Maar toch stug door blijven gaan hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk steeds heel zenuwachtig naar buiten omdat het avond is en mijn streams een tijdje terug 's Avonds nou niet echt zorgden voor gezelligheid met onbetaalde bestellingen etc.
Oh dacht op een streamingdienstquote:
Maar had je eten besteld of niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk steeds heel zenuwachtig naar buiten omdat het avond is en mijn streams een tijdje terug 's Avonds nou niet echt zorgden voor gezelligheid met onbetaalde bestellingen etc.
Gewoon piraat zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dacht op een streamingdienst
Zijn ze zo klein dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij die van jou is er in ieder geen twijfel dat ze echt zijn
@:chevycaprice zie deze grap
Vertelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh moet het voor jou nog even uitgelegd worden
Ben twee jaar weggeweest jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je @:scrupuleus na
Dat waren twee prachtige jarenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben twee jaar weggeweest ja
2 jaar maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben twee jaar weggeweest ja
Hou je bek modusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je @:scrupuleus na
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
Zo heb die feministen hier weer even op de plek gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |