SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ah ja vroeger... toen je nog wel eens ergens spontaan vrienden/kennissen/mensen zo maar tegen kwam....quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd op Instagram met iemand gepraat die ik normaal gesproken alleen op Lowlands zie. Was weer eens leuk om bij te praten. Waren blijkbaar op zelfde plek aan het schaatsen.
Ga die jaren inhalen zodra ik weer naar buiten toe magquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ja vroeger... toen je nog wel eens ergens spontaan vrienden/kennissen/mensen zo maar tegen kwam....
Binnen een jaar 300 nieuwe vrienden en 8 baby's.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga die jaren inhalen zodra ik weer naar buiten toe mag
Wij krijgen ook een roaring twentiesquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga die jaren inhalen zodra ik weer naar buiten toe mag
Je kunt ook overdrijven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen een jaar 300 nieuwe vrienden en 8 baby's.
Het is wel gillend begonnen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij krijgen ook een roating twenties![]()
Denk dat veel mensen blijven hangen in auti online shit en spelletjes dus het zal meer een tam katje op de bank worden dan een roedel losgeslagen leeuwen in het wild.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij krijgen ook een roating twenties![]()
Gaan we dansen dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:55 schreef shiitake het volgende:
Wat zal dat feesten worden als de maatregelen worden opgeheven. [ afbeelding ]
2024 schijnt het festijn te beginnen. Als ik dan gewoon nu ff extra werk, ga ik dan gewoon paar jaar alleen maar feestenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel gillend begonnen.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen, maar een soort koningsdag qua feest zie ik ook nog wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen blijven hangen in auti online shit en spelletjes dus het zal meer een tam katje op de bank worden dan een roedel losgeslagen leeuwen in het wild.
Dat eerste ben ik geenszins van planquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen blijven hangen in auti online shit en spelletjes dus het zal meer een tam katje op de bank worden dan een roedel losgeslagen leeuwen in het wild.
Dat kan mijn lijf tegen die tijd niet meer aan gok ik.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
2024 schijnt het festijn te beginnen. Als ik dan gewoon nu ff extra werk, ga ik dan gewoon paar jaar alleen maar feesten
Jawel, tijdens het bijkomen van het feesten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik geenszins van plan
Nee ok... hersteltijd is wel een bitch tegenwoordig inderdaadquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, tijdens het bijkomen van het feesten.
Een volle dag en nacht feesten en dan zelf nog net naar de IC kruipen voor een weekje herstelquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ok... hersteltijd is wel een bitch tegenwoordig inderdaad![]()
![]()
Meteen aan het infuus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een volle dag en nacht feesten en dan zelf nog net naar de IC kruipen voor een weekje herstel
Dit is een plausibel scenarioquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een volle dag en nacht feesten en dan zelf nog net naar de IC kruipen voor een weekje herstel
Zie, zelfs US kan niet lang meer doorquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal een blauw pilletje slikken, glaasje port in de handen en luiers aan en dansen alsof iedereen blind isquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
Gemiddelde leeftijd is hier inmiddels om te huilen![]()
Nog ff en we hebben allemaal onze midlife crisis (die we dan mooi vrijheid feestend kunnen doorbrengen).
En dan vind ik mezelf al oudquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
Nog ff en we hebben allemaal onze midlife crisis (die we dan mooi vrijheid feestend kunnen doorbrengen).
Heb jij die nog niet gehad dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
Imagine hoe ik mij voelquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan vind ik mezelf al oud
Nog acht eitjes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij die nog niet gehad dan?
Inkakken=bijpakkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Imagine hoe ik mij voel![]()
Ik heb nog wel het idee dat het meevalt, maar volgens mij is dat juist het teken dat het niet meevalt
Oh god... had ik daar 4 jaar geleden 'last van'quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij die nog niet gehad dan?
Paniekhormonen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god... had ik daar 4 jaar geleden 'last van'![]()
Maar really... ik heb om de paar jaar existentiële crisis, om dood moe van te worden
Vind het altijd wel meligquote:
Adapt or wilt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind het altijd wel meligBeetje soul searchen. Levert altijd wel weer hernieuwde inzichten op waar ik dan (voor even) weer tevreden mee ben.
Zit ook wel iets moois in, je hebt van die mensen die een heel leven lang dezelfde dromen najagen en die bijna niet veranderen met de jaren, dat is doodsaai, je leeft maar een keer en anders waren wel wel geboren als cactus of kiezelsteen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind het altijd wel meligBeetje soul searchen. Levert altijd wel weer hernieuwde inzichten op waar ik dan (voor even) weer tevreden mee ben.
Is dit een feit?quote:
Ik wou wel eens dat ik gewoon de cactus of kiezelsteen kon zijn. Doe het nou maar gewoon met wat je hebt en wat je bent. En daar dan gewoon tevreden mee zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ook wel iets moois in, je hebt van die mensen die een heel leven lang dezelfde dromen najagen en die bijna niet veranderen met de jaren, dat is doodsaai, je leeft maar een keer en anders waren wel wel geboren als cactus of kiezelsteen.
Dit heb ik altijd extreem gehad, zo vaak een leven gehad waar iedereen het met een glimlach compleet tevreden en gelukkig de eindstreep zou hebben gehaald maar helaas, ik heb wel goede hoop voor waar ik nu in zit, dat wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wou wel eens dat ik gewoon de cactus of kiezelsteen kon zijn. Doe het nou maar gewoon met wat je hebt en wat je bent. En daar dan gewoon tevreden mee zijn.
Maar nee.... alles moet altijd op de kop
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd extreem gehad, zo vaak een leven gehad waar iedereen het met een glimlach compleet tevreden en gelukkig de eindstreep zou hebben gehaald maar helaas, ik heb wel goede hoop voor waar ik nu in zit, dat wel.
`quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Gewoon het goede behouden en waar je van baalt anders gaan doen
![]()
Daarna gaat je leven vast op rolletjes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Een beetje maar ook gewoon durven springen van de waterval zonder dat je weet of het diep genoeg is
quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna gaat je leven vast op rolletjes.
[..]
Ohh dat... tjsa....quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee. De TT zegt het dus het is waar
[..]
Krokodil of een sidderaal.quote:Op donderdag 11 februari 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Blijkt het nou heel diep te zijn moet je ook nog kunnen zwemmen
Uhuquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw hoofd doet altijd sprongen![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdag 12 februari
"feest" vandaag, zoonlief "volwassen"
Proficiatselsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdag 12 februari
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdag 12 februari
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdag 12 februari
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
* shiitake geeft de kruidenboter vast door....
Dit ging wel heel makkelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
* shiitake geeft de kruidenboter vast door....
Zijn zoon he.... zijn zoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOEN DE MAN DIE JARIG IS EN LEUKE DINGEN GAAT DOEN
Behalve de auto pakken en rondrijden of wandelen kan er weinigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen met hem?
Ik was laatst op de wallen, stonden ze gewoon nog voor de ramenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Behalve de auto pakken en rondrijden of wandelen kan er weinig. Maar hij mag iets spannends uitkiezen voor als het weer kan, bv iets als een vliegles ofzo, hij ziet maar
Stonden ze er ook nog achter?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was laatst op de wallen, stonden ze gewoon nog voor de ramen
0rd1n81rquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat je vader met een boodschappentasje op een bankje buiten wachtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan eerst even met z'n tweeën langslopen om de waren te inspecterenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je vader met een boodschappentasje op een bankje buiten wacht
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan eerst even met z'n tweeën langslopen om de waren te inspecteren
Ja pappa heeft de centen dus die kiest er een uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij had beter 10 jaar eerder geboren kunnen wordenquote:
Wil je die of lijkt die teveel op mamma?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:18 schreef shiitake het volgende:
[..]Heel ongemakkelijk lijkt me dat.
Heeeerlijk die ongemakkelijkheidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:18 schreef shiitake het volgende:
[..]Heel ongemakkelijk lijkt me dat.
Sir sir ping pong ping pong? Kleine US: 'Oeh zouden ze willen tafeltennisen?'quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een keer bij een pingpongshow beland samen met mijn moeder en toen was ik 13 of zo, krijg nog natte oksels als ik daaraan terug denk
Ik zag dingen die me echt nooit verteld waren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sir sir ping pong ping pong? Kleine US: 'Oeh zouden ze willen tafeltennisen?'
Sad trombone.... never the same....
Aantal van beste optredens die ik gezien heb zijn allemaal artiesten die rond die periode actief warenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij had beter 10 jaar eerder geboren kunnen worden![]()
Oh god.. alle fun stuff heb je gewoon 'live' gemist
Hadden jullie een pingpongtafel thuis?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag dingen die me echt nooit verteld waren.
Kort daarna wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden jullie een pingpongtafel thuis?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:30 schreef Ygritte het volgende:
I kid you not, gaat waarschijnlijk ook nog gebeuren ook vannacht,... op de wallen, met half Fok erbij...![]()
I kid you not, gaat waarschijnlijk ook nog gebeuren ook vannacht,... op de wallen, met half Fok erbij...![]()
Morrissey eet nog liever zijn eigen testikels op dan dat hij dit laat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou Boards of Canada en The Smiths graag eens live zien. Gaat allebei niet gebeuren vrees ik.
In 2019 stond gitarist wel op Lowlands. Die speelde aantal nummers van The Smiths, dat vond het publiek leuker dan zijn eigen nummers.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morrissey eet nog liever zijn eigen testikels op dan dat hij dit laat gebeuren.
Medio 2019 nog intens genoten van The Cure in Glasgowquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In 2019 stond gitarist wel op Lowlands. Die speelde aantal nummers van The Smiths, dat vond het publiek leuker dan zijn eigen nummers.
Wow.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Medio 2019 nog intens genoten van The Cure in Glasgow
Zo'n lang artikel wetem te schrijven over iemand die lijm in haar haar heeft gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:10 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)rown-trnd/index.html
indien echt per ongeluk: treurig
maar schijnbaar wist ze wat ze deed: ontiegelijk dom
Ik haakte af toen het over zwarte vrouwen en hun relatie met hun haar ging.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n lang artikel wetem te schrijven over iemand die lijm in haar haar heeft gedaan
Hier is het nu -8, maar ik kan niet terug naar bedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:38 schreef Dr_Flash het volgende:
speciaal opgestaan om eens een ECHT lage temperatuur te meten
![]()
Staat er -4,4 ēC![]()
Maar weer naar bed dus
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:38 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Staat er -4,4 ēC![]()
Maar weer naar bed dus
Nee, wij scheren ons hoofd gewoon zonder problemen kaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haakte af toen het over zwarte vrouwen en hun relatie met hun haar ging.
Witte vrouwen hebben er namelijk geen probleem mee? Ofzo.
Tip: koop een thermometer die de minima en maxima automatisch opslaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:38 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Staat er -4,4 ēC![]()
Maar weer naar bed dus
Dat doe je op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg die dikke aangekoekte druppels niet uit de ovenRuitje is wel zo goed als nieuw.
Je zit om half acht ‘s morgens op je knietjes je oven te boenen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg die dikke aangekoekte druppels niet uit de ovenRuitje is wel zo goed als nieuw.
Ik heb het gisteravond laten intrekken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe je op dit tijdstip?![]()
hg ovenreiniger. of die sodasmurrie opwarmen in de oven.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit om half acht ‘s morgens op je knietjes je oven te boenen?
ah hmm. ja misschien straks anders nog ff opwarmen en proberen maar hier heeft die hg oven reiniger echt goed geholpenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond laten intrekken.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat jij doet op je zaterdagavond is ook wat vreemd
Wat naai je dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga naaien (huehue) en een wandeling maken.
Maar gaat dat niet enorm meuren? En dat je jezelf vergiftigt met je volgende bakselquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmm. ja misschien straks anders nog ff opwarmen en proberen maar hier heeft die hg oven reiniger echt goed geholpen
Weet ik nog niet, net al m'n stof uit de kast getrokken en nu even op pinterest kijken wat me leuk lijktquote:
Stof tot nadenken dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, net al m'n stof uit de kast getrokken en nu even op pinterest kijken wat me leuk lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja. Ja het is wel wat chemisch dus zou jebeestjes wel ergens anders zettenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar gaat dat niet enorm meuren? En dat je jezelf vergiftigt met je volgende baksel
Ik vond het al meuren toen ik er gisteren soda in het verwarmt, dat sloeg echt op m'n ogen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stof tot nadenken dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja kijk geen ei willen snap ik nog maar geen spek? Dat is zorgwekkendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik even naar de teststraat?
BITTTTTTTEEERRRRRRRRRRRquote:
BUDAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Heeft ze ernstige klachten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef Haags het volgende:
[..]
BITTTTTTTEEERRRRRRRRRRR
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAA
Mijn vriendin gaat zich zo laten testen op corona jongens.
Hoesten, hoofdpijn, verkouden en erg moe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ze ernstige klachten?
Het is slecht met me gesteldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijk geen ei willen snap ik nog maar geen spek? Dat is zorgwekkend
oeh. Spannend. Is ze ook ziek?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef Haags het volgende:
[..]
BITTTTTTTEEERRRRRRRRRRR
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAA
Hmm, dat klinkt wel als covidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoesten, hoofdpijn, verkouden en erg moe.
Misschien is dit weer een ander variant op he virusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is slecht met me gesteld
nee, vond die andere beter.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.nike.com/nl/t(...)en-xhMSq5/DC4119-001
Vast uit een moslimlandquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is dit weer een ander variant op he virus
Ik heb (nog) nergens last van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt wel als covid
En jij?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft, Haagsie!
ik ben niet zo van het zwart met goudquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind deze wel vet maar bang dat ze voor vrouwen te breed zijn
hmm ja die combi is altijd gevaarlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het zwart met goud
Ordinair zou Etto zeggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja die combi is altijd gevaarlijk
oei, sterktequote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:39 schreef Haags het volgende:
[..]
BITTTTTTTEEERRRRRRRRRRR
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAA
Ik krijg zo'n witte rand langs de zool al geen dag schoon gehoudenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:49 schreef Karzai het volgende:
Sowieso lijken witte schoenen h3lemaal hip te zijn
Opgeblazen padquote:
All stars kan ik ook helemaal niks meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger kende ik iemand die had witte All-Stars en ging daarmee lekker over het gras raggen zodat ze er sneller verweerd uit zouden zien.
Ik ben altijd extreem zuinig op mijn schoenen. Geen idee waarom maar ik heb 12 paar of zo en ik doe er echt jaaaaaaren mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger kende ik iemand die had witte All-Stars en ging daarmee lekker over het gras raggen zodat ze er sneller verweerd uit zouden zien.
Komt omdat je zo ijdel bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben altijd extreem zuinig op mijn schoenen. Geen idee waarom maar ik heb 12 paar of zo en ik doe er echt jaaaaaaren mee.
Oke hoor meneer het fotomodelquote:
Nou nou nou, die keer dat ik naakt voor je stond heeft diepe indruk gemaakt blijkbaar.quote:
Ja meestal sta je naakt achter mequote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou nou nou, die keer dat ik naakt voor je stond heeft diepe indruk gemaakt blijkbaar.
Wat is er, meisje?quote:
En m'n mondhoekenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe wisselen breekt de sleur
Ja mevrouw kersenlippenquote:
Hoi balliequote:
Vast welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd of ik zo de ovendeur weer in de scharnieren krijg.
Heb jij een ventilator aan het plafond hangen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe wisselen breekt de sleur
je hebt de deur ook zelf uit de scharnieren gekregen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd of ik zo de ovendeur weer in de scharnieren krijg.
Ja je wipt hem zo los.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt de deur ook zelf uit de scharnieren gekregen?
Oh, dan heb ik er het volste vertrouwen in dat je het ook zo weer vast wiptquote:
hmm niet, op zich wel een goed planquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb jij een ventilator aan het plafond hangen?
Hij zit er al inquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik er het volste vertrouwen in dat je het ook zo weer vast wipt
wat je niet wil horen als je je broek laat zakkenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht even dat Greta Thunberg wel heel snel oud geworden was.
Maar het is Sigrid Kaag.
https://www.ad.nl/politie(...)-onderwijs~a9be33e7/
Greta ziet er ook wel een paar jaar ouder uit dan dat ze is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar het is Sigrid Kaag.
Ik ben een D66 stemmer, maar mijn al hun eigen onderwerpen zoals onderwijs en referenda hebben ze zich de laatste jaren belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar het is Sigrid Kaag.
Okéquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wellicht
volgens de datumprikker kon zowat iedereen dan ook
Maak een sneeuwengel!quote:
maar lekker daarquote:
ik bewaar mijn stappen voor de komende vrije dagenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren bijna 12.000 stappen gezet.
nog 5 uur !quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
bijna weekend jongens,. kan niet wachten
waar het hart van vol isquote:
Deze maandag red ik nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wellicht
volgens de datumprikker kon zowat iedereen dan ook
* IJsdraakje zet Ettopet opquote:
geile sneeuw?quote:
*Gooit kaas*quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje zet Ettopet op
Ordinairrrr
* IJsdraakje zet Ettopet af
Altijd beter dan gele sneeuwquote:
Beestje ziet er gelukkig uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan geen egel in de sneeuw vinden
Wel in bad
[ afbeelding ]
ou je niet een egeltje als huisdier willen als je dat zo ziet?quote:
ik wil vrijwel alle beestjes als huisdier. Vraag maar aan @LTVDKquote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
z
[..]
ou je niet een egeltje als huisdier willen als je dat zo ziet?
en hoeveel heb je er al?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil vrijwel alle beestjes als huisdier. Vraag maar aan @:ltvdk
gewoon even een warme worst vast pakken. huehuequote:
Heb ik niet in de buurt. Compleet worstloos hier.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon even een warme worst vast pakken. huehue
ik heb nog appel worstjes in de vriezerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik niet in de buurt. Compleet worstloos hier.
Dit kan ik bevestigen ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil vrijwel alle beestjes als huisdier. Vraag maar aan @:ltvdk
M'n vriezer is elders.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog appel worstjes in de vriezer
Lol, die tweede ertussen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan je vinger er in steken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevaarlijk spel. Of je hebt tanden in je vinger of je triggert projectielbraken.quote:
de meeste beesten bijten niet gelijk als ze dicht gaan met gapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel. Of je hebt tanden in je vinger of je triggert projectielbraken.
En je hebt hoe dan ook een natte vinger.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel. Of je hebt tanden in je vinger of je triggert projectielbraken.
huehuehuequote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je hebt hoe dan ook een natte vinger.
Ik deed het bij de hond altijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed het bij de hond altijd
en dan heel verschrikt om zich heen kijkenquote:
heb je het zwaar vriendje?quote:
SORRY SORRY IK WILDE JE NIET BIJTEN IK SNAP ER NIKS VAN SORRRYYYYYquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan heel verschrikt om zich heen kijken
waarom nietquote:
Je hebt Flappiequote:
Mij hoef je het echt niet te flikken hoor, ik bijt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
de meeste beesten bijten niet gelijk als ze dicht gaan met gapen.
en je moet het ook niet achter in de keel duwen.
bij mensen is het ook leuk.
Echt waar probeer het maar eens
misschien heeft ze die wel opgegetenquote:
kinkyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij hoef je het echt niet te flikken hoor, ik bijt.
De consequentie is dat je een eigen Netflix-serie krijgt, goede boodschap welquote:De vrouw had duizenden volgers op Instagram. Dat benoemde de rechter ook tijdens de uitspraak. "Ik weet dat ze een trendsetter en influencer is, daarom denk ik dat de boodschap aan haar fans moet zijn dat deze acties consequenties hebben."
Van Sorokins verhaal wordt een Netflix-serie gemaakt. Volgens bronnen heeft Sorokin het grootste deel van haar vergoeding voor de serie, 320.000 dollar, gebruikt om leningen en boetes af te betalen.
https://nos.nl/artikel/23(...)-uit-gevangenis.html
Volgens mij heb je het probleem gewoon verplaatst, sinds dat je er over begonnen bent zie ik hier nu telkens 1 zo'n klein kutvliegje rondvliegenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
@:cherrylips die aaltjes lijken hun werk te doenal 48u geen vlieg gespot.
Nice.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het probleem gewoon verplaatst, sinds dat je er over begonnen bent zie ik hier nu telkens 1 zo'n klein kutvliegje rondvliegen
verkoop scheme van @CherryLips, heeft vast aandelen in het bedrijf dat die aaltjes levertquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het probleem gewoon verplaatst, sinds dat je er over begonnen bent zie ik hier nu telkens 1 zo'n klein kutvliegje rondvliegen
,et een leuke vergoeding! Ik denk dat ik ook maar zo'n influencer word.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De consequentie is dat je een eigen Netflix-serie krijgt, goede boodschap wel
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
@:cherrylips die aaltjes lijken hun werk te doenal 48u geen vlieg gespot.
quote:
Dus ook herriegenot?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gisteren pittig gegeten, het kwam er net zo heet uit als dat het er in ging
Heb ik van de zomer allemaal nog ververstquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
moet je even in je bloempotten kijken xD
Waarschijnlijk is ze gewoon de eigenaresse er van ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
verkoop scheme van @:cherrylips, heeft vast aandelen in het bedrijf dat die aaltjes levert
¯\_(ツ)_/¯ ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik van de zomer allemaal nog ververst
Mooi, en dan je gerriedrops een beetje synchroniseren met de pauken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze klink toen ik naar de plee liep
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, en dan je gerriedrops een beetje synchroniseren met de pauken.
Ik kweek stiekem aaltjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze gewoon de eigenaresse er van ...
Niet pittig genoeg voor zo'n tempo dusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze klink toen ik naar de plee liep
Moet vandaag even op gang komenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet pittig genoeg voor zo'n tempo dus
Ik had eigenlijk een flauwe grap met anaaltjes verwacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
CherryLips, voor aal uw vertalingen.
Dit klinkt een beetje onsmakelijkquote:
Mja vaak ook een teken dat je je potgrond (te) vochtig houdtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij is het nu ook vrijwel weg. Die zak potgrond was echt de boosdoener. Ze verzuipen niet meer in m'n drinken, ze hangen niet meer om me heen als ik zit te eten, ze sterven niet meer in m'n tafellampjes.
Die laat ik aan anderenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een flauwe grap met anaaltjes verwacht.
Ja ik heb ook gortdroge lippen en neus, tijd dat er weer wat meer vochtigheid in de lucht komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet vandaag even op gang komen
werd om 3u wakker van een ontzettende kriebel in m'n neus. zo'n irritant uitgedroogd snotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |