abonnement Unibet Coolblue
pi_197976794
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 02:39 schreef superniger het volgende:
Wat is het alternatief?
Voor mij is dat Joost Eerdmans als premier.
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197977157
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 03:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dan nog gaat ie herkozen worden, wat zegt dat over onze democatie?
Chinees
pi_197977261
Ik ga wel stemmen dit keer, en stem op Geert just for the fun of it.
Tegenstem en eens kijken wat Geert doet als ie echt de winnaar is _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2021 06:08:08 ]
pi_197977263
Al moet ik zeggen dat ik Geert best lachen vind soms *O*
pi_197977310
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 06:08 schreef IxCalypso het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik Geert best lachen vind soms *O*
Mee eens.

Geert it is
pi_197977348
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 02:39 schreef superniger het volgende:
Wat is het alternatief?
Voor mij is dat Joost Eerdmans als premier.
Dit, er is geen alternatief, ze liegen allemaal, links of rechts, maakt niet uit :)

Ik heb overigens nog nooit op VVD gestemd (en ga dit nu ook niet doen), maar eerlijk gezegd is deze partij voor mijn huishouden wél de beste (of betere) keuze. De VVD is een betere keuze voor de midden inkomens, voor de twee-verdieners (wat trouwens de laatste jaren ook wel minder en minder wordt...).
Als ik links stem, weet ik zeker dat ik mijn belastinggeld net zo goed direct in het afvalputje kan deponeren, en de programma's van de meest rechtse partijen zijn te eenzijdig, teveel gericht op één onderwerp.
Ik begrijp daarom best dat menig Nederlander nog steeds voor VVD / Rutte stemt.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 13 februari 2021 @ 06:51:05 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197977398
Alsof de andere partijen ook maar 1 serieuze kandidaat naar voren kunnen schuiven:') het is een consistent falen van linkse partijen om een goed verhaal neer te leggen en de meerderheid achter zich te krijgen. Kan je wel zeiken op Rutte maar dan ben je net Roger Schmidt die zeikt op de VAR dattie geen kampioen kan worden; incoherent gestamel van een megalomane gek met tunnelvisie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 08:02:05 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197977581
Moet dit niet naar VKZ trouwens?
pi_197977599
Het is zo triest dat Nederland geen politieke leiders met visie kent op dit moment. Op links is het helemaal slappe hap, terwijl dit het moment was om stemmen binnen te harken.

De oude partijen durven geen eigen geluid te brengen, en de nieuwe partijen komen niet verder dan zeiken op immigranten of elke keer de rascismekaart omhoog houden.
pi_197977690
VVD is voor veel mensen het enige alternatief. Alles rechts van de VVD is lachwekkend. Links mist aansprekende leiders. Daarbij is de VVD een stuk minder dom dogmatisch rechts als 10 jaar geleden. De tijd van hypotheekrenteaftrek staat als een huis, 130km/h op de snelwegen, de staatsschuld moet koste wat het koste worden afgebouwd en windmolens draaien op subsidie, die tijd ligt achter ons. Waardoor de VVD een brede partij is geworden.
pi_197977793
CDA zou het kunnen, maar profileren zich te weinig. Tegenwoordig moet je net als de VVD stoere taal bezigen in de campagnes om vervolgens je keutel in te trekken.
Hallo
pi_197977810
lekker stabiel. wat moet je anders, als rechtsje? CDA, christelijke gekkies? of foute partijen. en dat was het dan.
pi_197977811
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 06:51 schreef Scorpie het volgende:
Alsof de andere partijen ook maar 1 serieuze kandidaat naar voren kunnen schuiven:') het is een consistent falen van linkse partijen om een goed verhaal neer te leggen en de meerderheid achter zich te krijgen. Kan je wel zeiken op Rutte maar dan ben je net Roger Schmidt die zeikt op de VAR dattie geen kampioen kan worden; incoherent gestamel van een megalomane gek met tunnelvisie.
Dat is niet waar. Hoekstra, Klaver, Kaag, Marijnissen en Ploumen zouden het prima kunnen. Het is de vaste onzin die de VVD ons wijs maakt dat alleen Rutte dat zou kunnen. Terwijl hij maar blijft liegen en mensen naaien!!
pi_197977888
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 08:46 schreef GeneralRadek het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Hoekstra, Klaver, Kaag, Marijnissen en Ploumen zouden het prima kunnen. Het is de vaste onzin die de VVD ons wijs maakt dat alleen Rutte dat zou kunnen. Terwijl hij maar blijft liegen en mensen naaien!!
Klaver, Kaag, Ploumen :') alsjeblieft zeg
Alius aliud dicit
pi_197977898
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 08:55 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Klaver, Kaag, Ploumen :') alsjeblieft zeg
Ik lees geen enkel inhoudelijk argument. Het lijkt wel een Stockholm syndroom.
pi_197978101
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 08:55 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Klaver, Kaag, Ploumen :') alsjeblieft zeg
Klaver en Kaag kramen louter populistische onzin uit. Een beetje wat zij Wilders verwijten, maar dan links. Dat spreekt een niche aan, maar heeft geen basis om de grootste partij te worden. De PVDA is al jaren de weg kwijt is zoekende naar haar eigen identiteit. Voorheen een brede arbeiderspartij en nu?
Hallo
pi_197978138
Dit is meer POL dan NWS, mar komt er op neer dat er niks beters is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_197978153
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 08:56 schreef GeneralRadek het volgende:

[..]

Ik lees geen enkel inhoudelijk argument. Het lijkt wel een Stockholm syndroom.
Dat idee heb ik eerder bij jou, gezien je weinig steekhoudende argumenten :)

Als jij denkt dat Klaver, Kaag en Ploumen niet liegen, dan bedrieg je jezelf ;) . Klaver alleen al heeft heel lang gelogen over zijn achtergrond. Geeft niet, maar is gewoon niet handig (want: als je hierover liegt, lieg je vast ook over andere zaken...)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_197978165
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 02:39 schreef superniger het volgende:
Wat is het alternatief?
Voor mij is dat Joost Eerdmans als premier.
Hij zou het wel kunnen...
  zaterdag 13 februari 2021 @ 09:29:17 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_197978187
Komt door de propaganda van de rechtse staatsomroep.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 09:31:19 #46
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_197978210
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef GeneralRadek het volgende:
Waarom blijven mensen denken dat hij en de VVD goed zijn.

-Hij liegt het meeste van allemaal
-Heeft veel mensen in de armoede en schulden geschopt
-Lost problemen in de huizenmarkt niet op
-Zijn partij heeft steeds allemaal schandalen

En toch denken mensen nog steeds, die man moet onze premier zijn, hoe kom je erbij? 8)7
Terechte klacht.

Rutte en de VVD zijn net zo betrouwbaar als de gemiddelde verkoper op mar ktplaats.

Zelf stem ik Partij voor de Dieren.

VVD is echt een partij van engnekken geworden. Was sowieso al nooit mijn partij, maar vroeger was de partij nog een beetje fatsoenlijk.
Nu lijkt het meer een PVV-light, ook vol met dubieuze praktijken en ondemocratische en racistische tendensen.
pi_197978223
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:20 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Klaver en Kaag kramen louter populistische onzin uit. Een beetje wat zij Wilders verwijten, maar dan links. Dat spreekt een niche aan, maar heeft geen basis om de grootste partij te worden. De PVDA is al jaren de weg kwijt is zoekende naar haar eigen identiteit. Voorheen een brede arbeiderspartij en nu?
Ik zag Kaag bij M deze week... https://www.npostart.nl/m/10-02-2021/KN_1724988 nou nou nou wat een vreselijk iemand... ook nog Lilian Marijnissen compleet de grond in praten en maar drammen over klimaatalarmisme... Zeer activistische dame!
pi_197978238
Stockholm Syndrome.
pi_197978252
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:07 schreef Wicky030 het volgende:

[..]

Vind die bijnaam overrated. Zo'n goede debater is Mark Rutte niet. Ik vind persoonlijk Wilders beter en Wilders was ook Rutte zijn mentor. Maar Rutte heeft een hele machine achter zich die zelfs de oppositie in de Tweede Kamer in de tang weet te houden. Daarnaast wordt a la House of Cards ook vaak iemand anders voor de bus gegooid zoals een Hugo de Jonge om de aandacht van Mark af te leiden.
Dit. Als het zo'n goede debater was zou hij zich niet alleen op tv laten interviewen door zijn goede vriend Jort en fucking Linda de Mol.
pi_197978274
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:25 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Dat idee heb ik eerder bij jou, gezien je weinig steekhoudende argumenten :)

Als jij denkt dat Klaver, Kaag en Ploumen niet liegen, dan bedrieg je jezelf ;) . Klaver alleen al heeft heel lang gelogen over zijn achtergrond. Geeft niet, maar is gewoon niet handig (want: als je hierover liegt, lieg je vast ook over andere zaken...)
Wat dacht je van wat ik zeg in mijn openingspost.

En Mark Rutte maakt ook nooit beloftes waar.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 7
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')