abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:19:19 #176
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_8635826
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

-10 Generalisatie. Ik zie niet in waarom een speler die niet gemotiveerd is zou moeten spelen?

Het gaat mij niet om spelen of niet?

Het gaat mij om het feit dat Mido enige tijd geleden nog op handen gedragen werd omdat in een wedstrijd 2 keer scoorde. En nu moet ie ineens oprotten?

Zlatan werd eerst ook uitgekotst en is nu ineens de heilige messias!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:19:33 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8635831
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:15 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Achja, de hele wereld is voor Ajax, de KNVB, Ajax, de UEFA, iedereen

Ach dat janken ze al jaren, ik heb daar nog nooit echt bewijs van gezien eigenlijk.

Er staat een bericht over Ajax op teletekst! SCHANDALIG!!! waar halen die NOS joden het lef vandaan!!! Er gebeurt wat bij Ajax en dan zetten ze het nog op teletekst ook!! De HONDEN!!!

Triest gedoe altijd....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:20:33 #178
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_8635843
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:19 schreef HeatWave het volgende:

Triest gedoe altijd....

Inderdaad!

Al net zo triest als dat gejank over Jol altijd!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:23:49 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8635902
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om spelen of niet?

Het gaat mij om het feit dat Mido enige tijd geleden nog op handen gedragen werd omdat in een wedstrijd 2 keer scoorde. En nu moet ie ineens oprotten?

Tis heel simpel. Zlaten kostte veel geld en speelde k*t, dus was niemand blij met hem, nu speelt hij goed, dus is hij populair... zo moeilijk is het niet toch?

Mido speelde redelijk maar Zlatan werd beter, Mido speelde dus niet, Mido loopt voor de 2de keer ERG vervelend (al weet niemand wat er precies aan de hand is) en dus is hij niet populair.... Logisch toch?

Als Kezman moeilijk gaat doen gebeurt vast hetzelfde, en toen v Persie brutaal werd was ook de kuip te klein...

Zo werkt het nou eenmaal als je mensen niet IRL kent. Je gaat af op de berichten en baseert daar je oordeel op.

Zodra mido weer gewoon doet, mag hij van MIJ spelen, maar als zich niet binnen de groep gedraagt als lid van het team heeft hij bij Ajax niets te zoeken toch? Je moet het met z'n allen doen...

Get woke, go broke!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:26:27 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8635947
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Inderdaad!

blablabla, Jol fluit slecht, daar is iedereen het over eens die naar voetbal kijkt, en niet alleen (bv) ik adhv Ajax-F'noord. Van de week negeert hij weer een elleboog stoot en spreekt oa Studio Sport er schande van, en terecht.

Dus dit zijn 2 verschillende zaken

Studio sport/KNVB/FIFA etc zijn NIET voor Ajax, dit vinden alleen die trieste Calimero's

Jol fluit WEL slecht..

Lijkt me duidelijk een verschil....

Get woke, go broke!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:28:16 #181
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8635973
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Van de week negeert hij weer een elleboog stoot en spreekt oa Studio Sport er schande van, en terecht.
Aha, Maar studio sport is toch alleen maar pro-ajax
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:30:35 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8636007
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:28 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Aha, Maar studio sport is toch alleen maar pro-ajax

Dit was niet bij een wedstrijd van Ajax....
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:33:58 #183
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8636063
Maar ff zereneus.
Mido heeft wel potentie maar heeft TE grote ster-allures. In Egypte wordt hij echt op handen gedragen en is een ware volksheld.
Alsnog zie Ik hem liever blijven dan gaan!

vd Vaart krijgt dan weer van de Nederlandse pers en sommige supporters (vooral de niet ajacieden eigenlijk) ster-allures opgelegd. Dat is ook weer jammer. Maar nu er een overeenkomst is gesloten moet dat ook maar over opgehouden worden.

de Jong heeft trouwens ook een mooie contractverlenging gekregen. NOG geen ster-allures. Maar een hele goede speler!

vrijdag 21 februari 2003 @ 19:39:56 #184
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_8636146
quote:

blablabla, Jol fluit slecht, daar is iedereen het over eens die naar voetbal kijkt, en niet alleen (bv) ik adhv Ajax-F'noord. Van de week negeert hij weer een elleboog stoot en spreekt oa Studio Sport er schande van, en terecht.

Studio sport/KNVB/FIFA etc zijn NIET voor Ajax, dit vinden alleen die trieste Calimero's

Jol fluit WEL slecht..

quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:

Inderdaad!

vrijdag 21 februari 2003 @ 19:44:42 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8636212
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

[..]

Doe jezelf een plezier en ga niet de poltiek in, debatteren en beargumenteren kan je namelijk totaal niet..

Get woke, go broke!
pi_8636333
ff voor de calimero's wannabe's in dit topic MAAK EEN EIGEN TOPIC OFZO.

En over het geval dat het vorig jaar anders was, dus Zlatan gehaat en Mido geliefd. Is niet geheel waar. Men floot Zlatan uit, omdat hij niet goed speelde. Maar er was geen haat jegens hem, hij bracht namelijk nooit de club in discridiet. (overigens heb ik nog nooit Zlatan uitgefloten).

Mido, speelt goed. Maar speelde de laatste tijd alleen voor zichzelf, speelde niet gemotiveerd. Dacht dat ie het op 50% ook wel haalde. En toen Koeman hem daarop aansprak en zelfs strafte begon meneer Ajax te verraden. EN DAT ZAL IK HEM NOOIT NEVER meer vergeven, maar na wat interviews waarin het uilecht vond ik dat ie wel weer het Ajax shirt mocht dragen, maar had altijd een vies smaakje in m'n mond als hij scoorde.

En nu ie weer niet zich 100% inzet, tjah nu wil ik hem dan ook niet meer zien als speler van Ajax 1.

Mocht ie wel terugkomen en scoren, zal ik juichen. Maar alleen omdat Ajax dan gescoord heeft.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:55:50 #187
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_8636371
quote:

[..]

Jol fluit WEL slecht..

Het is maar net hoe je het wilt zien
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_8637780
Ok, even ander onderwerp.

Iemand deze link al gelezen?:)

http://sportsillustrated.cnn.com/inside_game/gabriele_marcotti/news/2003/02/20/marcotti_insider/

niet slecht al zeg ik het zelf

Dappre Strijders, Fier & Koen!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 22:11:01 #189
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8639426
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:56 schreef -Tita- het volgende:

http://sportsillustrated.cnn.com/inside_game/gabriele_marcotti/news/2003/02/20/marcotti_insider/

Zo is het maar net!
pi_8642760
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Jij bent zeker even vergeten dat dit bij fnoord ook gebeurd is. Ik doel even op de kwestie rond van perzik.
pi_8643440
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:56 schreef -Tita- het volgende:

gaaf artikel

en zowel geweldig en waar.....
alsook jammer (imho verlaten veel talenten ajax nog net 1 a 2 jaar te snel voor het "makkelijke" grote geld )

AFCA!
  zaterdag 22 februari 2003 @ 03:35:33 #192
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8643800
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:53 schreef Ajaxno1 het volgende:

Mocht ie wel terugkomen

Natuurlijk. Kapitaalvernietiging is ontoelaatbaar. Het is geen club.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 22 februari 2003 @ 10:53:12 #193
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8644863
quote:
Hossam: 'Straf van Koeman te zwaar'

Ahmed Hossam, afgelopen donderdag door Ronald Koeman voor onbepaalde tijd verbannen naar de tweede selectie van Ajax, is het niet eens met zijn straf. 'Ik ben fout geweest, maar dit is te zwaar', aldus de aanvaller.

Een dag na door Koeman uitgesproken ban, sijpelde de reden van de straf naar buiten. De Ajax-coach wás al niet tevreden over de inzet van de Egyptenaar, waarna deze zich ook nog eens niet liet zien tijdens een sponsor-verplichting. Dat deed voor de Groninger de deur dicht en verwees zijn aanvaller naar de Amsterdamse beloftes.

Ahmed Hossam liet een dag later weten de straf van zijn coach te zwaar te vinden. 'Ik werd bij Koeman geroepen', aldus Mido, 'waarop hij me vroeg waarom ik niet op die sponsorbijeenkomst was geweest. Ik heb geruild met Nourdin Boukhari, vertelde ik hem eerlijk. "Dit is al het zoveelste incident, ik zet je terug naar Jong Ajax", zei de trainer toen. Daarna zei ik niks meer. Goed, ik ben fout geweest, maar ik vind deze straf te zwaar. Verder heb ik er niks over te zeggen.'

Ronald Koeman vindt de straf op zijn plaats. Discipline is discipline en of het nou gaat om een belangrijke- of minder belangrijke speler, is voor de coach niet interessant. 'Al moet ik verder met met maar tien spelers. Waar het omgaat is dat iedereen zich realiseert dat er geen enkele speler groter is dan het elftal', aldus Koeman. 'Ik kan moeilijk gaan ontkennen dat ik niet kwaad ben op Mido. Ik besef heel goed dat ik te maken heb met jonge spelers en dat die jonge spelers vanwege hun leeftijd ook fouten mogen maken. Maar het houdt een keer op.'

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8644920
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:53 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

En Koeman heeft helemaal gelijk!. En als Mido de straf te zwaar vind, dan gaat ie maar is "gewoon" werk doen. Kijken hoe snel ie met zo'n mentaliteit ontslagen wordt!
  zaterdag 22 februari 2003 @ 11:10:16 #195
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_8645069
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:53 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, als dit de reden is vind ik het ook een redelijk zware straf! Maar er zal wel meer gespeeld hebben!
pi_8645103
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:10 schreef Emizea het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, als dit de reden is vind ik het ook een redelijk zware straf! Maar er zal wel meer gespeeld hebben!

Lezen, dit is was 1 van de vele redenen. En zwaar?, het staat in zijn contract hij heeft zich hier gewoon aan te houden, als jou baas zegt: "Joh ga is naar die bijeenkomst" dan ga je toch ook.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 11:33:03 #197
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_8645325
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:13 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Lezen, dit is was 1 van de vele redenen. En zwaar?, het staat in zijn contract hij heeft zich hier gewoon aan te houden, als jou baas zegt: "Joh ga is naar die bijeenkomst" dan ga je toch ook.

Lezen? Dat kan ik!

Zo bedoelde ik het niet, ik weet ook wel wat er in het verleden heeft gespeeld. Maar ik bedoel dat er tijdens dat gesprek met Koeman ook wel wat "woorden" zijn gewisseld o.i.d.
Maar als ik van mijn baas naar een bijeenkomst moet en ik ga niet dan word ik niet terug gezet naar een mindere functie.

Maar 1 ding is gewoon duidelijk, het is geen lievertje!

pi_8645353
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:33 schreef Emizea het volgende:

[..]

Lezen? Dat kan ik!

Zo bedoelde ik het niet, ik weet ook wel wat er in het verleden heeft gespeeld. Maar ik bedoel dat er tijdens dat gesprek met Koeman ook wel wat "woorden" zijn gewisseld o.i.d.
Maar als ik van mijn baas naar een bijeenkomst moet en ik ga niet dan word ik niet terug gezet naar een mindere functie.

Maar 1 ding is gewoon duidelijk, het is geen lievertje!

Nee, die zet je meteen op straat .
  zaterdag 22 februari 2003 @ 11:51:05 #199
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_8645563
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:35 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Nee, die zet je meteen op straat .

Jah, kan altijd mooi smoesje verzinnen, maar ik denk dat ik eerder een officiele waarschuwing krijg ofzo....

Maar ja we dwalen af!

zaterdag 22 februari 2003 @ 12:14:07 #200
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_8645950
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:44 schreef HeatWave het volgende:

Doe jezelf een plezier en ga niet de poltiek in, debatteren en beargumenteren kan je namelijk totaal niet..

Jij zit ruim 2 weken na dato nog steeds te janken om het feit dat Jol niet floot voor die 'overtreding' van Van Persie!

Ben benieuwd of je vorig jaar met Machlas de vallende zwaan net zo hard aan roepen was dat Jol zo schandalig floot.

Vast niet!

[off-topic]
Ik zou trouwens niet weten wat ik uberhaupt in de politiek te zoeken heb!
[/off-topic]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')