Is dit een btb verwijzing?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ken anders ook iemand die weleens wiet gebruikte en daarna overleed
Lekker man.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
Dus om alles even op een rijtje te zetten: ik ben dus aan het pijpen als ik een designerpoes lik.
Je zou een jointje kunnen gaan roken?!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:13 schreef Makrelis het volgende:
Ik verveel me een beetje vandaag. Nergens zin in.
Geilquote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Lekker man.
En als je een designer piem0l pijpt ben je aan het likken
Okquote:Op maandag 15 februari 2021 18:16 schreef Makrelis het volgende:
Ook geen zin om er voor naar het centrum te gaan. Kom ik eigenlijk ook nooit meer. Heb er niks te zoeken.
Misschien vrijdag voor het overleg toch maar even doen danquote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef Makrelis het volgende:
Ik blow al een poos niet meer. Ik ga me er ongemakkelijk van voelen.
Drugsquote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef okselzweet het volgende:
Mensen die geen drugs kunnen hendelen
Mensen die drugs gebruiken
Mss dat je dan eens wat kilo's verliestquote:
Nu komt er een reactie hoeveel kilo hij al kwijt isquote:Op maandag 15 februari 2021 18:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mss dat je dan eens wat kilo's verliest
Goed topic van je in renp hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu komt er een reactie hoeveel kilo hij al kwijt is
Ga liken danquote:Op maandag 15 februari 2021 18:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Goed topic van je in renp hoor
Waarom? K zeg het tegen je, beter tochquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom? K zeg het tegen je, beter toch
Misschien ook nietquote:Op maandag 15 februari 2021 18:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mss dat je dan eens wat kilo's verliest
Gewoon de wiet overslaan, komt t helemaal goedquote:
Had begrepen dat je daar aan kan overlijden, dus straks maar even naar de shop.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon de wiet overslaan, komt t helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |