SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb een hele warme muts, gebreid door zeemanshuisomatjes volgens mij uit Finland.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma heeft me vroeger eens een trui gebreid en die jeukte als de pest. Maar moest 'm van m'n ouders soms wel dragen als oma op visite kwam
Weet niet of je de meeste kent...maar vanzelf zal het niet gaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Even op de lente wachten en dan bloeit er van zelf wel iets op.
Huehuequote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Oh was net budaddy en het gebreide eikelmutsje aan het openen
Onaardig dit.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet of je de meeste kent...maar vanzelf zal het niet gaan.
Huh, heb ik door het slotje heen gepostquote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
exact op zelfde moment gepost. dan krijg je dat.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huh, heb ik door het slotje heen gepost
quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
maarre, morgenavond weer karten? 20u?
@:kwiwi
@:engine
@:ijsdraakje
@:liesje1979
@:haags
@:ygritte
(@:GGMM)
Ik ga morgen bij een vriendin eten, dus kan niet meeracenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
maarre, morgenavond weer karten? 20u?
@:kwiwi
@:engine
@:ijsdraakje
@:liesje1979
@:haags
@:ygritte
(@:GGMM)
Nee 36 seconden later ...quote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
exact op zelfde moment gepost. dan krijg je dat.
Dat hoor ik helemaal niet te kunnenquote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie die LT eens Budaiaans door het slotje gaan
neem je je BFF ook mee?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga morgen bij een vriendin eten, dus kan niet meeracen
Dan hebben we geen weddingsplanner nodig, maar moet uithuwelijken gewoon de standaard gaan worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet of je de meeste kent...maar vanzelf zal het niet gaan.
Nu doe ik zeker meequote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en ik kon eerst geen nieuwe openen, er stond dat het topic over 0 posts gesloten werd. De geheime krachten van LTVDKquote:Op zondag 14 februari 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huh, heb ik door het slotje heen gepost
Foto maken dat je mushy ligt te scharen alsof er geen tijd bestaat, even Gergi een lesje leren.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even bewaren voor volgende topic.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |