[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 24-01-2003 21:46]
nee dus
quote:Is verplicht volgens de warenwet
Op vrijdag 24 januari 2003 21:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ga gelijk flessen halen om te kijken of er een datum op staat
quote:Ik heb van die plastic bakjes spa blauw van 12.5 cl en daar staat wel datum op...
Op vrijdag 24 januari 2003 21:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ga gelijk flessen halen om te kijken of er een datum op staat
quote:Ik zei al, ik heb ze meegenomen toen ik van vakantie terugkwam, dus daar is geen nederlandse warenwet.
Op vrijdag 24 januari 2003 21:50 schreef Pushit het volgende:[..]
Is verplicht volgens de warenwet
quote:Ah foutje van mij solly
Op vrijdag 24 januari 2003 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik zei al, ik heb ze meegenomen uit afrika toen ik van vakantie terugkwam, dus daar is geen nederlandse warenwet.
Dacht dat je hier flessen wou halen ofzo. En eau mineralisee is gewoon mineraalwater lijkt mij. toch?
quote:nope
Op vrijdag 24 januari 2003 21:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er staat geen datum op, maar er staat wel op het etiket dat het gemineraliseerd is? "eau minéralisée" dus kan ik het wel eeuwig bewaren?
quote:Mineraaltjes, zouten, en al die andere prut die in water zweeft (inclusief een klein groepje bacterieën) gaan gekke dingen doen na 2 jaar in een fles.
Op vrijdag 24 januari 2003 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
achteraf eigenlij achterlijk dat ik die meegenomen heb trouwens, had ze veel beter weg kunnen geven...... maarja, da's achteraf
quote:dat hoorde ik ook al, maar als ik het kook dan kan ik het nog wel drinken... maar dan is het economischer om het te gebruiken om de planten mee water te geven dus..
Op vrijdag 24 januari 2003 21:58 schreef Slarioux het volgende:[..]
Mineraaltjes, zouten, en al die andere prut die in water zweeft (inclusief een klein groepje bacterieën) gaan gekke dingen doen na 2 jaar in een fles.
De reden dat ik trouwens altijd water hier wil hebben is dat hier na de enschede ramp 2 weken geen drinkwater had hier in de flat door geen waterdruk (en dus met emmertjes moest sjouwen)
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 24-01-2003 22:00]
wat krijg je als je Evian omdraait ? juist ja!
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat hoorde ik ook al, maar als ik het kook dan kan ik het nog wel drinken... maar dan is het economischer om het te gebruiken om de planten mee water te geven dus..
quote:Kvraag me af of de planten er zo blij mee zullen zijn eerlijk gezegd. Misschien dat je er een keer de wc mee kunt doorspoelen of de auto wassen.
dat hoorde ik ook al, maar als ik het kook dan kan ik het nog wel drinken... maar dan is het economischer om het te gebruiken om de planten mee water te geven dus..
Vertrouw me maar, ik spreek frans.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 24-01-2003 22:03]
quote:Ik zou het risico niet lopen
De reden dat ik trouwens altijd water hier wil hebben is dat hier na de enschede ramp 2 weken geen drinkwater had hier in de flat door geen waterdruk (en dus met emmertjes moest sjouwen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |