Ah wat super! Kun je toch nog genieten van die kleine frummelsquote:Op zondag 21 februari 2021 16:44 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Ja dat hoor je inderdaad heel vaak!
Daar heb je helemaal geen Kraamzorg hé? Ik vroeg me af hoe de fuck je dat dan doet haha, maar het is in principe gewoon een luxe, en NL is volgens mij ook het enige land toch dat Kraamzorg heeft? Of België ook?
[..]
Ja bij de eerste is het allemaal nog zo eng en bij de tweede ben je zo bewust van het feit dat het allemaal zo kort duurt en snel gaat. Echt heftig man. De Kraamverzorgster deed net de deur dicht en ik barstte in tranen uit...
maar heb wel zelf m’n roeping gevonden, ik ga waarschijnlijk ook de Kraamzorg in
Ja ik heb dat ook, ik ben zelfs een keer flauwgevallen van de pijnquote:Op zondag 21 februari 2021 17:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hier ook een heerlijke eter. Soepstengels, brood, fruit, groenten.... Alles gaat erin voor zover het gaatJe ziet'm zo genieten dan
![]()
Ik heb een wat genant ongemakje sinds de bevalling. De eerste dagen van mijn menstruaties voel ik een druk bij mijn achterste en dat kan echt serieus veel pijn doen. Zo erg dat ik er buikpijn van krijgIk heb het vooral als ik op de wc zit of op een harde ondergrond. Heb inmiddels ook een bijpassende naam gevonden: anuskramp. Het schijnt vaker voor te komen na een bevalling, het komt door het persen. Zoals ik het lees kan er weinig aan gedaan worden... Herkent iemand hier dit bij haarzelf?
Jemig, das serieuze businessquote:Op zondag 21 februari 2021 21:08 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook, ik ben zelfs een keer flauwgevallen van de pijnDe verloskundige lachte het een beetje weg. Het werd na m’n eerste bevalling wel minder na een tijdje.
Ja dat is zeker fijnquote:Op zondag 21 februari 2021 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hier inderdaad geen kraamzorg, geloof dat Nederland daar vrij uniek in is ja! Wij hebben zelf wel een post partum doula ingeschakeld voor 5 halve dagen en dat was eigenlijk genoeg voor ons. Wel heel blij dat we dat hebben gedaan hoor, want eerste kindje en geen familie dichtbij; dan is dat toch wel heel fijn.
Hoelang na de bevalling/ks zijn jullie weer ongesteld geworden trouwens? Ik zit aan de minipil en die blijf je doorslikken zonder stopweek, dus ik vraag me af of ik het uberhaupt zal merken wanneer mijn lijf er weer klaar voor is ofzo zeg maar? Sommige mensen schijnen gewoon ongesteld te worden, sommige mensen helemaal niet, dus wie zal het zeggen.
Ik verslikte me even in mijn koffiequote:Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker fijnInderdaad sowieso bij je eerste kindje, je komt dan thuis en dan denk je ‘ok fuck wat nu’. Is dat niet ook vrij prijzig daar? Of valt dat wel mee.
Ik heb trouwens bij Y 6 weken lang gevloeid en ging toen gelijk door voor de menstruatie, dus voor m’n gevoel de eerste 1.5 maand alleen maar liggen bloeden. Heb geen ervaring met de pik slikken na de bevalling of je lichaam het aan zou voelen zou ik niet weten![]()
Sunshine, ik dacht dat ik de enige was.![]()
Ja echt nolita precies dat gevoel wat jij beschrijft, aan de andere kant vraag ik me ook af of dat gevoel bij de derde dan wel weg is?
Ah dat klinkt zo leuk! Plaats je een foto als het af is?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:38 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ben een poppenhuis zo aan het behangen en schilderen dat het een mini versie van ons huis ishouten poppetjes erbij en een paar dreumes proof meubeltjes en ik denk dat het dan heel leuk zal worden
Doe ik!quote:Op maandag 22 februari 2021 09:33 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Ah dat klinkt zo leuk! Plaats je een foto als het af is?
Frum wordt over 5 weken 1 jaar. Bizar! Wij kopen voor haar een keukentje van Petit Amelie. Ik wil ook een mooie taart laten maken. Ondanks dat we het niet kunnen vieren verdient ze een mooie taart.
Wauw prachtig! Ik had online een mooie pastelkleurige Nijntje-taart gezien, ik denk dat dat ‘m wordt. Ik twijfel nog over een klein taartje voor Frum zelf.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Doe ik!Zien jullie meteen hoe kleurrijk ons huis is
![]()
Taart uitgezocht:
[ afbeelding ]
En een slagroom taart om te vermorzelen en confetti cupcakes
Voor mij wel anders denk ik. Natuurlijk is het dan ook afscheid nemen, maar na een hypothetische 3de is het hier wel echt klaar. Dat is anders dan nu de onzekerheid. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Nu gaan spullen de zolder op voor het geval dat, dan gaan ze weg.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Ja echt nolita precies dat gevoel wat jij beschrijft, aan de andere kant vraag ik me ook af of dat gevoel bij de derde dan wel weg is?
Ja precies dat! Het was niet goedkoop maar ik vond het ook niet schrikbarend duur. 25u was te betalen in ieder geval en ook genoegquote:Op zondag 21 februari 2021 22:56 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker fijnInderdaad sowieso bij je eerste kindje, je komt dan thuis en dan denk je ‘ok fuck wat nu’. Is dat niet ook vrij prijzig daar? Of valt dat wel mee.
Ik heb trouwens bij Y 6 weken lang gevloeid en ging toen gelijk door voor de menstruatie, dus voor m’n gevoel de eerste 1.5 maand alleen maar liggen bloeden. Heb geen ervaring met de pik slikken na de bevalling dus of je lichaam het aan zou voelen zou ik niet weten![]()
Sunshine, ik dacht dat ik de enige was.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:43 schreef QuattroF het volgende:
BFD vandaag! En ik kon niet kiezen. En oh wat zitten die haartjes wild. Ze zijn te kort om het in een staartje te doen en Zwitsal haarlotion kan het ook niet temmen..Wat een blij meisje is het toch. Hoe gaat het met haar na de operatie? Weet je al of ze nog eens geopereerd moet worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wilde-haren-boks. Hier werd al gesuggereerd om er een speldje in te doen maar ik vind dat punkige juist wel leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |