SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Goede vraagquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
en weer was ze weg als de brandweer
Van mijn zusjes mag ik echt nooit meer met een vrouw uit die regio thuis komenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je ook uit de buurt?
Ik ben zelf een kennismigrant; maar ik moet altijd wel lachen om Brabanders. Met schaatsen ook weer hilarisch.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mijn zusjes mag ik echt nooit meer met een vrouw uit die regio thuis komen![]()
En dat hebben ze pas dertig keer tegen me gezegd ook
quote:
Zeker onwijs veel vrijgespeeld ook?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Speel altijd tegen m'n broer die hier super goed in is
Valt wel mee volgens mijquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker onwijs veel vrijgespeeld ook?
Zo zijn ze jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben zelf een kennismigrant; maar ik moet altijd wel lachen om Brabanders. Met schaatsen ook weer hilarisch.
Hoogtepunt was wel een kerel die een bankstel achter een auto had gebonden en rond aan het rijden was.
Ik ken de tracks niet.quote:
Iedereen is ineens zo goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:25 schreef engine het volgende:
Is @:kwiwi ineens achteruit aan het rijden ofzo?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:25 schreef engine het volgende:
Is @:kwiwi ineens achteruit aan het rijden ofzo?
Het is best vermakelijk ja, elkaar een beetje duwen en afschietenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:28 schreef mschol het volgende:
ik mis een livestream voor leedvermaak
Dit is een beetje hetzelfde als voetbal kijken via Teletekst jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:28 schreef mschol het volgende:
ik mis een livestream voor leedvermaak
op dei drift knop drukken werkt ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Als je springt over iets en je switch controller omhoog gooit (in je handen houden natuurlijk) krijg je ook ineens een snelheidsboost he
Moet je elkaar afschieten, elke keer als je geraakt wordt raak je een ballon kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ballonnen heb ik nooit gedaan op de switch
Boksquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ballonnen heb ik nooit gedaan op de switch
No PS4quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Haags het volgende:
Er zijn nog meer users met een switch volgens mij.
@:fugue ??
@:onlogisch ??
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net met de woonbegeleiding een bingo-avondje gehad.
Niet iedereen begreep mijn semi grappige opmerking bij het afroepen van het nummer B2 ; "Wat zeggie? " niet..
![]()
ik heb een switch, you should know.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
moeten jullie ook maar een switch kopen
@GGMM ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Haags het volgende:
Er zijn nog meer users met een switch volgens mij.
@:fugue ??
@:onlogisch ??
daarom zeg ik: moet je er maar een kopen :pquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een switch, you should know.
maar nu niet de fut om te spelen ofzo
even kijken had ik zeker gedaan
niet mijn probleemquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Cool
We zijn hier aan het mariokarten
jaa NINTENDOGODquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam en @:aTypisch hebben ook een switch geloof ik.
Misschien hebben we een subforum nodig.. KARquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga ff naar GAM anders met z'n allen joh
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Nee, dat doe ik met regelmaatquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:43 schreef Haags het volgende:
Krijg je ook punten als je jezelf naar de klote schiet?
Het is echt zoquote:
Ik snap dit nietquote:
Ja ik kom uit de buurt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je ook uit de buurt?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb dat Duitse een beetje van Gergi overgenomen, dat zien jullie wel.. kan goed met bommen gooien
Wat is er dan mis met vrouwen uit de regio?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van mijn zusjes mag ik echt nooit meer met een vrouw uit die regio thuis komen![]()
En dat hebben ze pas dertig keer tegen me gezegd ook
Helemaal niks.. wmbquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met vrouwen uit de regio?
5 dagen weekendquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Morgen weekend
https://9gag.com/gag/aYoL0Nm
En dan hopelijk weg met die sneeuw/ijs.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Morgen weekend
https://9gag.com/gag/aYoL0Nm
Heb ik ook wel eens gevraagd en verder dan dat ze spreken vis als vas uit kwamen ze niet die vermaledijde zusjes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met vrouwen uit de regio?
geloof vanaf maandag gaat dooienquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan hopelijk weg met die sneeuw/ijs.
Ik wil normaal kunnen werken![]()
![]()
Ah was jij datquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:08 schreef Haags het volgende:
kut @:engine
Probeerde jou elke keer te raken.
Dat zou fijn zijn. Ik doe gewoon minimaal een uur langer over mijn wijk...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof vanaf maandag gaat dooien
Maccie lunch gehad?quote:
Ja en toen kreeg ik hem VOL terug van jouquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ah was jij dat![]()
Ben zoveel ballonen kwijt geraakt
vas?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gevraagd en verder dan dat ze spreken vis als vas uit kwamen ze niet die vermaledijde zusjes.
Haha ja na op het einde....was meer geluk dan wijsheid...dacht nog even al die bommen wegquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja en toen kreeg ik hem VOL terug van jou
ja kan mij voorstellen dat het zo niks is neequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Ik doe gewoon minimaal een uur langer over mijn wijk...
Ik weet ook niet hoe ze daarbij komen. Ik heb dat een Eindhovense echt nog nooit horen zeggen....quote:
Klinkt leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie straks wervelwoud kiezen`. Die vind ik zo mooi
Jij had zo in dat pak kunnen zitten..quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij had zo in dat pak kunnen zitten..
O nee dan was die taart al opgeweest...
Lammetjequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wel goed dat dat ding ook een mondkapje draagt.
Druk in de bancaire wereld?quote:
Wel mensen uit West-Brabant trouwens. Ik kende iemand uit Oudenbosch die zo praatte.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ze daarbij komen. Ik heb dat een Eindhovense echt nog nooit horen zeggen....
Ik bots steeds tegen de zijkanten aan met 200 ccquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:15 schreef Haags het volgende:
Kweenie wat ik aan het doen was maar dit had weinig met racen te maken
Naast de baan was makkelijker...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:15 schreef Haags het volgende:
Kweenie wat ik aan het doen was maar dit had weinig met racen te maken
kijk uitstralingquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze mochten een aantal van hen gewoon niet denk ik.
Oh dat zou best kunnen dan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel mensen uit West-Brabant trouwens. Ik kende iemand uit Oudenbosch die zo praatte.
Was je eerste?quote:
Was wel een meid met enorme tieten dus die zal US ook wel kennen danquote:
`quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk uitstraling![]()
![]()
https://9gag.com/gag/a4EjydQ
een prachtige fant
Ik ga morgen al wat eerder naar huisquote:
Klinkt als de huidige eerderquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was wel een meid met enorme tieten dus die zal US ook wel kennen dan
Ik werd er een beetje hyper van ook. lolquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef engine het volgende:
Nu moet ik dus alles gaan oefenen of kunnen we volgende keer gewoon 50 of 100cc doen?![]()
Wordt niet echt een vriendelijker persoon van dat 200cc.
Verdorie zweethandjes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef engine het volgende:
Nu moet ik dus alles gaan oefenen of kunnen we volgende keer gewoon 50 of 100cc doen?![]()
Word niet echt een vriendelijker persoon van dat 200cc.
50 of 100 lijkt me voldoende jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef engine het volgende:
Deze maandag red ik.quote:
Ja dat ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik werd er een beetje hyper van ook. lol
Je neemt het er wel vanquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga morgen al wat eerder naar huis
Gek genoeg ging dat me redelijk af of was die laatste niet 200cc? Heb wel eens online gespeeld denk dat dat dan vaak in 200 was ofzo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:24 schreef engine het volgende:
laatste 4 races waren 200ccquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gek genoeg ging dat me redelijk af of was die laatste niet 200cc? Heb wel eens online gespeeld denk dat dat dan vaak in 200 was ofzo.
Die laatste was 200quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gek genoeg ging dat me redelijk af of was die laatste niet 200cc? Heb wel eens online gespeeld denk dat dat dan vaak in 200 was ofzo.
Die laatste was 200 ja. Had ik nog nooit gedaan, was net een botsautoquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had die nog nooit gedaan. De helft sowieso nog nooit gedaan ik speel (als ik speel) meestal splatoonquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
M'n pa wil ergens een bank ophalen, dus ik word min of meer gedwongenquote:
Heb wel vaker online gespeeld maar nog nooit 200ccquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
toch gemaakt voor buda dan. die maakt op zaterdagavond z'n badkamer schoonquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
En ik zit hier de oven schoon te maken
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
En ik zit hier de oven schoon te maken
al met al was je best goed hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nog steeds verwonderd dat ik een race gewonnen heb.
Splatoon heb ik niet, dat is met verf schieten toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had die nog nooit gedaan. De helft sowieso nog nooit gedaan ik speel (als ik speel) meestal splatoon
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
sterker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Misschien kunnen we met FOK! kwantum korting krijgen op switches met mario kart
Bij smack and sperti?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
M'n pa wil ergens een bank ophalen, dus ik word min of meer gedwongen
Ja met de octopussen en inktvissenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Splatoon heb ik niet, dat is met verf schieten toch?
Ja dat was mooi.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Splatoon is echt heel leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had die nog nooit gedaan. De helft sowieso nog nooit gedaan ik speel (als ik speel) meestal splatoon
Dank.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
al met al was je best goed hoor
Maar het is donderdag. Toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toch gemaakt voor buda dan. die maakt op zaterdagavond z'n badkamer schoon
Die ken ik niet, eens opzoekenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja met de octopussen en inktvissen
ja, kan je zaterdag samen soppenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is donderdag. Toch?
Volgens mij welquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Splatoon is echt heel leukZo'n heerlijk spel om gewoon even half uurtje te spelen ofzo
Kun je dat ook online samenspelen?
Frantic is de draad kwijtquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is donderdag. Toch?
Deze week even nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, kan je zaterdag samen soppen
'ergens' ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
M'n pa wil ergens een bank ophalen, dus ik word min of meer gedwongen
Huehuehuequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je o.a. je veld in een kleurtje verven en het tegenteam neerknallen met je verfbuks
Nee, bij iemand thuis.quote:
Die speel ik eigenlijk ook alleen online, maar heb het afgelopen jaar eigenlijk niet op mijn switch gespeeldquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Vast wel
Speel eigenlijk alleen online maar nog niet met nintendo vrienden geprobeerd
Dan had ik niet geholpenquote:
Oh, handig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, bij iemand thuis.
Zn vriendin koopt iets en ik moet vrij pakken om het te halen met mijn bedrijfsauto
Oh bestaat dat ook nogquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die speel ik eigenlijk ook alleen online, maar heb het afgelopen jaar eigenlijk niet op mijn switch gespeeld
(xbox)
Ah. Mja wel aardig van jequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, bij iemand thuis.
Zn vriendin koopt iets en ik moet vrij pakken om het te halen met mijn bedrijfsauto
Is ook niet de eerste keerquote:
* IJsdraakje kijkt opzijquote:
Baking soda? Lekker duidelijk weer.quote:Vul een emmer met warm water en voeg daar zo’n drie scheppen soda aan toe. Los dit op door het met een pollepel of garde door elkaar te mengen.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kijkt opzij
D'n kerel zit zo in z'n xbox dat 'ie niet eens doorhad dat ik zat te karten.
Ergens klinkt dat wel weer hilarisch. Ik vermoed veel gevloek en gegil.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
Tis maar goed dat het zonder geluid is overigens
Gewone soda lijkt mij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Baking soda? Lekker duidelijk weer.
Ik heb nog ergens een filmpje dat m'n zus Mario kart op de Wii zit te spelen terwijl ze in de Fatboy zitquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik beweeg extreem mee, dus dat moet een amusant gezicht zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kijkt opzij
D'n kerel zit zo in z'n xbox dat 'ie niet eens doorhad dat ik zat te karten.
Dan moet je zeker splatoon proberen. Ga je de hele kamer doorquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik beweeg extreem mee, dus dat moet een amusant gezicht zijn.
Voor je oven? Normale denk ik. Baking soda zou ik een zuur bij verwachten, want bruisen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Baking soda? Lekker duidelijk weer.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens klinkt dat wel weer hilarisch. Ik vermoed veel gevloek en gegil.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens klinkt dat wel weer hilarisch. Ik vermoed veel gevloek en gegil.
Schoonmaak sodaquote:
Truste kwiwiquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga maar eens naar bed, natuurlijk al lang voorbij m'n bedtijd nu
Gotta catch ALL de consoles.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En ook nog een playstation?
[..]
Dan moet je zeker splatoon proberen. Ga je de hele kamer door
Weet ik.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kan overigens wel met de nintendo app op je mobiel.
Had ik al voorgesteld niemand wildequote:Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kan overigens wel met de nintendo app op je mobiel.
Eenschquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gotta catch ALL de consoles.![]()
En wellicht. Ooit. Als ik weer een verlopende voucher heb ofzo.
Je kunt ook gewoon er niet zo'n hindernisbaan van maken.quote:zegt dat de proefpersonen die fout hadden gestemd bijvoorbeeld [..] de pas niet in een goede envelop hadden gedaan.
Baking soda kun je ook gebruiken om schoon te maken. Schoonmaak soda niet om mee te bakken..quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja, die heb ik. Om m'n oude lepels mee schoon te maken
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gotta catch ALL de consoles.![]()
En wellicht. Ooit. Als ik weer een verlopende voucher heb ofzo.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had ik al voorgesteld niemand wilde
Wederom Wacky Wheels flashbacks.quote:
Oh, nog niet de nieuwe gen hoor, daar hebben we geen haast mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Wil misschien wel een ps5 halen voor tony hawk en die harry potter game die ergens ooit een keer moet komen.
[..]
Een retourenvelop is geen hogere wiskunde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-helft-ongeldig.html
[..]
Je kunt ook gewoon er niet zo'n hindernisbaan van maken.
Wacky Wheelsquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wederom Wacky Wheels flashbacks.![]()
want Apogee was de studio... ik ga wel even verderop nostalgieën
Ik hou van die haai.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacky Wheels![]()
Om de een of andere reden moest ik altijd lachen om die haai
[ afbeelding ]
Kennelijk wel voor een groot deel van de haagse ouderenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een retourenvelop is geen hogere wiskunde.
Zou een VR bril voor hem kopen en wat porno naar keuze opzetten voor zijn verjaardag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij was dit ook het moment dat mijn vader zei: "dit is wel net echt, beter dan dit zal het wel niet worden"
[ afbeelding ]
IK WIL MEEDOENquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Cool
We zijn hier aan het mariokarten
Wil niet weten wat zijn keuze is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou een VR bril voor hem kopen en wat porno naar keuze opzetten voor zijn verjaardag.
Oh ja.... louter kwaliteitsusers en zoquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar weken hier goede bijdrages doen en je komt op de lijst.
Niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil niet weten wat zijn keuze is.
Ik wordt daar kots en kots misselijk vanquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mijn werk heb ik wel eens met zo'n VR-bril opgezeten. Want jij bent nog jong, dus doe maar
Aparte ervaring.
Samequote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt daar kots en kots misselijk van
Ik kan er ook slecht tegen. Simpsons The Ride in Disney World leek echt een uur te duren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt daar kots en kots misselijk van
Oehhh daar ben ik in universal in geweest... snapte heeeeeeel goed waarom er bakjes en emmertjes stonden... Daar werd ik ook echt kotsmisselijk van.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen. Simpsons The Ride in Disney World leek echt een uur te duren.
Hier werd ik niet misselijk van; wel beetje ongemakkelijk aangezien er allemaal mannen om heen stonden buiten de VR bril.
Ja ik ook, echt een no go voor mij in ieder geval.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel blij dat ik 'm eerst elders kon proberen.
Truste Flesquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi. Tot morgen maar weer allen
Was toch Universal Studios zie ik. Geen idee hoe ik bij Disney World kwam.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oehhh daar ben ik in universal in geweest... snapte heeeeeeel goed waarom er bakjes en emmertjes stonden... Daar werd ik ook echt kotsmisselijk van.
Zelfde, daar kan ik ook niet tegenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan ook niet goed tegen zulke dingen maar Villa Volta trek ik heel slecht
Daar had ik het ook moeilijk mee ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan ook niet goed tegen zulke dingen maar Villa Volta trek ik heel slecht
Wat ik daar zo hilarisch vond is dat ik totdat ik werkelijk in dat karretje zat geeeeeen idee had wat voor attractie het was. Eerst ben je dat hele funhouse achtige parcours al doorgelopen en ik dacht.... tja wat is het... zal wel een achtbaan zijn ofzo :p en toen gingen we met dat karretje omhoog, zit je voor dat scherm en dacht ik... ohhhh noo ohhh nooo oh nonononononoquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was toch Universal Studios zie ik. Geen idee hoe ik bij Disney World kwam.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde, daar kan ik ook niet tegen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar had ik het ook moeilijk mee ja.
Ik ben dus niet de enige!quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat ik daar zo hilarisch vond is dat ik totdat ik werkelijk in dat karretje zat geeeeeen idee had wat voor attractie het was. Eerst ben je dat hele funhouse achtige parcours al doorgelopen en ik dacht.... tja wat is het... zal wel een achtbaan zijn ofzo :p en toen gingen we met dat karretje omhoog, zit je voor dat scherm en dacht ik... ohhhh noo ohhh nooo oh nononononono
Nahhh ik was als kind ook altijd wagenziek.... ding werkt denk ik net niet helemaal naar behorenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Zal wel iets met ons vrouwelijk evenwichtsorgaan zijn ofzo.
Ohja dat had ik nooit maar zoiets fucked je gewoon omdat wat je zier en wat je voelt niet overeen komt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nahhh ik was als kind ook altijd wagenziek.... ding werkt denk ik net niet helemaal naar behoren
Dat is het ook vooral. Achtbanen in het donker zijn ook een no-go. Gewoon buiten in het licht als ik kan zien waar de baan heen gaat maakt het mij niet zo veel uit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat had ik nooit maar zoiets fucked je gewoon omdat wat je zier en wat je voelt niet overeen komt.
Als je even niet oplet voor het stoplicht en in je ooghoek rijd de auto naast je aanquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat had ik nooit maar zoiets fucked je gewoon omdat wat je zier en wat je voelt niet overeen komt.
Ik ook.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nahhh ik was als kind ook altijd wagenziek.... ding werkt denk ik net niet helemaal naar behoren
Zou dit in rollercoaster tycoon bouwen.... en de janitor maar weer kots opruimenquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze vond ik toch wel even spannend. Waren in Barcelona voor een beurs en toen maar dagje gratis pretpark.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou dit in rollercoaster tycoon bouwen.... en de janitor maar weer kots opruimen
Als ik in RCT een achtbaan bouwde gingen de mensen altijd janken dat het te eng wasquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou dit in rollercoaster tycoon bouwen.... en de janitor maar weer kots opruimen
Man, is dat bij jou overgegaan? Ik word nog steeds hondsberoerd als iemand wild rijdt, en in de bergen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Redelijk. Ik moet niet lezen of slapen in de auto (als bijrijder dan he). Op de snel weg gaat dat nog wel redelijk, zodra er veel geremd wordt of bochten zijn is het klaar. Als ik zelf rij heb ik er sowieso geen last van.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, is dat bij jou overgegaan? Ik word nog steeds hondsberoerd als iemand wild rijdt, en in de bergen.
Boten
Ik was alweer wegquote:
😈quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was alweer weg
Ik weet dat dit jouw territorium is.
(ik durf het nieuwe topic ook niet te openen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |