SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ja ik normaliter ook. maar de praktijk waar ik altijd ging is overgenomen en sindsdien is het een lopende band verzekeringsmelkerij geworden daar.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een mailtje als het weer tijd is om mezelf in te plannen. Begin maart is het weer een half jaar geweest, dus eh.
huehuehuequote:
Positieve berichtenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Weer een stukje beter dan gister.
Kind en ik vooralsnog geen klachten.
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Geen budaddy en het gebreide eikelmutsje
Weg bij de waterval?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk uiteindelijk wel jaMaar dit is voor een huurwoning.
De Budaddy-TT's zitten nog niet zo in m'n systeem.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Geen budaddy en het gebreide eikelmutsje
Komende dagen even afwachten. Zit niks anders opquote:Op maandag 15 februari 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nu hopen dat ik ook klachtvrij blijf.
gewoon bij je chick uit de buurt blijvenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nu hopen dat ik ook klachtvrij blijf.
Ze stonden er al.quote:
Mja true, ze is al sinds vorige week dinsdag besmettelijk. Wel spannend zoquote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komende dagen even afwachten. Zit niks anders op
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon bij je chick uit de buurt blijven
Dan hang je je lul maar een keer ergens anders in als je geil bent ouwe pikkenbaasquote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Mja true, ze is al sinds vorige week dinsdag besmettelijk. Wel spannend zo
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha.
Ik heb niet voor niets appeltaart laten bestellen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hang je je lul maar een keer ergens anders in als je geil bent ouwe pikkenbaas
Is dit een stille hint?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hang je je lul maar een keer ergens anders in als je geil bent ouwe pikkenbaas
Ik hoef niet stil te hinten naar haagsquote:Op maandag 15 februari 2021 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is dit een stille hint?
Vetpeuk.
Oh, dat valt hier nog wel mee, maar dit is best primaquote:
Het zeiktquote:Op maandag 15 februari 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dat valt hier nog wel mee, maar dit is best prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |