Ik had een raar gevoel in mijn oren. Heb sowieso last van mijn kiezen dus misschien trekt dat door naar mijn oren ofzo ik weet het niet. Ik dacht eraan van 'wattenstaafjes helpen misschien'. Nou dat is ook wel vaak zo maar er zitten ook gevaren aan.
https://www.nu.nl/wetensc(...)20kan%20gaan%20horen.
Hier een uitleg.
Het punt is van ik doe het al mijn hele leven, nooit gedoe gehad, tot maanden geleden. Toen hoorde ik in 1 keer minder goed (veel minder goed) aan 1 oor na het gebruiken van een staafje. Huisarts geweest, uitgespoten, opluchting. Tegen mijzelf gezegd van ik ga dit waarschijnlijk nooit weer gebruiken.
Maar goed dat ik waarschijnlijk zei en niet 'nooit' want dat is nogal lang. Nu zijn we maanden later, ik zat te denken van zal ik het doen of niet. Besloot naar de kruidvat te gaan, zag wattenstaafjes staan met de tekst 'extra safe', nou die gekocht. Net uitgeprobeerd, maar ik was er niet helemaal gerust op. Dus terwijl ik het staafje in mijn rechteroor deed boog ik mijn hoofd ook rechts zodat de zwaartekracht in ieder geval misschien iets meehelpt (beter dan dat je de kans vergroot dat het dieper in je oor wordt gedrukt niet waar). Hetzelfde bij mijn linkeroor gedaan maar toen leunde ik naar links in plaats van rechts.
Nou, uiteindelijk, ik heb geen naar gevoel meer in mijn oor, voelt juist ook wel wat beter, dus het is allemaal goed afgelopen en mijn oorgedoe is voorbij voor nu. Dus dat is wel flink om te juichen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 14:32:40 ]