SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dat weet ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
Bht81 is nog steeds bij het speelkasteel lijkt het. Zijn anderen al wel op pad? @:liesje1979
Nooit beginnen met het topstukquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het gaat ook niet zomaar om een hoofd maar om een speciaal hoofd. Bv die van @:ltvdkAls je daarmee je collectie begint is de toon gelijk gezet
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer een Fles koksfilm maken, zeg ja?
Mhhh, op zich ook wel geinig dat er ‘gaten’ in de route zitten. Teleporterende kaboutersquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nietDenk dat ze soms ook verplaatst worden zonder berichtje. Had vandaag een verplaatsing van een kabouter van een kind, die schreven gevonden in de speeltuin bij de Appelstraat maar ik weet dat ze hem in een andere speeltuin had achtergelaten. Die van Ama was ook vreemd want die had ik bij het station gezet en werd door iemand gevonden bij het ziekenhuis. Dus ik houd nog een beetje hoop. Als de sneeuw nog wat meer weg is ga ik weer uitzetten.
Al die mensen die ondanks het nadrukkelijke advies niks te breken toch allemaal op hun bek gaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Drukke dag voor de trauma heli zie ik op fb
net 2 schaatsers in botsing. 1 zo zwaar gewond dat trauma heli kwamquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die mensen die ondanks het nadrukkelijke advies niks te breken toch allemaal op hun bek gaan
Zag er vanmorgen ook 2 tegen elkaar knallen. Die dachten allebei dat het ijs alleen voor hun was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die mensen die ondanks het nadrukkelijke advies niks te breken toch allemaal op hun bek gaan
95 euro boete voor een gebroken been.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is nog vrij knap eigenlijk, ja of je moet zo'n schaats in je oogbol krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net 2 schaatsers in botsing. 1 zo zwaar gewond dat trauma heli kwam
ja denk eerder dat 1 van de 2 met hoofd ofzo op ijs is gerecht gekomenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog vrij knap eigenlijk, ja of je moet zo'n schaats in je oogbol krijgen.
Hold my beerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog vrij knap eigenlijk, ja of je moet zo'n schaats in je oogbol krijgen.
Mensen die vallen en in hun val been van iemand anders amputeren met een schaats.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha kutbeestquote:De hond krabbelde uit het ijzige water, maar de vrouw lukte dat niet.
Aparte beelden wel, ziet er uit alsof er elk moment een raketinslag gaat zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.instagram.com/p/CLMx9dUBE2d/?igshid=11v5skvncyznm
Lekker fris ook.
Dit is nep.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer mooie plaatjes
https://news25post.com/20(...)XG1fJ5E9arVeOjdNxp78
uhuhquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Die leeuw met vleugels ben ik wel een beetje
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/vrije(...)doodle-60310041.html
Smurfenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoofdpijn, wat doe jij dan?
Meer water drinken.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kilo kaas etenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we wisten al dat je nep was, hoef je niet te bevestigen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Die leeuw met vleugels ben ik wel een beetje
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, bal kapt die van jou gewoon eraf
ik ben gesloopt en kan niet genieten van het weekend... tips? Multivitaminen, caffeine, koud bad?quote:
Nee caffeine droogt uit. Genoeg drinken. Paracetamolquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben gesloopt en kan niet genieten van het weekend... tips? Multivitaminen, caffeine, koud bad?
en ibuquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee caffeine droogt uit. Genoeg drinken. Paracetamol
stap ergens een wak in om wakker te worden..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben gesloopt en kan niet genieten van het weekend... tips? Multivitaminen, caffeine, koud bad?
Een lekker dutje?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja was maandag al aan het wchten op weekendquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaat het echt veel meer waarderen he? Nu je weer werkt.
Het arme beestjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
https://9gag.com/gag/a7EZbrA
Ja leuk hoor, vind je een droomvrouw en is het vooruitzicht dat je kop er af gaatquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, bal kapt die van jou gewoon eraf
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was maandag al aan het wchten op weekend
Oh daar heb ik niet zon last vanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is gewoon vervelend als vrij zijn een sleur wordt.
Het zal eens een keertje niet ...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Heb weer steken laten vallen op de afdeling snacks hier
Ik heb nog lekker worstenbroodjesquote:
Je kan dan beter met een hamer bv je kleine teen slaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga gewoon mijn kop tegen de muur bonken en hopen dat het zo weggaat.
Nee, werkt niet. Is alleen maar erger geworden. Gek.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga gewoon mijn kop tegen de muur bonken en hopen dat het zo weggaat.
Hoe kom je aan hoofdpijn met zo'n luizenbaantje eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, werkt niet. Is alleen maar erger geworden. Gek.
Wierookvergiftiging.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kom je aan hoofdpijn met zo'n luizenbaantje eigenlijk?
Luizenbaantjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat denigrerend.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ook dolgelukkig dat ik een paar uur per week kan gaan werken. Kijk er echt naar uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is gewoon vervelend als vrij zijn een sleur wordt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ook dolgelukkig dat ik een paar uur per week kan gaan werken. Kijk er echt naar uit.
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ook dolgelukkig dat ik een paar uur per week kan gaan werken. Kijk er echt naar uit.
Ik doe het alquote:
Als een baby met roze billetje omhoog over de knietjesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg het maar eens uit US.
Ah leukquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe het al![]()
Bij een zorgboerderij, kinderen met vooral gedragsproblemen. Vrijwillig, dat wel.
Jij als arts zou toch moeten weten dat hoofdpijn vele oorzaken kan hebben? Nee maar serieus het kwam wel echt heel laag over.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kom je aan hoofdpijn van de gillende stress als je zo'n rustige baan hebt?
Dan zal deze SC wel als een warm bad voelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe het al![]()
Bij een zorgboerderij, kinderen met vooral gedragsproblemen. Vrijwillig, dat wel.
Wat leuk Moots en helemaal jouw ding denk ik!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe het al![]()
Pets pets.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een baby met roze billetje omhoog over de knietjes
Als wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij als arts zou toch moeten weten dat hoofdpijn vele oorzaken kan hebben? Nee maar serieus het kwam wel echt heel laag over.
Hmmm jullie gaan elkaar nog niet met hooivorken achterna.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal deze SC wel als een warm bad voelen.
geen idee of we al thuis zijn tegen danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
Reminder voor iedereen die het leuk vind vanavond is er weer weet ik veel
Etto zegt welgeteld maar vier dingen, sssssssssssssssssssssssss, dood aan rechtse mensen, ik haat kaas en ik ga kapot van de stress.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij als arts zou toch moeten weten dat hoofdpijn vele oorzaken kan hebben? Nee maar serieus het kwam wel echt heel laag over.
Net niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm jullie gaan elkaar nog niet met hooivorken achterna.
Ik was hem net aan het slijpen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel heftig. De eerste keren viel ik zo in slaap na het thuiskomen. Paar uurtjes werken en ik sliep gewoon de hele avond.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk Moots en helemaal jouw ding denk ik!
Ik wel hoor als ik de kans krijgquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he Frannie? Prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee of we al thuis zijn tegen dan
Zou wat zijn als dokter hem kaas voorschrijft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto zegt welgeteld maar vier dingen, sssssssssssssssssssssssss, dood aan rechtse mensen, ik haat kaas en ik ga kapot van de stress.
You pick one?
Dood? Nounounounou... ben geen Fvd-jugend die even niet naar de sportschool kan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto zegt welgeteld maar vier dingen, sssssssssssssssssssssssss, dood aan rechtse mensen, ik haat kaas en ik ga kapot van de stress.
You pick one?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel heftig. De eerste keren viel ik zo in slaap na het thuiskomen. Paar uurtjes werken en ik sliep gewoon de hele avond.
het is usquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat geeft nog geen reden om denigrerend te doen toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
You pick one?
Vakantie, wat is dat?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geld om op vakantie mee te gaan
Wat mij betreft veel te weinig met dieren. Daar wordt erg mee geschermd, maar komt in de praktijk niet veel van terecht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pittige doelgroep ook wel, maar dat gaat wel wennen. Ook met diertjes enzo?
Dat heb ik dan ook gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he Frannie? Prioriteiten stellen.
Lichte empathie dan toch zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dood? Nounounounou... ben geen Fvd-jugend die even niet naar de sportschool kan.
Niet werken, jezus, wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja neem dan vrij Henk. Eigen baas en zo
fappenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet werken, jezus, wat moet ik dan doen?
Lekker!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Oeh krijg 550 euro vakantiegeld van uwv
Vakantie?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mafklapper bij de demonstraties in Masterdam beweerde ook arts te zijn en die geloof ik nog eerder dan USquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het niet geloven, sorry.
eten, drinken..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet niet precies wat je doet. Iets met archiveren of onderzoek?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat US het waarschijnlijk nog geen uur volhoudt, inderdaad.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dat helemaal zelf mag bepalen, we zijn niet allemaal een Golden Retrieverquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat geeft nog geen reden om denigrerend te doen toch?
allebeiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet precies wat je doet. Iets met archiveren of onderzoek?
Sommigen zijn mopsen ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat helemaal zelf mag bepalen, we zijn niet allemaal een Golden Retriever
steden bezichtigen? wandelen? in zee zwemmen? beetje rondneuken?quote:
Natuurlijk mag je dat zelf bepalen maar het is gewoon niet vriendelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat helemaal zelf mag bepalen, we zijn niet allemaal een Golden Retriever
Ja dit bedoel ik, leg me serieus eens uit dat als je dat werk een week laat liggen wat er dan aan de hand is?quote:
Dat gevoel ken ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word in Engeland aangezien voor Ier. Ik lig niet op het strand.
wat denk je zelf, als drukke CEO die bekend is met deadlines, contracten en verantwoordelijkheid naar opdrachtgevers en collegae toe?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik, leg me serieus eens uit dat als je dat werk een week laat liggen wat er dan aan de hand is?
ja echte of van die neppequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:45 schreef bitterbal het volgende:
trouwens etto, we hebben wel chesterfields
Dus eigenlijk heeft iedereen hier in de SC een luizenbaantje behalve jij de zogenaamde arts die al een tijdje niet meer werkt ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Zit Nederland zonder stroom dan, sterven er Mexicaanse baby's, valt de Maan naar beneden, ontploffen er kerncentrales?
Ja neppe natuurlijk :pquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat ik stellen dat ik in ieder geval bar weinig tijd heb om met ambassadeursdochters van bil te gaan.
[..]
ja echte of van die neppe
lijkt me onhandig als roker; een keer wat as erop en de hele polyester zooi vliegt in de hens.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lijkt me onhandig als roker; een keer wat as erop en de hele polyester zooi vliegt in de hens.
Oooh je bestiert een uitgeverij, ja dan kan het wel eens wat stressvol zijn ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat denk je zelf, als drukke CEO die bekend is met deadlines, contracten en verantwoordelijkheid naar opdrachtgevers en collegae toe?
Wat doet zo'n gepensioneerde eigenlijk tussen ons, hippe dertigers?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft iedereen hier in de SC een luizenbaantje behalve jij de zogenaamde arts die al een tijdje niet meer werkt ofzo?
en ik haat kaas.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh je bestiert een uitgeverij, ja dan kan het wel eens wat stressvol zijn ja.
Ons motiveren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat doet zo'n gepensioneerde eigenlijk tussen ons, hippe dertigers?
Om wat te doen precies?quote:
We hebben in ieder geval geen valide redenen om hoofdpijn te hebben, dat je dat even weetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft iedereen hier in de SC een luizenbaantje behalve jij de zogenaamde arts die al een tijdje niet meer werkt ofzo?
Dat maakt het stukken beter jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon een meuk led-lampjes inbouwen
Nou ik zal eraan denken als ik pijn in m'n knar heb. Ga weg, zere knar, ga iemand met échte zorgen lastigvallen!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval geen valide redenen om hoofdpijn te hebben, dat je dat even weet
Om in zijn geval de diagnose narcisme te stellen hoef je geen arts te zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Normaal gaan mensen daar voor backpacken in Australië, toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ons zelf ontdekken en betere mensen te worden.
Scheelt ons een hoop geld en huidkanker en beten van enge beesten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Normaal gaan mensen daar voor backpacken in Australië, toch?
Jij bent net zo hip als een Ladaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat doet zo'n gepensioneerde eigenlijk tussen ons, hippe dertigers?
Goed punt. Lijkt me een mooi land, maar ik wil niet naar landen waar spinnen mij kunnen vermoorden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheelt ons een hoop geld en huidkanker en beten van enge beesten.
Dat is te veel eer, Lada's zijn echt heel coolquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent net zo hip als een Lada
Lada'squote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is te veel eer, Lada's zijn echt heel cool
Ladaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent net zo hip als een Lada
dat heb ik 24/7 eigenlijk welquote:
VOORquote:
Nee, ben net klaar met m'n werk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
@:CherryLips ben je nog hotdogs gaan halen?
Heb je de privekok van US een dag geleend?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VOOR
Japanse zalm& coquille
kort geschroeid, Japanse azijn, sesam, zeewier, wasabi kaviaar, humus, lemongrass
TUSSEN
Crème knol & crispy Iberico
aardappel kaantjes, groene kruiden
HOOFD
Ossenhaas & gerookte paprika
gemarineerd en zachtgegaard, barbeque uitjes, pastinaakcrème, geroosterde paprika jus, Bretonse wortel, hazelnootcrumble
NA
Ruby chocolate & fudge
pompelmousse, karamel, cacao, yoghurt, dragon
jij workaholic. straks krijg je nog hoofdpijn!.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ben net klaar met m'n werk.
Oh? Ga je dat allemaal zelf maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VOOR
Japanse zalm& coquille
kort geschroeid, Japanse azijn, sesam, zeewier, wasabi kaviaar, humus, lemongrass
TUSSEN
HOOFD
gemarineerd en zachtgegaard, barbeque uitjes, pastinaakcrème, geroosterde paprika jus, Bretonse wortel, hazelnootcrumble
NA
Ruby chocolate & fudge
Nee is tot vier uur.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij workaholic. straks krijg je nog hoofdpijn!.
nu nog een hotdog halen dan?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VOOR
Japanse zalm& coquille
TUSSEN
HOOFD
NA
Ruby chocolate & fudge
Meeste voorwerk is al voor me gedaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh? Ga je dat allemaal zelf maken?
Op welke gang verheug je je het meest?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste voorwerk is al voor me gedaan.
Hoe laat mogen we aanschuiven?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben bereid het toetje op te geven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe laat mogen we aanschuiven?
Ik denk dat ik de ossenhaas dan opofferquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bereid het toetje op te geven.
Die geroosterde paprikasaus moet je even laten weten hoe die was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk, zo makkelijk zijn we gewoon.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de ossenhaas dan opoffer
Jij bent echt raar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de ossenhaas dan opoffer
Hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Op welke gang verheug je je het meest?
Is lustopwekkend joh.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die ossenhaas doet mij niet zoveel
Zal een foto doorsturen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meh nee.
Doe mij maar dat voorgerecht
Vergelijkbaar met uiteten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
lekker.
Zal wel wat kosten om dat allemaal te maken?
Ik weet niet of het snel is.quote:
kijken of je ze bij andere winkel kan vinden ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het snel is.
ze waren er nog maar in een paar maten, maar nu dus alleen nog in 40
ja, zal eens rondneuzen, maar goed, het is niet alsof ik echt nieuwe schoenen nodig heb, dus misschien is dit wel beter zoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken of je ze bij andere winkel kan vinden ?
Een teken is hetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zal eens rondneuzen, maar goed, het is niet alsof ik echt nieuwe schoenen nodig heb, dus misschien is dit wel beter zo
Vond het hier qua schaatsers wel meevallen, ik fietste wel door een ander dorp waar het leek alsof iedereen zich verzamelde voor een fuck covid partyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:30 schreef LTVDK het volgende:
Liep net even langs dé schaatsplek van het dorp, de tering wat een drukte, lang niet zoveel mensen bij elkaar gezien
Heb je geen advil ofzo geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:35 schreef Ygritte het volgende:
Is dit het topic waar ik nog even kan vermelden dat ik de godskelere dag al bizarre hoofdpijn heb![]()
Ik wilde eigenlijk schaatsen
Jazeker. Helpt geen kut.Ik smurf in bed... zo geen zin in....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je geen advil ofzo geprobeerd?
Carnaval waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vond het hier qua schaatsers wel meevallen, ik fietste wel door een ander dorp waar het leek alsof iedereen zich verzamelde voor een fuck covid party
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das balenmisschien kan je morgen nog schaatsen
Hoe kan je iets zó lelijk samenstellenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Wat een bank![]()
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)lftsekade-43/#foto-6
leek er niet op, maar goed, ik ben ook niet echt gestopt om te blijven kijkenquote:
Nou ja ook in die inrichting. Klopt echt geen flikker vanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kan je iets zó lelijk samenstellen
Vage indeling ook. Voormalig dubbel bewoond schat ik zo in.....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ook in die inrichting. Klopt echt geen flikker van![]()
Maar vind het rechter gedeelte van de bank wel leuk
ja boven kan je geloof ik zelfstandig verhurenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vage indeling ook. Voormalig dubbel bewoond schat ik zo in.....
Welke en welke maatquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het snel is.
ze waren er nog maar in een paar maten, maar nu dus alleen nog in 40
grijze AM90.quote:
ik zou dat kunnen, zolang het maar dirty cheap isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kan je iets zó lelijk samenstellen
Teringquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:41 schreef bitterbal het volgende:
in die inrichting ook
[ afbeelding ]
https://www.jdsports.nl/p(...)16031058_jdsportsnl/quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Grijze... welke van de 731 soorten?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.jdsports.nl/p(...)16031058_jdsportsnl/
Ga een vloggende vetklep lastig vallen ofzo
Modus snap dit welquote:
Maar ik twijfel nu over anderequote:
Spannend bosquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kreeg ik net onverwacht bezoek van de begeleiding..![]()
![]()
Had ze een formulier bij voor de registratie voor de vacinatie van Pfeizer.. (ben dus redelijk snel aan de beurt nu )
daar heb jij hem opdracht voor gegeven, niet ikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Modus is nu voor je aan het zoeken...
Welke?
Alsof modus naar mij luistertquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb jij hem opdracht voor gegeven, niet ik
en deze:
https://www.zalando.nl/et(...)g-et112a019-n12.html
Weet ik niet. Ik denk wel binnen nu en een paar maanden. Weet ook niet hoe ver ze nu zijn in het schema (volgens mij zijn nu de 80+ers aan de beurt)..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend bosWanneer hoor je meer?
hoe weet je dan of hij aan het zoeken is?quote:
je meent hetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:09 schreef bitterbal het volgende:
Dat zijn totaaaaaaaaaaal andere schoenen
Omdat die vroeg welke grijze tochquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe weet je dan of hij aan het zoeken is?
maar ze lijken wel meer op de schoenen die ik het weggegooidquote:
ik snap nu in de autoquote:
Die ga je zo goed als zeker nergens meer vinden. Overal uitverkocht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.jdsports.nl/p(...)16031058_jdsportsnl/
Ga een vloggende vetklep lastig vallen ofzo
ach ja, voorlopig zal er toch nergens een hardcore party zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Die ga je zo goed als zeker nergens meer vinden. Overal uitverkocht.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb al een half jaar geen kleding besteld
Mij normaal ook niet. Maar thuiswerken + lockdown maakt dat ik daaraan geen behoefte heb.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat zou mij echt nooit lukken
Ik was afgelopen week toch wel blij dat ik eens 2 truien gekocht hebquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij normaal ook niet. Maar thuiswerken + lockdown maakt dat ik daaraan geen behoefte heb.
scheelt veel geldquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij normaal ook niet. Maar thuiswerken + lockdown maakt dat ik daaraan geen behoefte heb.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook geen smurfbroeken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Duidelijk: die helemaal links vooraan en die direct ernaast hebben mijn naam er opquote:
ik blijf rondlopen in spul waar de gaten inzitten..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
koning winter is aan het verzakenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Het is bijna half zes en de zon schijnt nog
lijkt me erg koud nuquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
Vind dit ook leuk
[ afbeelding ]
https://www.43einhalb.com(...)_Snf4R6j4Cfjy8DEhpsQ
Heb nog mooie truien die ik nooit aangehad hebquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week toch wel blij dat ik eens 2 truien gekocht heb
Daarom was schaatsen ook fijn, even weer normaalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:29 schreef bitterbal het volgende:
wel mooi. Door dit weer is er nauwelijks nieuws over corona
hoezo verkeerde?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
haha gedonder bij het schaatsenDe verkeerde Nederlander is wereldkampioen geworden en nou is het huilen
![]()
Vrouwen massastart. Degene die de sprint aan moest trekken ging op een ander moment dan Het Plan was en kwam als eerste over de lijnquote:
Ah :pquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen massastart. Degene die de sprint aan moest trekken ging op een ander moment dan Het Plan was en kwam als eerste over de lijn
Staat leuk als je geen borsten hebt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
Vind dit ook leuk
[ afbeelding ]
https://www.43einhalb.com(...)_Snf4R6j4Cfjy8DEhpsQ
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen massastart. Degene die de sprint aan moest trekken ging op een ander moment dan Het Plan was en kwam als eerste over de lijn
Ah dan kan ik dat toch aanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat leuk als je geen borsten hebt.
Straks huurinkomsten en dan kun je extra kleding kopenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
Maar vind het wat te duur dus doe het niet :p
ja misschien ff ook sparen voor de badkamer in rotterdamquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks huurinkomsten en dan kun je extra kleding kopen
komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kat stuurde ik gisteren toevallig naar iemand als reactie op een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |