Ook mijn favorietenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:15 schreef koffieleuk het volgende:
Je kunt drie keer stemmen. Ik heb gekozen voor Nordlyset, Faith Bloody Faith en Vi Er Norge
Had Smile en Psycho ook nog overwogen.
Ga je dit ook doen voor Blind Channel?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal fangroepen van andere bands ook geplaatst. Jorn is nu zelf op berichtjes aan het reageren op zijn Facebook.
Nee, Jorns zijn muziek luister ik al sinds 2002. Hem ook livegezien. Ook vrienden die megafans zijn. Is wel wat anders dan een Blind Channel die ik sinds esf ken.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga je dit ook doen voor Blind Channel?
Ja is wel waar eigenlijk. Ik merk ook dat ik met iets minder aandacht kijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook mijn favorieten
Maar eigenlijk is deze ronde ontzettend nutteloos als het 100% publieksstemmen is en het nummer al een keer op publieksstemmen is blijven steken in de semi.
Als het om Noors in de finale gaat, zou ik liever Nordlyset zien. Vi er Norge is leuk, maar niet echt goed.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef koffieleuk het volgende:
Vi Er Norge zal wel een goeie wildcard zijn, alleen al omdat er anders niets in de finale in het Noors is.
Die zou ik ook heel graag willen zien, maar denk dat die laatste wel een grotere stemmagneet is.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als het om Noors in de finale gaat, zou ik liever Nordlyset zien. Vi er Norge is leuk, maar niet echt goed.
Volgens de bookies zitten ze dicht bij elkaar:quote:Op maandag 15 februari 2021 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die zou ik ook heel graag willen zien, maar denk dat die laatste wel een grotere stemmagneet is.
quote:
Aaah zo. Ja ik weet niet precies wat de context is van de groepen waar je het in stuurt natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, Jorns zijn muziek luister ik al sinds 2002. Hem ook livegezien. Ook vrienden die megafans zijn. Is wel wat anders dan een Blind Channel die ik sinds esf ken.
In groepen van bands waar Jorn ook mee heeft samengewerkt en daar gaat het toch ook vaak over andere releases en artiestenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah zo. Ja ik weet niet precies wat de context is van de groepen waar je het in stuurt natuurlijk
Jaa dan is het natuurlijk logisch. Ik hoop ook het meest op Jorn in de finalequote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
In groepen van bands waar Jorn ook mee heeft samengewerkt en daar gaat het toch ook vaak over andere releases en artiesten
Het joik-achtige gedeelte maakt het nummer inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:09 schreef Sableheart het volgende:
Hij wordt door haar echt te kort gedaan. Toen het nummer begon was mijn eerste gedachte dat het een van de weinge echte slechte nummer was. Toen hij begon werd dat een stuk beter.
Je wil niet direct na het laatste nummer de lijnen sluiten. Je wilt de fans van het laatste nummer nog wat extra tijd geven om te stemmen. Ze hebben nog een kwartier, dus ik denk dat de lijnen nog een minuut of 5 open blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |