SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nee een eindeloze stroom van klachtenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je banken aan het uitdelen was?
[ afbeelding ]
Gingen die over die nieuwe vrouwelijke verkoopster?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee een eindeloze stroom van klachten
Nachtmerrie dus...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee een eindeloze stroom van klachten
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gingen die over die nieuwe vrouwelijke verkoopster?
Ben je inmiddels wel al een beetje op je plek daar?quote:
Mja ik doe wat ik moet doen maar weet niet of ik kan wennen aan de hoeveelheid klachten en hoe we daar mee om gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je inmiddels wel al een beetje op je plek daar?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
.
Maar wat ook niet tof is dat de collega's ook gelijk die telefoon bij mij neer leggen. Die hebben er ook geen zin meer in.
dan toch telefoon weigeren, omdat je administratie onder de knie wil krijgenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
En nu is de grap dat ik dus eigenlijk nog niks kan van die eindeloze administratie die ze daar bijhouden omdat ik dus constant die telefoon krijg :p
ja zeggen dat ze zelf ook hun werk hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dan toch telefoon weigeren, omdat je administratie onder de knie wil krijgen
dus vind jij je werk niet leuk ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeggen dat ze zelf ook hun werk hebben![]()
Heb ik het al geprobeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |