abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198045823
Daisy heeft zichzelf super onsympathiek neergezet in dit programma. Echt geen leuk persoon, bah. Bij de voorbereiding leek ze zo leuk! Sneu voor Mick ook.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 22:03:33 #252
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198045940
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:58 schreef wpor het volgende:
Daisy heeft zichzelf super onsympathiek neergezet in dit programma. Echt geen leuk persoon, bah. Bij de voorbereiding leek ze zo leuk! Sneu voor Mick ook.
Doet ie eens iets voor zichzelf in dat waterpark, is het weer niet goed :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198045945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:57 schreef Luke83 het volgende:
Ik vind Bert een potentiële stalker. Ik heb zo de creeps van die kerel. Hoe die ook maar blijft pushen. Brrrr.
Het zit ook zo lekker te mokken, wat een genot :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 16 februari 2021 @ 22:07:21 #254
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198046023
Minpuntje voor Aron, pizza zonder kaas :{w
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198046100
Kan die gozer niet kappen met kado's? Ze doet telkens beleefd maar is toch niet grappig meer zo?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198046108
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:03 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Doet ie eens iets voor zichzelf in dat waterpark, is het weer niet goed :{
In het koppelweekend wordt het nog veel erger. Naar persoon, totaal geen zelfreflectie.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 22:17:01 #257
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198046276
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:11 schreef wpor het volgende:

[..]

In het koppelweekend wordt het nog veel erger. Naar persoon, totaal geen zelfreflectie.
Ja daar lopen er dit seizoen wel meer van rond met die plaat voor hun hoofd :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_198046300
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:58 schreef wpor het volgende:
Ze komt niet aardig over, maar ik kan haar irritatie echt wel begrijpen & we zien niet alles.

Ik moet zeggen dat ik ook enórm verkeerd ga op mensne als Mick (en Bert). Ze lijken geen eigen mening te hebben, zoutzakken zijn het wel een beetje 🥵 Ik zou daar ook snel klaar mee zijn, alleen hoe Daisy het brengt is niet zo beleefd. Ze had heel simpel kunnen zeggen: ik vind jou geen relatiemateriaal, in plaats van dat Mick zijn excuses moet aanbieden voor wie hij is..
  dinsdag 16 februari 2021 @ 22:20:46 #259
38496 Perrin
pi_198046366
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:17 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ze komt niet aardig over, maar ik kan haar irritatie echt wel begrijpen & we zien niet alles.

Ik moet zeggen dat ik ook enórm verkeerd ga op mensne als Mick (en Bert). Ze lijken geen eigen mening te hebben, zoutzakken zijn het wel een beetje 🥵 Ik zou daar ook snel klaar mee zijn, alleen hoe Daisy het brengt is niet zo beleefd. Ze had heel simpel kunnen zeggen: ik vind jou geen relatiemateriaal, in plaats van dat Mick zijn excuses moet aanbieden voor wie hij is..
Ja Mick en Bert kunnen ook niet anders.

Maar die hadden niet door het selectieproces moeten komen, daar kun je toch geen vrouw mee opschepen..
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_198046790
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

De balans is ver te zoeken inderdaad. Vind het ook wat rommelig gemonteerd.
Bij Monique en Aron is er geen drama. En ze zijn al iets ouder. Kijkers willen drama. Dus op zich hebben ze het slim geknipt. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 22:59:52 #261
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198047423
Ik blijf het kwalijk vinden dat de programmamakers teveel aan het bepalen zijn wat voor beeld wij krijgen van de deelnemers..... je ziet dat echt wel in het patroon wat ze laten zien .... een herhaling van bepaalde persoonskenmerken waardoor dat precies is wat wij van de mensen denken....

Heb een paar deelnemers op instagram gezien met vele activiteiten die de uitzending niet hebben gehaald...... waarschijnlijk omdat die allemaal gewoon gezellig en plezierig waren....
pi_198047556
Op het AD:

https://www.ad.nl/show/hu(...)en-ellende~a9bba1aa/"

quote:
Opvallend: volgens Mick zijn ‘de wonderen de wereld nog niet uit’. ,,Ik heb geleerd dat ik voorlopig met zijwieltjes moet fietsen’’, klinkt het mysterieus. ,,Ik heb een heel leuke, lieve vrouw, en alles komt uiteindelijk goed. Er gebeurt méér dan er uitgezonden wordt.’’
Benieuwd wat ie daarmee bedoelt...
pi_198047876
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
Minpuntje voor Aron, pizza zonder kaas :{w
Minpuntje?

Das gewoon een dealbreaker :{
hardcoholic
pi_198048371
Ik was #teambert maar die seksgrappen zijn gewoon echt te puberaal en te veel. En zich dan ook nog verdedigen met "ja, maar ik verstond echt am-spullen!". Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat ook verstond, maar uit de context snapte je toch wel dat het zwemspullen moeten zijn en dan vergeet ie ook even die andere 542584165 seksgrappen :')
Ik ben #teambert in ieder geval uit!

Zit nog wel redelijk in #teamdaisy. Het is niet bepaald een makkelijke vrouw en ze heeft ook zeker schuld, maar met zo'n slappe zak als Mick die niet eens durft te zeggen of ze links of rechts gaan zou ik ook heel snel klaar zijn... Heb bij Mick ook nog heel erg het gevoel dat ie met z'n piemel heeft meegedaan en niet met z'n hart :D
Maar ik was vanaf minuut 1 al anti-Mick toen ie "een lekker wijf" antwoordde op de vraag wat ie zocht, dus ook wel een beetje vooroordeel vanuit mij misschien :D
pi_198048553
Sylvia met al haar wijsheden over de andere stellen O+ _O_

Echt een leuk stel ook Syl en Fred.

Hoop dat ze het doorzetten.

Lizzy en Lars: er zit bij allebei niks in. Qua uitstraling niet, qua persoonlijkheid niet. Gewoon helemaal niks.
Prima match dus ^O^

Ik was team Daisy. Ik zou me ook mateloos irriteren aan Mick. Helemaal als ik niet op tijd te eten krijg door je besluiteloosheid.

Bert met zijn grapjes :r

Rein vond ik al niet zo tof maar na de jaccuzie-scène.....rilllllll

Monique en Aron: gewoon leuk. Alleen die kadootjes mocht dus echt wel wat minder.
pi_198048577
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Sylvia met al haar wijsheden over de andere stellen O+ _O_

Echt een leuk stel ook Syl en Fred.

Hoop dat ze het doorzetten.

Lizzy en Lars: er zit bij allebei niks in. Qua uitstraling niet, qua persoonlijkheid niet. Gewoon helemaal niks.
Prima match dus ^O^

Ik was team Daisy. Ik zou me ook mateloos irriteren aan Mick. Helemaal als ik niet op tijd te eten krijg door je besluiteloosheid.

Bert met zijn grapjes :r

Rein vond ik al niet zo tof maar na de jaccuzie-scène.....rilllllll

Monique en Aron: gewoon leuk. Alleen die kadootjes mocht dus echt wel wat minder.
_O- _O_ O+
pi_198048600
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was #teambert maar die seksgrappen zijn gewoon echt te puberaal en te veel. En zich dan ook nog verdedigen met "ja, maar ik verstond echt am-spullen!". Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat ook verstond, maar uit de context snapte je toch wel dat het zwemspullen moeten zijn en dan vergeet ie ook even die andere 542584165 seksgrappen :')
Ik ben #teambert in ieder geval uit!

Zit nog wel redelijk in #teamdaisy. Het is niet bepaald een makkelijke vrouw en ze heeft ook zeker schuld, maar met zo'n slappe zak als Mick die niet eens durft te zeggen of ze links of rechts gaan zou ik ook heel snel klaar zijn... Heb bij Mick ook nog heel erg het gevoel dat ie met z'n piemel heeft meegedaanen niet met z'n hart :D
Maar ik was vanaf minuut 1 al anti-Mick toen ie "een lekker wijf" antwoordde op de vraag wat ie zocht, dus ook wel een beetje vooroordeel vanuit mij misschien :D
De piemel die hij zelf wrs al in geen jaren heeft gezien :') :@
  Tettenkoning woensdag 17 februari 2021 @ 00:02:19 #268
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198048636
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij is wel wat chubby maar zo dik is ie toch ook weer niet?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198048657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oei, ik zie daar een schoolvoorbeeld fat-shaming :o
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_198048674
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:59 schreef Dazalbest het volgende:
Ik blijf het kwalijk vinden dat de programmamakers teveel aan het bepalen zijn wat voor beeld wij krijgen van de deelnemers..... je ziet dat echt wel in het patroon wat ze laten zien .... een herhaling van bepaalde persoonskenmerken waardoor dat precies is wat wij van de mensen denken....

Heb een paar deelnemers op instagram gezien met vele activiteiten die de uitzending niet hebben gehaald...... waarschijnlijk omdat die allemaal gewoon gezellig en plezierig waren....
Ja leuk maar het is commerciële tv en gaat het dus om zoveel mogelijk kijkers te bereiken. Drama scoort want anders kijken we wel andere zenders. Laatste uitzendingen zijn altijd beter bekeken dan de eerste zoetsappige.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 17 februari 2021 @ 00:11:51 #271
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198048757
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2021 00:02 schreef Nine. het volgende:

[..]

Braddie is dikker ja :') :')
pi_198048906
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2021 00:02 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het zegt.
  woensdag 17 februari 2021 @ 06:39:03 #273
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_198049553
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 00:05 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ja leuk maar het is commerciële tv en gaat het dus om zoveel mogelijk kijkers te bereiken. Drama scoort want anders kijken we wel andere zenders. Laatste uitzendingen zijn altijd beter bekeken dan de eerste zoetsappige.
Klopt ook hoor...... en eigenlijk is dat net zo triest.
  woensdag 17 februari 2021 @ 07:36:52 #274
38496 Perrin
pi_198049733
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 23:05 schreef MorganLeFay het volgende:
Op het AD:

https://www.ad.nl/show/hu(...)en-ellende~a9bba1aa/"
[..]

Benieuwd wat ie daarmee bedoelt...
Hij woont weer bij zijn moeder?