Bedankt dit is gelukt.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:41 schreef Sometimes het volgende:
Device Manager is in je Nederlandse versie Apparaatbeheer. Rechtermuisknop op het Windows logo en dan de vijfde van boven.
Dit gedaan en verwezen naar de uitgepakte map, maar dan krijg ik deze melding:quote:Daarin kan je de aangesloten hardware zien. Vanaf het apparaat waar het om gaat kan je kiezen voor "stuurprogramma bijwerken". Wanneer je dan verwijst naar het (uitgepakte) ZIP bestand dan kijkt Windows naar wat hij nodig heeft.
mmm het is een dongle van Alieexpress die ik al jaren heb, hoe kom er achter wie de fabrikant is?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:00 schreef Sometimes het volgende:
Aanvulling: ik zou de nieuwste driver liever van de site van de fabrikant van de dongle halen.
Gedaan, daar staat: ANT USBStick2quote:Op maandag 15 februari 2021 12:02 schreef Sometimes het volgende:
Hij werkt nog wel in een andere computer toch?
Dan kan je op die computer via Apparaatbeheer de gegevens zien en daarmee even Googelen.
USB\VID_0FCF&PID_1008&REV_0100quote:Op maandag 15 februari 2021 12:12 schreef Sometimes het volgende:
Wil je in Apparaatbeheer eens rechts klikken op het apparaat en dan kiezen voor "Eigenschappen".
Daarna op het tabblad "Details" de langste regel van de hardware id's kopiëren?
Ja klopt, sowieso 6 jaar ofzo...quote:Op maandag 15 februari 2021 12:21 schreef Sometimes het volgende:
Het apparaatje is al behoorlijk oud begrijp ik.
De driver die je zelf gevonden hebt is van 2012. Na een update heeft Windows 10 blijkbaar een aanpassing in de driver nodig. Ik kan geen recentere vinden (wat niet betekent dat 'ie er niet is).
Dat lijkt me een wat tijdelijke oplossing.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja klopt, sowieso 6 jaar ofzo...
Is er een mogelijkheid dat ik de update terug zet of is dat niet verstandig?
Had jij deze ook gevonden?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:35 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat lijkt me een wat tijdelijke oplossing.
Ook de andere computer zal uiteindelijk naar de nieuwere Windows versie gaan.
Nee, maar die zijn nóg ouder en niet voor Windows 10.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Had jij deze ook gevonden?
http://www.catalog.update(...)m+Innovations%2C+Inc
Super bedankt, je tip met die Driver Booster was de gouden! Het is gelukt en nu snel dat programma deinstalleren...quote:Op maandag 15 februari 2021 12:46 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn nóg ouder en niet voor Windows 10.
Ik had er spijt van dat ik die gepost had.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Super bedankt, je tip met die Driver Booster was de gouden! Het is gelukt en nu snel dat programma deinstalleren...
Ontzettend bedankt voor je hulp!
Ik heb het direct verwijderd. Wat kon er mis gaan?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:22 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik had er spijt van dat ik die gepost had.
Mooi dat het toch gelukt is.
Meestal niet zo veel, maar soms werkt het niet goed. Dan heb je een nieuwe driver voor iets algemeens en daarna werken diverse onderdelen niet meer (dat had ik zelf met een Asus Transformer Book).quote:Op maandag 15 februari 2021 13:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb het direct verwijderd. Wat kon er mis gaan?
Oke, ik heb alleen die ene driver voor die ANT+ geupdate en daarna dat programma verwijderd. Hij adviseerde ook om andere drivers te updaten, maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:12 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Meestal niet zo veel, maar soms werkt het niet goed. Dan heb je een nieuwe driver voor iets algemeens en daarna werken diverse onderdelen niet meer (dat had ik zelf met een Asus Transformer Book).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |