abonnement Unibet Coolblue
pi_197991919
Wat toevallig he dat Charlotte er nog steeeeeeeeds niet uit is wie de mol is, ze weer spreidt als een gek maar toch weer door is, alle andere kandidaten hadden WIDM in haar doen allang thuis via de beeldbuis gekeken.

Maar blijf maar denken dat het Renee of zo is, goed voor mijn prono :P :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 13 februari 2021 @ 22:42:30 #52
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197991932
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:54 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik mis de logica achter deze zin een beetje :o Omdat Charlotte de mol niet is is Renée een matige?
De pot is het laagste ooit so far en 6 van de 9 kandidaten (en 80% van NL) hebben haar nooit verdacht? :o
Bovendien is ze een actrice en een leuk spontaan mens wat meestal zorgt voor leuke brutale molacties in aflevering 10.
Rocky, Splinter, Charlotte, Joshua. Dat zijn al 4 kandidaten (alleen Marije niet van de laatste 5 kandidaten in het spel). Dit geeft me een beetje een Anne-Marie gevoel toen ik ook heel lang eigenlijk niet wilde dat ze het niet was, maar het duidelijk was dat zowel Tim als Liesbeth bliksemafleiders waren (en lieve Hade O+ ) en iedereen op het laatst ook op haar zaten.

En het is natuurlijk niet zo omdat mensen hun punten elders onderbrengen in de app dat ze haar niet verdenken. Tenslotte probeer je je punten naar de finale aflevering te krijgen.

Ben benieuwd of er volgende week een finale vrijstelling valt te verdienen. Die kan namelijk nog weleens wat roet in het eten gaan gooien van iemand die denkt op de juiste mol te zitten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197991967
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:54 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik mis de logica achter deze zin een beetje :o Omdat Charlotte de mol niet is is Renée een matige?
De pot is het laagste ooit so far en 6 van de 9 kandidaten (en 80% van NL) hebben haar nooit verdacht? :o
Bovendien is ze een actrice en een leuk spontaan mens wat meestal zorgt voor leuke brutale molacties in aflevering 10.
Zou er misschien een reden zijn waarom helemaal niemand haar verdenkt?

Renee doet niets. Staat nooit op sleutel posities. Bemoeit zich helemaal nergens mee.
Is nooit betrokken bij enige mol momenten of min geld momenten.
Renee brengt ook nog eens zeer veel geld op, allemaal zeer niet molse dingen.
pi_197992047
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:58 schreef Redefine het volgende:

Dat ze bij weinig mensen verdacht heeft, maakt haar eventueel nog een goede mol. Maar dat ligt vaak wel een beetje hoe het in het programma wordt weergegeven.

In dit geval niet.
Als Renee als zo NIET verdacht is dat zelfs het standaard WIDM publiek al door heeft dat ze niet de mol is maakt het wel heel duidelijk.

Ze verdient veel en veel te veel geld. En ook alles daarom heen is gewoon te niet mols.
Zelfs de standaard kijkers hebben dat wel door dus.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:08 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat Renée oprecht een leuke mol blijkt te zijn straks O+
Nee, gewoon nee.
Geloof ik geen reet van.

Gewoon haar hele houding is al niets, laat haar lekker gewoon bij Omroep Max iets doen.
Niet een programma waar iets van je verwacht wordt.
En een mol die praktisch het meeste geld inbrengt van de hele groep is geen goede leuke mol.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 22:48:34 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197992055
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Rocky, Splinter, Charlotte, Joshua. Dat zijn al 4 kandidaten (alleen Marije niet van de laatste 5 kandidaten in het spel). Dit geeft me een beetje een Anne-Marie gevoel toen ik ook heel lang eigenlijk niet wilde dat ze het niet was, maar het duidelijk was dat zowel Tim als Liesbeth bliksemafleiders waren (en lieve Hade O+ ) en iedereen op het laatst ook op haar zaten.

En het is natuurlijk niet zo omdat mensen hun punten elders onderbrengen in de app dat ze haar niet verdenken. Tenslotte probeer je je punten naar de finale aflevering te krijgen.

Ben benieuwd of er volgende week een finale vrijstelling valt te verdienen. Die kan namelijk nog weleens wat roet in het eten gaan gooien van iemand die denkt op de juiste mol te zitten.
Bij dat seizoen had je inderdaad Liesbeth als bliksemafleider. En Tim was degene die tot lang de enige overblijver was die verantwoordelijk was voor het geld uit de pot in IJsland. Daarvoor had ik steeds zoiets van, een van die mensen MOET het zijn, want het kan toch niet dat de Mol niet verantwoordelijk daarvoor is geweest. Bleek achteraf dat het toch de Mol zelf niet was die verantwoordelijk was voor het verdwijnen van het geld :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197992107
Ik blijf gewoon gezellig in mijn Splinter tunnel.

Het enige wat naar Renee wijst zijn de verdenkingen.
Verder letterlijk niets. Renee brengt het meeste geld van iedereen op. Dat kan gewoon niet.
Ook deze aflevering weer doet Renee gewoon allemaal anti mol dingen. Ze staat op allemaal plekken waar de mol helemaal niet wil staan.

Als Renee de mol is dan is zij met zeer groot verschil de slechtste ooit.
Dan snapt zij absoluut niet wat een mol eigenlijk hoort te doen.
pi_197992210
Mijn gevoel zegt Charlotte, maar de schermen verwijzen vooral naar Rene... Marije zat vooral op Charlotte. Rocky en Splinter vooral op Rene. Rene vooral op Marije. Charlotte op iedereen. Tja..
pi_197992353
Ik zie ook werkelijk niet in hoe op God's groene aarde het zou kunnen zijn dat Renee, Rocky of Splinter de mol zouden kunnen zijn, en tis niet dat ik daar niet naar gekeken heb of zo, ik heb de afleveringen nu toch wel zo vaak gezien waar zelfs een paard de hik van zou krijgen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197992440
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:07 schreef TLC het volgende:
Ik zie ook werkelijk niet in hoe op God's groene aarde het zou kunnen zijn dat Renee, Rocky of Splinter de mol zouden kunnen zijn, en tis niet dat ik daar niet naar gekeken heb of zo, ik heb de afleveringen nu toch wel zo vaak gezien waar zelfs een paard de hik van zou krijgen.
Renee en Rocky ik ook absoluut niet.
Renee is gewoon letterlijk geen enkele hint voor te vinden en geen enkele molactie.
Enige wat op haar zou duiden is dat ze super lui is (moet je daarom al verdacht worden?) en dat de schermen van de afgelopen 2 afleveringen naar haar wijzen.
Rocky zelfde verhaal, is nog iets meer naar te verwijzen en de hint dat er geregeld een soort van ''rock'' verwijzing is.

En beide dames verdienen gewoon veel te veel geld.

Splinter vind ik dan nog wel veel meer voor te vinden.
Bv in de gevangenis vorige week waarbij hij van de 750 euro die hij vond er 250 van maakt.
En ook de leiding neemt (samen met Rocky) om Marije achter te laten.
Zo zijn er wel vaker momenten dat hij wat geks doet.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 23:17:29 #60
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_197992534
Afgelopen seizoenen is iedereen aan het mollen en in de laatste aflevering zien we wie door de programmamakers officieel was aangewezen. Daarna laten ze wat stukjes zien waarin de mol aan het fluisteren is tegen de camera, iets wat we door het seizoen heen natuurlijk nog niet zien, en we zien zogenaamde geproduceerde hints.

Voor elke kandidaat zijn genoeg hints te verzinnen om de mol te kunnen zijn. De pot is amper nog relevant te noemen in dit programma, zeker door al die gestuurde opdrachten waarbij meer dan de helft eruit kan gaan....

-O-
pi_197992684
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:41 schreef TLC het volgende:
Wat toevallig he dat Charlotte er nog steeeeeeeeds niet uit is wie de mol is, ze weer spreidt als een gek maar toch weer door is, alle andere kandidaten hadden WIDM in haar doen allang thuis via de beeldbuis gekeken.

Maar blijf maar denken dat het Renee of zo is, goed voor mijn prono :P :D
Ik hoop dat ze de Mol is, maar het feit dat Marije er nu uitvloog doet me wel het ergste vrezen... dan moet ze de test wel gruwelijk verneukt hebben als de rest op andere kandidaten zit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR en moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 23:26:57 #62
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197992707
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:12 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook. Hoezo mag dit wel, maar wordt de naam 'Bloem' afgekeurd voor iemand met de achternaam 'Pot'..

Terecht ook trouwens
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja en vooral alle vier de namen. Als ze daar de eerste keer mee aan komen, kan ik mij er nog iets bij voorstellen (nog steeds achterlijk natuurlijk). Maar als iemand zijn/haar andere kinderen net zulke verwarrende namen gaat meegeven...
Hier zijn er ook nog wel een paar uit te halen voor als 'ie er nog meer wil:

Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_197992751
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:07 schreef TLC het volgende:
Ik zie ook werkelijk niet in hoe op God's groene aarde het zou kunnen zijn dat Renee, Rocky of Splinter de mol zouden kunnen zijn, en tis niet dat ik daar niet naar gekeken heb of zo, ik heb de afleveringen nu toch wel zo vaak gezien waar zelfs een paard de hik van zou krijgen.
Ben het met je eens, maar aan de andere kant brengt Rocky als je in het FTM-topic kijkt nog minder geld op dan Charlotte, die had ik even niet zien aankomen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 13 februari 2021 @ 23:34:36 #64
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197992853
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:17 schreef Dazalbest het volgende:
Afgelopen seizoenen is iedereen aan het mollen en in de laatste aflevering zien we wie door de programmamakers officieel was aangewezen. Daarna laten ze wat stukjes zien waarin de mol aan het fluisteren is tegen de camera, iets wat we door het seizoen heen natuurlijk nog niet zien, en we zien zogenaamde geproduceerde hints.

Voor elke kandidaat zijn genoeg hints te verzinnen om de mol te kunnen zijn. De pot is amper nog relevant te noemen in dit programma, zeker door al die gestuurde opdrachten waarbij meer dan de helft eruit kan gaan....

-O-
Ja wat dat betreft is het programma natuurlijk ingehaald door eigen succes.

We kijken nu vooral voor de leuke opdrachten en het sfeertje.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197992881
Al twee afleveringen lang wordt 'Kutna Hora' als plaats aangeduid bij de opening. Ik ben daar ooit ook nog geweest en heb daar een wielklem gekregen.
Samen met twee vrienden waren we op vakantie in Tsjechië en in Kutna Hora zijn de parkeerplaatsen slecht aangegeven, dus kregen we een wielklem :')
Wij belden de politie en toen we vroegen hoe duur het was, keken ze elkaar moeilijk aan. Ik had net het eten betaald, dus had ik het minst in mijn portemonnee en liet ik snel de inhoud zien. Ik hoefde de helft van wat ik bij me had te betalen, dat was 200 kronen, zo'n 8 à 9 euro.
Nooit verwacht zo goedkoop van een wielklem af te komen, dat avontuur was die 8 euro wel waard :P
pi_197992922
Het dagboek van Marije:

quote:
Op het laatste moment heb ik mijn hoofd de beslissing laten maken bij de test en niet mijn buik. Ik wist het direct na de test, en dat is dan weer zo waarachtig mooi dat je je lot al voelt aankomen. Voor mij is mijn Wie is de Mol? een van de mooiste ervaringen uit mijn leven geweest omdat je echt teruggaat naar wie je bent en het mega confronterend is. Dat ik nu in aflevering zeven het veld moet ruimen is helemaal oké, het was meer dan goed zo en ik was klaar om te gaan. De lessen die ik heb geleerd zijn zo waardevol en neem ik voor de rest van mijn leven mee.
Misschien is ze dus toch nog van Charlotte afgestapt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197993108
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ben benieuwd of er volgende week een finale vrijstelling valt te verdienen. Die kan namelijk nog weleens wat roet in het eten gaan gooien van iemand die denkt op de juiste mol te zitten.
Die kans is er wel, er staat er vermoedelijk eentje op het Rad van Fortuin dat volgende aflevering komt:



[ Bericht 1% gewijzigd door Legoblokje op 13-02-2021 23:53:43 ]
  zondag 14 februari 2021 @ 00:22:07 #68
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197993606
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Het dagboek van Marije:
[..]

Misschien is ze dus toch nog van Charlotte afgestapt
Heb meer het vermoeden dat ze op gevoel eerst een andere mol had en toen toch uiteindelijk op basis van de opdrachten (gedurende het seizoen) naar Charlotte is gegaan.

Was overigens wel te verwachten dat Marije toch bijna overal eerlijk is geweest (behalve die busopdracht). Toch een gevalletje van waar je op basis van de achtergrond van de kandidaat eigenlijk al een lichte streep had kunnen/moeten zetten.

Overigens denk ik sowieso dat het Charlotte niet is. Kan geen goede reden verzinnen waarom ze haar vragenlijst niet met Marije wilde delen (Merel deed dit namelijk wel met Sarah in 2019).

Het meest voorspelbare zou nu zijn dat Rocky afvalt, dat Renée de mol is en dat Splinter wint en dus Charlotte verliest. Zelf wil ik dit echter nog niet geloven. Niet zo zeer omdat niet geloof dat Renée de mol niet kan zijn, maar meer omdat dit zeer waarschijnlijk dan een grote trendbreuk zou betekenen (wanneer dit de finalisten zijn).

Als dit de finale gaat worden dan ga ik er wel in mee net zoals het jubileumseizoen, maar ik wacht de volgende executie af.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197993934
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het meest voorspelbare zou nu zijn dat Rocky afvalt, dat Renée de mol is en dat Splinter wint en dus Charlotte verliest. Zelf wil ik dit echter nog niet geloven. Niet zo zeer omdat niet geloof dat Renée de mol niet kan zijn, maar meer omdat dit zeer waarschijnlijk dan een grote trendbreuk zou betekenen (wanneer dit de finalisten zijn).

Als dit de finale gaat worden dan ga ik er wel in mee net zoals het jubileumseizoen, maar ik wacht de volgende executie af.
We krijgen nog het rad van fortuin inclusief jokers en vrijstellingen. Ik verwacht ook diezelfde finalisten maar zou het mooi vinden mocht dat rad de boel flink omgooien.
mag het weten
  zondag 14 februari 2021 @ 03:20:08 #70
2651 svann
night-hawk
pi_197994553
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:40 schreef Cockwhale het volgende:
Er stond HOMOLe op dat bordje, Splinter is de mol, mind = blown, case closed.
Zou ook nog kunnen.
Als taalgevoelig schrijver greep hij niet in bij al die kromme zinnen die vooral Charlotte produceerde.

Deze aflevering zag ik eigenlijk Charlotte als actieve mol.
In de mijn op de sleutelpositie, bij de kisten gare zinnen, weinig songs raden.Veel de anderen sturen ook.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_197995129

Die hint naar Splinter vanaf 9:00 :o

Lijkt dus toch dat hij met die kleding heeft lopen rommelen bij die kluisjes.
pi_197995363
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:17 schreef Dazalbest het volgende:
Afgelopen seizoenen is iedereen aan het mollen en in de laatste aflevering zien we wie door de programmamakers officieel was aangewezen. Daarna laten ze wat stukjes zien waarin de mol aan het fluisteren is tegen de camera, iets wat we door het seizoen heen natuurlijk nog niet zien, en we zien zogenaamde geproduceerde hints.

Voor elke kandidaat zijn genoeg hints te verzinnen om de mol te kunnen zijn. De pot is amper nog relevant te noemen in dit programma, zeker door al die gestuurde opdrachten waarbij meer dan de helft eruit kan gaan....

Afgelopen seizoenen was dat echt lang niet zo.
En ik vind het ook alleen maar goed dat kandidaten ook wat mollen. Als er maar 1 persoon verdachte dingen zou doen dan wordt het wel heel makkelijk.

Dit seizoen kon het overigens wel eens andersom zijn, waarbij de mol de enige is die niet molt, er geen hints zijn naar de mol maar wel naar alle kandidaten en het meeste geld inbrengt (als het Renee is) _O-
pi_197995375
Ik vond het overigens ook echt met lichtjaren afstand de slechtste aflevering van het seizoen.
Als je er ook aan terug denkt is er echt niets wat opvalt of nou echt leuk was.
Geen actieve dingen, of echt boeiende spellen, geen dubbele lagen, niets.

Dit leek haast wel een aflevering waarbij ze de back-up opdrachten van stal gehaald hebben omdat het anders te moeilijk is en te actief voor de mol omdat we dit jaar de slechtste mol allertijden hebben.
  zondag 14 februari 2021 @ 09:46:36 #74
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_197995781
D
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 08:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Afgelopen seizoenen was dat echt lang niet zo.
En ik vind het ook alleen maar goed dat kandidaten ook wat mollen. Als er maar 1 persoon verdachte dingen zou doen dan wordt het wel heel makkelijk.

Dit seizoen kon het overigens wel eens andersom zijn, waarbij de mol de enige is die niet molt, er geen hints zijn naar de mol maar wel naar alle kandidaten en het meeste geld inbrengt (als het Renee is) _O-
Dat mag jij vinden :)

Ik heb meer het idee dat het enige wat de mol doet is soms toch maar zorgen dat er wel geld in de pot komt omdat de rest (de kandidaten) dat niet doen.

Maar hopelijk is Splinter de mol met geniale acties, eigenlijk is mijn enige hoop dit seizoen te redden nog op hem gevestigd....
pi_197996203
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:07 schreef TLC het volgende:
Ik zie ook werkelijk niet in hoe op God's groene aarde het zou kunnen zijn dat Renee, Rocky of Splinter de mol zouden kunnen zijn, en tis niet dat ik daar niet naar gekeken heb of zo, ik heb de afleveringen nu toch wel zo vaak gezien waar zelfs een paard de hik van zou krijgen.
dat snap ik want molacties worden niet uitgezonden.

Dat met die schermen snap ik niet, want de uitslag is gebaseerd op alle vragen, niet alleen de laatste. het kan heel goed dat iedereen renee aanwijst en andere vragen verkeerd (gegokt of niet goed opgelet tijdens het spel). Je weet ook niet of je de minste fouten hebt, maar dat je in ieder geval 1 vraag meer goed hebt dan de afvaller.
Daarnaast vraag ik me altijd af of de scenes met de vragen uberhaupt wel klopt. Je ziet een scherm en hoort een stem, maar het kan zomaar zijn dat er een andere stem bij zit of dat je iemand anders zijn scherm ziet. Niemand kan dit ook weten als het zo is....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')