SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Valt wel mee eigenlijk, ik heb de planten eerder te droog dan te nat huehue.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja vaak ook een teken dat je je potgrond (te) vochtig houdtdaar houden ze van blijkbaar.
ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, ik heb de planten eerder te droog dan te nat huehue.
Bij mij heb ik juist de potten halfvol gedaan met van die vochtopnemende korrels zodat ze het niet te nat of droog wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja vaak ook een teken dat je je potgrond (te) vochtig houdtdaar houden ze van blijkbaar.
heb jij een bonsaiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geef mijn bonsai elke week een heel klein scheutje water. Doet-ie het prima op. En mijn cactussen als ik er eens aan denk.
Ik heb er eentje die altijd overdreven zielig gaat hangen als die dorst heeft, dan weet ik dat ik de planten weer eens water moet gevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ookwant ik vergeet ze om de haverklap water te geven
Ja naja ik heb 1 boom, Lotje genaamd door m'n moeder. heb ik ook van m'n ouders gekregen. Die slaat dus vocht op in z'n stam, dus een uur na water geven is de grond alweer gortdroog. maar die mag us 1x in de twee weken waterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die altijd overdreven zielig gaat hangen als die dorst heeft, dan weet ik dat ik de planten weer eens water moet geven
Misschien zijn die water inserts van elho dan wat. Die hebben een stokkie waaraan je kan zien of water geven nodig is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ookwant ik vergeet ze om de haverklap water te geven
pic?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, geen echte hoor. Ik weet niet hoe zo'n ding heet.
Heb toevallig een paar van die dingen besteldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien zijn die water inserts van elho dan wat. Die hebben een stokkie waaraan je kan zien of water geven nodig is.
Aha!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, een Ficus Ginseng dus.
Moment.
Of vetplantjes, dan maakt het niet uit als je het een week of twee vergeetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat moet bijna wel met al m'n mankementen
Huehuequote:
En die groeien niet met drie weken uit hun hippe minipotje waar verder niks in past.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of vetplantjes, dan maakt het niet uit als je het een week of twee vergeet
quote:
ja ik vergeet het geen weken hoor. Kom er meestal een dag of twee later achter dat ik ze water had moeten gevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of vetplantjes, dan maakt het niet uit als je het een week of twee vergeet
Die zijn ideaalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb toevallig een paar van die dingen besteld
Nee, dit is geen echte. Al weet ik niet hoe je een echte definieertquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
^O
[..]
ja deze worden wel gebruikt voor bonsai, maar is geen eckte volgens mijeven goed mooie plant hoor
is dat een evenbeeld van Gerrie?
Heb hier voor in de vensterbank wel twee neppe staan, op die plek gaat alles dood lijkt het, eerste paar jaar dat ik hier woonde moest ik om de paar maanden er weer nieuwe inzetten terwijl de rest van de planten het prima doet in huis. De neppe zien er schijnbaar wel echt genoeg uit, mijn vader heeft ze een keer water gegeven toen ik op vakantie wasquote:
Als de zon vol op de vensterbank staat dan is het wel logisch dat ze het loodje leggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier voor in de vensterbank wel twee neppe staan, op die plek gaat alles dood lijkt het, eerste paar jaar dat ik hier woonde moest ik om de paar maanden er weer nieuwe inzetten terwijl de rest van de planten het prima doet in huis. De neppe zien er schijnbaar wel echt genoeg uit, mijn vader heeft ze een keer water gegeven toen ik op vakantie was![]()
Ja die hebben meestal een veel plattere brede potquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is geen echte. Al weet ik niet hoe je een echte definieert
ja twee wijdstaande dijbenen enzoquote:Evenbeeld van Gerrie?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja die hebben meestal een veel plattere brede pot
[..]
ja twee wijdstaande dijbenen enzo
En zijn ook veel duurderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja die hebben meestal een veel plattere brede pot
[..]
ja twee wijdstaande dijbenen enzo
Groeit de plant vanzelf in tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wel vrij groot voor kleine potten
Ja dat doet die wel redelijk jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de zon vol op de vensterbank staat dan is het wel logisch dat ze het loodje leggen
Ja zo groot zijn ze hier nog nietquote:
Een van m'n buren had een thea in de vensterbank staan. In de middagzon.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de zon vol op de vensterbank staat dan is het wel logisch dat ze het loodje leggen
Zo zondequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van m'n buren had een thea in de vensterbank staan. In de middagzon.
Hij werd steeds sneuer om te zien.
Mja, ijzel zo te lezen. Maar damn, 130.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/285800/(...)p-snelweg-in-vs.html
130 voertuigen betrokken bij 1 ongeluk, het sneeuwde niet eens zo te zien.. hoe dan
Er staat nu een sansevieria. Die vermoorden moet je daadwerkelijk wat voor doen.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
130 voertuigen betrokken bij 1 ongeluk, het sneeuwde niet eens zo te zien.. hoe dan
hadden we in Zeeland ook jaren geleden. maar dan in de mist :xquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hadden we in Zeeland ook jaren geleden. maar dan in de mist :x
https://www.omroepzeeland(...)tijd-stond-even-stil
Hier op de A16 ook https://www.bndestem.nl/b(...)onstructie~af71f5f8/quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja in mist of veel sneeuw kan ik me zoiets nog enigszins voorstellen omdat je niks ziet, maar bij helder weer heb je toch de mogelijkheid om voldoende afstand houden als het ijzelt lijkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bizarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier op de A16 ook https://www.bndestem.nl/b(...)onstructie~af71f5f8/
klopt.. maarja die Amerikaanse wegen.. en die Amerikaanse wagens remmen voor geen meter. zijn ook bijna allemaal van die auto's waar je hier praktisch een C1 rijbewijs voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja in mist of veel sneeuw kan ik me zoiets nog enigszins voorstellen omdat je niks ziet, maar bij helder weer heb je toch de mogelijkheid om voldoende afstand houden als het ijzelt lijkt me.
Nee Frantic verzaakt al een paar dagen volgens mij ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
Heb ik de dagcijfers van gisteren gemist?
man man manquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Frantic verzaakt al een paar dagen volgens mij ...
Valt ook allemaal wel mee hoor, de wegen zijn daar ook tig keer breder en ruimer en de moderne auto's rijden gewoon net als Europese auto's.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt.. maarja die Amerikaanse wegen.. en die Amerikaanse wagens remmen voor geen meter. zijn ook bijna allemaal van die auto's waar je hier praktisch een C1 rijbewijs voor nodig hebt.
7485quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
Heb ik de dagcijfers van gisteren gemist?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, zo te lezen is het in een deel van Texas waar het niet echt hard vriest, dus bij onverwacht glad verbaast het me ook niet echt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja in mist of veel sneeuw kan ik me zoiets nog enigszins voorstellen omdat je niks ziet, maar bij helder weer heb je toch de mogelijkheid om voldoende afstand houden als het ijzelt lijkt me.
wat heeft haags z'n gewicht er mee te maken?quote:
goed cijfer welquote:
mobiel dit dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt toch net een kekke nieuwe laptop?quote:
lekker niks doen!quote:
daar zit ik misschien 5% achter op een dag op 't momentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt toch net een kekke nieuwe laptop?
Maar dat FOK!t toch veul makkelijker?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar zit ik misschien 5% achter op een dag op 't moment
Ja nou ja dat was het idee bij deze gewoon niet inderdaad. Mijn vader heeft een heel weerstation in huis. Kan hij van alles op aflezen. Doet ie zeldenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tip: koop een thermometer die de minima en maxima automatisch opslaat
Dat zijn 3,8 standjes teveel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens 3:47 langer zonlicht dan gisterenDe daglengteverlenging is al bijna maximaal
![]()
Duitse liefdesparen gebruiken bij de sex gemiddeld slechts 4,8 verschillende standjes
Geen idee wie bepaalt dat dat weinig is eigenlijk
Het is vandaag ook een palindroom datum, 12-02-2021quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens 3:47 langer zonlicht dan gisterenDe daglengteverlenging is al bijna maximaal
![]()
Duitse liefdesparen gebruiken bij de sex gemiddeld slechts 4,8 verschillende standjes
Net wat je als "standje" definieert denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ja het is niet alsof IK er verstand van heb dus heaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je als "standje" definieert denk ik.
Ik lees dat altijd als paling droom en dan vraag ik me af wat die dan dromen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vandaag ook een palindroom datum, 12-02-2021
Stel de vraag nog eens?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof IK er verstand van heb dus hea
in natte grotjes glibberenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat altijd als paling droom en dan vraag ik me af wat die dan dromen.
beetje hetzelfde als wat wij dromen danquote:
jij droomt over droge smalle grotten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik geloof niet dat ik daar ooit over gedroomd heb.
Niet aannemelijk dit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik droom zelfs over Bruce Willis als ninja turtle.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik droom zelfs over Bruce Willis als ninja turtle.
Sommige mensen dromen ook weleens over andere dingen dan seksquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja maar dan heb je dus seks met die schildpad of zo?
tekenfilm, originele film of michael bay verkrachting turtle?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik droom zelfs over Bruce Willis als ninja turtle.
Nee? Ik heb het niet specifiek over seksdromen, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja maar dan heb je dus seks met die schildpad of zo?
Ja dat zeg ik dus Eppo.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen dromen ook weleens over andere dingen dan seks
einde nieuwsflash
Originele film.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tekenfilm, originele film of michael bay verkrachting turtle?
hmm, ja, dat beeld snap ik welquote:
Maar nooit een seksdroom is niet aannemelijk.quote:
Vage trien, dat is hetzelfde als ik vraag, wat is je lievelingskleur en dat jij als antwoord ventiel geeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee? Ik heb het niet specifiek over seksdromen, dat maak jij ervan.
Dan trap ik zelf het rolluik wel in. Het volk heeft HOMMER.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:05 schreef Haags het volgende:
Zo jongens ik open iets later dan gebruikelijk met lunchgenot vandaag.
Je bent nu al een half uur vroeger dan normaal vriend ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:05 schreef Haags het volgende:
Het is een van de weinige dromen die me bijblijft ook.quote:
tokkie gespotquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan trap ik zelf het rolluik wel in. Het volk heeft HOMMER.
RELLUH
Geen rolluik hebben om in te trappen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan trap ik zelf het rolluik wel in. Het volk heeft HOMMER.
RELLUH
blije fanten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een van de weinige dromen die me bijblijft ook.Trippy ding was dat. Vreemde planeet, olifanten en Bruce Willisturtle.
Meer een soort taxifanten.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat nu een sansevieria. Die vermoorden moet je daadwerkelijk wat voor doen.
bedankt voor deze aankondigingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:05 schreef Haags het volgende:
Kan me bij Breda ook nog een verschrikkelijke kettingbotsing herinneren in de mist.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.hvzeeland.nl/(...)luk-a58-goes-grip-4/
https://www.hvzeeland.nl/(...)-na-mistongeluk-a58/
Sow ja dat was begin '90s. 11 doden of zo?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me bij Breda ook nog een verschrikkelijke kettingbotsing herinneren in de mist.
Dit klinkt als een uitnodiging om de taalkundige uit te hangen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vage trien, dat is hetzelfde als ik vraag, wat is je lievelingskleur en dat jij als antwoord ventiel geeft.
Jupquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow ja dat was begin '90s. 11 doden of zo?
Doen danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitnodiging om de taalkundige uit te hangen.
Hmm, oke.quote:
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Verkeersramp_bij_Bredaquote:November 1990 A16 Bij Breda botsen 69 auto's en vrachtwagens op elkaar. Acht mensen komen om, 27 raken gewond. Oorzaak: dichte mist.
*kuch*quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat nu een sansevieria. Die vermoorden moet je daadwerkelijk wat voor doen.
So sad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is me gelukt.
Of althans, het is de verhuizer gelukt.
Ja, als je 'm negeert, gaat het goed.quote:
het is dan ook al 11 uur geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nice was aan het wachten op de onderhoudsmeneer voor de geiser. zou tussen 11-14 komen maar is er al
Ja maar mijn ervaring is dat ze dan om 5 voor 2 komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook al 11 uur geweest
Ja ik heb daar toen nog een tijdje krantenknipsels over verzameld zelfs.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ongeluk kan ik me nog goed herinneren. Maakte een grote indruk op de kleine Buda
Ik heb ook krantenknipsels verzameld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb daar toen nog een tijdje krantenknipsels over verzameld zelfs.
Wat?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oké Lector.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werk zit in de weg voor een goeie uiteenzetting, maar je zit in een cirkeltje door eerst te beweren dat je nooit een seksdroom hebt gehad (wat niet de enige interpretatie van "glibberen in een natte grot" als droom hoeft te zijn) en later door te beweren dat alle dromen seksdromen zijn.quote:
JA IK HEB DAAR TOEN NOG EEN TIJDJE KRANTENKNIPSELS OVER VERZAMELD ZELFS.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Oh, goed idee wel, koffie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gahalen.
Kunnen jullie het daar weer over hebben altesaam
veel plezier bij je lekkere chickies!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gahalen.
Kunnen jullie het daar weer over hebben altesaam
Geschikt als taalkundige maar totaal ongeschikt als psycholoog.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werk zit in de weg voor een goeie uiteenzetting, maar je zit in een cirkeltje door eerst te beweren dat je nooit een seksdroom hebt gehad (wat niet de enige interpretatie van "glibberen in een natte grot" als droom hoeft te zijn) en later door te beweren dat alle dromen seksdromen zijn.
En aangezien je altijd droomt (het nog weten bij ontwaken is een tweede), zou je dus altijd seksdromen hebben, dus een droom over "glibberen in een natte grot"huehue
Beetje dezelfde onkunde als alle bier voor pils uitschelden.
En als reactie op de man gaan spelen, zwak hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geschikt als taalkundige maar totaal ongeschikt als psycholoog.
gelukkig ben je vrouw toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als reactie op de man gaan spelen, zwak hoor.
quote:
Je maakt de fout door taal als een absoluut gegeven te zien terwijl de ware levende betekenis van taal juist in het ongeschrevene staat geschreven, context en afzender en timing.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als reactie op de man gaan spelen, zwak hoor.
Je hebt het nu over jezelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je maakt de fout door taal als een absoluut gegeven te zien terwijl de ware levende betekenis van taal juist in het ongeschrevene staat geschreven, context en afzender en timing.
Die linkte Lodewijk theodorus ‘daddy’ van Kuijckenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me bij Breda ook nog een verschrikkelijke kettingbotsing herinneren in de mist.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Even geen zin om de andere quotes erbij te zetten, maar je draaikont een eind heen m'n jong.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vage trien, dat is hetzelfde als ik vraag, wat is je lievelingskleur en dat jij als antwoord ventiel geeft.
in het universum van US worden geen fouten gemaakt, gekkiequote:
Helaas voor hem is zijn universum pils en is het werkelijke universum bier.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het universum van US worden geen fouten gemaakt, gekkie
Nee hoor, jij leest "in natte grotjes glibberen" puur zoals het is zonder dat je er enige context, afzender en timing bij plaatst.quote:
Zijn universum is eerder radlerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas voor hem is zijn universum pils en is het werkelijke universum bier.
Kom hier halen dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:53 schreef dud0r het volgende:
kan iemand even de frituur aangooien, ik heb zin in broodje kroket.
Haal dan ook gelijk even kroketten voor me want die zijn op
maar dan moet ik door de kou heen, ik zit lekker warm binnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kom hier halen dan.
Heb kroketten van de krokettenboerkameraad
Mijn eerste commentaar erop was dat ik zélfs over Bruce-turtle droom, de logische conclusie daaruit imo is dat ik niets uitsluit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, jij leest "in natte grotjes glibberen" puur zoals het is zonder dat je er enige context, afzender en timing bij plaatst.
ftfyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
oei, een zacht wit broodje, kroketje er bij, kwakje mayo
Dat triggerde een niet-charmante gnorklach.quote:
Huehue kwakje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
oei, een zacht wit broodje, kroketje er bij, kwakje mosterd
Het feit dat jij Brucewillisschildpad noemt op de feitelijk gesloten vraag, droom je wel eens over seks? is mij als dorspsycholoog veel waard, die kan wel op een tegeltje in de gezellige behandelkamer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn eerste commentaar erop was dat ik zélfs over Bruce-turtle droom, de logische conclusie daaruit imo is dat ik niets uitsluit.
Dat jij dat interpreteert als een Bruce-turtleseksdroom (want seksdroom is de enige droom volgens US, terwijl 'ie die nooit heeft volgens US), kan ik niet helpen.
dan wil je het niet graag genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dan moet ik door de kou heen, ik zit lekker warm binnen
Dus jij droomt nooit over seks? Want dat is dan jouw feitelijk antwoord op een gesloten veronderstelde vraag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het feit dat jij Brucewillisschildpad noemt op de feitelijk gesloten vraag, droom je wel eens over seks? is mij als dorspsycholoog veel waard, die kan wel op een tegeltje in de gezellige behandelkamer.
Zie mijn eerste reactiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus jij droomt nooit over seks? Want dat is dan jouw feitelijk antwoord op een gesloten veronderstelde vraag.
En dat vind ik nog steeds niet aannemelijk.
Ik moet mijn pizza kortingscode een deze dagen nog eens gaan gebruikenquote:
Mental image van een vriezer met 82 kilo bevroren frambozen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de frambozen ontdooid zijn.
Het zijn kleine doosjes van de Appie. Had eerst grotere kilozakken, maar die waren niet lekkerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van een vriezer met 82 kilo bevroren frambozen.
ik neem zo wel een vers afgebakken pistoletje met luxe rookworst.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
dan wil je het niet graag genoeg
De conclusie dat je jezelf tegenspreekt blijft staan hoor.quote:
anders moet je ze weer anaal inbrengenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Kijken of de frambozen ontdooid zijn.
De conclusie dat jij zonder context, afzender en timing leest ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De conclusie dat je jezelf tegenspreekt blijft staan hoor.
Ja, dat doe je liever niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
anders moet je ze weer anaal inbrengen
neemt de vitamines niet goed genoeg opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat doe je liever niet natuurlijk.
En je proeft daar ook zo weinig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
neemt de vitamines niet goed genoeg op
Mmmm goede tip wel, ik ben mijn eetpatronen af aan het stemmen met mijn meisje en frambozen horen daarbij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn kleine doosjes van de Appie. Had eerst grotere kilozakken, maar die waren niet lekker
Hoe eet zij? Is ze vegan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm goede tip wel, ik ben mijn eetpatronen af aan het stemmen met mijn meisje en frambozen horen daarbij.
Heb jij geen smaakpapillen daar zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je proeft daar ook zo weinig.
Er gaat alleen maar lucht in, is wel zo makkelijk bij een opblaaspopquote:
Nee, ik ben maar een simpele ziel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij geen smaakpapillen daar zitten
Aha! Dus je geeft toe dat je jezelf tegenspreekt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De conclusie dat jij zonder context, afzender en timing leest ook.
Yep een leven lang zelfs maar nu is ze helemaal los aan het gaan op vlees, levert mooie momenten op wel.quote:
Echt hé, qua taal ben je echt zelf net een natte palingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aha! Dus je geeft toe dat je jezelf tegenspreekt.
Maar, goed hoor, als je het zo graag wil horen: ook een seksdroom over Bruce-turtle sluit ik niet uit. Ik beloof niet dat ik er verslag van kom doen als het eens voorkomt.
Eindelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:11 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Van die zachte flubbies?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Diepvrieskersen zijn trouwens niet lekkerKun je beter een pot kersen op sap halen.
Hier een klein hupje noordelijker hebben ze over een paar maanden de lekkerste kersen ter wereld, daar ga ik eens een romantisch kersenrood dagje van maken tegen die tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De diepvrieskersen hadden een muffig smaakje
Gelukkig ben je net die vrouw op Ama d'r werk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hé, qua taal ben je echt zelf net een natte paling
die dingen die in NL door moeten gaan voor een pistolet zijn echt een schande voor de broodwereldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik neem zo wel een vers afgebakken pistoletje met luxe rookworst.
Rookworst met peper en chili's.
was al opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:11 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net die vrouw op Ama d'r werk.
Ik vind het prima te eten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die dingen die in NL door moeten gaan voor een pistolet zijn echt een schande voor de broodwereld
De Betuwe?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier een klein hupje noordelijker hebben ze over een paar maanden de lekkerste kersen ter wereld, daar ga ik eens een romantisch kersenrood dagje van maken tegen die tijd.
ja brood bakken gaat voor mij niet lukken hier. de oven is te kutquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het prima te eten.
moet ze nog steeds eens zelf maken.
Heb zo'n speciaal rooster er voor liggen.
En binnenkort maar weer eens gewoon brood bakken.
Godversquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net die vrouw op Ama d'r werk.
De enige kersen die ik eet, komen direct bij de boomgaarden vandaan.quote:
in welk opzicht?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die dingen die in NL door moeten gaan voor een pistolet zijn echt een schande voor de broodwereld
die zien er goed uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja brood bakken gaat voor mij niet lukken hier. de oven is te kut
heb wel mooie resultaten in vorige huis weten te fixen
[ afbeelding ]
maar misschien dat ik mezelf eens kietel en een goede losse oven koop.
Een rofco ofzo, of dit: https://www.bakkerijwereld.com/content/bw-oven-home-edition
bakte in vorig huis nagenoeg dagelijks..
de kruimel/binnenkant is bij de belgische pistolet ook heel anders. veel (echt heel veel) luchtiger.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
in welk opzicht?
knapperig van buiten, zacht van binnen; ze zijn alleen niet rond, maar who cares?
Ik eet eigenlijk alleen kersen in het seizoen, als ze overal langs de weg op kleine tafeltjes verkocht worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige kersen die ik eet, komen direct bij de boomgaarden vandaan.
Si! maar wil dus een oven waarbij ik geen pan meer hoef te gebruikenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
die zien er goed uit.
In een gietijzeren pan gedaan?
Ja, exact dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen kersen in het seizoen, als ze overal langs de weg op kleine tafeltjes verkocht worden.
of in een vlaai
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de kruimel/binnenkant is bij de belgische pistolet ook heel anders. veel (echt heel veel) luchtiger.
de Nederlandse pistolet heeft meer weg van een kaiserbroodje
hetzelfde geldt voor pruimenquote:
mja ik vind de Nederlandse pistolet nogal hnggghhrrrbrrr omdat ze niet luchtig genoeg zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Al lust ik het beide.
Ik heb een ronde en een ovale pan maar van de ronde geen deksel meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Si! maar wil dus een oven waarbij ik geen pan meer hoef te gebruikenik heb een ovalen pan
dus je kan niet fatsoenlijk een boule bakken, en een batard gaat ook niet lekker. Je konmt door de oven spring altijd met iets tussen in uit.
Chillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn werkgever gaat vrije uren geven aan alle werknemers die zich laten vaccineren
Dr frekkelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Brood is eigenlijk een raar en fout iets om te eten, lekker brood is lekker hoor maar de zachte roze cellen in onze darmpjes willen nogal eens in wilde celwoekerstand geraken na een tijdje.
quote:
Maar dAt Is DIscRiMinAtie!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn werkgever gaat vrije uren geven aan alle werknemers die zich laten vaccineren
je werkt in de biblebelt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Haags het volgende:
Mijn vriendin voelt zich met het uur beroerder joh.
netjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]16 uur per prik. Tijd die je kunt gebruiken voor herstel, mocht je na de prik bijverschijnselen krijgen.
oh oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Haags het volgende:
Dat heb ik altijd al een goed idee gevonden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
netjes.
[..]
oh oh.
Opsluiten in de kelder en de komende tien dagen er niet meer uit laten
Nee, het is een wereldwijd bedrijf. Ze houden rekening met werknemers die zich niet zo gemakkelijk wettelijk ziek kunnen melden, zoals in Amerika. Of in landen waar je een doktersverklaring nodig hebt.quote:
O jeequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Haags het volgende:
een werkgever die niet uit biblebelt komt maar wel actief ia geworden daar zie ik dat wel doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar doen ze dat juist niet. Gods wil dit dat.
Wel de goede kelder pakken. Straks gaan je onlyfans inkomsten naar beneden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al een goed idee gevonden.
ach joh, fuck godquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
God zegt dat we meer moeten neuken.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel de goede kelder pakken. Straks gaan je onlyfans inkomsten naar beneden.
Dat hoop ik ook niet neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jeeHoop dat ze geen ademhalingsissues krijgt.
hoe gaat dat in z'n werk? steek je dan een kruis in je reet?quote:
quote:
hoezo is het gay om een vrouw te neuken?quote:
Heb dit ook even binnen ons bedrijf doorgevoerd als suggestie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Neu we weten beiden vrijwel zeker dat ze het heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe gaat dat in z'n werk? steek je dan een kruis in je reet?
[..]
Maar even serieus, hoop dat het geen corona is en ze gewoon een buikgriepje heeft
is god een vrouw?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoezo is het gay om een vrouw te neuken?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Neu we weten beiden vrijwel zeker dat ze het heeft.
dat is kutquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, anders was de wereld niet zo'n teringzooi geweestquote:
hmm, zit wat in..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is kut
[..]
Ja, anders was de wereld niet zo'n teringzooi geweest
Jezus, nou succes en sterkte Haags.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:09 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Waaaaaaaaaarrrrr gaat dit over
Godverdomme zeg.
Klinkt als bezigheidstherapie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:09 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Godverdomme zeg.
twitter is wel echt een afvoerputje geworden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:09 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Godverdomme zeg.
Ja eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
twitter is wel echt een afvoerputje geworden.
Laat me raden, opgelopen op het werk zeker?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:05 schreef Haags het volgende:
[..]
nou, veel succesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Halsema..
NWS / 1/3e Amsterdams brandweerkorps moet uit vrouwen bestaan
Beterschap. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat me raden, opgelopen op het werk zeker?
ui voor valentijn aangepast?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Beterschap. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter.
Ik zie het al voor me, iemands huis staat in de brand en belt vervolgens de brandweer. Die stuurt alleen maar mannen en de eigenaar van het huis stuurt ze weg omdat er geen vrouwen tussen zittenquote:
@Miauwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Halsema..
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet jij dan ook in quarantaine met de kinderen of hoe werkt dat bij jullie?
Even de McAfee er overheen en Haags is weer virusvrijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jupquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij onze plaatselijke brandweer zit wel een zeer aantrekkelijk brandweervrouw, daar mogen ze er best meer van aannemenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, iemands huis staat in de brand en belt vervolgens de brandweer. Die stuurt alleen maar mannen en de eigenaar van het huis stuurt ze weg omdat er geen vrouwen tussen zitten
Nice.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij onze plaatselijke brandweer zit wel een zeer aantrekkelijk brandweervrouw, daar mogen ze er best meer van aannemen
Is dat weer een nieuw fabeltje?quote:
Mijne is verlopen, kan maar beter niet ziek worden danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de McAfee er overheen en Haags is weer virusvrij
Jij bent toch geen botje?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne is verlopen, kan maar beter niet ziek worden dan
Geen idee eigenlijk. Ik las het hier. Maar inderdaad vast voor Valentijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuw fabeltje?
Maar niks mis met een beetje liefde.
Korte wandeling een optie?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:29 schreef kwiwi het volgende:
Wil eigenlijk een lange wandeling maken maar ben moe
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Halsema..
Hopend op een shii die jou takes?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik las het hier. Maar inderdaad vast voor Valentijn.
ik ken dit ergens van..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
De scherpte is er bij mij wel duidelijk af.
"Goh, zou dit ding die aansluitmaat hebben?"
Het staat ook niet in de naam verder ofzo.
korte wandeling naar de koelkast en terug..quote:
Je zou denken dat ik het na 4 jaar wel eens wist, maar nee.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, het is zo'n lekker luie dekentjesdag zeker?
die discussies kun je nog hebben met mensen met 30 jaar ervaringquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik het na 4 jaar wel eens wist, maar nee.
Wat gebeurt er vandaag allemaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Halsema..
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Oke met hakken aan door de sneeuw was misschien niet het beste idee.
maar ook niet het allerslechtste.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Hu...nee laat maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die discussies kun je nog hebben met mensen met 30 jaar ervaring
dat gaat niet passen!
ach jawel..
Nee dat gaat niet passen!
jazeker!!
jij je zin joh....
hee dat past niet.
Zeg ik toch
Beetje maar stoep op en af was wel even een uitdaging.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel gelukt zonder gesloopte enkels?
This is not the best one evah.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopend op een shii die jou takes?
Oké, die was vergezocht
iets met broek laten zakken?quote:
de pamaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Pehehehe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die discussies kun je nog hebben met mensen met 30 jaar ervaring
dat gaat niet passen!
ach jawel..
Nee dat gaat niet passen!
jazeker!!
jij je zin joh....
hee dat past niet.
Zeg ik toch
Ga je werken?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |