SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ja precies, zelfde als een utedass... maar dan ga je idd terug naar het jaar kruikquote:Op zondag 14 februari 2021 00:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon pleepapier ja, bij voorkeur 3-laags.
Maar OK, op een ‘utedo’ (letterlijk buitenplee, vrij normaal bij spartaanse hutten) zijn ook kranten niet abnormaal. Slangen, zonder water (in geval van hutplee), nou, nee.
het overkomt de bestequote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef Fogel het volgende:
Beetje door een slot heenposten, amateur :’)
benieuwd wat er nu nog allemaal rond Trumpie boy gaat gebeurenquote:Op zondag 14 februari 2021 00:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. naja was te verwachten. statement is iig gemaakt.
hoop dat Melania eens op die paddenstoel kruipt en hem een hartaanval rijdt.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
benieuwd wat er nu nog allemaal rond Trumpie boy gaat gebeuren
voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
VALENTINE'S DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wilde eerst een opmerking maken over een engeltje die over je tong piestquote:
Direct lekker slapen met liefie en morgen sneeuwwandelen en andere dingetjes hihiquote:Op zondag 14 februari 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wilde eerst een opmerking maken over een engeltje die over je tong piest
sorry Ettohoe is het kerel?
Nice.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Direct lekker slapen met liefie en morgen sneeuwwandelen en andere dingetjes hihi
en u
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Ja ik ga zo ook onder zeil.. morgen niet veel van plan. lekker rustig aan
mezelf haten omdat ik niet naar de bakker ben geweest enzo
gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 februari 2021 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verjaardag zoonlief en schoonvader vieren morgen. Met 2 bezoekers
zoonlief gisteren 18 geworden, schoonvader zondag 80, normaal gesproken hadden we dit toch wel uitgebreid gevierdquote:
Ja rare tijden wat dat betreft.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief gisteren 18 geworden, schoonvader zondag 80, normaal gesproken hadden we dit toch wel uitgebreid gevierd
ja ben er nu ook echt wel eens klaar mee.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja rare tijden wat dat betreft.
Volgende week is m'n moeder jarig, week erop ik.
Ik doe zelf niks, as usual. Nog geen idee wat m'n moeder wil.
Uhu, naja. Nog even doorzetten.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ben er nu ook echt wel eens klaar mee.
Maar ja, verzet heeft bar weinig nut
yep, hoop dat het met het komen van lente en zomer weer wat beter gaat, en dat het 4-us na de zomer niet weer in alle hevigheid terugkomtquote:Op zondag 14 februari 2021 00:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uhu, naja. Nog even doorzetten.
Komt allemaal goed
onzinnige commerciele kutdagquote:Op zondag 14 februari 2021 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
VALENTINE'S DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou. Dat is ook wel een overdreven reactiequote:
Gefeliciteerd Koensquote:Op zondag 14 februari 2021 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verjaardag zoonlief en schoonvader vieren morgen. Met 2 bezoekers
Hoi ballie. Heb jij nog wat voor Valentijnsdag gehad?quote:
Neequote:Op zondag 14 februari 2021 08:26 schreef dud0r het volgende:
Gefeliciteerd @:koen66 met je zoon en schoonvader
En @:madam-april met haar eigen verjaardag.
[..]
Hoi ballie. Heb jij nog wat voor Valentijnsdag gehad?
Kan vandaag nog komen. Als het een groot cadeau is heeft de bezorgdienst misschien problemen met de sneeuw gehadquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste dag schaatsen, volgend weekend 15 graden
oh jaquote:Op zondag 14 februari 2021 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan vandaag nog komen. Als het een groot cadeau is heeft de bezorgdienst misschien problemen met de sneeuw gehad
ja hopelijk doet de accu het dan nogquote:Op zondag 14 februari 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele dag scooteren en op terrasjes zitten dan
waar ga je schaatsen?quote:Op zondag 14 februari 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste dag schaatsen, volgend weekend 15 graden
De laatste koude ademtocht van koning Winterquote:Op zondag 14 februari 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Lokaal strenge vorst
Het is helder en vrij koud, met temperaturen tussen de -6 en -11 graden. Lokaal is het nog iets kouder geworden. Tijdens de ochtend is het ondanks sluierwolken nog flink zonnig, in de middag neemt langzaam de bewolking verder toe. De zuidoostenwind wordt matig tot vrij krachtig en de temperatuur stijgt naar 0 graden in het noorden en zo'n 5 graden in het zuiden. Komende avond raakt het volledig bewolkt en tijdens de nanacht volgt neerslag. In het westen is dit vooral regen, landinwaarts neemt de kans op ijzel toe.
hopen dat het daar bij blijft dit jaar :pquote:Op zondag 14 februari 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste koude ademtocht van koning Winter
Vandaag Karpendonkse Plas in Eindhoven. Dat ligt aan de rand van de stad, anders kant van waar ik woon wel.quote:
Echt hè.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopen dat het daar bij blijft dit jaar :p
maar er is niets van gelogen, gewoon keiharde waarheid.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nou. Dat is ook wel een overdreven reactie
Voel je je al wat beter?quote:Op zondag 14 februari 2021 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
maar er is niets van gelogen, gewoon keiharde waarheid.
Die is me te warm.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou d0dur, wat dacht je van op naar de zomer
Volgens mij ben je gewoon een beetje boos dat je niks gekregen hebt.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
maar er is niets van gelogen, gewoon keiharde waarheid.
quote:Op zondag 14 februari 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is me te warm.
[..]
Volgens mij ben je gewoon een beetje boos dat je niks gekregen hebt.
dus omdat iemand inziet dat het een zinloze commerciele kutdag is issie gelijk boos...quote:Op zondag 14 februari 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een beetje boos dat je niks gekregen hebt.
Het raakt je wel hard zo te merken.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dus omdat iemand inziet dat het een zinloze commerciele kutdag is issie gelijk boos...
wat jij wilt joh
ik denk dat het een garpje isquote:Op zondag 14 februari 2021 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dus omdat iemand inziet dat het een zinloze commerciele kutdag is issie gelijk boos...
wat jij wilt joh
tyf op met die mongool.quote:
Ik kijk altijd even of die weer een ban heeft.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tyf op met die mongool.
en goedemorgen
op een maand van 28 dagen is dat 1 dag te weinigquote:Op zondag 14 februari 2021 09:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kijk altijd even of die weer een ban heeft.
En dat is ongeveer 27 dagen van de maand.
Fijne Valentijnsdag!quote:Op zondag 14 februari 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een maand van 28 dagen is dat 1 dag te weinig
Hoezo nou weer oh ohquote:
Ja omdat jij weer niet hebt uitgeslapen terwijl je dat wel had beloofd ...quote:
Ik heb mijn best gedaanquote:Op zondag 14 februari 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij weer niet hebt uitgeslapen terwijl je dat wel had beloofd ...
Nu moet je er weer een week op wachtenquote:
jaquote:Op zondag 14 februari 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu moet je er weer een week op wachten
Volgende keer wat beter je best doen dan hequote:Op zondag 14 februari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
maar heb ik weer wat om naar uit te kijken :p
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
nou, nog 1 koffietje en dan naar buiten
Ja en hoe kijken ze wat de rechterkant is, is dat als je ervoor staat of als je er in ligt, maakt nogal een verschilquote:Op zondag 14 februari 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen skatjes en kutvolk allen![]()
Alweer 3:49 langer zonlicht dan gisteren
Vanmidag gaat het dooien en dan komt de lente er snel aan
![]()
Getrouwde mannen, onafhankelijk van ras, geloof of leeftijd, slapen meestal aan de rechterkant van het bed. Gescheiden mannen wisselen vaak naar links.
Geloof er niks van, ik slaap gewoon rechts. Maar ja ik ben dus niet gescheiden
ja er staat "vanuit het hoofdeind gerekend" maar dat kan natuurlijk nog steeds allebei zijn. Misschien lig ik toch wel gewoon links. Kutmoffenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en hoe kijken ze wat de rechterkant is, is dat als je ervoor staat of als je er in ligt, maakt nogal een verschil
Een normaal paard heeft al een piekvermogen van iets van 15 pk.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
Klinkt als een fabeltje.
Een zwanger paard bevat 2 paardenkrachten
Dan zullen ze wel liggend bedoelen, en dan lig ik gewoon rechts.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er staat "vanuit het hoofdeind gerekend" maar dat kan natuurlijk nog steeds allebei zijn. Misschien lig ik toch wel gewoon links. Kutmoffen![]()
hm las laatst een onderzoek waar bij de man juist het dichtst bij de deur slaaptquote:Op zondag 14 februari 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen skatjes en kutvolk allen![]()
Alweer 3:49 langer zonlicht dan gisteren
Vanmidag gaat het dooien en dan komt de lente er snel aan
![]()
Getrouwde mannen, onafhankelijk van ras, geloof of leeftijd, slapen meestal aan de rechterkant van het bed. Gescheiden mannen wisselen vaak naar links.
Geloof er niks van, ik slaap gewoon rechts. Maar ja ik ben dus niet gescheiden
Waarom heet dan een paardenkracht als een paard al meer dan één heeftquote:Op zondag 14 februari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een normaal paard heeft al een piekvermogen van iets van 15 pk.
ponykrachtenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom heet dan een paardenkracht als een paard al meer dan één heeft
Dat doe ik ook ja. Waarom zou je helemaal om het bed heen lopen voordat je erin stapt hmm.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm las laatst een onderzoek waar bij de man juist het dichtst bij de deur slaapt
Terecht. Je moet zo snel mogelijk jezelf in veiligheid kunnen brengen bij brand.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm las laatst een onderzoek waar bij de man juist het dichtst bij de deur slaapt
pisflikkerkrachtquote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom heet dan een paardenkracht als een paard al meer dan één heeft
Ik doe dat wel hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja. Waarom zou je helemaal om het bed heen lopen voordat je erin stapt hmm.
Die heeft daar niks mee te makenquote:
terecht hij moet tenslotte ontbijt en koffie halen smorgensquote:Op zondag 14 februari 2021 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en tot zover reikt het feminismequote:Op zondag 14 februari 2021 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
terecht hij moet tenslotte ontbijt en koffie halen smorgens
Staat zijn bed in z'n keukenquote:
Daar kun je niet over oordelen als je hem nooit in het echt hebt gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij heeft de meest logische keuken in de hele wereld
Iedereen kan hier altijd overal over oordelen. Onthou dat nou.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je niet over oordelen als je hem nooit in het echt hebt gezien
foto's waren wel tekenendquote:Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je niet over oordelen als je hem nooit in het echt hebt gezien
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen US kan hier altijd overal over oordelen. Onthou dat nou.
Gewoon jaloersquote:
Ja op zich wel. want in een koophuis kan je gewoon dingen verspijkerenquote:
@LTVDK is de volgende voor cribs dusquote:Op zondag 14 februari 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die heb ik blijkbaar gemist.
geniet ervan moppiequote:Op zondag 14 februari 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Tweede nacht achtereen tot half zeven wakker, wat is de liefde toch mooi
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Tweede nacht achtereen tot half zeven wakker, wat is de liefde toch mooi
quote:
Ik wil dit zien dan.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
BOOS Is toch een mooi programma. Benieuwd wanneer ze weer bij Snacks en Snoep komen
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:Ltvdk is de volgende voor cribs dus
Alleen als ballie het komt filmenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:Ltvdk is de volgende voor cribs dus
Dan geen cribs dusquote:
Ik heb bij citizen toch ook niet gefilmd.quote:
Dan mag ik er toch wel een kleine eis aan stellen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb bij citizen toch ook niet gefilmd.
Je bent gewoon genomineerd door frantic en dan moet je meedoen
je wil KSC opheffen.. het moet TSC worden?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef Amarantha het volgende:
Doe ik het uit automatische hier ook.
Waar staat de T voor?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je wil KSC opheffen.. het moet TSC worden?
uhm neequote:Op zondag 14 februari 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mag ik er toch wel een kleine eis aan stellen.
gokje van Thee?quote:
Wat had je liever gewild dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef mschol het volgende:
kut testlocaties trouwens.. moet naar centrum toe om mij te laten testen.. door koud en ijzige voetpaden...
is echt over nagedacht..
hoeveel mensen zouden het nu maar lekker laten zitten?
Dan hebben jullie dus pechquote:
Nog steeds zo beroerd?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef mschol het volgende:
kut testlocaties trouwens.. moet naar centrum toe om mij te laten testen.. door koud en ijzige voetpaden...
is echt over nagedacht..
Nee hoor, die zit gewoon op de perfecte plek.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zo werkt het allemaal niet. Je schaamt je gewoon voor je kraan!
Je had verwacht dat de ggd alle voetpaden en fietspaden en wegen in Nederland had ontdooid met een vlammenwerper?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef mschol het volgende:
is echt over nagedacht..
nou, iets dichterbij?quote:
minder erg dan gisteren tot nu toe maar ben nog verre van fitquote:
Dat zou wel gaaf zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had verwacht dat de ggd alle voetpaden en fietspaden en wegen in Nederland had ontdooid met een vlammenwerper?
De dichtstbijzijnde hier is een minuut of 20 rijden met de auto.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:51 schreef mschol het volgende:
nou, iets dichterbij?
als testen zo belangrijk is zorg je dat het wemelt van de test locaties (1 per wijk?) , zodat mensen die zich minder goed voelen ook kunnen komen.
ja geloof dat doordeweeks meer beschikbaar is. Maar wel goed dat je je laat testenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, iets dichterbij?
als testen zo belangrijk is zorg je dat het wemelt van de test locaties (1 per wijk?) , zodat mensen die zich minder goed voelen ook kunnen komen.
nu was het centrum (lange lombartstraat) of bezuidenhout of rijswijk ()
[..]
minder erg dan gisteren tot nu toe maar ben nog verre van fit
Je hebt nu genoeg koekjes en taart op om in een risicogroep te vallen?quote:
Guarding Hitlerquote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
@:Budapestenaar, wel boek heb je besteld?
Kan inderdaad niet anders of de man moet een begenadigd schrijver zijn ook.
Hij heeft zo’n waterpomp in de achtertuin?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zo werkt het allemaal niet. Je schaamt je gewoon voor je kraan!
moet je wel een auto hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde hier is een minuut of 20 rijden met de auto.
even gekeken naar exacte afstand en idd, hier ook 4kmquote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ook de lul geweest hoor, had m'n auto niet van de plek gekregen en fietsen was ook lastig geweest, en de teststraat is 4 km lopen
Andere opties heb je hier nietquote:Op zondag 14 februari 2021 10:59 schreef mschol het volgende:
moet je wel een auto hebben
fietsen ben ik nu gewoon niet fit genoeg voor.
Waarom weet iedereen hoe de kraan van LT eruit ziet en ik niet?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
LTVDK heeft echt wel de meest vreemde kraan van Foqueville
wel lekker veel gripquote:Op zondag 14 februari 2021 11:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht steeds dat mijn conditie helemaal ruk was maar bleek dat mijn fietsbanden bijna leeg waren hahaha. Ja dan is fietsen door sneeuw wel heel zwaar.
Met zachtere banden heb je wel wat meer tractie.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht steeds dat mijn conditie helemaal ruk was maar bleek dat mijn fietsbanden bijna leeg waren hahaha. Ja dan is fietsen door sneeuw wel heel zwaar.
Ja zijn nu ook niet helemaal vol om die reden maar fietst wel stuk makkelijker weer.quote:
Ze waren iets te zacht.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zachtere banden heb je wel wat meer tractie.
Dit staat echt wel beschreven in de grote Foqueville almanak.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom weet iedereen hoe de kraan van LT eruit ziet en ik niet?
Eens kijken of ik die kan lenen in de bieb van Foqueville danquote:Op zondag 14 februari 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit staat echt wel beschreven in de grote Foqueville almanak.
Dat laatste heb ik als parate kennis voorhandenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Daarin kun je ook vinden wanneer het hoogwater is en op welk moment de vrouwelijke users ongesteld zijn?
Altijd goed om voorbereid te zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik als parate kennis voorhanden
Ik zou even een paar dagen wachten idd. De stoep wordt steeds erger hier. Gelukkig zijn erook een paar plekken waar het al tot op de tegels weg is, en daar kun je staan / lopen. Verder niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef mschol het volgende:
is echt over nagedacht..
Een inwendig praatjequote:Op zondag 14 februari 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Dat je zo door het dorp heen slentert en denkt ha daar ga ik eens aanbellen vanavond voor een gezellig inwendig praatje, shit tomatensoep, ja dat kunnen we niet hebben hè
Ik ben je dikste vriendjequote:Op zondag 14 februari 2021 11:16 schreef Haags het volgende:
Vrienden, goed vrienden, allerbeste vrienden en @:dud0r
Ja wij kunnen niet samen door 1 deur, en we weten beiden dat dat niet door mijn goed afgetrainde slanke lichaam komt.quote:
Zo al die tomatensoep gelijk over je heenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Dat je zo door het dorp heen slentert en denkt ha daar ga ik eens aanbellen vanavond voor een gezellig inwendig praatje, shit tomatensoep, ja dat kunnen we niet hebben hè
Van publiekslieveling naar verguisde BN'er. Alles voor de PR om weer geliefd te worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik hou van je en ik mis je maarrrrrrrrrrrrr ik mis vreemde preuten nog veel meer![]()
Treurig leven ook zo als je denkt dat je de halve wereld moet wippelen![]()
https://www.ad.nl/show/ma(...)-valentijn~a3609bd9/
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wij kunnen niet samen door 1 deur, en we weten beiden dat dat niet door mijn goed afgetrainde slanke lichaam komt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo al die tomatensoep gelijk over je heen
Dit zou ook nog eens best het geval kunnen zijn ja.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Van publiekslieveling naar verguisde BN'er. Alles voor de PR om weer geliefd te worden.
Mijn scootmobiel is lekker breedquote:Op zondag 14 februari 2021 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wij kunnen niet samen door 1 deur, en we weten beiden dat dat niet door mijn goed afgetrainde slanke lichaam komt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou niet bij mij aanbellen hoor
Nee hoor, ik ben geen wappiequote:Op zondag 14 februari 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat denk jij van heel veel dingen
Het is om aan te geven wat er kan gebeuren als uitstraling bij aan belt en ik open doe met een bord tomatensoepquote:
Dan is het wel heel realistisch inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is om aan te geven wat er kan gebeuren als uitstraling bij aan belt en ik open doe met een bord tomatensoep
Hoe is het mevrouw Haags?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
In zijn beleving zal dat ook zo zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het wel heel realistisch inderdaad![]()
In mijn beleving dan
Vrijdag en gisteren lijken tot nu toe het hefstigst te zijn verlopen met alle klachten erop en eraan, benauwdheid was het ergste. vandaag lijkt tot nu toe beter te gaan.quote:
Het is dus gewoon een ordinaire waarschuwing?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is om aan te geven wat er kan gebeuren als uitstraling bij aan belt en ik open doe met een bord tomatensoep
ai is bevestigd dat ze covid heeftquote:Op zondag 14 februari 2021 11:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrijdag en gisteren lijken tot nu toe het hefstigst te zijn verlopen met alle klachten erop en eraan, benauwdheid was het ergste. vandaag lijkt tot nu toe beter te gaan.
Nachten gaan wel erg goed overigens. Dat dan weer wel.
Thanks voor vragen.
Een beloftequote:Op zondag 14 februari 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een ordinaire waarschuwing?
Yup, gisterochtend bevestigd gekregen. Afgelopen donderdag kreeg ze klachten en volgens de ggd is ze sinds afgelopen dinsdag besmettelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ai is bevestigd dat ze covid heeft
En jij bent ook al voor test geweest?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup, gisterochtend bevestigd gekregen. Afgelopen donderdag kreeg ze klachten en volgens de ggd is ze sinds afgelopen dinsdag besmettelijk.
*schrijft hazmat suit op zijn boodschappenlijstje.quote:
Nee ben niet getest. Ik zit eigenlijk al tijden thuis, kom nu ook niet buiten komende dagen dus zie het nut er niet zo van in. Als ik klachten krijg ga ik me wel laten testen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En jij bent ook al voor test geweest?
Balenl. hoop dat ze snel beter voelt
Oeh, oppassen jullie en beterschap voor je meisje.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup, gisterochtend bevestigd gekregen. Afgelopen donderdag kreeg ze klachten en volgens de ggd is ze sinds afgelopen dinsdag besmettelijk.
Beterschap voor haar danquote:Op zondag 14 februari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Beterschap. Wel fijn dat het nu weer wat beter lijkt te gaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*schrijft hazmat suit op zijn boodschappenlijstje.
Weet iemand of dat kruis uit zo'n pak valt te knippen?
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Beterschap. Wel fijn dat het nu weer wat beter lijkt te gaan.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, oppassen jullie en beterschap voor je meisje.
Thquote:
Thanks guys.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sterkte met mevr Haags, Haags..
Happy Valentine voor de rest hier
Meestal zijn ze juist wat beter beschermd daar.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*schrijft hazmat suit op zijn boodschappenlijstje.
Weet iemand of dat kruis uit zo'n pak valt te knippen?
Dus onthou dat nou US: Als je bij bal aanbelt: Draaiende bodycamquote:
Nee daarom ga ik me ook maar niet laten testen. Al zou ik wel stiekem willen weten of ik het nu heb en niet asymptomisch ben. Ken er nu dus wel 3 die het wel hebben en allen geen klachten.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:52 schreef shiitake het volgende:
Van die 5 dagen heb ik vaker gehoord. Dat lijkt me ook logisch. Zolang je geen klachten hebt en ook geen mensen ziet en hebt gezien de afgelopen dagen, lijkt me de noodzaak om nu te testen er ook niet.
Ja snap ik wel. Maar dan kun je je toch de komende week nog laten testen? Nog even een paar dagen wachten voor de zekerheid.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee daarom ga ik me ook maar niet laten testen. Al zou ik wel stiekem willen weten of ik het nu heb en niet asymptomisch ben. Ken er nu dus wel 3 die het wel hebben en allen geen klachten.
Dat wekt mijn nieuwsgierigheid wel enigszins. Maar goed ik ga het even afkloppen want ik heb weinig zin om wel klachten te krijgen.
Zeker. Ga me woensdag uiterlijk laten testen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Maar dan kun je je toch de komende week nog laten testen? Nog even een paar dagen wachten voor de zekerheid.
Daarom is een tweede vrouw ook handig.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Ga me woensdag uiterlijk laten testen.
Dat geïsoleerd samenleven is ook wel een dingetje trouwens. Bijna niet te doen met een jong kind erbij
Heeft ze geen speciaal nummer gekregen om te bellen van haar UM? Vanaf dinsdag besmettelijk zou je je vandaag mogen laten testen. Kleine niet op school of opvang geweest afgelopen week?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Th
[..]
Thanks guys.
Overigens wel contact gehad met de ggd, die vertellen allemaal wat anders
Aan de telefoon: U hoeft zich niet direct te laten testen als u geen klachten heeft.
Later via de mail nav bron/contactonderzoek: laat u DIRECT testen
Nav. de mail nogmaals gebeld met de GGD voor duidelijkheid, het antwoord: het beste is om u na 5 dagen (dus op de 17e) te laten testen. Dan is de testuitslag het meest betrouwbaar.
Ja jongens wat is het nou
beterschap voor je chickquote:Op zondag 14 februari 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ben niet getest. Ik zit eigenlijk al tijden thuis, kom nu ook niet buiten komende dagen dus zie het nut er niet zo van in. Als ik klachten krijg ga ik me wel laten testen.
in de zorg moeten we na 5 dagen getest wordenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee daarom ga ik me ook maar niet laten testen. Al zou ik wel stiekem willen weten of ik het nu heb en niet asymptomisch ben. Ken er nu dus wel 3 die het wel hebben en allen geen klachten.
Dat wekt mijn nieuwsgierigheid wel enigszins. Maar goed ik ga het even afkloppen want ik heb weinig zin om wel klachten te krijgen.
gefeliciteerd en knap in deze tijdquote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef G-Pier het volgende:
Al mijn administratie is volgens planning binnengekomen dus ik ga het bekendmaken: ik heb een nieuwe baan. Ik word weer grondsteward maar dit maal met enige leidinggevende taken bij de groene prijsvechter.
Eindelijk na jaren een direct urencontract zonder uitzendbureau wat voorheen wel was. Ook wat meet verantwoordelijkheden dan alleen inchecken en boarden. Per volgende maand begin ik.
Yup aan de hand daarvan heb ik ook gebeld .quote:Op zondag 14 februari 2021 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft ze geen speciaal nummer gekregen om te bellen van haar UM? Vanaf dinsdag besmettelijk zou je je vandaag mogen laten testen. Kleine niet op school of opvang geweest afgelopen week?
Wat fijn!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef G-Pier het volgende:
Al mijn administratie is volgens planning binnengekomen dus ik ga het bekendmaken: ik heb een nieuwe baan. Ik word weer grondsteward maar dit maal met enige leidinggevende taken bij de groene prijsvechter.
Eindelijk na jaren een direct urencontract zonder uitzendbureau wat voorheen wel was. Ook wat meet verantwoordelijkheden dan alleen inchecken en boarden. Per volgende maand begin ik.
Maar moet miniHaags dan niet getest worden?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup aan de hand daarvan heb ik ook gebeld .
Bwoooh jezus wat goed manquote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef G-Pier het volgende:
De groene prijsvechter is niks vergeleken met wat ik voorheen heb afgehandeld: de Ierse lowcoster, de oranje lowcoster en een Russische airline. Vooral de Ierse lowcosters gaf mij veel irritaties. 🤪quote:Op zondag 14 februari 2021 12:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Feli G-Pier.
Die ene keer (ja 2 keer eigenlijk want heen en terug) met de groene prijsvechter, vond ik het best prima. Natuurlijk waren het maar korte vluchten (Eindhoven - Praag).
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef G-Pier het volgende:
De Ierse lowcoster geeft ongeveer IEDEREEN veel irritatiesquote:Op zondag 14 februari 2021 12:17 schreef G-Pier het volgende:
[..]
De groene prijsvechter is niks vergeleken met wat ik voorheen heb afgehandeld: de Ierse lowcoster, de oranje lowcoster en een Russische airline. Vooral de Ierse lowcosters gaf mij veel irritaties. 🤪
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrijdag en gisteren lijken tot nu toe het hefstigst te zijn verlopen met alle klachten erop en eraan, benauwdheid was het ergste. vandaag lijkt tot nu toe beter te gaan.
Nachten gaan wel erg goed overigens. Dat dan weer wel.
Thanks voor vragen.
QFTquote:Op zondag 14 februari 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Ierse lowcoster geeft ongeveer IEDEREEN veel irritaties
Wordt het toch opsluiten in de kelderquote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Ga me woensdag uiterlijk laten testen.
Dat geïsoleerd samenleven is ook wel een dingetje trouwens. Bijna niet te doen met een jong kind erbij
Nee ook pas na 5 dagenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar moet miniHaags dan niet getest worden?
Ja maar dat is vandaag toch? Is wel belangrijk want als zij positief is moet haar klas/groepje ook thuisblijven en laten testen.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ook pas na 5 dagen
Vreemd allemaal he?
Even die prikker achter je oogbol duwen via je neusquote:
Gewoon het niet krijgen. Deed m'n collega ook. Z'n vrouw kreeg het wel en hij niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ook pas na 5 dagen
Vreemd allemaal he?
Dan staan ze verkeerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wat je niet wil zeggen als buda of us achter je staat
kom er aanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef gianni61 het volgende:
Spek en ei gemaakt.
net alsof het echt carnaval is
moet je snel zijnquote:
Lente komt eraanquote:
volgens mijn fietscomputer was het dat net al, maar zo voelde het nietquote:
Hier staat ook weer wasje aan. Alles van gisteren opgeruimd. Straks de schaatsen weer opruimen.quote:
Vanmorgen was het behoorlijk koud uit de zon. Gelukkig stuk aangenamer toen die weer volle kracht scheen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn fietscomputer was het dat net al, maar zo voelde het niet
Ja, de zon is echt fijn nu, maar op sommige stukken staan er wel nog een ijzig windjequote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmorgen was het behoorlijk koud uit de zon. Gelukkig stuk aangenamer toen die weer volle kracht scheen.
Oh ja, zag veel mensen op de vijver. misschien straks nog even langs lopenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso wel leuk de interactie met mensen. Aantal mensen het ijs op/af geholpen. Wat foto’s van mensen gemaakt en gewoon een random praatje op het ijs.
kan zo de bank weer buiten zetten danquote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Planten weer van de slaapkamer naar buiten verhuizen
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan zo de bank weer buiten zetten dan
Was wel gezellig. Zag dat er gistermiddag paar spontane feestjes waren, maar daar had de politie dan weer niet zoveel zin in.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, zag veel mensen op de vijver. misschien straks nog even langs lopen
Die Noorsequote:Op zondag 14 februari 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo aan de ketolunch en dan schaatsen kijken![]()
Hege? of is er een nieuwe Noorse?quote:
Ragne Wiklund, wint de 1500quote:Op zondag 14 februari 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hege? of is er een nieuwe Noorse?
Ah, die ken ik niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ragne Wiklund, wint de 1500
[ afbeelding ]
Hege horen we nooit meer wat vanquote:Op zondag 14 februari 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hege? of is er een nieuwe Noorse?
Nee, zelfs bij de NOS zijn ze flabbergasted..quote:
Hege is dan ook gestoptquote:Op zondag 14 februari 2021 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hege horen we nooit meer wat vanDie is wel een stuk knapper trouwens.
Zijn broer schaatste toch ook?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hege horen we nooit meer wat vanDie is wel een stuk knapper trouwens.
Haar broerquote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn broer schaatste toch ook?
Vooral "haar" broer. Laatste keer dat ik keek zag Hege er best vrouwelijk uit.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn broer schaatste toch ook?
Annamarie. Voormalig wereldrecordhoudster op de 1500 trouwens.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrijdag wel Annemarie Thomas gespot op het ijs.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Er is toch eigenlijk geen lol aan ook meer hequote:
Wat is dit nu weer. Ga weg man het licht is al uitquote:Op zondag 14 februari 2021 13:48 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:48 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
wat heb je?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
Ben al over het avondeten aan het denken
pepersteak, aardappelschijfjes en paksoi.quote:
Ja klopt. Of die Zweed vd Poel met zijn Nederlandse opa...quote:Op zondag 14 februari 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is toch eigenlijk geen lol aan ook meer heNederland is al zo dominant, en de helft van de buitenlanders zijn dan ook nogeens Nederlanders op moeders paspoort of hebben Nederlandse trainers of zijn getrouwd met Nederlanders etc
De 1500 V was het eerste onderdeel zonder NLer op het podiumEn het zal het laatste onderdeel zijn ook.
Kopen danquote:
Misschien na de cross nog maar even aar de winkelquote:
wablief?quote:
wie weet smaakt het welquote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien na de cross nog maar even aar de winkel
[..]
wablief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |