Populair op een forum danquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sta nog langer droog dan majoor Bosshardt waar heb je het over
Geliefd en verguisdquote:
Vertelquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk format.
Zulke opmerkingen lijken mij niet goed voor onze samenwerkingquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
@:Le_Professeur
Hij zegt awesome
Sorry mijn kat liep over het toetsenbordquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen lijken mij niet goed voor onze samenwerking
Primaquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:40 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Sorry mijn kat liep over het toetsenbord
Zeg maar een format en dat je dan in je woonkamer achter je computer zit en verteld hoe kut het allemaal is en dan af en toe pak je een keyboard erbij om wat olijke deuntjes te spelen.quote:
Maar we zijn met twee en zijn louter positiefquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg maar een format en dat je dan in je woonkamer achter je computer zit en verteld hoe kut het allemaal is en dan af en toe pak je een keyboard erbij om wat olijke deuntjes te spelen.
Dit zou een goed idee zijn geweest als wij 150+ Kilo zouden wegen en een blauwe twingo haddenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg maar een format en dat je dan in je woonkamer achter je computer zit en verteld hoe kut het allemaal is en dan af en toe pak je een keyboard erbij om wat olijke deuntjes te spelen.
Klinkt niet echt als iets wat ik zou kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik haak af bij de kermis muziek. Sorry.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
toen had die ook al nachtdienstquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:52 schreef okselzweet het volgende:
Ik mis het schuurtje
https://forum.fok.nl/topic/1440980?toonverwijderd=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |