SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dat weet ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
Bht81 is nog steeds bij het speelkasteel lijkt het. Zijn anderen al wel op pad? @:liesje1979
Nooit beginnen met het topstukquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het gaat ook niet zomaar om een hoofd maar om een speciaal hoofd. Bv die van @:ltvdkAls je daarmee je collectie begint is de toon gelijk gezet
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer een Fles koksfilm maken, zeg ja?
Mhhh, op zich ook wel geinig dat er ‘gaten’ in de route zitten. Teleporterende kaboutersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nietDenk dat ze soms ook verplaatst worden zonder berichtje. Had vandaag een verplaatsing van een kabouter van een kind, die schreven gevonden in de speeltuin bij de Appelstraat maar ik weet dat ze hem in een andere speeltuin had achtergelaten. Die van Ama was ook vreemd want die had ik bij het station gezet en werd door iemand gevonden bij het ziekenhuis. Dus ik houd nog een beetje hoop. Als de sneeuw nog wat meer weg is ga ik weer uitzetten.
Al die mensen die ondanks het nadrukkelijke advies niks te breken toch allemaal op hun bek gaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Drukke dag voor de trauma heli zie ik op fb
net 2 schaatsers in botsing. 1 zo zwaar gewond dat trauma heli kwamquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die mensen die ondanks het nadrukkelijke advies niks te breken toch allemaal op hun bek gaan
Zag er vanmorgen ook 2 tegen elkaar knallen. Die dachten allebei dat het ijs alleen voor hun was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die mensen die ondanks het nadrukkelijke advies niks te breken toch allemaal op hun bek gaan
95 euro boete voor een gebroken been.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is nog vrij knap eigenlijk, ja of je moet zo'n schaats in je oogbol krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net 2 schaatsers in botsing. 1 zo zwaar gewond dat trauma heli kwam
ja denk eerder dat 1 van de 2 met hoofd ofzo op ijs is gerecht gekomenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog vrij knap eigenlijk, ja of je moet zo'n schaats in je oogbol krijgen.
Hold my beerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog vrij knap eigenlijk, ja of je moet zo'n schaats in je oogbol krijgen.
Mensen die vallen en in hun val been van iemand anders amputeren met een schaats.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha kutbeestquote:De hond krabbelde uit het ijzige water, maar de vrouw lukte dat niet.
Aparte beelden wel, ziet er uit alsof er elk moment een raketinslag gaat zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.instagram.com/p/CLMx9dUBE2d/?igshid=11v5skvncyznm
Lekker fris ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |