By the way, heeft iemand nog dat mooie plaatje van: ""groeten uit de champions leauge"" ?
quote:WHAHAHAHA!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:14 schreef Ajax_master het volgende:
Ik denk dat Ajax gewoon een gelijkspel uit london haalt en die week daarop prikt Van der Vaart er een paar in in de Arena!
Die kans acht ik net zo groot als de kans dat er vanavond een ufo land in Hoogezand-Sappemeer!
quote:Klik eens op de link uit de openingspost
Op zaterdag 15 februari 2003 16:14 schreef Ajax_master het volgende:
By the way, heeft iemand nog dat mooie plaatje van: ""groeten uit de champions leauge"" ?
quote:Die UFO is al geland in Amsterdam
Op zaterdag 15 februari 2003 16:17 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
WHAHAHAHA!
Die kans acht ik net zo groot als de kans dat er vanavond een ufo land in Hoogezand-Sappemeer!
quote:En wie gaan daar allemaal heen?
Op zaterdag 15 februari 2003 16:54 schreef mitt het volgende:
Vanavond tegen Groningen
iig ik.
ik zal wel de enige hier zijn..
quote:Hijs live @ Canal Plus, die ik zit op de bank
Op zaterdag 15 februari 2003 17:00 schreef keeper het volgende:[..]
En wie gaan daar allemaal heen?
.
iig ik.
quote:doe je wel wat warms aan ?
.
iig ik.
quote:Gedaan, maar wat was het hoerig koud zeg
Op zaterdag 15 februari 2003 19:17 schreef mitt het volgende:
doe je wel wat warms aan ?
En die wedstrijd was ook nog überslecht .
Snel vergeten weer dus .
quote:was er ook weer bij...vakkie 401..... het was idd heel slecht en inspiratieloos....maar ja voor hetzelfde geldt verlies je nog 2 pnt vlak voor zo'n CL-wedstrijd.
.
iig ik.
quote:
Volgend jaar zal Zlatan weer met zijn achternaam Ibrahimovic op zijn rug lopen, tenminste als het aan de Zweedse aanvaller zelf ligt. Tegenover Aftonbladet liet Zlatan weten al dit seizoen uit respect voor zijn vader en familie weer de naam Ibrahimovic willen dragen in plaats van zijn voornaam. Dat bleek echter niet mogelijk omdat de shirts al gedrukt waren door Adidas.
quote:
Real Betis heeft vijftien miljoen euro geboden voor Zlatan Ibrahimovic, zo meldt Voetbal International. De nummer zes in de Primera División is bereid de Ajacied voor vijf jaar vast te leggen. "Van een vertrek is geen sprake", aldus Ibrahimovic' zaakwaarnemer Anders Carlsson. "Ik ben met Ajax in gesprek over de aanpassing van zijn contract."
quote:*check*
Op zondag 16 februari 2003 21:53 schreef keeper het volgende:[..]
Gedaan, maar wat was het hoerig koud zeg
.
En die wedstrijd was ook nog überslecht
.
Snel vergeten weer dus
.
quote:GTST is de meest realistische soap van dit moment
Op woensdag 19 februari 2003 20:35 schreef LoekB het volgende:
Goede tijden, slechte tijden verrast z'n grootste doelgroep maar is en laat vd Vaart tegen Arsenal scoren. Zijn jullie ook weer blij..
Waarom hoor ik nou nooit eens iets over 20 miljoen voor Kezman ofzo? Of "real aast op v Persie"?
quote:Ze hadden het in GTST ook over Ajax-Arsenal en niet Arsenal-Ajax droppie
Op woensdag 19 februari 2003 20:35 schreef LoekB het volgende:
Goede tijden, slechte tijden verrast z'n grootste doelgroep maar is en laat vd Vaart tegen Arsenal scoren. Zijn jullie ook weer blij..
quote:Tja, wat moet je er mee. Met een van Persie of een Kezman
Op woensdag 19 februari 2003 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Waarom hoor ik nou nooit eens iets over 20 miljoen voor Kezman ofzo? Of "real aast op v Persie"?
quote:bron
Technisch directeur Leo Beenhakker liet in Voetbal International weten dat de contractonderhandelingen met Van der Vaart en De Jong in de afrondende fase zijn. In beide gevallen gaat het om het openbreken en verbeteren van het contract. Lerby liet tegen VI weten ook te verwachten dat hij er voor zijn speler, Zlatan, ook wel denkt uit te komen. In zijn geval zal zijn contract welke duurt tot 2006 niet verlengd worden, maar volgt er wel een fikse salarisverhoging. Het Spaanse Betis deed de Zweedse aanvaller afgelopen week een aanbieding (zoals we vorige week meldden vanuit Spanje), maar de spits van Ajax zal daar zo goed als zeker niet op ingaan. Hij liet weten met Ajax in onderhandeling te zijn over contractverbetering.Volgens VI zullen de onderhandelingen met Pienaar niet heropend worden. De Zuid-Afrikaan, die nog tot 2006 onder contract staat, is niet tevreden met het aanbod tot verbetering van zijn contract. Ajax wil niet verder gaan.
quote:bron
Naar aanleiding van het eerder genoemde artikel in Voetbal International over het positieve verloop van de onderhandelingen met Ajax nam het ANP vandaag contact op met van der Vaart. 'Ik weet zeker dat het goedkomt' zo bevestigde Van der Vaart het verhaal, hopend dat het 'gezeik' omtrent de onderhandelingen bijna voorbij is.De middenvelder had tegelijk nog een minder positief nieuwtje voor het ANP. Zijn rentree donderdag in het tweede elftal gaat niet door. Hij ondervond een lichte terugslag in zijn herstel.
quote:Dat zijn de betere berichten.
Op donderdag 20 februari 2003 01:30 schreef keeper het volgende:[..]
quote:Alsof het dan wél realistisch is.
Op woensdag 19 februari 2003 23:40 schreef keeper het volgende:[..]
Ze hadden het in GTST ook over Ajax-Arsenal en niet Arsenal-Ajax droppie
.
oh ja, wat moet je met een Kezman/v Persie? Ik denk dat ZEKER v Persie bij veel clubs het heel goed zou doen, en Kezman is gewoon een uitstekende spits (helaas). Dus waarom daar niet op geaast wordt is me ECHT een raadsel. Maar goed, optreden is europa is natuurlijk een goede etalage...
De nadelen van europees "succes"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |