SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En wat is dan het plan? Rijtjeshuis? of groters?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja niet ideaal, maar red het hier wel even een poosje
Morgen een video meeting met de eerder genoemde projectontwikkelaar
Ik vind het anders best vermakelijk om ze hier door de straat te zien fietsenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben wel blij als morgen de straten weer een beetje normaal te fietsen zijn....
groterquote:Op maandag 15 februari 2021 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
En wat is dan het plan? Rijtjeshuis? of groters?
Leedrecreatie.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het anders best vermakelijk om ze hier door de straat te zien fietsen
Om er naar te kijken wel. Maar ik bezorg post, dus was het echt geen lolletje vorige week (en vandaag)quote:Op maandag 15 februari 2021 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het anders best vermakelijk om ze hier door de straat te zien fietsen
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb voor het eerst iets van straat gehaald wat was gedumpt.Dat zijn wel echt heel erg roze schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb om oa die reden een lang pad in de straat vrijgemaakt en mn oprit goed schoon gehouden. In elk geval een stukje waar normaal te lopen wasquote:Op maandag 15 februari 2021 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Om er naar te kijken wel. Maar ik bezorg post, dus was het echt geen lolletje vorige week (en vandaag)
Ze waren ooit echt knalroze maar ze zijn beetje viezig geworden.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt heel erg roze schoenen
Waar het hart van vol is.quote:
Ik heb oudroze Puma's maar die zijn ook een beetje schmutzig geworden.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze waren ooit echt knalroze maar ze zijn beetje viezig geworden.
quote:
Ik op mn vloerquote:Op maandag 15 februari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb allemaal zoutuitslag op mijn schoenen
Deze?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
Fles heeft er wel ergens een topic van
Ik trek gewoon gelijk mijn schoenen uit als ik binnenkom dus daar geen last vanquote:
Dat heb ik ook gedaan, maar ik heb niet door gehad dat mn schoenen net naast de mat stondenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik trek gewoon gelijk mijn schoenen uit als ik binnenkom dus daar geen last van
Ach nog een paar daagjes en dan is het allemaal weer van straat gespoeldquote:Op maandag 15 februari 2021 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar ik heb niet door gehad dat mn schoenen net naast de mat stonden
Zou wat zijn als een kappersbezoek 24 uur zou durenquote:Achterhoekers met coronakapsel welkom bij Duitse kappers
Wanneer we in Nederland onze coronakapsels kunnen laten bijknippen, is nog niet duidelijk, maar Achterhoekers kunnen vanaf 1 maart over de grens bij kappers terecht.
Hoewel de Duitse en Nederlandse overheid grensverkeer willen beperken is een kappersbezoek in de deelstaat Noordrijn-Westfalen (NRW) toegestaan, meldt Omroep Gelderland. "Er is geen probleem als het kappersbezoek niet langer dan 24 uur duurt", laat een woordvoerder van het ministerie van Arbeid, Gezondheid en Sociale Zaken in de Duitse deelstaat weten.
https://nos.nl/liveblog/2(...)dan-vorige-week.html
Dan mogen we ook wel naar de DM.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wat zijn als een kappersbezoek 24 uur zou duren
Doe wassen danquote:Op maandag 15 februari 2021 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze waren ooit echt knalroze maar ze zijn beetje viezig geworden.
Nee durf ik niet met deze schoenen. Had vanaf het begin beter moeten bijhouden.quote:
voorzichtig poetsen danquote:Op maandag 15 februari 2021 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee durf ik niet met deze schoenen. Had vanaf het begin beter moeten bijhouden.
Ben jij Mrs Audi?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:02 schreef Puala het volgende:
Oh lekker, alle dames staan op een schoon stukje straat te wachten bij het schoolplein en Mrs audi mikt hem zo over het sneeuwpad er voor. Die gezichten![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:02 schreef Puala het volgende:
Oh lekker, alle dames staan op een schoon stukje straat te wachten bij het schoolplein en Mrs audi mikt hem zo over het sneeuwpad er voor. Die gezichten![]()
wel vermakelijk zo'n school voor de deur.quote:
mothers milkquote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
Whehehe die vent met z'n moedermelk fetish![]()
Hoe ze het ook hebben kunnen bedenken.
Leuke verzamelingquote:Op maandag 15 februari 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze?![]()
TRV / The Amenities - show your collection
Zeker, erg vermakelijk. Het duurt vandaag lang voor de straat weer leeg is. Normaal is het 10-15 min spits maar nu zijn ze al een half uur bezigquote:Op maandag 15 februari 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel vermakelijk zo'n school voor de deur.
Hier rijdt er af en toe een auto door de straat en lopen er af en toe mensen met een hond. Dat is lang niet zo vermakelijk.
beter dan die gozer met z'n fetisj.quote:
is het nog zo glad in de straat danquote:Op maandag 15 februari 2021 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker, erg vermakelijk. Het duurt vandaag lang voor de straat weer leeg is. Normaal is het 10-15 min spits maar nu zijn ze al een half uur bezig
Zou je niet willen proberen?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
Whehehe die vent met z'n moedermelk fetish![]()
Hoe ze het ook hebben kunnen bedenken.
In de sneeuwderrie glijd de achterband van de fiets weg en ze willen allemaal lopen over dat kleine mini schone stukje dus er ontstaat wat file. Maar het is nu rustigerquote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
is het nog zo glad in de straat dan
wie zegt dat ik dat nog nooit geprobeerd hebquote:Op maandag 15 februari 2021 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou je niet willen proberen?
en dan zeker ook nog een of twee die er haast hebben en die er langs willenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef Puala het volgende:
[..]
In de sneeuwderrie glijd de achterband van de fiets weg en ze willen allemaal lopen over dat kleine mini schone stukje dus er ontstaat wat file. Maar het is nu rustiger
Geen idee. Drachtige koeien tellen niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat nog nooit geprobeerd heb
Nee een auto die langs iedereen op t schone paadje rijd en zo *splatsh* de sneeuw op ze miktquote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan zeker ook nog een of twee die er haast hebben en die er langs willen
Minder pep snuiven.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Laatste 3 of 4 dagen echt maar 2 of 3 uur per nacht geslapen, de lucht begint indigo met glitters te kleuren.
altijd voor de colostrum gaanquote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Drachtige koeien tellen niet.
allemaal natte sokkenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee een auto die langs iedereen op t schone paadje rijd en zo *splatsh* de sneeuw op ze mikt![]()
Minder neuken.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Laatste 3 of 4 dagen echt maar 2 of 3 uur per nacht geslapen, de lucht begint indigo met glitters te kleuren.
Bedoel je die graag in luiers/pampers ligt? Dat zag ik ook eens. Toch bizar dat er zoiets bestaat.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
beter dan die gozer met z'n fetisj.
Keihard kinkshamen
Huehuequote:
Of wel, als je niet slaapt...quote:
Staat nu op Netflix zag ik, leuk.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanavond aan deze serie beginnen: New Amsterdam (TV Series 2018ÃĸÂÂ ) - IMDb
dat is precies wat een verslaafde junk zou zeggen.........quote:
Ja daarom wel benieuwd.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat nu op Netflix zag ik, leuk.
nee.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bedoel je die graag in luiers/pampers ligt? Dat zag ik ook eens. Toch bizar dat er zoiets bestaat.
plaatje doet niksquote:
Waarom vangen? Gewoon een tijdschrift pakkenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ohja er zit nog steeds een spin onder een glas in mijn slaapkamer. Was hem vannacht kwijt, komt die weer te voorschijn als ik een rokje van de grond pak.
Mijn plaatje gisteren deed het gewoonquote:Op maandag 15 februari 2021 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij nooit last van natuurlijk
Geeft vlekken enz.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom vangen? Gewoon een tijdschrift pakken
Ga je die als huisdier houden?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ohja er zit nog steeds een spin onder een glas in mijn slaapkamer. Was hem vannacht kwijt, komt die weer te voorschijn als ik een rokje van de grond pak.
Zijn wel meer dingen die vlekken geven in je slaapkamer huehuehuequote:
Nee ik spoel hem zo door de wc, als hij zich had verstopt kon hij blijven leven maar helaas.quote:
en dan kom je zo in je slaapkamer en ligt dat glas om en is de spin wegquote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik spoel hem zo door de wc, als hij zich had verstopt kon hij blijven leven maar helaas.
Aww zielig!quote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik spoel hem zo door de wc, als hij zich had verstopt kon hij blijven leven maar helaas.
Tijdje geleden wel 1 helemaal naar gort gemept met een slipper maar die zat te ver onder mijn bed om te pakken.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarna even een nat keukenpapiertje/
Ga je gelijk 24 uur?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Als op 3 maart de kappers open gaan (is nog even de vraag) kan ik gelijk die dag terecht
En dan komt hij vanavond terug met al zijn vriendjesquote:Op maandag 15 februari 2021 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan kom je zo in je slaapkamer en ligt dat glas om en is de spin weg
Ik hoop eigenlijk dat hij gestikt is maar zal wel niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan kom je zo in je slaapkamer en ligt dat glas om en is de spin weg
Zet hem dan buiten neerquote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Partypartyquote:Op maandag 15 februari 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan komt hij vanavond terug met al zijn vriendjes
Neuh. Porsche vind ik een van de minst boeiende "snelle" automerken. Ze zijn allemaal hetzelfde.quote:
denk het nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat hij gestikt is maar zal wel niet.
en dan als ze slaaptquote:Op maandag 15 februari 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en dan als ze slaapt kruipen ze in haar oorquote:Op maandag 15 februari 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je dan een middagdutje op de bank doet kruipt ie in je mondquote:Op maandag 15 februari 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een vrije grote spin achter de bank zitten, maar ik laat hem zitten want a) ik kan er niet bij en b) buiten is het te koud voor hem vind ik en c) ik hoop dat hij de rouwvliegjes en papiervisjes opeet.
Of in haar mondquote:Op maandag 15 februari 2021 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan als ze slaapt
[..]
en dan als ze slaapt kruipen ze in haar oor
Quoten gaat weer goed
quote:Op maandag 15 februari 2021 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of in haar mond
Dus Ama, als je morgen geen trek hebt in ontbijt....
Spoilerquote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of in haar oor
[ afbeelding ]
manana mananaquote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O, collega in Spanje die ik nog even nodig had, is er al mee gekapt voor vandaag.
Groot gelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O, collega in Spanje die ik nog even nodig had, is er al mee gekapt voor vandaag.
Nee, ik vertrouw George.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je dan een middagdutje op de bank doet kruipt ie in je mond
Zuid Europeanenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Op de n?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
manana manana
ergens moeten er nog kringeltjes op de a
ook goed. ik dacht de aquote:
Omdat het te warm is om te eten eerder in de zomerquote:Op maandag 15 februari 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas om 21 uur aan je avondeten willen zitten.Dat heb ik nooit begrepen aan die Spanjolen.
Ik eet ook pas als ik zin heb, kan goed om 23 nog gaan koken of zo of nog veel gekker.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas om 21 uur aan je avondeten willen zitten.Dat heb ik nooit begrepen aan die Spanjolen.
En omdat het meer een sociale aangelegenheid is dan om 6 uur Hollandse potquote:Op maandag 15 februari 2021 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat het te warm is om te eten eerder in de zomerOp Cyprus at ik ook vaak later dan hier. Maar daar begonnen mensen met een ice coffee als ontbijt, en dan hun lunch was eigenlijk hun ontbijt en zo schoof de hele dag op qua eten zeg maar.. niks voor mij in ieder geval.
Mja, oké, dat is op zich wel logisch. Maar in Boedapest was dat constant een strijd met onze Spaanse collega. 15 mensen wilden zo tussen 18 en 19 uur gaan eten en zij zat maar te hameren dat dat lunchtijd wasquote:Op maandag 15 februari 2021 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat het te warm is om te eten eerder in de zomerOp Cyprus at ik ook vaak later dan hier. Maar daar begonnen mensen met een ice coffee als ontbijt, en dan hun lunch was eigenlijk hun ontbijt en zo schoof de hele dag op qua eten zeg maar.. niks voor mij in ieder geval.
Het is nooit te warm om te etenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima toch, bestellen zij zich maar een broodje, kan de rest rustig etenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, oké, dat is op zich wel logisch. Maar in Boedapest was dat constant een strijd met onze Spaanse collega. 15 mensen wilden zo tussen 18 en 19 uur gaan eten en zij zat maar te hameren dat dat lunchtijd was
Don Uitstraling.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet ook pas als ik zin heb, kan goed om 23 nog gaan koken of zo of nog veel gekker.
dat is pre corona, die tijden zijn voor eeuwig vervlogenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En omdat het meer een sociale aangelegenheid is dan om 6 uur Hollandse pot
Hier ook, ergens tussen 17u en 19u.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Don Uitstraling.
Ik eet niet elk dag om dezelfde tijd. De ene dag heb ik eerder honger dan de andere dag. Maar zo rond zeven uur zit het prakkie er wel in meestal
Tijdje geleden ben ik om 03:00 erwtensoep gaan maken, was volkomen gelukkig aan het kokkerellen, of bacon bakken om 06:00.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Don Uitstraling.
Ik eet niet elk dag om dezelfde tijd. De ene dag heb ik eerder honger dan de andere dag. Maar zo rond zeven uur zit het prakkie er wel in meestal
fixedquote:Op maandag 15 februari 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, ergens tussen 18u en 18:05u.
Sociaal eten vind ik toch geen reet aan, doe daarna wel sociaal.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En omdat het meer een sociale aangelegenheid is dan om 6 uur Hollandse pot
En maar klagen over slaaptekort. Zo draait BV Nederland niet hoor.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje geleden ben ik om 03:00 erwtensoep gaan maken, was volkomen gelukkig aan het kokkerellen, of bacon bakken om 06:00.
Ja, zie je, en dan lachen mensen als ik 00.30 uur mijn badkamer aan het soppen benquote:Op maandag 15 februari 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje geleden ben ik om 03:00 erwtensoep gaan maken, was volkomen gelukkig aan het kokkerellen, of bacon bakken om 06:00.
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zie je, en dan lachen mensen als ik 00.30 uur mijn badkamer aan het soppen ben
Lekker toch. Beetje wijn, gastvrouw die lekker gekookt heeft, met zijn tienen 's avonds nog lekker buiten zitten.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sociaal eten vind ik toch geen reet aan, doe daarna wel sociaal.
Tenminste, pre-corona dan.
Daar heb ik geen eten bij nodig hoor, alcohol en een gezellige groep.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker toch. Beetje wijn, gastvrouw die lekker gekookt heeft, met zijn tienen 's avonds nog lekker buiten zitten.
Dit is toch geheimtaal voor iets compleet anders?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zie je, en dan lachen mensen als ik 00.30 uur mijn badkamer aan het soppen ben
Terecht.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan is Buda zich aan het uitleven met de badkamerreinigerquote:Op maandag 15 februari 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is toch geheimtaal voor iets compleet anders?
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is toch geheimtaal voor iets compleet anders?
FTFYquote:
Ik ben ultiem saai, groepseks (gezien wat ik quotte) staat niet op het programma.quote:
Ik ben ook saai.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ultiem saai, groepseks (gezien wat ik quotte) staat niet op het programma.
Dan is het spelletjes/film/lambaltijd, niet poetstijd.quote:
Wel eens gedaan dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ultiem saai, groepseks (gezien wat ik quotte) staat niet op het programma.
Ik vind het een ontspannende bezigheid.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het spelletjes/film/lambaltijd, niet poetstijd.
Maar je quootte helemaal niksquote:Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou wel later kunnen, maar kerel slaapt rot als 'ie te laat warm eet. En het is op zich wel praktischer met de avondprogrammeringen hier, te weinig tijd tussen eten en sport isquote:
Hij is niet echt spannend.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Oeh vanavond komt ook die docu over Britney op tv.
Dat bedacht ik me ook, daarom:quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
*gezien wat ik eerder quotte, de groep van 10 personen dus.
Dan had ik het wel anders omschreven, als ik die info had willen delen.quote:
Wat is het toppunt van groepsseks?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me zo ingewikkeld, groepseks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach ja, bij Franse kaas betaal je extra voor die schimmel.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
Ik wilde net een krentenbol met kaas eten.
Is m'n kaas beschimmeldVerpakking is nog niet open geweest.
ja maar Goudse kaas met blauwe rondjes met witte randjesquote:Op maandag 15 februari 2021 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach ja, bij Franse kaas betaal je extra voor die schimmel.
Ja en technisch.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat klinkt eerder als bondagequote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me vooral vermoeiend en te drukquote:Op maandag 15 februari 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
ja ditquote:Op maandag 15 februari 2021 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me vooral vermoeiend en te druk
Ja, ik vind één persoon in bed ook meer dan voldoendequote:Op maandag 15 februari 2021 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me vooral vermoeiend en te druk
Masturberen gaat ook vervelen.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind één persoon in bed ook meer dan voldoende
Ja, naast mezelf danquote:Op maandag 15 februari 2021 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Masturberen gaat ook vervelen.
wait whatquote:Op maandag 15 februari 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de Spaanse is weer uit haar siësta ontwaakt.
Hoe nat was ze?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de Spaanse is weer uit haar siësta ontwaakt.
budaddy en de zwoele zenoritaquote:Op maandag 15 februari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buda had wat 'hulp' nodig van een Spaanse
Kees kachel ookquote:Op maandag 15 februari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met Spanjaarden. Ik stoor me al mateloos aan dat taaltje. En alles gaat traag bij die mensen.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kom ik nooit meer vanafquote:Op maandag 15 februari 2021 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zee van mogelijkheden aan budaddy topics nog
absoluutquote:Op maandag 15 februari 2021 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zee van mogelijkheden aan budaddy topics nog
Inefficient, traag, altijd te laatquote:Op maandag 15 februari 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met Spanjaarden. Ik stoor me al mateloos aan dat taaltje. En alles gaat traag bij die mensen.
absoluut nietquote:Op maandag 15 februari 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier kom ik nooit meer vanaf
Spaanse vrouwen bijten op je tong met kussen, in het begin even schrikken maar na een tijdje is dat niet helemaal onprettig.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met Spanjaarden. Ik stoor me al mateloos aan dat taaltje. En alles gaat traag bij die mensen.
Eensquote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inefficient, traag, altijd te laatDoe mij de Noord en West-Europese mentaliteit maar.
en! dat hurry hurry hurry anderen opjagen altijdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inefficient, traag, altijd te laatDoe mij de Noord en West-Europese mentaliteit maar.
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier kom ik nooit meer vanaf
19u is een mooie tijd om richting de keuken te gaan om te gaan kokenquote:
Precies!quote:Op maandag 15 februari 2021 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
19u is een mooie tijd om richting de keuken te gaan om te gaan koken
Venga cabron!quote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en! dat hurry hurry hurry anderen opjagen altijd
Ik dacht dat het alleen mij overkwamquote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spaanse vrouwen bijten op je tong met kussen, in het begin even schrikken maar na een tijdje is dat niet helemaal onprettig.
Twentse vrouwen bijten ook op je tong?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen mij overkwam
Always ask the master first.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen mij overkwam
Nee Spaanse en Griekse ook trouwens.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twentse vrouwen bijten ook op je tong?
Naar johquote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee laat maar kan het niet vertellen nog.
Een zelfdoding ergens dichtbij.
oh bah, sterkte iigquote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2021 17:54 schreef kwiwi het volgende:
Straks 'uiteten' bij een vriendin die goed kan koken
Ohquote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja we verkopen nog steeds hele slechte bankenquote:Op maandag 15 februari 2021 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe ging het met de bankzaken vandaag?
Verrassend welquote:Op maandag 15 februari 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we verkopen nog steeds hele slechte banken
Naar nieuws, sterkte.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar goed. het is bijna weekendquote:
Gewoon ophangen danquote:Op maandag 15 februari 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Maar goed. het is bijna weekendWe kunnen het.
Hd vandaag een vrouw die helemaal uit haar stekker ging. Ze stopte maar niet dus toen ik vroeg of ik ook wa mocht zeggen zei ze : NEE JIJ MAG NIETS ZEGGEN![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Hd vandaag een vrouw die helemaal uit haar stekker ging. Ze stopte maar niet dus toen ik vroeg of ik ook wa mocht zeggen zei ze : NEE JIJ MAG NIETS ZEGGEN![]()
kwam vandaag een overeenkomst voorbij. Die vrouw is nu al 3 jaar 20 euro per maand aan het afbetalen en ze moet nog 7 jaar als ze het met 20 euro per maand blijft doenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
heb toch ook wel een beetje medelijden met die mensen. Die hebben waarschijnlijk al niet het beste leven en dan het gezeik vanwege een bank ook nog er bovenop.
Snap niet dat juist zulke mensen daar een bank kopen, koop het dan gewoon bij de Ikea ofzo, ben je net zoveel kwijt maar heb je wel fatsoenlijke service en garantie.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
heb toch ook wel een beetje medelijden met die mensen. Die hebben waarschijnlijk al niet het beste leven en dan het gezeik vanwege een bank ook nog er bovenop.
ze denken dat het hun niet overkomtquote:Op maandag 15 februari 2021 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet dat juist zulke mensen daar een bank kopen, koop het dan gewoon bij de Ikea ofzo, ben je net zoveel kwijt maar heb je wel fatsoenlijke service en garantie.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je zoiemand beter even kunt laten uitrazen, al duurt het 10 minutenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
2400 euro voor een bank, of had die een heel meubilairquote:Op maandag 15 februari 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwam vandaag een overeenkomst voorbij. Die vrouw is nu al 3 jaar 20 euro per maand aan het afbetalen en ze moet nog 7 jaar als ze het met 20 euro per maand blijft doen![]()
![]()
ja ik was al 10 minuten verder. Elke keer vroeg ze wat ik daar aan ging doen dus als ik dan wilde antwoorden onderbrak ze mij weer ... toen heb ik maar de salesmanager gegeven en die hoorde ik op een gegeven zeggenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je zoiemand beter even kunt laten uitrazen, al duurt het 10 minuten
Gewoon de telefoon neerleggen en even koffie gaan halenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je zoiemand beter even kunt laten uitrazen, al duurt het 10 minuten
Rente, mien jong.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2400 euro voor een bank, of had die een heel meubilair
ja voor 1 bankquote:Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2400 euro voor een bank, of had die een heel meubilair
Heerlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik was al 10 minuten verder. Elke keer vroeg ze wat ik daar aan ging doen dus als ik dan wilde antwoorden onderbrak ze mij weer ... toen heb ik maar de salesmanager gegeven en die hoorde ik op een gegeven zeggen
MEVROUW IK NEEM HET GESPREK NU OVER
Jezus..quote:Op maandag 15 februari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor 1 bank
we hebben mensen die betalen een bank 5 duizend euro met 50 euro per maand
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk
Allemaal materiaal voor je boek Bitterbal in Bankzaken.
ja dat kan :p ik zou het niet doen. We hebebn ook banken van 5 duizend euroquote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2400 euro voor een Snacks en Soepbal Soepbank?
Half jaartje volhouden en je hebt materiaal genoegquote:Op maandag 15 februari 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk
Allemaal materiaal voor je boek Bitterbal in Bankzaken.
nee :p bij ons als je direct bj ons die regeling treft niet neequote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je betaalt geen rente bij een bank op afbetaling?
Wait what? Ik dacht je neemt 'm mee en betaalt dan langzaam af.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en je krijgt hem pas als alles is betaald![]()
echt schofterig
Jezus, dan is het dus niet alleen baggerkwaliteit maar nog duur ookquote:Op maandag 15 februari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor 1 bank
we hebben mensen die betalen een bank 5 duizend euro met 50 euro per maand
Dat kan toch niet? Jullie verkopen toch alleen goedkope zooi? Van die banken met een bodem van karton?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan :p ik zou het niet doen. We hebebn ook banken van 5 duizend euro
nee neequote:Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wait what? Ik dacht je neemt 'm mee en betaalt dan langzaam af.
ja maar dan doen we er leer op ofzo :pquote:Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Jullie verkopen toch alleen goedkope zooi? Van die banken met een bodem van karton?
Mijn bank is ook leer. 900 euroquote:Op maandag 15 februari 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan doen we er leer op ofzo :p
ja maar wij hebben 'beter' leerquote:Op maandag 15 februari 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn bank is ook leer. 900 euro
Ja inderdaad, wat een bedrijf johquote:Op maandag 15 februari 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das wel slim van schoenen en slippers
Uhuhquote:Op maandag 15 februari 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wij hebben 'beter' leer
Ik heb gewoon een stof hoekbank, was geloof ook zoiets qua prijs bij Pronto. Begint eigenlijk nu pas na 7,5 jaar een beetje tekenen van 'verzakking' te vertonen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn bank is ook leer. 900 euro
Benje zelf dood, Stront & Smegma allang failliet, en nog geen bankquote:Op maandag 15 februari 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 10 jaar afbetaald voor een bank die je nog niet hebt
Wie doet dat nou? Je hebt toch nu een bank nodig en niet over 10 jaar?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrropquote:Op maandag 15 februari 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heeft Slangen & Struisvogels goed geregeld.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wij hebben 'beter' leer
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benje zelf dood, Stront & Smegma allang failliet, en nog geen bank![]()
Mensen die overal dus schulden makenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie doet dat nou? Je hebt toch nu een bank nodig en niet over 10 jaar?
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heeft Slangen & Struisvogels goed geregeld.
Die mensen kun je beter het advies geven even langs de kringloop te gaanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Je kan wel via een krediet verstrekker dus op afbetaling een bank krijgen. Dan krijg je em idd mee en betaalt de klant de kredietverstrekker af.
Maar als je daarvoor wordt afgewezen bieden wij je soms nog een betalingsregeling aan bij ons zelf. En dan krijg je pas de bank als alles is betaald.
Dus die mensen die zijn afgewezen voor het krediet geeft al wat aan en dan staan wij daar![]()
Dan zit je echt wel in het afvoerputje van de samenleving.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen die overal dus schulden maken
Mensen die al verloren zijn nog even wat verder in de ellende trappen. Geweldig business model.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Je kan wel via een krediet verstrekker dus op afbetaling een bank krijgen. Dan krijg je em idd mee en betaalt de klant de kredietverstrekker af.
Maar als je daarvoor wordt afgewezen bieden wij je soms nog een betalingsregeling aan bij ons zelf. En dan krijg je pas de bank als alles is betaald.
Dus die mensen die zijn afgewezen voor het krediet geeft al wat aan en dan staan wij daar![]()
Ja en de verkoper probeert dan een zo duur mogelijke bank te verkopen voor zijn bonus. En die klant komt dan met ja ik betaal 20 euro per maand en dan zeggen wij oke is goedquote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zit je echt wel in het afvoerputje van de samenleving.
Als Sneaky & Sad het niet doet, doet een ander het wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die al verloren zijn nog even wat verder in de ellende trappen. Geweldig business model.
'Oh u heeft al zoveel schulden dat u geen krediet meer krijgt? Dan hebben wij nu een geweldige aanbieding voor u!'quote:Op maandag 15 februari 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die al verloren zijn nog even wat verder in de ellende trappen. Geweldig business model.
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Annuleren kan maar dan betaal je 30 procent annuleringskosten. Er zijn dus mensen die hebben een betalingsregeling voor hun annuleringskosten
En dan hebben ze geen bank thuis staan.
Nee, dit kan toch nietquote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Annuleren kan maar dan betaal je 30 procent annuleringskosten. Er zijn dus mensen die hebben een betalingsregeling voor hun annuleringskosten
Zou ik sowieso al nooit aan hebben gedacht om bij de Smeerlappen & Schavuiten iets te kopen, maar na de verhalen van ballie al helemaal niet meerquote:Op maandag 15 februari 2021 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga dus echt nooit iets kopen bij Sluw & Slechter.
een 'schadevergoeding' voor smiechten en slangen.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dit kan toch nietDie bank is nog niet eens geproduceerd. 30% is echt buitenproportioneel, zeker als je al een deel betaald hebt
'U zit nog niet ver genoeg in de teringzooi? Geen zorgen, wij helpen u graag verder!'quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja, ik weet al 20 jaar dat het een boevenbende is.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik sowieso al nooit aan hebben gedacht om bij de Smeerlappen & Schavuiten iets te kopen, maar na de verhalen van ballie al helemaal niet meer
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dit kan toch nietDie bank is nog niet eens geproduceerd. 30% is echt buitenproportioneel, zeker als je al een deel betaald hebt
Wat doet Euronics?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet al 20 jaar dat het een boevenbende is.
Net als Euronics. Dat bedrijf is van Scientology.
Ja dan kunnen we Swats & Seas wel heel stom vinden maar dit doen vrijwel alle retail handelaren.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Echt? Van die sekte?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet al 20 jaar dat het een boevenbende is.
Net als Euronics. Dat bedrijf is van Scientology.
En als die annuleringskosten dan niet tijdig worden betaald dan gaat daar ook nog even een lekker buitenproportionele boeterente bovenop, fantastisch businessmodel ditquote:Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
Als de bank al besteld is het is het 50% dacht ik
Uiteraardquote:Op maandag 15 februari 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die annuleringskosten dan niet tijdig worden betaald dan gaat daar ook nog even een lekker buitenproportionele boeterente bovenop, fantastisch businessmodel dit
Ja helaas staan ze met veel dingen in hun recht. Begrijp dat je niet zomaar kosteloos een speciaal bestelde bank kan annuleren maar bv iemand die al niet door de screening komt van de kredietverstrekker een eigen regeling aanbieden van 20 euro per maand voor een bank van 3 duizend euro nietquote:Op maandag 15 februari 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we Swats & Seas wel heel stom vinden maar dit doen vrijwel alle retail handelaren.
Deze gaan wel net een stapje verder.
ik dacht dat ik bij casino karma punten kwijt ben geraakt maar hier gaat het harderquote:Op maandag 15 februari 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Wel vermakelijke verhalen bal, ik lees ze met plezier
Denk dat als we onze eigen bankenhandel beginnen we binnen no-time genoeg geld hebben om een eiland te kopen en Foqueville in het echt te makenquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht dat ik bij casino karma punten kwijt ben geraakt maar hier gaat het harder
Boeterente heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die annuleringskosten dan niet tijdig worden betaald dan gaat daar ook nog even een lekker buitenproportionele boeterente bovenop, fantastisch businessmodel dit
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als we onze eigen bankenhandel beginnen we binnen no-time genoeg geld hebben om een eiland te kopen en Foqueville in het echt te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |