SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Da's niet het punt, dat het via via bekend wordt, is wat anders dan een leerkracht die bepaalde info naar buiten brengt.quote:Op maandag 15 februari 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is voor het eind van de dag bekend.
Ja duhquote:Op maandag 15 februari 2021 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet het punt, dat het via via bekend wordt, is wat anders dan een leerkracht die bepaalde info naar buiten brengt.
jup, agv enzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet het punt, dat het via via bekend wordt, is wat anders dan een leerkracht die bepaalde info naar buiten brengt.
Beetje spierballen kweken, je kan evt kijken of je hem kan laten wandelen door kleine stukjes te doen. Of als je kan je kont dr tegenaan en je benen gebruikenquote:Op maandag 15 februari 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
De knakker die laatst naar de ketel was komen kijken heeft de wasmachine wat verschoven en ik heb niet de kracht om dat ding weer goed neer te zettenIk krijg nu het zeepbakje er niet uit en het filter niet open
Ik heb schoenen aangetrokken voor grip, was niet genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje spierballen kweken, je kan evt kijken of je hem kan laten wandelen door kleine stukjes te doen. Of als je kan je kont dr tegenaan en je benen gebruiken
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:04 schreef Puala het volgende:
Oke, wat geleerd. Mondkapjes zijn blijkbaar zo glad/glibberig in de was dat ze je wasmachine door gaan via de slangen
Heb je een tientonner als machinequote:Op maandag 15 februari 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb schoenen aangetrokken voor grip, was niet genoeg.
Afgezet tegen de deurpost, was niet genoegIk hing horizontaal in de gang.
hefbomen maken. beetje natuurkunde er tegenaan gooien. Moment=Kracht x Arm. dat soort dingenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje spierballen kweken, je kan evt kijken of je hem kan laten wandelen door kleine stukjes te doen. Of als je kan je kont dr tegenaan en je benen gebruiken
Hoe dan? Dan zou je ook ondergoed en sokken kwijtraken.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:04 schreef Puala het volgende:
Oke, wat geleerd. Mondkapjes zijn blijkbaar zo glad/glibberig in de was dat ze je wasmachine door gaan via de slangen
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:04 schreef Puala het volgende:
Ja geen idee, maar er zat er 1 half in t filter en nr 2 vis ik uit de slang er achter.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe dan? Dan zou je ook ondergoed en sokken kwijtraken.
Niet iedereen draagt een string.....quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waszakje eromheen dan maar.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar er zat er 1 half in t filter en nr 2 vis ik uit de slang er achter.
Nietquote:Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet iedereen draagt een string.....
Kussensloop kan misschien ook wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Gebruik ik nooit, dus dat wordt eerst kopen
hmm, oke.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Van die zwarte die je heel veel ziet.
Sommigen dragen gewoon niksquote:
Even je filter openhalen en kijken dan maarquote:Op maandag 15 februari 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
denk niet dat dat lukt bij mijn machine.
al ben ik wel 1 kapje kwijt
Ondergoed? Nee joh, da's veel meer stof dan zo'n mondkapje.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ondergoed? Nee joh, da's veel meer stof dan zo'n mondkapje.
#teamomaslip
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar er zat er 1 half in t filter en nr 2 vis ik uit de slang er achter.
Die zitten het lekkerst.quote:
Ik doe ze in een waszakje omdat ik anders bang ben dat die elastiekjes ergens aan vast blijven zitten.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit maakt me wel tevreden met m'n keuze om ze inderdaad in een waszakje te doen.Al was dat vooral zodat ik ze niet steeds kwijtraak tussen m'n handdoeken.
Ja.. ja. hahaquote:Op maandag 15 februari 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zitten het lekkerst.
En het kan uit he.
Nou ja, dat leer ik dus nu ook. Schrik wel ffquote:Op maandag 15 februari 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit maakt me wel tevreden met m'n keuze om ze inderdaad in een waszakje te doen.Al was dat vooral zodat ik ze niet steeds kwijtraak tussen m'n handdoeken.
Meh, dan moet ik eerst weer plank losmaken waar die achter staat. Ik ga eerst eens zoeken of die wel in de was is gegaanquote:Op maandag 15 februari 2021 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Even je filter openhalen en kijken dan maar
Awwyeahquote:Op maandag 15 februari 2021 09:12 schreef Puala het volgende:
Bij het korte programma pompt ie nu water weg![]()
Lijkt opgelost
Nee geen switch, sorryquote:Op maandag 15 februari 2021 09:11 schreef Haags het volgende:
maar goed, we gaan vanavond dus weer mariokarten.
Heeft @:dven ook een switch eigenlijk?
Jij zit natuurlijk met slushy binnenstad.quote:
Ja zo effe naar pinautomaat voor uitkering afhalen, zal weer zweten worden op de terugweg bohquote:
Ga een Switch en Mariokart regelen dan.quote:
Als ik mijn lijstje zo bekijk van grote uitgaven gaat dat er de komende 2 jaar niet van komenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga een Switch en Mariokart regelen dan.
So sad.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik mijn lijstje zo bekijk van grote uitgaven gaat dat er de komende 2 jaar niet van komen
Ik zou zeggen, switch even van gedachten.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik mijn lijstje zo bekijk van grote uitgaven gaat dat er de komende 2 jaar niet van komen
prioriteiten stellenquote:
Logisch, maar nog steeds sad.quote:
GA EENS WAT LEUKS DOEN DANquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja zo effe naar pinautomaat voor uitkering afhalen, zal weer zweten worden op de terugweg boh
Is dat wat ja?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
verdomme, ben nu de laatste aflevering van bonding aan het kijken. moet ik weer wat nieuws uitzoeken
Tip: Faudaquote:Op maandag 15 februari 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat wat ja?
We raken een beetje door onze series heen.
ja, op zich wel leuk, maar het zijn afleveringen van 18 minuten, dus je bent zo door die 2 seizoenen heenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat wat ja?
We raken een beetje door onze series heen.
Hmm, klinkt als totaal ons genre niet, maar eens pogen kan altijd.quote:
Vreemde plek om een lijntje neer te leggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer het droog is wanneer je je neus uit de garage steekt
Schijnt ook goed te zijn, maar ik moet eigenlijk een beetje meer een sitcom hebbenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als totaal ons genre niet, maar eens pogen kan altijd.
je moet wat als de nood hoog isquote:Op maandag 15 februari 2021 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Vreemde plek om een lijntje neer te leggen.
Rare mensen, ik snap de avocadohipte nog steeds niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel te merken dat Budaddy en ik op de keto-toer gegaan zijn![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ud-geimporteerd.html
je kan twee seizoenen Malcolm bingenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnt ook goed te zijn, maar ik moet eigenlijk een beetje meer een sitcom hebben
avocado is best lekker.. maar die hype om 1 avocado per dag te vreten snap ik ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rare mensen, ik snap de avocadohipte nog steeds niet.
guac er van maken en er tortilla chips in duwen is best prima inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2021 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
avocado is best lekker.. maar die hype om 1 avocado per dag te vreten snap ik ook niet.
Niets dodelijker dan overdag netflixenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op zich wel leuk, maar het zijn afleveringen van 18 minuten, dus je bent zo door die 2 seizoenen heen
Ben wel gisteren eindelijk eens met lillyhammer begonnen
Ik weet anders wel een paar dingenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niets dodelijker dan overdag netflixen
Deze man weetquote:Op maandag 15 februari 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
guac er van maken en er tortilla chips in duwen is best prima inderdaad
Is een week lang rond de 20 graden geweest. En toen uit het niets werd het in één keer -5 's nachts en komt het overdag amper meer rond het vriespunt uitquote:Op maandag 15 februari 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
GA EENS WAT LEUKS DOEN DAN
[..]
Hoeveel sneeuw ligt er daar?
Nee dat. Af en toe een dip ofzo, of ergens door, prima. Maar avocado want avocado snap ik niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
avocado is best lekker.. maar die hype om 1 avocado per dag te vreten snap ik ook niet.
Lilyhammer is wel OK al neigt ie wel redelijk naar het camera & montagewerk van oa House of Cards.. Beetje zelfde sausje (maar in mindere mate) waardoor 't voor mij een serie is die ik niet gebinged heb. Maar slechts af en toe eens een aflevering.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op zich wel leuk, maar het zijn afleveringen van 18 minuten, dus je bent zo door die 2 seizoenen heen
Ben wel gisteren eindelijk eens met lillyhammer begonnen
Omdat avocado fekking lekker is.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rare mensen, ik snap de avocadohipte nog steeds niet.
#fitgirl #goodvibesonlyquote:Op maandag 15 februari 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee dat. Af en toe een dip ofzo, of ergens door, prima. Maar avocado want avocado snap ik niet.
Gewoon lekker oubollig uitlepelen joh. Die notige smaakquote:Op maandag 15 februari 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee dat. Af en toe een dip ofzo, of ergens door, prima. Maar avocado want avocado snap ik niet.
20 gradenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Is een week lang rond de 20 graden geweest. En toen uit het niets werd het in één keer -5 's nachts en komt het overdag amper meer rond het vriespunt uitGisteren is er een paar centimeter sneeuw gevallen maar dat stelt allemaal niet zo veel voor. Het is meer dat ik van 100 naar 266 meter moet lopen dat het zo kut maakt
Pehehehe.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
#fitgirl #goodvibesonly
[ afbeelding ]
Ja, naast dat ik geen noten mag, vind ik ze ook niet lekker. Dat helpt vast met mijn "meh" gevoel.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker oubollig uitlepelen joh. Die notige smaak
je moet niet die pit eten hequote:Op maandag 15 februari 2021 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker oubollig uitlepelen joh. Die notige smaak
Zwieeeep!quote:Op maandag 15 februari 2021 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Is een week lang rond de 20 graden geweest. En toen uit het niets werd het in één keer -5 's nachts en komt het overdag amper meer rond het vriespunt uitGisteren is er een paar centimeter sneeuw gevallen maar dat stelt allemaal niet zo veel voor. Het is meer dat ik van 100 naar 266 meter moet lopen dat het zo kut maakt
Die kunnen we dus ook niet meer eten. Sorry wereld!quote:omdat er veel water nodig is voor het telen van avocado's en er bossen voor worden gekapt.
Nah, vlees blijft Het Kwaad.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kunnen we dus ook niet meer eten. Sorry wereld!
quote:"Het is ook relatief, het waterverbruik bij avocado's is maar een fractie van het waterverbruik bij vlees", zegt Adriëlle Dankier
Warmste deze maand 21,9c en het laagste -8,8cquote:Op maandag 15 februari 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
20 graden
Wil ik ook.
Dat is wel meer dan 150% extra
Ik wens je sterkte in deze moeilijke tijd
HOE WEET JE DAT JE ZE NIET LEKKER VINDT ALS JE ZE NIET MAG HE HE HE HEquote:Op maandag 15 februari 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
[..]
Ja, naast dat ik geen noten mag, vind ik ze ook niet lekker. Dat helpt vast met mijn "meh" gevoel.
dat scheelt gelukkig.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Warmste deze maand 21,9c en het laagste -8,8c
Nouja, belangrijkste is dat het zonnetje alweer lekker fel isEn ben langzaampjes aan het verhuizen waardoor ik straks nog maar op 222 meter hoogte woont. Scheelt toch weer
Die broed ik altijd uitquote:
alleen maar omdat je 'm in je reet schuift telt het niet als uitbroedenquote:
Ik kwam er zo'n tien jaar geleden achter dat ik ze beter niet kan eten, ik val er niet schuimbekkend van neer ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT JE ZE NIET LEKKER VINDT ALS JE ZE NIET MAG HE HE HE HE
Dus eigenlijk i de avocado jouw verboden vrucht. Een lekkere notige smaak zonder dat je noten aan het eten bent
Ik zal jou eens bij je verboden vrucht pakken.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT JE ZE NIET LEKKER VINDT ALS JE ZE NIET MAG HE HE HE HE
Dus eigenlijk i de avocado jouw verboden vrucht. Een lekkere notige smaak zonder dat je noten aan het eten bent
film dat effe wil jequote:Op maandag 15 februari 2021 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zal jou eens bij je verboden vrucht pakken.
Tsja, het is winter he. Dan gebeurt dat. Nederland nu ook zie ikquote:Op maandag 15 februari 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat scheelt gelukkig.
Wel weer flinke verschillen in de temperaturen
Ik zie mezelf meer als een soort van erwtenschieter op steroīden.quote:
Sowquote:Op maandag 15 februari 2021 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zal jou eens bij je verboden vrucht pakken.
Oh, goeie, ik wilde ook nog eens een betere kwaliteit scoren dan ik nu heb. En een beter passende, deze is duidelijk van 30kg geleden.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
hehe en het gaat weer regenen zodra ik binnen ben. Nice.
Note to self: regenpak scoren.
Als het aanvoelt als een erwt, zou ik het iets gaan minderen.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als een soort van erwtenschieter op steroīden.
Even op m'n duim blazen en BAM zo bij @dud0r het licht uit z'n ogen geschotenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, jij gaat de Avocadobar openenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Er was toch een of ander Duits boek waarin die griet de pit in d'r doos duwde om hem te laten ontkiemen?quote:
Ik heb een hele goede offshore versie, maar dat fietst voor geen meterquote:Op maandag 15 februari 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie, ik wilde ook nog eens een betere kwaliteit scoren dan ik nu heb. En een beter passende, deze is duidelijk van 30kg geleden.
Haaa, dat geloof ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede offshore versie, maar dat fietst voor geen meter
Drink jij je koffie altijd verkeerd of doe je dat espresso?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Is er een naam voor een mix van espresso en chocomel? Want dat heb ik nu
chocopressoquote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken 'm wel, maar ik weet niet meer hoe ze het noemden.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
espreschoc dacht ikquote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Cafe mocha of chocokoffie?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
ik ben te laat gaan slapen. Niemand die zei die ik het licht uit moest doenquote:
hier denk ik toch andere dingen bij.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Google leert mij "bambino", maar daar had ik dan weer niet van gehoord.
Ik ben er ook niet erg van overtuigd.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier denk ik toch andere dingen bij.
Café Mocca leert google mij juistquote:Op maandag 15 februari 2021 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet erg van overtuigd.
Ik doe dat espresso haagsquote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Drink jij je koffie altijd verkeerd of doe je dat espresso?
Esprechoc heette dat bij ons in de automaat vroegahquote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben zo koffie aan het leren drinkenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Café Mocca leert google mij juist
Zo heb ik het vroeger ook leren drinken, chocolade koffie uit de automaat op een vakantiebaantjequote:Op maandag 15 februari 2021 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben zo koffie aan het leren drinkenToch wel handig om wakker te worden als ik weer eens heel vroeg in de auto zit.
Ik vind heel veel koffies 'waterig' ofzo. Dus daar doe ik dan een half klontje suiker bij.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben zo koffie aan het leren drinkenToch wel handig om wakker te worden als ik weer eens heel vroeg in de auto zit.
Koffiequote:Op maandag 15 februari 2021 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen infuus hebbenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
Koffie drinken om wakker te worden
Lijntje coke of speed nemen om wakker te worden
Suiker in koffiequote:Op maandag 15 februari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind heel veel koffies 'waterig' ofzo. Dus daar doe ik dan een half klontje suiker bij.
Bij Nespresso zitten er een paar tussen die (Lungo/espresso) niet waterig zijn. dat drink ik dan zonder suiker.
Ik probeer suiker inname te verminderen want redenen..
Tegen het waterige kun je beter een beetje melk doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja minimaal mogelijk zodat dat waterige er af is
melk in je koffiequote:Op maandag 15 februari 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen het waterige kun je beter een beetje melk doen.
met coke?quote:
Heb het er nooit bewust in gedaan, enkel met een cappuccino of macchiatoquote:
op tig cruise schepen vast ook welquote:Op maandag 15 februari 2021 10:01 schreef Makrelis het volgende:
Een expressobar aan dek. Dat hebben ze op de Saipem7000 FranticDJ.
ja okquote:Op maandag 15 februari 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het er nooit bewust in gedaan, enkel met een cappuccino of macchiato
Thuis drink ik doordeweeks nooit koffie, in het weekend met twee een pot.quote:Op maandag 15 februari 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik drink daar te weinig koffie voor
1 kopje per dag hier.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thuis drink ik doordeweeks nooit koffie, in het weekend met twee een pot.
Gewoon 's ochtends na het ontbijt een dubbele lungoquote:Op maandag 15 februari 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thuis drink ik doordeweeks nooit koffie, in het weekend met twee een pot.
ik ook niet. dat ik ook het meest smerige aan senseo koffiequote:Op maandag 15 februari 2021 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
Nespresso probeert wel die Vertuo in de markt te zetten door het gros van de originele machines van de markt te halen. jammer, ben niet zo'n fan van zo'n hele dikke crematie laag.
mja bij Nespresso ontkom je er niet aan en bij goede espresso's en Lungo's enzo heb je 't ook hoor. Maar die Vertuo zet gewoon in op een dikke cremalaag. jammer.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet. dat ik ook het meest smerige aan senseo koffie
daarom hou ik van mijn hipster koffiefiltertjesquote:Op maandag 15 februari 2021 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij Nespresso ontkom je er niet aan en bij goede espresso's en Lungo's enzo heb je 't ook hoor. Maar die Vertuo zet gewoon in op een dikke cremalaag. jammer.
Altijd cortado natuurlijk!quote:Op maandag 15 februari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind heel veel koffies 'waterig' ofzo. Dus daar doe ik dan een half klontje suiker bij.
Bij Nespresso zitten er een paar tussen die (Lungo/espresso) niet waterig zijn. dat drink ik dan zonder suiker.
Koop sowieso altijd de kleinste suikerklontjes die ik kan vinden, ik probeer m'n suiker inname te verminderen want redenen..
Waarom zit jij heel vroeg in de auto?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
over de piste scheuren!quote:Op maandag 15 februari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zit jij heel vroeg in de auto?
Met een beetje creativiteit zou je het Wiener Melange kunnen noemenquote:Op maandag 15 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
De BFF van Gergi moet carpoolen?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De BFF van Gergi begint al een aardige running gag te wordenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De BFF van Gergi moet carpoolen?
En dan heb ik het meeste erover gemist, kejjenagaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De BFF van Gergi begint al een aardige running gag te worden
Laatste nieuws is dat hij meegaat op de huwelijksreis. Vond hij wel gezellig.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan heb ik het meeste erover gemist, kejjenagaan.
Skiënquote:Op maandag 15 februari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaan uit van vrouwen die de overgang reeds gepasseerd zijn en de heupen niet meer bruikbaar zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
KutANWB met je minimaten, mijn heupen willen ook gewoon in een regenbroek kunnen.![]()
wat kost het bij de kutanwb?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
KutANWB met je minimaten, mijn heupen willen ook gewoon in een regenbroek kunnen.![]()
Nu ben ik nog niet overtuigd of ik AGU-prijzen aan kan, maar als het zoveel scheelt met regenfietscomfort, eh...
Hetzelfde als op de AGU-site.quote:
en wat kost het pak waar je heupen niet in passen?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hetzelfde als op de AGU-site.
¤120 waar ik nu naar zit te kijken, maar als het verschil is dat ik de werkauto niet meer op bijtelling heb, eh.
Is dezelfde.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat kost het pak waar je heupen niet in passen?
https://www.manutan.nl/nl/mnl/comfortabele-regenpak-a032801quote:Op maandag 15 februari 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu ben ik nog niet overtuigd of ik AGU-prijzen aan kan, maar als het zoveel scheelt met regenfietscomfort, eh...
wacht wat.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
¤120 waar ik nu naar zit te kijken, maar als het verschil is dat ik de werkauto niet meer op bijtelling heb, eh.
Ik koop niets zonder maattabel.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.manutan.nl/nl/mnl/comfortabele-regenpak-a032801
¤120,- voor een regenpakkiequote:Op maandag 15 februari 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, niets zo hatelijk als zwemmen in je regenpak omdat je een plastic zak aanhebt.quote:
Oh, maattabel gevonden. Nee, dat wordt 'm om een heleboel andere redenen niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop niets zonder maattabel.
Aah ja, voor afspraken met klanten?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SkiënWe vertrekken meestal om 6u. En straks weer voor werk denk ik.
ja daar heb je wel een puntquote:Op maandag 15 februari 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, niets zo hatelijk als zwemmen in je regenpak omdat je een plastic zak aanhebt.
ik las dit even helemaal verkeerdquote:Op maandag 15 februari 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, voor afspraken met klanten?
Gohquote:Op maandag 15 februari 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik twijfel aan de Switch.:{ Erg gericht op spellen voor Nintendo, wat niet helemaal mijn genre is
Meeste regenpakken zweet je je ook nog eens de tering in waardoor je alsnog zeiknat bent ...quote:Op maandag 15 februari 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, niets zo hatelijk als zwemmen in je regenpak omdat je een plastic zak aanhebt.
een nintendo console gericht op nintendo spellen. Je verwacht het nietquote:Op maandag 15 februari 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik twijfel aan de Switch.Erg gericht op spellen voor Nintendo, wat niet helemaal mijn genre is
dat is wat ze bedoelt volgens mijquote:Op maandag 15 februari 2021 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste regenpakken zweet je je ook nog eens de tering in waardoor je alsnog zeiknat bent ...
Nou, niet de Mario Brothers en Zeldfa-achtige spellen.quote:
Splatoon is een shooterquote:Op maandag 15 februari 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, niet de Mario Brothers en Zeldfa-achtige spellen.Ik hou meer van shooters en flight sims.
Murder, murder, murder, kill, kill, killquote:Op maandag 15 februari 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, niet de Mario Brothers en Zeldfa-achtige spellen.Ik hou meer van shooters en flight sims.
Vind Red Dead Redemption wel een spel voor jou, lekker op je gemakje rondhobbelen op een paardjequote:Op maandag 15 februari 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar komen die ook goed tot hun recht op de Switch?
aangezien splatoon voor de switch exclusief is vast welquote:Op maandag 15 februari 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger, lang geleden, een Cowboy-shooter. God, dat heb ik veel gespeeldquote:Op maandag 15 februari 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind Red Dead Redemption wel een spel voor jou, lekker op je gemakje rondhobbelen op een paardje
O tof, die ga ik even googelen dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
aangezien splatoon voor de switch exclusief is vast wel
Ik heb RDR2 echt veel gespeeldquote:Op maandag 15 februari 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger, lang geleden, een Cowboy-shooter. God, dat heb ik veel gespeeld
Die had toch een sollicitatie?quote:
Dat schijnt echt serieus minder te zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
Heb je dat zeiknatte bij dat AGU dan helemaal niet?
Is goed te doen hoor.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wolfenstein zag er bijvoorbeeld heel tof uit in reviewvideo's. Maar Snipers vond ik weer tegenvallen.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat schijnt echt serieus minder te zijn.Maar moet nog even reviews zoeken hoor, dat heeft niet zoveel zin als je maat wellicht niet eens bestaat.
[..]
Is goed te doen hoor.Pro-controller erbij, spelen op tv en ik dénk dat je het bij een hoop niet eens zo doorhebt.
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat schijnt echt serieus minder te zijn.Maar moet nog even reviews zoeken hoor, dat heeft niet zoveel zin als je maat wellicht niet eens bestaat.
[..]
Is goed te doen hoor.Pro-controller erbij, spelen op tv en ik dénk dat je het bij een hoop niet eens zo doorhebt.
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
Even een week inhalen:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 08-02-2021 t/m 14-02-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 822 bitterbal
02 600 UitStraling
03 582 Budapestenaar
04 571 FranticDJ
05 531 gianni61
06 444 Dr_Flash
07 433 CherryLips
08 394 kwiwi
09 381 Citizen.Erased
10 367 dud0r
11 354 IJsdraakje
12 328 Ygritte
13 296 LTVDK
14 242 Amarantha
15 231 Lospedrosa
16 207 Karzai
17 197 EttovanBelgie
18 185 liesje1979
19 177 mschol
20 139 Haags
21 108 Koen66
22 097 shiitake
23 093 Bomenverzameling
24 091 Jacquelinehasselbaink
25 090 engine
26 073 Puala
27 026 Makrelis
27 026 mootie
29 025 mangalie
30 021 crv
31 019 Muskusboktor57
32 018 Muck
33 014 DerRabbit
33 014 Modus
33 014 Molo
33 014 Anne
37 008 van_Lamehuizen
37 008 Solotovski
39 007 isax
40 006 Pheno
40 006 Leonos
42 005 GGMM
42 005 Hallojo
42 005 Fogel
42 005 scrupuleus
42 005 G-Pier
47 004 FANNvanhetlaatsteuur
48 003 datismijnmening
48 003 onlogisch
50 002 Stray_cat
50 002 Anneloos
50 002 Gruj0
53 001 m1st1g
53 001 Wereldgozer
53 001 Fugue
53 001 aTypisch
klik hier voor meer stats
Zelfde.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja ik hoef eigenlijk alleen een regenbroek te hebben..
En dan alleen Haags.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Er waren tijden dat dat op een dag ging.
Er waren tijden dat ik minder te doen hadquote:Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Er waren tijden dat dat op een dag ging.
https://agu.com/tech-rain-pants-commuter-men-hi-vis-reflection zit ik nu naar te kijkenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde.
Jadiebroekalleenkostdatal.
Ga eten danquote:
Zelfde, met deze ernaast. https://agu.com/compact-rain-pants-commuter-womenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://agu.com/tech-rain-pants-commuter-men-hi-vis-reflection zit ik nu naar te kijken
quote:Op maandag 15 februari 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, voor afspraken met klanten?
weekcijfers gerriequote:Op maandag 15 februari 2021 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit 400+ posts in één dag gemaakt hoor
Ook ik heb nog steeds betere dingen te doenquote:Op maandag 15 februari 2021 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er waren tijden dat ik minder te doen had
jij bent koos werkloos hier, dus neem het stokje over dan(vanaf 1 maart gaat 't me überhaupt niet meer lukken om dit dagelijks te doen
)
ja ik vraag me af wat de verschillen zijn haha. behalve dat die compact dus dunner is.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde, met deze ernaast. https://agu.com/compact-rain-pants-commuter-women
Gelijk ontvriend op hyves.quote:
Blijven volhouden, over een jaar of 15 ben je vanzelf een keertje de nummer 1.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Net super mooie woning gezienNatuurlijk nummer 15 op de lijst van geinteresseerden al na 2u
Ik weet het niet, Zwitsers zullen altijd voorrang op mij krijgen, dus op een goede locatie en met een mooie woning als deze word ik nooit nummer 1 vrees ikquote:Op maandag 15 februari 2021 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Blijven volhouden, over een jaar of 15 ben je vanzelf een keertje de nummer 1.
Die compact heeft geen rits en schoenflappen, Tech heeft ook broekzakken met ritsjes.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik vraag me af wat de verschillen zijn haha. behalve dat die compact dus dunner is.
dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook ik heb nog steeds betere dingen te doen
Duurt het zo lang voordat je zo'n paspoort krijgt?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Zwitsers zullen altijd voorrang op mij krijgen, dus op een goede locatie en met een mooie woning als deze word ik nooit nummer 1 vrees ikPas over 4 jaar, als ik ook een Zwitsers paspoort kan krijgen..
Daarom zeg ik over een jaar of 15quote:Op maandag 15 februari 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Zwitsers zullen altijd voorrang op mij krijgen, dus op een goede locatie en met een mooie woning als deze word ik nooit nummer 1 vrees ikPas over 4 jaar, als ik ook een Zwitsers paspoort kan krijgen..
die compact heeft wel een rits op je onder been en schoencondooms van wat ik lees?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die compact heeft geen rits en schoenflappen, Tech heeft ook broekzakken met ritsjes.
Nog even goed bedenken hoe en wat, over het algemeen zit het met de kwaliteit wel goed in ieder geval.
Wel ja jij noemt het mmeteen weer zeurenquote:
10 jaar, en dan moet je nog door allerlei inburgeringstesten heen EN moeten de Zwitsers in je dorp in meerderheid 'voor' stemmen voor je.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duurt het zo lang voordat je zo'n paspoort krijgt?
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10 jaar, en dan moet je nog door allerlei inburgeringstesten heen EN moeten de Zwitsers in je dorp in meerderheid 'voor' stemmen voor je.
Niet zo zeuren danquote:
Ga je chocolaatjes ronddelen met "STEM KWIWI MAG BLIJVEN" erop?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10 jaar, en dan moet je nog door allerlei inburgeringstesten heen EN moeten de Zwitsers in je dorp in meerderheid 'voor' stemmen voor je.
Dat laatste klinkt wel heel erg. Moet je nog campagne gaan voeren ookquote:Op maandag 15 februari 2021 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zijn andere regels, maar in dorpen zijn gewoon nog bijeenkomsten waar alle mensen die een paspoort willen zichzelf introduceren, en dan wordt er gestemd. Good luck als je zwart bent, zeg maarquote:Op maandag 15 februari 2021 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
Veel succes als je dan in een big ass stad woont
ballotage commissie. why not.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zijn andere regels, maar in dorpen zijn gewoon nog bijeenkomsten waar alle mensen die een paspoort willen zichzelf introduceren, en dan wordt er gestemd. Good luck als je zwart bent, zeg maar
[..]
Tegen die tijd hoop ik gewoon een koopwoning te kunnen kopen en hoger te bieden dan de rest
quote:
Jup. De meeste van mijn schoenen zijn niet waterdicht, vandaar dat ik die wel interessant vind.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die compact heeft wel een rits op je onder been en schoencondooms van wat ik lees?
die gele units
https://agu.com/compact-rain-pants-commuter-men
Ja dat waterdicht is ook maar een wassen neus hoor. Waterdicht is alleen echt waterdicht als je rubberen laarzen ofzo aan hebtquote:Op maandag 15 februari 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. De meeste van mijn schoenen zijn niet waterdicht, vandaar dat ik die wel interessant vind.
Intrigerend land is het toch.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zijn andere regels, maar in dorpen zijn gewoon nog bijeenkomsten waar alle mensen die een paspoort willen zichzelf introduceren, en dan wordt er gestemd. Good luck als je zwart bent, zeg maar
Strak truitje met laag decolleté aan en hopen dat er vooral oude mannetjes zitten.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook wel echt zo'n stereotype Nederlander hoor. Naar de alpen gaan en dan klagen over koebellen. Naar Spanje gaan en het dan vervelend vinden dat de mensen geen Nederlands spreken. Naar Italië gaan en een klacht neerleggen omdat er geen frikandellen verkocht wordenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit is overigens de reden waarom de Nederlandse die tegen koeienbellen is hier geen paspoort heeft gekregen terwijl ze wel door de inburgeringstest is gekomen
Vrouwen worden ouder en die stemmen dan tegen, dus dat is wel een redelijke grote gokquote:Op maandag 15 februari 2021 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strak truitje met laag decolleté aan en hopen dat er vooral oude mannetjes zitten.
Ja precies.. Ga dan gewoon ergens anders heenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook wel echt zo'n stereotype Nederlander hoor. Naar de alpen gaan en dan klagen over koebellen. Naar Spanje gaan en het dan vervelend vinden dat de mensen geen Nederlands spreken. Naar Italië gaan en een klacht neerleggen omdat er geen frikandellen verkocht worden
Voor die vrouwtjes een zelfgehaakt sjaaltje meenemen danquote:Op maandag 15 februari 2021 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrouwen worden ouder en die stemmen dan tegen, dus dat is wel een redelijke grote gok
[..]
wat een geweldige manier.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwah, het is niet mijn intentie om urenlang door echte zeikbuien te fietsen, maar m'n sneakers beginnen wel sneller te soppen dan m'n kisten of wandelschoenen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat waterdicht is ook maar een wassen neus hoor. Waterdicht is alleen echt waterdicht als je rubberen laarzen ofzo aan hebt
Ja precies, is voor mij ook maar voor 10 minuten ritjes hoor. Ff naar de bakker, winkel, werkplaats, werk.. Werkplaats werk.. Daarom dat die broekzakken me wel aansprekenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is niet mijn intentie om urenlang door echte zeikbuien te fietsen, maar m'n sneakers beginnen wel sneller te soppen dan m'n kisten of wandelschoenen.
Laat staan m'n hardloopschoenen, die hebben mesh aan de bovenkant en ik haat soppen in m'n schoenen vķķr ik ter plaatse ben.
Vind daarentegen wel dat weg ook echt weg moet zijn. Vind je Nederland duidelijk niet goed genoeg en ga je liever naar het luxe en mondaine Zwitserland, dan moet je eigenlijk ook gewoon consequent zijn en naar http://www.fok.ch gaanquote:Op maandag 15 februari 2021 11:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies.. Ga dan gewoon ergens anders heen
En dan 4x zoveel voor een abo betalen zeker. Ik ben en blijf een Nederlanderquote:Op maandag 15 februari 2021 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind daarentegen wel dat weg ook echt weg moet zijn. Vind je Nederland duidelijk niet goed genoeg en ga je liever naar het luxe en mondaine Zwitserland, dan moet je eigenlijk ook gewoon consequent zijn en naar http://www.fok.ch gaan
Ja, wisselt hier tussen 10-25 minuten, maar die korte stukjes zijn wel dwars door de polder, die combinatie met wind doet 't 'm vaak wel. Zeker qua gezweet in een matig pak.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja precies, is voor mij ook maar voor 10 minuten ritjes hoor. Ff naar de bakker, winkel, werkplaats, werk.. Werkplaats werk.. Daarom dat die broekzakken me wel aanspreken
Misschien een goed idee voor @Danny om naar woonland te kijken bij bepalen prijs van een ABO. Users die in bijvoorbeeld Zwitserland zitten 4x zoveel en users die in een arm land zitten 4x zo weinig ofzo. Wel zo eerlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan 4x zoveel voor een abo betalen zeker. Ik ben en blijf een Nederlander![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien een goed idee voor @:danny om naar woonland te kijken bij bepalen prijs van een ABO. Users die in bijvoorbeeld Zwitserland zitten 4x zoveel en users die in een arm land zitten 4x zo weinig ofzo. Wel zo eerlijk.
Je moet niet teveel verwachtenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Krijg ik dan ook topics die van 4x zo goede kwaliteit zijn?
En eerst een stemcommissie of je überhaupt wel welkom bent en mag posten.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan 4x zoveel voor een abo betalen zeker. Ik ben en blijf een Nederlander![]()
Jij kan wel aanspraak maken op de oudegardekorting waardoor je altijd in het laagste tarief valt, want al langer dan 10 jaar hier.quote:
En dan alle extreme bagger speciaal voor Dven.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Nu je het zo zegt kan dat zomaar al zo zijn jaquote:Op maandag 15 februari 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan alle extreme bagger speciaal voor Dven.
Ga toch voor die compact. opvouwbaarheid alles enzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wisselt hier tussen 10-25 minuten, maar die korte stukjes zijn wel dwars door de polder, die combinatie met wind doet 't 'm vaak wel. Zeker qua gezweet in een matig pak.
Hoho, het zelf opzoeken of genereren is een ander verhaal he.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt kan dat zomaar al zo zijn ja
Graag gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga toch voor die compact. opvouwbaarheid alles enzo.
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoho, het zelf opzoeken of genereren is een ander verhaal he.
Danku dankuquote:
Het FOK!paspoortquote:Op maandag 15 februari 2021 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij kan wel aanspraak maken op de oudegardekorting waardoor je altijd in het laagste tarief valt, want al langer dan 10 jaar hier.
alleen maar budaddy topicsquote:Op maandag 15 februari 2021 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Zag geen ledenkorting bij die laatste, dus die flikkert maar op.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Danku danku
bij www.mantel.com zijn ze trouwens nog dik op voorraad.
of ANWB moet ze hebben, dan heb ik nog korting denk ik.
nee pciesquote:Op maandag 15 februari 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zag geen ledenkorting bij die laatste, dus die flikkert maar op.
Ga je samen met Gergi kopen?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:00 schreef kwiwi het volgende:
Net super mooie woning gezienNatuurlijk nummer 15 op de lijst van geinteresseerden al na 2u
En BFF en Gergi's mamma.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je samen met Gergi kopen?
Das kut. ik kwam gisteren een nieuwbouwproject tegen wat me wel volledig aanspreekt. maar de timing klopt gewoon niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:00 schreef kwiwi het volgende:
ga eten danquote:
Ik ookquote:Op maandag 15 februari 2021 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik heb nog verse knakworsten thuis. 🤤
doe delenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik heb nog verse knakworsten thuis. 🤤
Hopelijk uiteindelijk wel jaquote:Op maandag 15 februari 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je samen met Gergi kopen?
Weer een stukje beter dan gister.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
@:haags hoe gaat het met de ziekenboeg?
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is maar één persoon met wie ik mijn eten deel. 😎
Hij de kaas, jij de aromat?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
en ik ben dat niet. Ik voel me achtergesteld.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
houden zoquote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Weer een stukje beter dan gister.
Kind en ik vooralsnog geen klachten.
Oh ja. Ik had een uitnodiging.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
Straks eens een tandarts bellen, schuif dat ook steeds voor me uit
mja ik wil eigenlijk deze maand nog ff op controle.. maar goed. geen idee of dat gaat lukkenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja. Ik had een uitnodiging.
Hij heeft vast wel een gaatje vrijquote:Op maandag 15 februari 2021 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
Straks eens een tandarts bellen, schuif dat ook steeds voor me uit
Ik krijg altijd een mailtje als het weer tijd is om mezelf in te plannen. Begin maart is het weer een half jaar geweest, dus eh.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik wil eigenlijk deze maand nog ff op controle.. maar goed. geen idee of dat gaat lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |