Nou ja, door jullie ging ik met wat meer vertrouwen deze wedstrijd in. Maar dit had ik zeker niet verwacht nee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ga ervan uit dat GwaiLow superlatieven tekort gaat komen om deze prestatie te duiden.
Hoezo geloven?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als we het allemaal moeten geloven dan strompelen een kreupele Djokovic en Nadal easy door het deelnemersveld naar de finale. Ik zie alleen Medvedev nog een beetje tegengas geven, maar verder is het toch best een aanfluiting zo.
Ja bizar. Rafa en Djoko op 50% halen de finale nog op hun sloffen....quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als we het allemaal moeten geloven dan strompelen een kreupele Djokovic en Nadal easy door het deelnemersveld naar de finale. Ik zie alleen Medvedev nog een beetje tegengas geven, maar verder is het toch best een aanfluiting zo.
Ik heb meer met Djokovic.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben al een jaar of twintig Federerfan (in tegenstelling tot Federerfan). Vroeger had ik echt een teringhekel aan Nadal, maar dat is er wel een beetje uitgesleten. Het is gewoon een goede gast waar je geen hekel aan kan hebben.
Als iemand dan Federer van de GOAT troon moet stoten, dan duizend keer liever Rafa dan Djokovic.
Djokovic tikt m met 6-2 6-3 6-2 weg in de finale.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:39 schreef Norrage het volgende:
Rafa is overigens wel heel goed hoor. Denk dat ie zonder setverlies het toernooi gaat winnen.
De return van Tsitsipas is slecht, maar zijn spel loopt nu wel goed en dus komt ie veel beter in de games.quote:
Van de 9x dat Tsitsipas de bal in weet te retourneren wint hij 7x het punt in deze game.quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
De return van Tsitsipas is slecht, maar zijn spel loopt nu wel goed en dus komt ie veel beter in de games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |