SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het meeste is toch nieuw voor jouquote:
Hey blinde, als dat zo was ging ik er toch niet iedere dag twee keer heen johquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
als ze een beetje duf en saai overkomen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben mijn controllers al aan het opladen
Bedoelde u "afgeplempt"?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
Diepvries afgekegt. Koelkast en voorraadkasten afgekegt.
Hier red ik 't wel 2 maanden mee met wekelijks ff net wat verse groenten te halen.
Duffe en saaie meisjes kunnen nog wel een klein beetje knap zijn, beauty is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey blinde, als dat zo was ging ik er toch niet iedere dag twee keer heen joh
Ja dat kan, maar deze is echt bloedknapquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duffe en saaie meisjes kunnen nog wel een klein beetje knap zijn, beauty is in the eye of the beholder.
Niks mis met duffe, saaie meisjes!quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duffe en saaie meisjes kunnen nog wel een klein beetje knap zijn, beauty is in the eye of the beholder.
Het is woensdag vandaag amaramadingdongquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben beetje in de war met de dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |