Lekker mazzel ook tegen iemand bij de laatste 32 die met 51 en 59 gemiddeld 2 potjes wint.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Walgelijke act Prakje Jiwa ook weer door
De nutteloze Ryan Harrington zien we deze week gewoon weerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Baggish smijt de nutteloze Ryan Harrington eruit. Erg fijn.
Die is reeds zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als Baker wint valt volgens mij downhoofdje Justin buiten de boot.
Hood staat 39ste.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Plek 40 ook? Ah oké, die is bij mij niet groenig.
Ja maar plek 40 geeft ook nog recht op plek in volgende ronde. Dan jumpt Baker eroverheen en wordt ook groen. Enige die onzeker is is Fisher op 40. Die is nu voorlopig lichtgroen maar als Baker wint, valt ie erbuiten. Wint Baker niet dan gaat Fischer doorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als Baker wint daalt hij toch naar de 40e plek.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar plek 40 geeft ook nog recht op plek in volgende ronde. Dan jumpt Baker eroverheen en wordt ook groen. Enige die onzeker is is Fisher op 40. Die is nu voorlopig lichtgroen maar als Baker wint, valt ie erbuiten. Wint Baker niet dan gaat Fischer door
Ik kijk ook voetbal en ben me aan het bedenken wat voor belastend materiaal Dion over Greet heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:07 schreef Mani89 het volgende:
LENNY GATES @:El-Stinho kom eens van het ijs
Heb het einde gemist, finale gehaald dus?quote:
Ik tel 44 nederlanders! Net iets meer dan 1:3 dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |