quote:
Op donderdag 20 februari 2003 09:39 schreef G1Ace het volgende:
de kans is zeer goed aanwezig dat v/d vaart dan wel weer meespeelt
quote:bron: voetbalonline.nl
Alles leek erop dat Rafael van der Vaart bijna wedstrijdfit was. Maar na maandag, nadat hij met de selectie mee trainde aan de vooravond van het Champions League-duel tegen Arsenal, kreeg hij alsnog te maken met een terugslag. 'Ik heb last van mijn bovenspieren en neem een paar dagen rust", aldus Van de Vaart. Aanvankelijk hield Ronald Koeman rekening met zijn terugkeer in de thuiswedstrijd tegen Arsenal. Of dit er nu nog van komt is zeer twijfelachtig, aangezien Van der Vaart nu ook vandaag het duel tegen de reserves van AZ aan zich voorbij moeten gaan. De hoop van Van der Vaart is nu gevestigd op een plaats op de bank in het duel van zondag tegen Utrecht.Rafael van der Vaart speelde dit seizoen zijn laatste competitie-duel voor Ajax, meer dan twee maanden geleden, op 7 december uit tegen De Graafschap (1-1).

quote:Als we de stats moeten geloven gaat Ajax weer 3 punten morsen en het kampioenschap verspelen zondag.
De knop moet om naar Utrecht
Amsterdam, 20 februari 2003
Utrecht-uit. Dit altijd beladen duel staat ingeklemd tussen Arsenal-Ajax en Ajax-Arsenal. Maar ook na het succes in Londen en het filosoferen over de mogelijkheden voor komende woensdag, mag de wedstrijd tegen FC Utrecht niet over het hoofd worden gezien. Een keer eerder dit seizoen zat Ajax in dezelfde situatie. Feyenoord-uit was het duel tussen de Rosenborg-dubbel.
Die Klassieker won Ajax met 1-2 . De Amsterdammers leverden daarmee het bewijs dat de knop van Europees voetbal zo naar nationaal voetbal om kan worden gezet. Ook in de andere competitiewedstrijden na een Champions-Leagueduel in den vreemde ging het redelijk. Alleen thuis tegen NAC liep Ajax tegen puntverlies op. Dat was na de domper in Milaan toen Crespo een kwartier voor tijd de verliezende treffer scoorde.
De shirts van Utrecht en Arsenal ontlopen elkaar niet veel, de kleuren zijn in elk geval eender. Maar in de Domstad heeft Ajax het altijd moeilijk. Vorig seizoen verloor Ajax met liefst 3-1. Een jaar eerder was het 2-1 - toen werd Grim onterecht met een rode kaart weggestuurd - en ook in het seizoen 1999-2000 verloren de Amsterdammers met 3-1. Voor de laatste winst van Ajax moeten we terug naar augustus 1997, toen werd het maar liefst 1-7. Richard Witschge en Litmanen zijn de enigen uit de huidige selectie die destijds ook op het veld stonden.FC Utrecht kent momenteel zware tijden. De financiële misère slaat ook daar hard toe en de ploeg van trainer Foeke Booy moet in de wedstrijden proberen daar niet aan te denken. Dat lukte afgelopen zaterdag aardig. RBC werd door een doelpunt van Dirk Kuyt geklopt. Kuyt is dit seizoen van grote waarde voor zijn team. De spits scoorde tot nu al negen maal en bezet met dat aantal, dat ook door Mido en Buffel werd geproduceerd, de derde plaats in het topscorersklassement. Mede dankzij zijn scoringslust prijkt FC Utrecht nog in het linkerrijtje met 28 punten uit 19 duels.
In de thuiswedstrijd tegen de FC Utrecht bleef Ajax overeind en won met 3-1. Vorig seizoen wonnen de Amsterdammers de beker dankzij een golden goal van Zlatan.
Een erg belangrijke wedstrijd dus.

Wie moet er in de basis? Pasanen vs. Bergdolmo:
b]Poll: Welke verdediger?: Pasanen vs. Bergdolmo [/b]
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen 

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

quote:Wat nu weer?
Mido tot nader order buiten selectie Ronald KoemanRonald Koeman zal tot nader order geen beroep doen op Mido. Om disciplinaire redenen zal de Egyptische aanvaller vanaf heden het programma volgen van Jong Ajax.
Over de achtergrond van de beslissing doen Ajax en Ronald Koeman verder geen mededelingen.

quote:ik denk dat Mido het een beetje frustrerend vond dat hij nu 2e keus ik achter Zlatan, en dat hij daarom 0,0 gemotiveerd is qua trainingen
Op donderdag 20 februari 2003 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Wat nu weer?

Mido veel plezier in Spanje/Italie/Engeland

quote:En wie heeft Ajax dan achter de hand als stand in voor Zlatan?
Op donderdag 20 februari 2003 17:43 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
ik denk dat Mido het een beetje frustrerend vond dat hij nu 2e keus ik achter Zlatan, en dat hij daarom 0,0 gemotiveerd is qua trainingen

quote:gooi daniel de ridder er dan meteen in
Op donderdag 20 februari 2003 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En wie heeft Ajax dan achter de hand als stand in voor Zlatan?

quote:Jah of Akachar... Natuurlijk niet te overmoedig gaan worden met de jonge spelers...
Op donderdag 20 februari 2003 18:15 schreef zbz het volgende:[..]
gooi daniel de ridder er dan meteen in

quote:Pasanen!
Op donderdag 20 februari 2003 16:17 schreef Ajax_master het volgende:
eff poll gemaakt, van de keuze:Wie moet er in de basis? Pasanen vs. Bergdolmo:

quote:LOL!
Opgelicht
Circa 380 Ajax-supporters zijn voor honderden Euro's opgelicht. Zij waren in de veronderstelling kaarten te hebben gekocht voor de wedstrijd Arsenal - Ajax. Voor elke kaart werd maar liefst honderd euro neergelegd.Dat de diverse bestuursorganen in 'Neerlands grootste poel des verderfs' een reputatie hoog te houden hebben waar het om duistere geldzaken gaat, kon de supporters blijkbaar niet weerhouden om reeds vooraf te betalen. Toen de gedupeerden de kaarten op wilden halen, was de handelaar natuurlijk nergens te bekennen.
De oplichter, een oud-bestuurslid van de supportersvereniging Ajax, heeft deze supporters op financieel gebied aardig hun neus laten stoten.
Bron: Lunatic News

quote:Nou dat zou een ontzettende domme zet van AJAX zijn, als ze dat zouden doen. Als je kijkt naar de Champions League wedstrijden in het vooruitzicht, daarnaast zou het nog een klus zijn om een "el cheapo" spits te halen met de dezelfde kwaliteiten.
Op donderdag 20 februari 2003 19:13 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hmmm Mido mag nu wel eens verkocht worden, als ie z'n plek niet weet, dan mag ie nu toch echt wel eens het gaan proberen bij een andere club (hij is toch zo goed).

quote:Vreemd. Als onderneming die winst moet maken en er genoeg geld wordt geboden voor v/d Vaart zullen ze hem toch moeten verkopen lijkt me. Bovendien is 1 seizoen extra "gegarandeerd" niet echt geweldig lijkt me.
Op vrijdag 21 februari 2003 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Het aangepaste contract betekent namelijk dat, mocht er buitenlandse belangstelling voor Rafael komen, hij daar niet op kan en wil ingaan.'

quote:Dit naar aanleiding van dit nieuwsbericht:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:15 schreef Furby het volgende:
Nou, dan maar hier verder tussen het andere gelul in.
Vreemd. Als onderneming die winst moet maken en er genoeg geld wordt geboden voor v/d Vaart zullen ze hem toch moeten verkopen lijkt me. Bovendien is 1 seizoen extra "gegarandeerd" niet echt geweldig lijkt me.
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft het contract van Rafael van der Vaart aangepast. In ruil voor betere financiële condities zal de getalenteerde middenvelder ten minste tot medio 2004 bij Ajax blijven spelen.Over de financiële details van de overeenkomst, die formeel een looptijd heeft tot de zomer van 2006, doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen. ,,Het sterk verbeterde contract houdt in elk geval in dat Van der Vaart voorlopig niet op een buitenlandse aanbieding kan en wil ingaan'', benadrukte technisch directeur Leo Beenhakker vrijdag. Hij toonde zich verheugd over het langverwachte akkoord met de Amsterdamse gangmaker.
,,Deze zaak heeft in de media veel stof doen opwaaien. Toch zijn de gesprekken tussen zijn zaakwaarnemer Sören Lerby en mijzelf altijd in een goede en professionele sfeer verlopen. Het is voor Ajax fantastisch nieuws dat Rafael ook volgend seizoen nog bij ons speelt.''
De slepende onderhandelingen raakten in een impasse nadat algemeen directeur Arie van Eijden tijdens zijn nieuwjaarstoespraak zijn beklag had gedaan over de hoge financiële eisen van onder anderen Van der Vaart. De speler en zijn zaakwaarnemer voelden zich afgeschilderd als geldwolven en dreigden even met een mogelijk vertrek. Mede dankzij interventie van Beenhakker kwamen beide partijen weer in gesprek met elkaar.
Van der Vaart liet zich woensdag al positief uit over de uitkomst van de nieuwe besprekingen. ,,Ik weet zeker dat het goed komt'', zei hij. ,,Ik heb het ook wel gehad wat dat betreft. Ik wil dat het rondkomt, dan is er geen gezeik meer. Dan kan ik me helemaal op het voetbal concentreren.''

quote:Een speler die niet achter z'n club staat, moet imo onmiddelijk oprotten en flinke trap onder z'n hol krijgen.
Op donderdag 20 februari 2003 22:39 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Nou dat zou een ontzettende domme zet van AJAX zijn, als ze dat zouden doen. Als je kijkt naar de Champions League wedstrijden in het vooruitzicht, daarnaast zou het nog een klus zijn om een "el cheapo" spits te halen met de dezelfde kwaliteiten.
Aan een speler als Mido die vaak ongeinspireerd is heb je namelijk ook niks.
En vind het vreemd dat Ajax niks zegt over het waarom, begin te vermoeden dat meneer Mido heeft gevochten oid

quote:Dat zou je nu toch onderhand moeten weten!
Op vrijdag 21 februari 2003 18:34 schreef chelloboy het volgende:
Het is toch echt belachelijk dat bericht over het contract van v d Vaart op teletekst staat op 101 nog wel.
Oja NOS en ajaks is hetzelfde toch

quote:Inderdaad. Ze hadden een extra nieuwsuitzending er aan moeten wijten
Het is toch echt belachelijk dat bericht over het contract van v d Vaart op teletekst staat op 101.
 .
.

quote:Ja ik weet het maar kan me er nog steeds kwaad om maken.
Op vrijdag 21 februari 2003 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Dat zou je nu toch onderhand moeten weten!

quote:Wat een gejank weer! tering, wat lopen jullie toch te zeiken man, wie zegt nou dat een contract openbreking van Kerstman NIET op 101 komt te staan.
Het is toch echt belachelijk dat bericht over het contract van v d Vaart op teletekst staat op 101 nog wel.
Dit is echt heel triest, zielig, kleinzerig, CALIMERO gedrag.
Grow up!
ONtopic...
En Mido moet OF normaal doen OF anders zout ie maar op, Zlatan is eerst keuze en als je het daar niet mee eens bent is het jammer. Je bent prof of niet. Als je zo goed bent speel je jezelf in de basis ipv lopen mieren!
Van mij hoeft ie niet weg, maar ik denk niet dat je er veel aan hebt zo....

quote:Hmmmz, ik heb jullie wel eens andere dingen horen zeggen!
Op vrijdag 21 februari 2003 18:46 schreef HeatWave het volgende:En Mido moet OF normaal doen OF anders zout ie maar op, Zlatan is eerst keuze en als je het daar niet mee eens bent is het jammer. Je bent prof of niet. Als je zo goed bent speel je jezelf in de basis ipv lopen mieren!

quote:-10 Generalisatie. Ik zie niet in waarom een speler die niet gemotiveerd is zou moeten spelen?
Op vrijdag 21 februari 2003 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hmmmz, ik heb jullie wel eens andere dingen horen zeggen!

quote:Achja, de hele wereld is voor Ajax, de KNVB, Ajax, de UEFA, iedereen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |