt iig ook.
konmar, al is daar wellicht alleeen naam van verdwenenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Via
Dagmarkt
Edah
Deen
4=6
VéGé
Nettorama
SRV
Mis ik er zo veel dan?
Ja dat is omdat de bassie en adriaan worst verdween.. alle banden met Nederland gelijk verscheurdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu woon je in ZwitserlandWat is er mis gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |