abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2003 @ 10:14:01 #26
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_8113453
Gister op RTL 5 was nog een interview met Nando Rafael ... en hij wilde graag in Ajax 1 spelen.
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 26 januari 2003 @ 17:53:51 #27
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_8118926
quote:
Op zondag 26 januari 2003 10:14 schreef amnesiac het volgende:
Gister op RTL 5 was nog een interview met Nando Rafael ... en hij wilde graag in Ajax 1 spelen.
Sterker nog, hij ziet Hertha als opstapje naar Ajax 1. .
-
  maandag 27 januari 2003 @ 17:39:48 #28
45611 Hardcore
John de Wolf: Hardcore
pi_8136894
Tja, ik ben blij dat die kameleon van een Leo "Ik ben thuis" Beenhakker bij jullie zit, en niet meer in Rotterdam.
Over Jari: de enige jood die ik nog wel een beetje kon pruimen. Helemaal als hij geblesseerd is, en aangezien hij dat vaak is, mag ik hem ook vrij vaak
Hardcore Feijenoord
pi_8137961
quote:
helaas, was het een herhaling van een aantal maanden terug, maar het blijft leuk dat hij nog ooit voor ajax wil spelen.
pi_8138514
quote:
Dat wil ik ook wel.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 27 januari 2003 @ 20:52:31 #31
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8140759
en Munteanu krijgt geen contract aangeboden van Ajax..

Petre word gehuurd tot het einde van het seizoen.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8141767
quote:
Op maandag 27 januari 2003 20:52 schreef mitt het volgende:
en Munteanu krijgt geen contract aangeboden van Ajax..

Petre word gehuurd tot het einde van het seizoen.

Dat stond al in het transfergeruchten topic .

ik weet gewoon niet meer waar ik het moet posten .

FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 januari 2003 @ 21:44:27 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8141972
quote:
Op maandag 27 januari 2003 21:34 schreef keeper het volgende:

[..]

En nu nog wel even in het Bevestigde Transfertopic posten hoor...

(dat je niet meer weet waar het moet is dus met opzet: omhoog moeten die post aantallen )

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 27 januari 2003 @ 21:46:58 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8142026
quote:
Op maandag 27 januari 2003 21:44 schreef Doc het volgende:

(dat je niet meer weet waar het moet is dus met opzet: omhoog moeten die post aantallen )

sssttt, straks krijgen de FA's het nog door.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8142033
quote:
Op maandag 27 januari 2003 21:44 schreef Doc het volgende:
Dus we mogen crossposten.

Maar een apart topic én een post in alle 3 de topics mag weer niet zeker .

maandag 27 januari 2003 @ 21:47:47 #36
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8142046
quote:
Op maandag 27 januari 2003 21:34 schreef keeper het volgende:

[..]

hoort in het Ajax-topic he
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:03:48 #37
497 Maja
Ja denk!?!
pi_8170911
Ajax verliest oefenwedstrijd(je) met 2-0 van Volendam Doelpunten: Faria en Tuyp.

Ajax speelde met de volgende opstelling:

Lobont; Trabelsi, Bergdolmo (31. Pasanen), Chivu, Sneijder (31. Van Damme); Galasek, Pienaar, Maxwell (31. Witsche); Van der Meyde (31. Wamberto), Ibrahimovic, Mido.

Ook al was het maar twee keer een half uur en was Ajax niet echt geïnspireerd, vind ik het als Volendam-supporter toch wel even leuk om te melden

woensdag 29 januari 2003 @ 12:33:53 #38
30732 -F-
He's here He's there
pi_8171451
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:03 schreef Maja het volgende:
Ook al was het maar twee keer een half uur en was Ajax niet echt geïnspireerd, vind ik het als Volendam-supporter toch wel even leuk om te melden
En als Feyenoord-supporter vind ik het wel leuk om te lezen
He's fuckin everywhere
pi_8177584
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:33 schreef -F- het volgende:

[..]

goh....
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_8177602
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:33 schreef -F- het volgende:

[..]

optiefen
pi_8177771
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:34 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

optiefen

Laat maar joh, wij lachen harder. Wij hebben 2e ronde cl
  woensdag 29 januari 2003 @ 16:46:47 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8177870
Het boeit verder niet, maar vind het ook niet leuk. Waarom verliezen ze met 0-2? Natuurlijk is v'dam gemotiveerder erzo maar dan nog moet het klasse verschil meespelen.

Ik haat verliezen, ook als het helemaal nergens om gaat...

maar goed.......... next

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 januari 2003 @ 16:46:51 #43
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8177872
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
Laat maar joh, wij lachen harder. Wij hebben 2e ronde cl
Maar zo te merken is de vorm er volledig vanaf. Hoop maar dat ze die snel terugpakken!
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_8177951
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 16:46 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Maar zo te merken is de vorm er volledig vanaf. Hoop maar dat ze die snel terugpakken!

Nee, spelers hadden geen zin om te spelen, snap Ajax toch al niet. Ze zijn in de winterstop van hort naar her gegaan.

Maar, mischien hebben ze op aanraden van Koeman, Volendam wel laten winnen. Wie weet.

woensdag 29 januari 2003 @ 16:53:25 #45
497 Maja
Ja denk!?!
pi_8178025
Het is te hopen dat Ajax niet zo speelt als tegen Volendam, want als een paar eerste jaars semi-profs al kunnen scoren tegen deze verdediging, wat dan als Henry weer eens op dreef is.....

Maar ja, motivatie, ambiance ed spelen uiteraard ook mee (al mag je als Ajax zijnde echt niet van Volendam verliezen

pi_8178046
quote:
'Ook Petre niet naar Ajax'

--------------------------------------------------------------------------------
29-1-2003
De komst van Ovidiu Petre naar Ajax lijkt van de baan. De Roemeense middenvelder viel tijdens een oefenstage in de smaak bij trainer Ronald Koeman, maar de administratieve afhandeling dreigt een tijdelijke overgang in de weg te staan.

Ajax wilde Petre (20) op huurbasis overnemen van National Boekarest met daarbij de optie tot koop. 'Maar er zit te veel papieren rompslomp omheen', zei Leo Beenhakker in De Telegraaf. De technisch directeur doelt op de administratieve handelingen voor een werk- en verblijfvergunning, die mogelijk twee maanden in beslag nemen.

Volgens zaakwaarnemer Victor Becali is een misverstand tussen de clubs de reden voor het afketsen van de overgang. 'De details waren afgerond, maar National Boekarest wilde een transfer voor anderhalf miljoen euro, terwijl Ajax een huur voor ogen had', aldus Becali tegenover Reuters.

Petre werkte onlangs met landgenoot Vlad Munteanu een oefenstage af bij Ajax. Terwijl Petre bij Koeman een goede indruk achterliet, bleek linksbuiten Munteanu geen versterking voor de Amsterdamse club.

Nou, ja. Krijgt de eigen jeugd weer kans.
pi_8180365
Uit de VI

Trabelsi stuurt aan op vertrek bij Ajax

Als Ajax niet wil voldoen aan de salariseisen van rechtervleugelverdediger Hatem Trabelsi zal Zied Tlimcani, de zaakwaarnemer van de Tunesier, aansturen op een vertrek bij de Amsterdammers. De 25 jarige international, die tot 2004 onder contract staat eist een verbeterde overeenkomst. De besprekingen daarover werden twee maanden geleden stopgezet. 'Toen Hatem bij Ajax tekende zei technisch directeur Beenhakker dat hij zich eerst moest bewijzen bij Ajax, dat hij een versterking was. Daar was hij het mee eens, en daarom hebben we dat contract geaccepteerd. Maar in de afgelopen zestien maanden heeft hij laten zien dat hij een goede voetballer is, volgens sommigen een van de beste van dit Ajax. Dat willen we graag in zijn contract terugzien, maar de aanbieding die Ajax ons deed was onacceptabel. Daarom lijkt het me beter als we binnenkort om een vertrek gaan praten. Het gaat Hatem niet om geld, maar om respect voor zijn prestaties.'aldus zijn zaakwaarnemer. Hij verwacht niet dat Ajax moeilijk zal doen als hij een transfer gaat bespreken. 'Ajax zal bij het bepalen van de transfersom rekening moeten houden met de financiele situatie van veel clubs. Daarbij reken ik er ook op dat ze denken aan de dromen die Hatem heeft. Net als iedere andere voetballer wil hij ook spelen in de Serie A, Primera Division of Premier League. Na dit seizeon heeft hij twee jaar in Nederland gespeeld, dat is sowiezo een mooie tijd. Niet alleen financieel, maar ook voetballend zou een vertrek voor hem beter zijn.' Hatem Trabelsi, die onlangs werd uitgeroepen tot Sportman van het jaar in Tunesie, is na Rafael van der Vaart de tweede speler die vna Ajax een forse salarisverhoging wil. 'Deze speler mag van mij roepen wat hij wil, aldus technisch directeur Leo Beenhakker. Hatem is in het bezit van een contract tot 2004, en wij hebben ook nog een eenzijdige optie van twee jaar op hem. Hij heeft naar de maatstaven van Ajax een heel geod contract, geloof mij maar. Er is inderdaad al een tijdje geen contact geweest, maar dat is toch niet zo vreemd? We zijn aan het voetballen, en ik hoef toch niet elke week met Hatem om de tafel te gaan zitten? Als Hatem weg wil, zal ik dat wel te horen krijgen. Zin zaakwaarnemer weet dat daar een prijskaartje aan hangt.'

misschien word het eens tijd voor een algeheel spreekverbod voor zaakwaarnemers?

pi_8180457
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:03 schreef Maja het volgende:
Ajax verliest oefenwedstrijd(je) met 2-0 van Volendam Doelpunten: Faria en Tuyp.

Ajax speelde met de volgende opstelling:

Lobont; Trabelsi, Bergdolmo (31. Pasanen), Chivu, Sneijder (31. Van Damme); Galasek, Pienaar, Maxwell (31. Witsche); Van der Meyde (31. Wamberto), Ibrahimovic, Mido.

Ik verheug me al op 9 februari. .
pi_8180469
In welk topic valt er op dit moment trouwens nou veel te zeiken dan? .
  woensdag 29 januari 2003 @ 19:47:29 #50
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8180654
Sneijder krijgt toch al redelijk veel speeltijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')