abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197996982
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?

Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,

Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
pi_197997000
Dat zie je helemaal verkeerd.
pi_197997051
Je bent waarschijnlijk goedkoper dan haar psycholoog
pi_197997059
Vraag haar gewoon nog eens mee op date? Aan haar antwoord kan je dan zien of ze interesse heeft op dat gebied.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 14 februari 2021 @ 11:22:09 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197997085
FRIENDZONED
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197997093
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
Vraag haar gewoon nog eens mee op date? Aan haar antwoord kan je dan zien of ze interesse heeft op dat gebied.
Kan ik doen inderdaad, wilde ik eigenlijk doen als de restaurants weer open zijn maar dat gaat nog wel even duren waarschijnlijk. En om nou weer te gaan wandelen....
pi_197997157
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FRIENDZONED
pi_197997186
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Kan ik doen inderdaad, wilde ik eigenlijk doen als de restaurants weer open zijn maar dat gaat nog wel even duren waarschijnlijk. En om nou weer te gaan wandelen....
Ja dan maar wandelen.
Het gaat er om of het jou energie kost, die gesprekken. Heb je er iets aan? Of geeft het je net hoop en wil je er daarom mee doorgaan?
Als het laatste je antwoord is dan zou ik echt opnieuw aansturen naar meer. Wil ze niet, dan kan je het loslaten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197997205
Als ze aangeeft dat er geen romantische klik is, is dat gewoon zo.


Als je dan leuk contact blijft houden wek je bij haar de indruk dat je ook een soort van nonsexuele vriend bent die ook zonder een romantische klik haar heel trouw blijft antwoorden.

Als dat zo is, is dat jouw keuze.
Maar ga niet denken dat als maar lang genoeg contact blijft houden, je 'recht' op meer zou hebben en dat er dan wel een 'romantische klik' ontstaat als iemand je meer dan 20x een whatsapje gestuurd heeft.

Het tegendeel is eerder waar
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_197997317
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:28 schreef RM-rf het volgende:
Als ze aangeeft dat er geen romantische klik is, is dat gewoon zo.


Als je dan leuk contact blijft houden wek je bij haar de indruk dat je ook een soort van nonsexuele vriend bent die ook zonder een romantische klik haar heel trouw blijft antwoorden.

Als dat zo is, is dat jouw keuze.
Maar ga niet denken dat als maar lang genoeg contact blijft houden, je 'recht' op meer zou hebben en dat er dan wel een 'romantische klik' ontstaat als iemand je meer dan 20x een whatsapje gestuurd heeft.

Het tegendeel is eerder waar
Dit is de uitgebreid uitleg van de 'friendzone' waar je waarschijnlijk in terecht bent gekomen @TS.
  zondag 14 februari 2021 @ 11:37:06 #11
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_197997339
Je bent een praatpaal voor d'r, extragratis. Ze klinkt niet echt geïnteresseerd in jou.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_197997391
Wat @Lenny zegt. Nog een keertje haar mee uit vragen en als ze dat niet ziet zitten, zou ik voor verder van dit soort contact bedanken.
  zondag 14 februari 2021 @ 11:41:57 #13
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_197997417
Nee.
pi_197997461
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dit is de uitgebreid uitleg van de 'friendzone' waar je waarschijnlijk in terecht bent gekomen @:ts.
Jongens 'komen' niet in een friendzone terecht, maar gaan daar zelf in zitten.

Juist als ze gaan denken dat als je maar lang genoeg je als a-seksuele vriend opstelt, dan later meer zou komen. Alsof het een kwestie van 'afwachten' is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator zondag 14 februari 2021 @ 11:48:12 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197997505
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Kan ik doen inderdaad, wilde ik eigenlijk doen als de restaurants weer open zijn maar dat gaat nog wel even duren waarschijnlijk. En om nou weer te gaan wandelen....
Ik denk dat je meer bezig moet zijn met jezelf, want als ik zo naar je topics kijk dan heb een groter issue dan of deze specifieke meid eventueel niet toch heel misschien meer wil nadat ze al duidelijk heeft aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in je op die manier.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197997769
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:15 schreef Butterfly1234 het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?

Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,

Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
Wat fijn dat ze enig fatsoen heeft, zeker als je naar al haar problemen luistert.

Hoe zit het met jouw problemen? Toont zij bijvoorbeeld interesse in hoe jouw datingleven er uit ziet nadat zij jou afgewezen heeft?
pi_197997804
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat fijn dat ze enig fatsoen heeft, zeker als je naar al haar problemen luistert.

Hoe zit het met jouw problemen? Toont zij bijvoorbeeld interesse in hoe jouw datingleven er uit ziet nadat zij jou afgewezen heeft?
Datingleven niet, maar wel hoe het bij mij gaat met werk enzo.
  zondag 14 februari 2021 @ 12:07:10 #18
348749 dikkedaniel
a.k.a. Obesiboy
pi_197997806
Als ze geen relatie met je wilt kun je voorstellen friends with benefits te worden. Klinkt raar maar ze moet toch af en toe ook seksen.
Dan heb je d'r gedrukt en waarom zou je meer willen dan seks met zo een moeilyk mokkel.
Gewoon uitnodigen voor seks dus!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_197997864
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:07 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Datingleven niet, maar wel hoe het bij mij gaat met werk enzo.
Ik zou er nog eens over nadenken waarom ze daar geen interesse in toont. Waarom zou je dit vriendschappelijk niet willen weten? En bij romantische interesse ben je toch ook benieuwd naar eventuele concurrentie?
Je gunt iemand toch een leuke partner lijkt me..
pi_197997865
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Kan ik doen inderdaad, wilde ik eigenlijk doen als de restaurants weer open zijn maar dat gaat nog wel even duren waarschijnlijk. En om nou weer te gaan wandelen....
Zeg dat je een fles wijn thuis hebt en dat je iemand zoekt om die fles mee te delen. Haar antwoord vertelt je een heleboel, zoniet alles.

Tien keer beter dan die wandeldates en restaurants. Wat heb je te verliezen?
pi_197997963
Als er van jou kant wel gevoelens zijn of een intentie om meer dan vrienden te zijn en vanuit haar kant niet, is het niet netjes van haar om dan toch ermee door te gaan (mits jij duidelijk aangeeft daar oké mee te zijn). Zo creëert ze toch onbewust verwachtingen bij jou.

Maak het jezelf niet moeilijk en vraag haar gewoon recht op de man (vrouw) af wat haar intenties zijn met dit veelvuldige appcontact.
pi_197998002
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zondag 14 februari 2021 @ 12:20:00 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197998022
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FRIENDZONED
pi_197998037
Sommige mensen kunnen moeilijk alleen zijn en hebben constant de aandacht van anderen nodig. Misschien is zij zoiemand.
pi_197999730
Je voorziet in haar emotionele behoeften en haar neukertje in haar seksuele.
pi_198000274
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:15 schreef Butterfly1234 het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?

Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,

Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
Je hebt nu gewoon de functie van wandelend dagboek, zeikpaal, klaagmuur.
Hoe je het ook noemen wil.
En dit houd op zodra ze een ander tegen komt.

En zo niet?
Heb jij er dan zin on om haar geweeklaag aan te horen terwijl een andere Fitboy met sixpack zijn lul er aan rijgt?
Hij de lusten, jij de lasten.
Misschien word je daar dan ook vrienden mee en komen ze gezellig samen hun problemen bij jou dumpen!

Doe jezelf een lol en stuur een bericht dat je al een ander hebt waar je je tijd in steekt ook al is dat niet zo.
En zoek dan lekker verder, beter voor je.

[ Bericht 1% gewijzigd door Werkman op 14-02-2021 14:35:55 ]
pi_198000428
@Butterfly1234:
P.S. Trouwens, wel of geen kans op een relatie, van dit type energievampieren kan je sowieso beter helemaal wegblijven.
Alleen maar gezeik en drama.
Zoek liever iemand op waarmee je ook een beetje kan lachen!

Succes!
pi_198001886
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Jongens 'komen' niet in een friendzone terecht, maar gaan daar zelf in zitten.

Juist als ze gaan denken dat als je maar lang genoeg je als a-seksuele vriend opstelt, dan later meer zou komen. Alsof het een kwestie van 'afwachten' is.
Het is een samenloop van omstandigheden in mijn ogen. Maar inderdaad je hebt hier als man ook zelf invloed op.

Mijn advies aan @TS zou dan ook zijn om haar nu een tijdje te negeren. Dan wordt vanzelf duidelijk wat haar intenties zijn zonder dat er sprake is van een friendzone.
pi_198001917
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Het is een samenloop van omstandigheden in mijn ogen. Maar inderdaad je hebt hier als man ook zelf invloed op.

Mijn advies aan @:ts zou dan ook zijn om haar nu een tijdje te negeren. Dan wordt vanzelf duidelijk wat haar intenties zijn zonder dat er sprake is van een friendzone.
Als ik niks stuur een dag komt zij de volgende dag weer, dus dan het bericht lezen en niet reageren?
  zondag 14 februari 2021 @ 15:41:15 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_198002002
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:15 schreef Butterfly1234 het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?

Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,

Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
Vriendinnen-onder-elkaar-gedrag. Flirt ze nog met je? Nee? Je zit vermoedelijk in de friendzone
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_198002035
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:37 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Als ik niks stuur een dag komt zij de volgende dag weer, dus dan het bericht lezen en niet reageren?
Dat zou ik ff een weekje of 2 zo doen inderdaad. Totdat de voor jou belangrijke vragen op tafel komen. Die zou ik dan niet negeren. Als die er niet komen heb je het antwoord dat ze echt niets romantisch zoekt/voelt en kun je voor jezelf bepalen of je daar genoegen mee neemt

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2021 15:44:04 ]
pi_198002349
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:37 schreef Butterfly1234 het volgende:

Als ik niks stuur een dag komt zij de volgende dag weer, dus dan het bericht lezen en niet reageren?
Wat dacht je van het volgende bericht:

"Hallo (hier vul je zelf haar naam in.)

Ik moet je wat vertellen.
We appen en praten al een tijdje maar je hebt een tijdje terug aangegeven dat het niet meer word.
Allemaal leuk en gezellig maar ik ben op zoek naar iets anders dus dit gaat het niet worden voor mij.
Ik kan mijn tijd beter gebruiken en heb daarom besloten om het contact hierbij te laten en mijn eigen weg te gaan.

Groeten en succes verder, Butterfly."


[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 14-02-2021 16:04:29 ]
pi_198004903
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
Vraag haar gewoon nog eens mee op date? Aan haar antwoord kan je dan zien of ze interesse heeft op dat gebied.
Dit is een net en juist antwoord. Vragen en als zij zegt dat ze alleen als vrienden iets in je ziet, dan doen wat Werkman zegt: contact verbreken.

Is dit de vrouw van enkele topics geleden? Want dan ben je wel erg lang met haar bezig. Er zijn veel leukere vrouwen op deze wereld dan zij, je moet ze alleen nog ontdekken. :)

Doe het voor jezelf, anders blijf je maar in die vicieuze cirkel hangen. Zij zal jou dan ook blijven gebruiken totdat er iemand in beeld is voor meer en dan zal het zijn alsof je nooit hebt bestaan.

quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FRIENDZONED
:N

Deze knul is nog maar 17-23 jaar. Hij is ervaring aan het opdoen en zo'n blauwtje hebben we bijna allemaal wel opgelopen.

Het is kut dat een vrouw een man op deze manier gebruikt. Of hij zich laat gebruiken of niet, maakt niks uit, dat is zijn onervarenheid. Dat weet zij waarschijnlijk ook en toch doorgaan spreekt niet voor haar. TS hierom uitlachen ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 14-02-2021 18:13:08 ]
  zondag 14 februari 2021 @ 18:27:47 #34
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198005503
Mooi laten gaan.
soooo, da's mooi!
pi_198005569
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 17:58 schreef Gruj0 het volgende:
or jezelf, anders blijf je maar in die vicieuze cirkel hangen. Zij zal jou dan ook blijven gebruiken totdat er iemand in beeld is voor meer en dan zal het zijn alsof je nooit h
Bedankt voor je antwoord, nee dit is niet de vrouw van enkele topics geleden. Maar zou jij echt gewoon vragen wil je nog is samen gaan wandelen of moet er echt het woord date bij?
  zondag 14 februari 2021 @ 19:33:40 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198006673
Het is niet helemaal onmogelijk maar je moet dan gewoon weer een date met haar regelen en op alles of niets sturen. Dus kijken of je haar alsnog kan versieren. En wil ze dat niet, dan gewoon afkappen.
pi_198006690
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:31 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, nee dit is niet de vrouw van enkele topics geleden. Maar zou jij echt gewoon vragen wil je nog is samen gaan wandelen of moet er echt het woord date bij?
Ligt eraan wat jouw doel is. Wil je gewoon blijven orbiten in de hoop op meer en/of echt gewoon wandelen? Of wil je het liefste gewoon met haar daten?
  zondag 14 februari 2021 @ 19:44:07 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_198006847
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 17:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit is een net en juist antwoord. Vragen en als zij zegt dat ze alleen als vrienden iets in je ziet, dan doen wat Werkman zegt: contact verbreken.

Is dit de vrouw van enkele topics geleden? Want dan ben je wel erg lang met haar bezig. Er zijn veel leukere vrouwen op deze wereld dan zij, je moet ze alleen nog ontdekken. :)

Doe het voor jezelf, anders blijf je maar in die vicieuze cirkel hangen. Zij zal jou dan ook blijven gebruiken totdat er iemand in beeld is voor meer en dan zal het zijn alsof je nooit hebt bestaan.
[..]

:N

Deze knul is nog maar 17-23 jaar. Hij is ervaring aan het opdoen en zo'n blauwtje hebben we bijna allemaal wel opgelopen.

Het is kut dat een vrouw een man op deze manier gebruikt. Of hij zich laat gebruiken of niet, maakt niks uit, dat is zijn onervarenheid. Dat weet zij waarschijnlijk ook en toch doorgaan spreekt niet voor haar. TS hierom uitlachen ook niet.
Hoezo gebruikt?
De kans is groot dat het meisje in kwestie denkt/hoopt dat TS een goede vriend is geworden. Mogelijk in haar ogen net zo waardevol.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_198007122
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 19:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoezo gebruikt?
De kans is groot dat het meisje in kwestie denkt/hoopt dat TS een goede vriend is geworden. Mogelijk in haar ogen net zo waardevol.
Ze gebruiken elkaar, met ieder een ander doel.

Het lijkt me dat een goede vriend er voor meer is dan alleen luisteren naar de shit van werk en weltrusten/goedemorgen. Als je samen gedatet hebt en het niks geworden is, dan lijkt het me een veeg teken dat ze het beide nooit meer over daten hebben tegen de ander. Je weet toch van elkaar dat er kennelijk een behoefte was. Ben je dan niet nieuwsgierig wat de ander daar nog mee doet en hoe dat gaat? Als het je geen kut uitmaakt en liever over werk praat, dan zegt dat iets over je "vriendschap". Als het je wel uitmaakt en het daarom ontlopen wordt, dan zegt dat ook iets over je "vriendschap".
pi_198007138
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:15 schreef Butterfly1234 het volgende:
ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?
Hier moeten vrouwen echt eens mee stoppen.
Persoonlijk geef ik nooit antwoord op zulke bullshit.
pi_198007479
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:31 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, nee dit is niet de vrouw van enkele topics geleden. Maar zou jij echt gewoon vragen wil je nog is samen gaan wandelen of moet er echt het woord date bij?
Nee, nodig haar thuis uit. Het woord date is totaal overbodig, je intentie laat je al zien door haar uit te nodigen bij je thuis.

Gaat ze er niet op in, kap het af en zoek iemand anders.
  zondag 14 februari 2021 @ 20:21:31 #42
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198007488
In tegenstelling van wat andere fokkers zeggen, ben ik niet mee eens dat dit niet meer kan worden. Het is nu wel friendzone, maar als TS lukt om vaker af te spreken kan het zeker wat worden.

TS, blijf met haar afspreken. Nodig haar thuis, ga voor haar koken. Probeer niet verliefd te worden, dat kan flink tegenvallen als ze alleen vrienden wil blijven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 14 februari 2021 @ 22:19:05 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198009785
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 20:21 schreef Keep_Walking het volgende:
In tegenstelling van wat andere fokkers zeggen, ben ik niet mee eens dat dit niet meer kan worden. Het is nu wel friendzone, maar als TS lukt om vaker af te spreken kan het zeker wat worden.

TS, blijf met haar afspreken. Nodig haar thuis, ga voor haar koken. Probeer niet verliefd te worden, dat kan flink tegenvallen als ze alleen vrienden wil blijven.
Mwah, wanneer je in die "friendzone" zit dan zit je vaak in een soort groef vast waar je niet door meer contact te hebben uit komt. Ze heeft een soort beeld van je en dat past niet zomaar aan.

De manier om uit die groef te kunnen komen is door juist het contact een tijd lang de laten verwateren. Als ze je dan een beetje vergeten is kun je een soort van comeback proberen te maken en kan het weer alle kanten op.
pi_198010953
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:15 schreef Butterfly1234 het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?

Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,

Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
:') :')

Als je spontaan gay bent geworden en je een beste vriendin zoekt, dan zit je gebakken.
  maandag 15 februari 2021 @ 00:07:45 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198011217
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:') :')

Als je spontaan gay bent geworden en je een beste vriendin zoekt, dan zit je gebakken.
Als je in de friendzone zit moet je gewoon even vragen of je geld van haar mag lenen :P
pi_198011484
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:19 schreef Hexagon het volgende:

Mwah, wanneer je in die "friendzone" zit dan zit je vaak in een soort groef vast waar je niet door meer contact te hebben uit komt. Ze heeft een soort beeld van je en dat past niet zomaar aan.

De manier om uit die groef te kunnen komen is door juist het contact een tijd lang de laten verwateren. Als ze je dan een beetje vergeten is kun je een soort van comeback proberen te maken en kan het weer alle kanten op.
Mee eens. Want als iemand verliefd is gaat echt als normale vriend afspreken toch niet lukken. Dan is contact laten verwateren en het van de ander laten afhangen de beste optie. Misschien is het zelfs beter om te wachten tot ze zelf het initiatief neemt , als ze dat echt niet doet dan kan comeback idd nog laatste optie zijn maar het is belangrijk dat die ander het gevoel heeft dat haar gevoelens worden gerespecteerd
Want romantische gevoelens kun je niet dwingen en het is ook ellendig als je die eigenlijk zou moeten hebben omdat iemand heel aardig is enz. maar toch niet hebt. Dat is bijna even vervelend als niet beantwoorde liefde.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 15 februari 2021 @ 05:52:32 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198011743
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FRIENDZONED
Dat vrees ik ook, maar ik zou het zeker nog eens proberen !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 15 februari 2021 @ 06:08:45 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198011772
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:37 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Als ik niks stuur een dag komt zij de volgende dag weer, dus dan het bericht lezen en niet reageren?
Neen !! Duidelijker worden. Thuis uitnodigen of aanbieden dat jij langs komt bij haar en indien nodig zelfs gewoon op de man vrouw zeggen (niet vragen) dat je haar aantrekkelijk vindt en jullie ook goed kunnen praten en dat je graag meer wilt. Wat? Een relatie of friends with benefits. Het kan zijn dat dat jullie vriendschap geen goed doet maar so what? Je kunt dan beter die energie en aandacht aan nieuwe, andere mensen geven waar je kansen bij maakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 15-02-2021 06:25:59 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 15 februari 2021 @ 06:13:43 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198011780
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 18:31 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, nee dit is niet de vrouw van enkele topics geleden. Maar zou jij echt gewoon vragen wil je nog is samen gaan wandelen of moet er echt het woord date bij?
Duidelijker worden. Jullie hebben gewandeld, jullie kunnen nog jaren wandelen. Volgende actie is bij jou uitnodigen of proberen jezelf bij haar uit te nodigen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 15 februari 2021 @ 06:19:07 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198011792
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 19:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoezo gebruikt?
De kans is groot dat het meisje in kwestie denkt/hoopt dat TS een goede vriend is geworden. Mogelijk in haar ogen net zo waardevol.
Zeker waar. Maar zou dat ter sprake komen, gezegd worden, dan zeg je ....Ik praat graag met jou maar ik heb sterke gevoelens (voor jou) en ik wil meer dan alleen praten (of was het whats appen).

Je bent nu een beetje de luister-telefoonlijn (of whats app lijn).

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 15-02-2021 06:28:31 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_198012053
Gisteravond ook weer,
Ik stuur om 22:30 een vraag, hierna was ik gaan slapen dus zag het bericht vanochtend pas. Maar ze heeft om 23:00 gereageerd, dan krijg ik om 00:30 nog een slaaplekker.
Is dat een vrouwending om dat te sturen ofzo?
1.5 uur nadat je niks meer hebt gehoord. Ik doe dat nooit tenminste, en zeker niet slaaplekker.
  maandag 15 februari 2021 @ 07:38:20 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198012075
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:32 schreef Butterfly1234 het volgende:
Gisteravond ook weer,
Ik stuur om 22:30 een vraag, hierna was ik gaan slapen dus zag het bericht vanochtend pas. Maar ze heeft om 23:00 gereageerd, dan krijg ik om 00:30 nog een slaaplekker.
Is dat een vrouwending om dat te sturen ofzo?
1.5 uur nadat je niks meer hebt gehoord. Ik doe dat nooit tenminste, en zeker niet slaaplekker.
Maarre wat ga je nu met onze adviezen doen?
  maandag 15 februari 2021 @ 07:39:18 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_198012082
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:32 schreef Butterfly1234 het volgende:
Gisteravond ook weer,
Ik stuur om 22:30 een vraag, hierna was ik gaan slapen dus zag het bericht vanochtend pas. Maar ze heeft om 23:00 gereageerd, dan krijg ik om 00:30 nog een slaaplekker.
Is dat een vrouwending om dat te sturen ofzo?
1.5 uur nadat je niks meer hebt gehoord. Ik doe dat nooit tenminste, en zeker niet slaaplekker.
Ja, dat kan een vrouwending zijn (ken echter ook mannen die dit doen). Ze wil graag je aandacht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_198013807
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:32 schreef Butterfly1234 het volgende:
Gisteravond ook weer,
Ik stuur om 22:30 een vraag, hierna was ik gaan slapen dus zag het bericht vanochtend pas. Maar ze heeft om 23:00 gereageerd, dan krijg ik om 00:30 nog een slaaplekker.
Is dat een vrouwending om dat te sturen ofzo?
1.5 uur nadat je niks meer hebt gehoord. Ik doe dat nooit tenminste, en zeker niet slaaplekker.
Heb je haar nu al thuis uitgenodigd of durf je dat niet?
pi_198013970
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:24 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Heb je haar nu al thuis uitgenodigd of durf je dat niet?
Zal die nog wel niet gedaan hebben anders had die het wel gezegd.
  maandag 15 februari 2021 @ 10:37:37 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_198013989
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maarre wat ga je nu met onze adviezen doen?
Ben ook benieuwd...
pi_198013995
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:36 schreef Tijdjes123 het volgende:

[..]

Zal die nog wel niet gedaan hebben anders had die het wel gezegd.
Jij bent een kloon van TS?

Je schreef eerst 'ik woon nog thuis' en veranderde je post.
pi_198014378
N
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:37 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Jij bent een kloon van TS?

Je schreef eerst 'ik woon nog thuis' en veranderde je post.
Nee ik wilde in een ander topic iets posten met ik woon nog thuis maar zat nog hier en lette niet op.
pi_198020762
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.

Erg vaag allemaal
  maandag 15 februari 2021 @ 17:24:22 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198020832
- blijf weg met je onzinnige reacties in een serieus topic -

[ Bericht 91% gewijzigd door CoolGuy op 15-02-2021 18:41:09 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 15 februari 2021 @ 17:41:25 #61
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_198021130
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:19 schreef Butterfly1234 het volgende:
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.

Erg vaag allemaal
Ik zou goed bijhouden welke dingen ze allemaal tegen je zegt. Als je dat met ons deelt dan kunnen wij je vast wel advies geven over volgende stappen die je kunt zetten de friendzone uit te komen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_198022706
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:03 schreef Tijdjes123 het volgende:
N
[..]

Nee ik wilde in een ander topic iets posten met ik woon nog thuis maar zat nog hier en lette niet op.
Frappant. Want zowel dit topic als jouw topic staan ook op Viva met dezelfde namen. Met ongeveer dezelfde onderwerpen en de schrijfstijl is ook hetzelfde. Wel heel toevallig dan.
pi_198022857
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:16 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Frappant. Want zowel dit topic als jouw topic staan ook op Viva met dezelfde namen. Met ongeveer dezelfde onderwerpen en de schrijfstijl is ook hetzelfde. Wel heel toevallig dan.
Huh? Op viva staat die inderdaad ook maar wel onder de naam butterfly1234
https://forum.viva.nl/rel(...)#p32548034#p32548034
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 19:38:39 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198023104
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:27 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Huh? Op viva staat die inderdaad ook maar wel onder de naam butterfly1234
https://forum.viva.nl/rel(...)#p32548034#p32548034
Jaja, en het is puur toeval dat de OPs vrijwel gelijk zijn aan elkaar?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 15 februari 2021 @ 19:39:08 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_198023125
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:19 schreef Butterfly1234 het volgende:
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.

Erg vaag allemaal
Het is niet vaag tenzij je aan je hoop blijft vasthouden.
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 19:43:48 #66
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198023239
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het is niet vaag tenzij je aan je hoop blijft vasthouden.
Ja dit.

Het begint treurige vormen aan te nemen dit TS, hoe je je in allerlei bochten wringt om maar het antwoord te krijgen wat je wil horen omdat je de realiteit niet wil accepteren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198023558
Onderneem dan eens actie ipv alles te doordenken. Daarom wordt het nooit wat, je zit alleen maar in je hoofd. Zit meer in je "hart" en pik.
pi_198029885
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dat zou ik ff een weekje of 2 zo doen inderdaad. Totdat de voor jou belangrijke vragen op tafel komen. Die zou ik dan niet negeren. Als die er niet komen heb je het antwoord dat ze echt niets romantisch zoekt/voelt en kun je voor jezelf bepalen of je daar genoegen mee neemt
Of, hear me out, in plaats van rare tactiekjes toe te passen, zou je het ook gewoon kunnen vragen.
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 10:33:18 #69
441859 crew  Lenny77
pi_198030037
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:19 schreef Butterfly1234 het volgende:
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.

Erg vaag allemaal
Ja dit zegt natuurlijk niets.. kan ze gewoon gezellig vinden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 10:34:56 #70
441859 crew  Lenny77
pi_198030072
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 10:20 schreef Azula het volgende:

[..]

Of, hear me out, in plaats van rare tactiekjes toe te passen, zou je het ook gewoon kunnen vragen.
:D Moest lachen.

Ja TS, zo simpel kan het gewoon zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2021 @ 10:46:11 #71
70532 loveli
N
pi_198030331
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:15 schreef Butterfly1234 het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?

Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,

Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
Ze heeft het heikele punt besproken en afgesloten. Nu kan ze vriendjes met je zijn.
crap in = crap out
pi_198030494
De vraag is, kun jij daar mee leven?
pi_198030998
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:19 schreef Butterfly1234 het volgende:
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.

Erg vaag allemaal
Wat had je dan gehoopt dat ze zou reageren als jij een bericht stuurt dat je zaterdag een proefrit gaat maken in een nieuwe auto?

als een vriend van mij een berichtje stuurt over 'dattie komend weekend een proefrit gaat maken in een nieuwe auto' zou ik dat eigenlijk ook wel als verhulde uitnodiging zien of ik ook tijd en zin had, zonder dat daarbij 'romantische' gevoelens spelen.

[ Bericht 16% gewijzigd door RM-rf op 16-02-2021 12:38:49 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198031889
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 10:20 schreef Azula het volgende:

[..]

Of, hear me out, in plaats van rare tactiekjes toe te passen, zou je het ook gewoon kunnen vragen.
Is al gebeurd toch? Althans dit had ze al aangegeven. Volgens de OP

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2021 11:50:55 ]
pi_198031940
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Is al gebeurd toch? Althans dit had ze al aangegeven. Volgens de OP
Nog een keer vragen dan. Niet van die rare negeer tactiekjes doen, dat slaat nergens op behalve dat je dan straks twee onzekere mensen hebt in plaats van een.

Als hij het gewoon nog een keer vraagt kan dat aantal worden gereduceerd tot nul.
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2021 @ 11:56:54 #76
70532 loveli
N
pi_198032047
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef Azula het volgende:

[..]

Nog een keer vragen dan. Niet van die rare negeer tactiekjes doen, dat slaat nergens op behalve dat je dan straks twee onzekere mensen hebt in plaats van een.

Als hij het gewoon nog een keer vraagt kan dat aantal worden gereduceerd tot nul.
Tot ze weer een berichtje stuurt waarvan TS denkt dat het meer kan betekenen..
crap in = crap out
pi_198032454
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:52 schreef Azula het volgende:

[..]

Nog een keer vragen dan. Niet van die rare negeer tactiekjes doen, dat slaat nergens op behalve dat je dan straks twee onzekere mensen hebt in plaats van een.

Als hij het gewoon nog een keer vraagt kan dat aantal worden gereduceerd tot nul.
quote:
"Waanzin is steeds opnieuw hetzelfde doen, en dan verschillende uitkomsten verwachten”.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 12:29:39 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198032801
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:19 schreef Butterfly1234 het volgende:
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.

Erg vaag allemaal
Wat is hier vaag aan?

Geloof eens wat iemand zegt. Ze zegt graag vrienden te zijn, maar niet meer dan dat.

Als een man ditzelfde deed zou je niet denken dat hij een relatie met je wilde. Zij zegt en doet precies hetzelfde. Maar toch schaal je het anders in.

Wil je (nogmaals) weten waar je staat? Zeg het dan, zeg ik vind je leuk, wil meer dan vriendschap.
Kleed het leuk in evt als je dat kan, maar wees duidelijk dat je meer wil dan gewoon vrienden zijn.
Dan zegt ze ja of nee en het is aan jou dat of prima te vinden of te gaan.
Maar blijf niet in de hoop op meer als ze nee tegen meer zegt.

De friendzone gaat niet over dames die je aan het lijntje houden, maar over mannen in dit geval die niet willen horen wat gezegd wordt. En het loopt vrijwel altijd uit op een teleurstelling die je jezelf aandoet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198041936
Reden waarom ik het niet ga vragen.
Is dat er een hele grote kans is dat ze nee zegt. Zegt ze nee dan gaat die vriendschap ook niet blijven iets wat ik wel graag wil.
Gevoel van het leuk vinden gaat vanzelf wel weg.
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2021 @ 19:56:52 #80
70532 loveli
N
pi_198042610
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Butterfly1234 het volgende:
Reden waarom ik het niet ga vragen.
Is dat er een hele grote kans is dat ze nee zegt. Zegt ze nee dan gaat die vriendschap ook niet blijven iets wat ik wel graag wil.
Gevoel van het leuk vinden gaat vanzelf wel weg.
Reden dat je het niet gaat vragen is omdat je vlinders je verstand in de weg zitten. Kap het af, zoek een ander meisje dat je leuk vindt en verspil je tijd niet.

Als ik denk aan de keren dat ik niet in de gaten had dat iemand niet gewoon vrienden met me wilde/kon zijn...
crap in = crap out
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 20:01:40 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198042765
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Butterfly1234 het volgende:
Reden waarom ik het niet ga vragen.
Is dat er een hele grote kans is dat ze nee zegt. Zegt ze nee dan gaat die vriendschap ook niet blijven iets wat ik wel graag wil.
Gevoel van het leuk vinden gaat vanzelf wel weg.
Die vriendschap blijft sowieso niet en de reden dat je het niet gaat vragen is omdat je je nu kunt voorhouden dat je in ieder geval nog in haar buurt kunt blijven, zogenaamd als vrienden, want dat is beter dan haar helemaal niet zien.

Jij bent niet eerlijk tegen jezelf en niet tegen haar. Jouw doel is geen vriendschap.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 16 februari 2021 @ 20:07:37 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198042926
Oke als je vrienden wilt blijven vraag dan even of je geld van haar mag lenen :P
pi_198044289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:07 schreef Hexagon het volgende:
Oke als je vrienden wilt blijven vraag dan even of je geld van haar mag lenen :P
huh?
pi_198045284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Butterfly1234 het volgende:
Reden waarom ik het niet ga vragen.
Is dat er een hele grote kans is dat ze nee zegt. Zegt ze nee dan gaat die vriendschap ook niet blijven iets wat ik wel graag wil.
Gevoel van het leuk vinden gaat vanzelf wel weg.
Jij wil meer, zij niet. Zij wil vrienden zijn, jij waarschijnlijk niet. Nu zeg je van wel omdat je nog hoop hebt. Had je geen hoop gehad, bestond dit topic niet.

Zij heeft haar grens aangegeven, jij niet. Jij moet ook jouw grens aangeven zodat zij weet dat vrienden zijn niet mogelijk is. Afkappen is het beste, voor jou en voor haar. Verspil je tijd niet aan iemand die niets van je wil in de zin dat jij wilt.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:45:51 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198045533
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:02 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

huh?
Dan weet je of ze echt vrienden wil zijn
pi_198096472
Jezus wat een gedraai hier door TS, vraag het haar gewoon op de man af, ipv talloze topics her en der te openen. Je hebt je antwoord dan binnen een uurtje.... :')

Of ben je bang om afgewezen te worden? Hoe dan ook. Vraag gewoon hoe het zit. PUNT.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_198097500
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Butterfly1234 het volgende:
Reden waarom ik het niet ga vragen.
Is dat er een hele grote kans is dat ze nee zegt. Zegt ze nee dan gaat die vriendschap ook niet blijven iets wat ik wel graag wil.
Gevoel van het leuk vinden gaat vanzelf wel weg.
:')
pi_198162673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Butterfly1234 het volgende:
Reden waarom ik het niet ga vragen.
Is dat er een hele grote kans is dat ze nee zegt. Zegt ze nee dan gaat die vriendschap ook niet blijven iets wat ik wel graag wil.
Gevoel van het leuk vinden gaat vanzelf wel weg.
Je bent haar niet waard. Man, koop een ruggegraat. Niemand kickt op een onzekere vent. En dat ben je.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_198164039
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:15 schreef Butterfly1234 het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?

Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,

Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
Je ziet het verkeerd tenzij je gewoon zegt van ik wil daten en ik wil dat er een romantische klik is. Ik wil niet gefriendzoned zijn. Dan weet zij waar zij aan toe is en krijg jij ook je antwoord.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:58:29 #90
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_198164344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:45 schreef Twintig het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd tenzij je gewoon zegt van ik wil daten en ik wil dat er een romantische klik is. Ik wil niet gefriendzoned zijn. Dan weet zij waar zij aan toe is en krijg jij ook je antwoord.
Ze heeft al gezegd geen romantische klik te voelen. Dan heb je niet zoveel te willen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_198164816
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Butterfly1234 het volgende:
Reden waarom ik het niet ga vragen.
Is dat er een hele grote kans is dat ze nee zegt. Zegt ze nee dan gaat die vriendschap ook niet blijven iets wat ik wel graag wil.
Gevoel van het leuk vinden gaat vanzelf wel weg.
Dan heb je zelf een keuze te maken:
- accepteren dat het niet meer dan vriendschap wordt, je hoop op meer loslaten en vrienden met haar blijven
- actief gaan kijken of er toch meer in zit en daar ook naar durven handelen*, met het risico dat het niet zo is en je vriendschap wellicht stopt

Anders heeft het allemaal niet zo'n zin en is het vooral een zelfkwelling voor jou; het eeuwige friendzone gezeik. Zij zit op dit moment in de vriendschap modus en heeft dat feitelijk naar je uitgesproken, dus van haar kant hoef je niet ineens een andere houding te verwachten.

Als je echt wat wilt, moet JIJ dus kenbaar maken wat je intenties zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat je in deze situatie beter af bent met gewoon accepteren dat het met haar niks gaat worden op romantisch gebied. Als je dat echt doet, kun je nog een prima hechte vriendschap hebben, waarin je elkaar wel eens welterusten wenst.
pi_198171814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ze heeft al gezegd geen romantische klik te voelen. Dan heb je niet zoveel te willen.
Dan zou je dus verder moeten zoeken
pi_198257470
Beter in 1 keer die pleister eraff
FOK! is net een groot tijdschrift
  maandag 1 maart 2021 @ 10:30:40 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198264652
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Butterfly1234 het volgende:
Reden waarom ik het niet ga vragen.
Is dat er een hele grote kans is dat ze nee zegt. Zegt ze nee dan gaat die vriendschap ook niet blijven iets wat ik wel graag wil.
Gevoel van het leuk vinden gaat vanzelf wel weg.
Wil je de vriendschap behouden of de hoop op meer dan vriendschap?
Dat zijn twee aparte dingen natuurlijk.
pi_198266646
Hoe was de autorit met haar TS?

En appen jullie alleen of is er ook nog echt afgesproken (als date of non date) sinds de eerste 2.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')