Dooienquote:Op zondag 14 februari 2021 14:43 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komt de warmte uit het zuiden!
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze vrouw is mentaal nog sterker dan ik al dacht...
Morgenvroeg ijzel in het Oostenquote:
De rest van de SC inmiddelsquote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef Meke het volgende:
[..]
De rest van de SC inmiddels
[ afbeelding ]
Thuiswerkgenotquote:
Oeh dat wordt uitkijken dan buiten bij lopen/fietsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef Arizona het volgende:
Wel geinig met dit schaatsen:De Rsusen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een leuke ideeën allemaal!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot
Alleen jammer voor mijn vriend dat hij morgenochtend naar de tandarts moet. Normaal kunnen we tegenwoordig áltijd thuisblijven
![]()
Ik ben allerlei binnenlandse post-corona uitstapjes aan het verzinnen![]()
- Bezoek Zaanse Schans met aansluitend hotel in Noord-Holland, tweede dag shoppen in Amsterdam
- Weekendje Texel
- Dagje varen in Giethoorn
- Weekendje Rotterdam met op heen- of terugreis een stop bij Kinderdijk
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef Arizona het volgende:
Wel geinig met dit schaatsen:Leuk hoor, zo'n bekende die je dan op zo'n leuke manier ergens anders terugziet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Ik ook hoor, voor Kroatië ben ik ook al klaarquote:Op zondag 14 februari 2021 15:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een leuke ideeën allemaal!![]()
Nu ben ik helemaal geïnspireerd geraakt, je wordt bedankt![]()
Veel buitenlandse reizen heb ik ook al helemaal uitgestippeld
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef Meke het volgende:
[..]
De rest van de SC inmiddels
[ afbeelding ]
Het was ook een wat zwakke pogingquote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, ja nu met al die reizen voorbereiden, kijken wat je kan doen, hotels vinden, en dan op Google streetview dan lijkt het net of je er zelf een beetje bent alquote:Op zondag 14 februari 2021 15:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook hoor, voor Kroatië ben ik ook al klaarmaar dat was ik eigenlijk vorig jaar al
Er ligt ook al een Amerikareis klaar en een reis voor als we weer naar de Zugspitz Arena in Oostenrijk willen en een trip naar het Alpbachtal in OostenrijkIs van mij ook wel een hobby, reizen verzinnen.
En nu dus het verzinnen van binnenlandse tripjes
Ja inderdaad, ik ga zo nog hotels zoeken voor mijn Nederlandse tripjesquote:Op zondag 14 februari 2021 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, ja nu met al die reizen voorbereiden, kijken wat je kan doen, hotels vinden, en dan op Google streetview dan lijkt het net of je er zelf een beetje bent al![]()
Ik heb ook de laatste tijd veel gezocht naar dingen in Utrecht die leuk zijn om te doen, en leuke restaurantjes enzo. Er zijn nog echt zoveel onontdekte plekjes in mijn eigen stad merk ik
Ja echt heerlijk om zo een mooie reis te kunnen plannen en daar lekker lang de tijd voor te hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ga zo nog hotels zoeken voor mijn Nederlandse tripjes
Voor Oostenrijk zoek ik dan ook naar wandelingen, kloven, liften enzoen voor Kroatië naar stadjes die de moeite waard zijn. Lekker tijdverdrijf is dat
![]()
Ik heb in Coronatijd ook meer naar dingen die in de buurt te doen zijn gekeken. En wel geleerd dat hier in de omgeving nóg meer mooiere wandelgebieden zijn dan ik al dacht. Binnen plusminus een halfuur rijden kunnen we zoveel mooie routes lopen. Dus het is allemaal niet voor niets geweest
OEIquote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel schermen hebben jullie?
Vorig jaar luisterde en volgde ik alles, maar dit jaar wil het allemaal nog niet zo.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:27 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel schermen hebben jullie?
Ik plan echt wel vrij gedetailleerd, ik vind het zo zonde als je ter plaatse nog alles moet verzinnen wat je gaat doenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk om zo een mooie reis te kunnen plannen en daar lekker lang de tijd voor te hebbenAl blijft het daar ter plekke altijd ook gewoon leuk om nog wat te kunnen ontdekken
Echt heerlijk die voorpret
![]()
Ja maar jij woont dan ook echt in een supermooi gebied hoorEcht jaloers op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |