SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ja precies, zelfde als een utedass... maar dan ga je idd terug naar het jaar kruikquote:Op zondag 14 februari 2021 00:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon pleepapier ja, bij voorkeur 3-laags.
Maar OK, op een ‘utedo’ (letterlijk buitenplee, vrij normaal bij spartaanse hutten) zijn ook kranten niet abnormaal. Slangen, zonder water (in geval van hutplee), nou, nee.
het overkomt de bestequote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef Fogel het volgende:
Beetje door een slot heenposten, amateur :’)
benieuwd wat er nu nog allemaal rond Trumpie boy gaat gebeurenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. naja was te verwachten. statement is iig gemaakt.
hoop dat Melania eens op die paddenstoel kruipt en hem een hartaanval rijdt.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
benieuwd wat er nu nog allemaal rond Trumpie boy gaat gebeuren
voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
VALENTINE'S DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wilde eerst een opmerking maken over een engeltje die over je tong piestquote:
Direct lekker slapen met liefie en morgen sneeuwwandelen en andere dingetjes hihiquote:Op zondag 14 februari 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wilde eerst een opmerking maken over een engeltje die over je tong piest
sorry Ettohoe is het kerel?
Nice.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Direct lekker slapen met liefie en morgen sneeuwwandelen en andere dingetjes hihi
en u
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Ja ik ga zo ook onder zeil.. morgen niet veel van plan. lekker rustig aan
mezelf haten omdat ik niet naar de bakker ben geweest enzo
gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verjaardag zoonlief en schoonvader vieren morgen. Met 2 bezoekers
zoonlief gisteren 18 geworden, schoonvader zondag 80, normaal gesproken hadden we dit toch wel uitgebreid gevierdquote:
Ja rare tijden wat dat betreft.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief gisteren 18 geworden, schoonvader zondag 80, normaal gesproken hadden we dit toch wel uitgebreid gevierd
ja ben er nu ook echt wel eens klaar mee.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja rare tijden wat dat betreft.
Volgende week is m'n moeder jarig, week erop ik.
Ik doe zelf niks, as usual. Nog geen idee wat m'n moeder wil.
Uhu, naja. Nog even doorzetten.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ben er nu ook echt wel eens klaar mee.
Maar ja, verzet heeft bar weinig nut
yep, hoop dat het met het komen van lente en zomer weer wat beter gaat, en dat het 4-us na de zomer niet weer in alle hevigheid terugkomtquote:Op zondag 14 februari 2021 00:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uhu, naja. Nog even doorzetten.
Komt allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |