Nou ja alles zou opnieuw beoordeeld worden. Maar het was volgens mij een breakdancer die gehandicapt was aan zijn armen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:48 schreef Em31 het volgende:
Eén van de interval acts is een sporter ofzo toch
Ik weiger ook te geloven dat dit echt de bedoeling was. Lijkt me inderdaad dat er organisatorisch wat mis ging qua sneeuw, corona, eventuele zieken, etc. en dit een noodoplossing was. Het Nederlandse team was voorheen juist zo enorm goed in dit soort dingen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:44 schreef Guanabana het volgende:
Ze hadden gewoon een mooi filmpje moeten maken. Daar zijn ze hartstikke goed in, dat hebben die mooie filmpjes van eerder wel bewezen.
Dit was waarschijnlijk te kortdag, te brak geregeld qua omstandigheden.
Geeft niks team, maar niet meer doen zo hè
Ik dacht een kleine show in Ahoy ofzo waar de interval acts bekend werden gemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoorde dus van de week al dat er een klok bij het Boijmans Depot zou komen en dat de vier presentatoren dit zouden onthullen. In mijn dromen de nachten hier na zag het er allemaal een stuk epischer uit kan ik je wel vertellenIk verwachtte een lichtshow op het depot. Met een weerspiegeling van de stad in de spiegels van het depot. Mooi in beeld gebracht. Vuurwerk.
Well...
Als je deze livestream kijkt is het de bedoeling dat de 1 pas later bijkomt. Als ze gerepeteerd hebben wordt de 1 weer weggehaald.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:19 schreef Nashipeer het volgende:
Ja ik geloof ook niet dat dit de bedoeling was. Het leek echt alsof er last minute iets mis ging dat ze dit snel in elkaar moesten zetten. Het is al bizar dat die 1 pas midden in de uizending werd geplaatst. Het camerawerk dat alle kanten op schoot, en meer achtergrond dan presentator in beeld bracht. Sws was het raar dat de presentatoren niet in de camera leken te kijken, en dat de cameraman precies in beeld liep. Net Bananasplit dit. Of dit wordt echt een goed filmpje dat ze achteraf in elkaar zetten met goede muziek erin, en dat we nu backstagebeelden zien (hoewel dat raar zou zijn)
Nou ja goed, ESF-fans zijn niet altijd een baken van subtiliteit natuurlijk. Bovendien heeft dit 21.000 views, dus welgeteld 1 op de 10.000 kijkers straks in mei heeft het gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:55 schreef Mlita het volgende:
De reacties onder die livestream video op YouTube omg
Ik denk het ook, balen zeg..quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
De livestream van vandaag is offline gehaald. Ik heb toch het idee dat er iets niet goed is gegaan.
Dat kan bijna niet anders.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
De livestream van vandaag is offline gehaald. Ik heb toch het idee dat er iets niet goed is gegaan.
Nee precies. Het team een beetje kennende en de goede kwaliteit altijd, moet dit toch echt niet de bedoeling zijn geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |