quote:Dan moet hij niet van die stoere uitspraken doen. Hij heeft zich nu al gediskwalificeerd als eventuele bondscoach
Op dinsdag 25 februari 2003 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Denken-in-teamverband.
quote:Je hebt er duidelijk geen verstand van
Op dinsdag 25 februari 2003 23:21 schreef SCH het volgende:[..]
Dan moet hij niet van die stoere uitspraken doen. Hij heeft zich nu al gediskwalificeerd als eventuele bondscoach
Maar ik hoop dat Koeman nog lang blijft, echt een topcoach, hoe hij omgaat met alle situaties etc., geweldig.
Ik ben zeer tevreden over Koeman als Ajax-coach.
quote:Toegeven dat hij zwakke uitspraken heeft gedaan, is blijkbaar erg moeilijk. Een coach met kloten zou Mido nog een weekje buiten de ploeg hebben gehouden. Maar fijn dat je zo tevreden bent
Op dinsdag 25 februari 2003 23:35 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van
Maar ik hoop dat Koeman nog lang blijft, echt een topcoach, hoe hij omgaat met alle situaties etc., geweldig.
Ik ben zeer tevreden over Koeman als Ajax-coach.
quote:Teambelang gaat voor alles, als het team ontevreden is loopt het niet lekker en heb je er nog meer nadelen van.
Op dinsdag 25 februari 2003 23:45 schreef SCH het volgende:[..]
Toegeven dat hij zwakke uitspraken heeft gedaan, is blijkbaar erg moeilijk. Een coach met kloten zou Mido nog een weekje buiten de ploeg hebben gehouden. Maar fijn dat je zo tevreden bent
Maar dat begrijp jij vast niet
quote:Dat begrijp ik heel goed.
Op dinsdag 25 februari 2003 23:50 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Teambelang gaat voor alles, als het team ontevreden is loopt het niet lekker en heb je er nog meer nadelen van.
Maar dat begrijp jij vast niet
Je gaat alleen niet in op de kern van het punt. De uitspraken van Koeman: ik speel nog liever met tien man dan dat Mido terugkomt. Dat is twee (!) dagen later al niks meer waard en dat vind ik geen sterke beurt. Vogens mij is het ook teambelang om consequent te zijn.
quote:Hij vond dat ja, dat vind die nu nog. Of heb je hem horen zeggen dat die dat niet vond?
Op dinsdag 25 februari 2003 23:52 schreef SCH het volgende:[..]
Dat begrijp ik heel goed.
Je gaat alleen niet in op de kern van het punt. De uitspraken van Koeman: ik speel nog liever met tien man dan dat Mido terugkomt. Dat is twee (!) dagen later al niks meer waard en dat vind ik geen sterke beurt. Vogens mij is het ook teambelang om consequent te zijn.
Maar omdat het team dat wil gaat hij toch overstag, tegen zijn zin in.
De spelers en hij kunnen toch wel een andere mening erop nahouden, alleen hebben de spelers het nu voor het zeggen in deze situatie.
Maargoed, LB allemaal.
quote:Wilde de spelersgroep van Persie ook terughebben?
Op woensdag 26 februari 2003 18:35 schreef MR_Appelflap het volgende:
Lijkt een beetje op het verhaal "van persi", die is ook in genade teruggekomen. Hij speelt nu geweldig, dus mag dat zeker wel ?
quote:Manchester, here we come
Op woensdag 26 februari 2003 23:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
We gaan naar Manchester....
quote:NOS TT
Technisch directeur Leo Beenhakker en
coach Ronald Koeman hebben Ahmed 'Mido'
Hossam voor de rest van het seizoen
teruggezet naar de selectie van Jong
Ajax.De aanvaller wordt gestraft naar
aanleiding van uitspraken die hij in
diverse media deed na afloop van het
Champions League-duel met Arsenal.
Ruim een week geleden zette Koeman de
Egyptenaar ook al uit de selectie.Daar
lagen toen disciplinaire redenen aan
ten grondslag.Afgelopen dinsdag werd
Mido,op aanraden van de A-selectie,weer
bij het eerste gehaald.
Beenhakker heeft Mido,die in september
ook al eens uit de selectie werd gezet,
voorlopig op non-actief gesteld.
quote:*zucht*
Ahmed 'Mido' Hossam is weer uit de A-selectie van Ajax verwijderd. Technisch directeur Leo Beenhakker en coach Ronald Koeman hebben besloten de Egyptische aanvaller voor de rest van het seizoen te verbannen naar het tweede elftal. De reden daarvoor zijn uitlatingen die Mido deed na afloop van Ajax-Arsenal, woensdag.
Jammer, ms wel logische actie van Ajax, maar toch...
quote:
Dat vond ook de weer in genade genomen Mido, de Egyptische spits die de moegestreden Ibrahimovic zeven minuten voor tijd mocht vervangen. "Ik vond het prachtig dat ik er weer bij was", zei de aanvaller die vorige week door Koeman uit de selectie werd gezet. "Ik respecteer de beslissing van de trainer en ga er alles aan doen dat dit nooit meer zal gebeuren."
Dan hebben we dus alleen Zlatan en Boukhari op dit moment, en het schijnt niet mogelijk te zijn om Machlas terug te halen. Dat laatste vindt ik zeker niet erg, maar goed Ajax heeft toch wel een probleem.
Mido heeft een paar dagen geleden van Koeman te horen gekregen dat Ajax nu met 2 spitsen wilde spelen, namelijk met Mido en Zlatan. Waarschijnlijk heeft Mido toen
gedacht mooi " ze hebben mij nodig dus ik kan doen en laten wat ik wil "
Althans dit dachten ze bij het Radio 1 journaal.
btw Mido heeft wel een vette auto, een Lamborgini of een Ferrari
Lekker nuttig ook in Nederland...
Volgend seizoen een nieuwe spits kopen en Quansah ook terughalen.
Wel klote dat Nando Rafael het land uit moest, die hadden we goed kunnen gebruiken.
quote:Super jammer! die jongen was erg goed.
Op vrijdag 28 februari 2003 17:49 schreef methodmich het volgende:Wel klote dat Nando Rafael het land uit moest, die hadden we goed kunnen gebruiken.
Kan Wamberto voorlopig niet spelen op de positie van Andy v/d Meyde?
Wamberto is volgens mij nog steeds een goede voetballer, als ik mocht kiezen tussen Van der Meyde en Wamberto dan koos ik voor Wamberto.
klotezooi! Ajax's scorend vermogen is al zo laag.
Wat zou ie nou weer gedaan hebben dan, na die uitspraken eerst dat het nooit meer zou gebeuren etc?
Weer een goeie speler weg omdat ie wat eigenwijs is.....
quote:Liever met 10 man dan met vd Meyde...
Op vrijdag 28 februari 2003 17:40 schreef GerardVanAs het volgende:
Machlas vertrok precies op het verkeerde moment. We moeten het nu voorlopig in de competititie stellen zonder Mido en vd Meyde, en in de CL is vd Meyde er dan weer wel.
Laat die twee echt heeeeeeeeeeeeeeeeel snel oprotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |