Cumbek Veenstra.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nummer 122 op ranking Jitse van der Wal op weg naar tegen nummer 12 Richard 'Flyers' Veenstra
Plasier dreigt ook te verliezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Vreede ook eruit. Tot zover gaat het wel goed voor ranking van Raya
Op zich wil je juist dat mensen die al meer >3 punten hebben wel zorgen dat ze punten, dan wel een Tourkaart pakken. Dat zou betekenen dat er minder mensen zijn die op 3 punten kunnen komen namelijk. Dus zou het niet direct goed vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Vreede ook eruit. Tot zover gaat het wel goed voor ranking van Raya
Nou ja lijkt me minder erg als een grote groep op 3 a 4 punten zitten. Maar je kan wel eens gelijk hebben. Sowieso dat Schindler, Koltsov en Lerchbagger maar beter ver kunnen komenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich wil je juist dat mensen die al meer >3 punten hebben wel zorgen dat ze punten, dan wel een Tourkaart pakken. Dat zou betekenen dat er minder mensen zijn die op 3 punten kunnen komen namelijk. Dus zou het niet direct goed vinden.
Pronk staat nu al op 5, laat die het ook maar halen dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:03 schreef Szura het volgende:
We juichen dus voor Lergbagger, Schindler, Koltsov en Veenstra
Nooit Castlevania gespeeld?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zegt alles over de zwakte van Bellmont
De nationale tijdritkampioen Zhupa die in tijdritten in de giro buiten de top 100 finishedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet elke keer als ik de naam en vlag van Arsen Ballaj zie hieraan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |