SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En wat is dan het plan? Rijtjeshuis? of groters?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja niet ideaal, maar red het hier wel even een poosje
Morgen een video meeting met de eerder genoemde projectontwikkelaar
Ik vind het anders best vermakelijk om ze hier door de straat te zien fietsenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben wel blij als morgen de straten weer een beetje normaal te fietsen zijn....
groterquote:Op maandag 15 februari 2021 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
En wat is dan het plan? Rijtjeshuis? of groters?
Leedrecreatie.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het anders best vermakelijk om ze hier door de straat te zien fietsen
Om er naar te kijken wel. Maar ik bezorg post, dus was het echt geen lolletje vorige week (en vandaag)quote:Op maandag 15 februari 2021 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het anders best vermakelijk om ze hier door de straat te zien fietsen
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb voor het eerst iets van straat gehaald wat was gedumpt.Dat zijn wel echt heel erg roze schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb om oa die reden een lang pad in de straat vrijgemaakt en mn oprit goed schoon gehouden. In elk geval een stukje waar normaal te lopen wasquote:Op maandag 15 februari 2021 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Om er naar te kijken wel. Maar ik bezorg post, dus was het echt geen lolletje vorige week (en vandaag)
Ze waren ooit echt knalroze maar ze zijn beetje viezig geworden.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt heel erg roze schoenen
Waar het hart van vol is.quote:
Ik heb oudroze Puma's maar die zijn ook een beetje schmutzig geworden.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze waren ooit echt knalroze maar ze zijn beetje viezig geworden.
quote:
Ik op mn vloerquote:Op maandag 15 februari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb allemaal zoutuitslag op mijn schoenen
Deze?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
Fles heeft er wel ergens een topic van
Ik trek gewoon gelijk mijn schoenen uit als ik binnenkom dus daar geen last vanquote:
Dat heb ik ook gedaan, maar ik heb niet door gehad dat mn schoenen net naast de mat stondenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik trek gewoon gelijk mijn schoenen uit als ik binnenkom dus daar geen last van
Ach nog een paar daagjes en dan is het allemaal weer van straat gespoeldquote:Op maandag 15 februari 2021 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar ik heb niet door gehad dat mn schoenen net naast de mat stonden
Zou wat zijn als een kappersbezoek 24 uur zou durenquote:Achterhoekers met coronakapsel welkom bij Duitse kappers
Wanneer we in Nederland onze coronakapsels kunnen laten bijknippen, is nog niet duidelijk, maar Achterhoekers kunnen vanaf 1 maart over de grens bij kappers terecht.
Hoewel de Duitse en Nederlandse overheid grensverkeer willen beperken is een kappersbezoek in de deelstaat Noordrijn-Westfalen (NRW) toegestaan, meldt Omroep Gelderland. "Er is geen probleem als het kappersbezoek niet langer dan 24 uur duurt", laat een woordvoerder van het ministerie van Arbeid, Gezondheid en Sociale Zaken in de Duitse deelstaat weten.
https://nos.nl/liveblog/2(...)dan-vorige-week.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |