abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:06:08 #1
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_197988484


quote:
De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel: "De Ark".De Ark bestaat uit ruimtestations die voorheen behoorden tot het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Australië, Canada, China, Japan, India, Rusland, Venezuela, Spanje, Brazilië en Oeganda. Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. De Ark is echter stervende, doordat ze al een eeuw oud is raken steeds meer onderdelen beschadigd die nodig zijn om leven in de ruimte te kunnen voorzien. Als laatste wanhoopsdaad besluiten de machthebbers in de Ark om 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, naar de Aarde te sturen om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:15:05 #2
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_197988649
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik dacht hier na zeven seizoenen eens te lezen, blijkt het gewoon vol te zitten met mensen die het als een soort real life soap gekeken hebben :D -O-
Hahaha ik ben altijd met de liefde bezig O+ Ik heb zelfs weleens een seizoen overgeslagen om in het seizoen aan te komen waar eindelijk DE zoen tussen 2 personages plaats vindt :D SOMS LATEN ZE JE ER SEIZOENEN OP WACHTEN :( :'(
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_198741480
Zo, afgekeken. Eerste pasr seizoenen waren heel tof, laatste 2 niet meer zo. Waar je wel helemaal schijtziek van wordt is dat iedereen continu van kant switcht. Dan istie weer bij kamp 1 om over 2 afleveringen weer ineens in kamp 2 te zitten, dat hield maar niet op.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198742262
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:55 schreef kalinhos het volgende:
Zo, afgekeken. Eerste pasr seizoenen waren heel tof, laatste 2 niet meer zo. Waar je wel helemaal schijtziek van wordt is dat iedereen continu van kant switcht. Dan istie weer bij kamp 1 om over 2 afleveringen weer ineens in kamp 2 te zitten, dat hield maar niet op.
Vooral Bellamy had daar een handje van :r

Ik kijk nu Raised by Wolves, doet me ook wel een beetje aan The 100 denken.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_198759258
Zo’n serie blijft altijd ff in je hoofd zitten als het eenmaal afgelopen is en hoe meer ik erover nadenk, hoe achterlijker de laatste 2 seizoenen waren. Sure, Lost had dat ook maar daar had je nog énigszins het idee dat het ergens naar opbouwde. Nu kwam er in seizoen6 ineens bodysnatchen en seizoen7 timetravel/intergalactisch reizen bij en evolueren naar een nieuwe verschijning. Het enige wat ik écht tof vond was die Skyring en dat verhaal daar. Dat vond ik echt een tof concept.

Voor het mooie hadden ze wellicht beter kunnen stoppen na seizoen 5. Gewoon Monty die ze naar een nieuwe planeet bracht, klaar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198762333
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 00:21 schreef kalinhos het volgende:
Zo’n serie blijft altijd ff in je hoofd zitten als het eenmaal afgelopen is en hoe meer ik erover nadenk, hoe achterlijker de laatste 2 seizoenen waren. Sure, Lost had dat ook maar daar had je nog énigszins het idee dat het ergens naar opbouwde. Nu kwam er in seizoen6 ineens bodysnatchen en seizoen7 timetravel/intergalactisch reizen bij en evolueren naar een nieuwe verschijning. Het enige wat ik écht tof vond was die Skyring en dat verhaal daar. Dat vond ik echt een tof concept.

Voor het mooie hadden ze wellicht beter kunnen stoppen na seizoen 5. Gewoon Monty die ze naar een nieuwe planeet bracht, klaar.
Na seizoen 1 stoppen was beter geweest.
De aarde was weer leefbaar en klaar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')