SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
succesquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie TT. Ik heb om 2 uur mijn eerste sollicitatiegesprek dus ik ga even voorbereiden nu
Succesquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie TT. Ik heb om 2 uur mijn eerste sollicitatiegesprek dus ik ga even voorbereiden nu
Succes en veel plezierquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast niet alleen door 1 gratis broodquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit hier echt een als klein kind te janken achter mijn laptop, van geluk.
het ziet er inderdaad prima uit. Helaas kan ik er niet van gaan genietenquote:
awhquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit hier echt een als klein kind te janken achter mijn laptop, van geluk.
Nee omdat de baas net echt onwijs lief was voor me en ik voor het eerst in mijn leven het gevoel heb dat ik het goed doe (met werken).quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vast niet alleen door 1 gratis brood
en wat doen ze met die kut die je werk probeert af te pakken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee omdat de baas net echt onwijs lief was voor me en ik voor het eerst in mijn leven het gevoel heb dat ik het goed doe (met werken).
Niks, ze mag dat blijven doen en hij heeft het uitgelegd en ik ga meer dingen oppakken die ik nu nog niet deed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat doen ze met die kut die je werk probeert af te pakken?
hier ook nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:46 schreef kwiwi het volgende:
Nou er is vandaag er niks van werk terecht gekomen..
Ik word ook een keer gelokt... man man manquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef gianni61 het volgende: Ik wil niet eens weten waar dit over gaat. Maar @:Anneloos lokken is altijd een goed idee.
Mag je haar dan ook terecht wijzen op zaken die ze fout doet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks, ze mag dat blijven doen en hij heeft het uitgelegd en ik ga meer dingen oppakken die ik nu nog niet deed.Kreeg net ook te horen dat zij wekenlang niet welkom is geweest door haar gedrag tegen mij voor de kerst toen, dat vind ik ook wel fijn om te horen. Hij was echt niet blij toen met haar maar dat hoor ik nu pas.
Ik moet wel controleren of ze het goed doet.
Hoiquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik word ook een keer gelokt... man man man
mag je ook wel zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben misschien zelfs klein beetje trots op mezelf.![]()
Hij zei van wel maar ik heb al gezegd laten we dat maar niet doen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je haar dan ook terecht wijzen op zaken die ze fout doet?
Annie!! Lekker ding! alles goed met u?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik word ook een keer gelokt... man man man
gewoon wel doen, leidinggevende ervaring opdoen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zei van wel maar ik heb al gezegd laten we dat maar niet doen.
Misschien de 1e keer even hulp vragen hoe je dat het beste kan doen, maar wel gewoon doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zei van wel maar ik heb al gezegd laten we dat maar niet doen.
Ik heb geen zin om met haar te praten tbh. Ze is er 1 dag niet in de week dus dan controleer ik wel of het schoon is daar en zo niet klaag ik wel bij de baas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien de 1e keer even hulp vragen hoe je dat het beste kan doen, maar wel gewoon doen
Klinkt volwassen...quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met haar te praten tbh. Ze is er 1 dag niet in de week dus dan controleer ik wel of het schoon is daar en zo niet klaag ik wel bij de baas.
Succes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja sorry maar zij zit daar omdat ze niet met mensen kan omgaan (ja is mij net verteld) en ik kan dat er echt niet bij hebben hoor.quote:
Nieuwe UIquote:
Confrontatie juist aangaan om zelf te groeien en durf je niet dan jank je maar een keer terecht en dan doe je het alsnog.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met haar te praten tbh. Ze is er 1 dag niet in de week dus dan controleer ik wel of het schoon is daar en zo niet klaag ik wel bij de baas.
quote:Je Adobe-account blijkt frauduleus te zijn en is opgeheven.
Als Adobe frauduleuze software detecteert, wordt deze onmiddellijk gedeactiveerd en krijgen de gebruikers van de niet-legitieme software bericht. Zelfs software die je al jarenlang hebt gebruikt, kan later niet-legitiem blijken te zijn.
Ja ik moet misschien ook maar de meest volwassene zijn van ons 2.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Confrontatie juist aangaan om zelf te groeien en durf je niet dan jank je maar een keer terecht en dan doe je het alsnog.
Dit klinkt als een goed recept voor oorlog..quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar met deze kennis kun je er toch juist boven staan en het voor jezelf als groei moment gebruiken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry maar zij zit daar omdat ze niet met mensen kan omgaan (ja is mij net verteld) en ik kan dat er echt niet bij hebben hoor.Ze deed voor de kerst zo raar tegen mij en vandaag kreeg ik ook weer een arrogante blik toen ik wat sneeuw van de vloer in de kantine ging weghalen.
Tot nu toe staat het bedrijf achter mij dus ik maak me niet druk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goed recept voor oorlog..
Ja toch, deze ligt al op de rug, even overheen stappen en klaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet misschien ook maar de meest volwassene zijn van ons 2.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar met deze kennis kun je er toch juist boven staan en het voor jezelf als groei moment gebruiken?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet misschien ook maar de meest volwassene zijn van ons 2.
quote:
En zij geven aan dat je haar er op aan mag spreken. Dus ik zou de kans zeker aangrijpen. En als je het spannend vind is er niks mis mee om hulp te vragen de 1e keer. Doe ik ook regelmatig als ik stomme mailtjes naar klanten moet sturen. De toon moet wel goed zijn en dat vind ik soms lastigquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot nu toe staat het bedrijf achter mij dus ik maak me niet druk.
Had zo'n 1 jaar license via zo'n twijfelachtige maar net niet te twijfelachtige site gekocht een half jaar geledenquote:
dat kan, maar achter iemands rug om bij de baas klagen wordt meestal niet echt op prijs gesteld.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot nu toe staat het bedrijf achter mij dus ik maak me niet druk.
Als je dat kan aantonen zou je contact met ze kunnen zoeken wat de mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had zo'n 1 jaar license via zo'n twijfelachtige maar net niet te twijfelachtige site gekocht een half jaar geleden
Beter inderdaad meteen aangeven, als ze niet met kritiek om kunnen gaan, is de stap naar de hogere laag snel genoeg gemaakt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, maar achter iemands rug om bij de baas klagen wordt meestal niet echt op prijs gesteld.
Die ruzies heb ik hier al vaak genoeg gezien en gehoord
Ik wil me gewoon niet uit de tent laten lokken door haar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
En zij geven aan dat je haar er op aan mag spreken. Dus ik zou de kans zeker aangrijpen. En als je het spannend vind is er niks mis mee om hulp te vragen de 1e keer. Doe ik ook regelmatig als ik stomme mailtjes naar klanten moet sturen. De toon moet wel goed zijn en dat vind ik soms lastig
Nou ja zijn natuurlijk wel een beetje twijfelachtige licenties, volgens mij was het een onderwijslicentiequote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je dat kan aantonen zou je contact met ze kunnen zoeken wat de mogelijkheden zijn
Check, niets mis met wat feedback/hulp vragen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
En zij geven aan dat je haar er op aan mag spreken. Dus ik zou de kans zeker aangrijpen. En als je het spannend vind is er niks mis mee om hulp te vragen de 1e keer. Doe ik ook regelmatig als ik stomme mailtjes naar klanten moet sturen. De toon moet wel goed zijn en dat vind ik soms lastig
Dan zeker hulp vragen en gewoon doen. Je krijgt echt meer drama door het via je leidinggevende te spelen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil me gewoon niet uit de tent laten lokken door haar.Dat is het ook. Het gaat juist zo goed met mij en heb geen zin in drama door haar.
Zie het als goede oefening tot je geduld bewaren/het van je af laten glijden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil me gewoon niet uit de tent laten lokken door haar.Dat is het ook. Het gaat juist zo goed met mij en heb geen zin in drama door haar.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie het als goede oefening tot je geduld bewaren/het van je af laten glijden.
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zeker hulp vragen en gewoon doen. Je krijgt echt meer drama door het via je leidinggevende te spelen.
wat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Lol, bel net de bank en begin in het Engels, zegt die man in accentloos Engels: Sorry I'm not allowed to speak in English, I will connect you with a colleague.
Ok..
Had net de Nissan opgehaald bij de werkplaatsquote:
Ze zullen wel een taaltest certificaat ofzo moeten hebben om advies te geven in een bepaalde taalquote:
not allowed zelfs. toe maar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Lol, bel net de bank en begin in het Engels, zegt die man in accentloos Engels: Sorry I'm not allowed to speak in English, I will connect you with a colleague.
Ok..
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zullen wel een taaltest certificaat ofzo moeten hebben om advies te geven in een bepaalde taal
handig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zullen wel een taaltest certificaat ofzo moeten hebben om advies te geven in een bepaalde taal
Nou ja mijn vraag niet, maar er bellen ook mensen en bedrijven die miljoenen op de rekening hebben staan dus dat is weer een ander verhaal denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig.
Zullen waarschijnlijk belangrijkere bankzaken zijn dan bij S&S
Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik zowel bij ABN als bij Rabo een vast contactpersoon hebquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die grote banken.. elke keer een ander figuur aan de telefoon en dan WEER het probleem uitleggen en WEER een ander antwoord krijgen.. ga nu naar een kleine bank met twee medewerkers op het lokale kantoor die ik direct kan bellen
Banken bellen is hier in Nederland ook een drama. althans bij de rabobank heb ik gemerkt dat bellen totaal geen nut heeft, behalve als je van iemand een rechtstreeks 06 nummer hebtquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die grote banken.. elke keer een ander figuur aan de telefoon en dan WEER het probleem uitleggen en WEER een ander antwoord krijgen.. ga nu naar een kleine bank met twee medewerkers op het lokale kantoor die ik direct kan bellen
dat is totaal niet mijn ervaring met Raboquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Banken bellen is hier in Nederland ook een drama. althans bij de rabobank heb ik gemerkt dat bellen totaal geen nut heeft, behalve als je van iemand een rechtstreeks 06 nummer hebt
Ja ik heb die ook maar ben de contactgegevens kwijt, dus ik bel nu om te vragen of ik die contactgegevens kan hebben maar nu hang ik weer een kwartier in de wacht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik zowel bij ABN als bij Rabo een vast contactpersoon hebDie bel/mail ik en die regelt het (of laat het regelen)/zoekt het uit.
nee, als je een vast contactpersoon hebt dan is het goed, maar naar een algemeen nummer bellen heeft geen zinquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is totaal niet mijn ervaring met Rabo
oh prettigquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb die ook maar ben de contactgegevens kwijt, dus ik bel nu om te vragen of ik die contactgegevens kan hebben maar nu hang ik weer een kwartier in de wacht.
ook daar geen problemen mee tbh maar goed heb dat nummer misschien 2-3x gebeld en toen gelijk een vast contactpersoon gekregen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als je een vast contactpersoon hebt dan is het goed, maar naar een algemeen nummer bellen heeft geen zin
Morgen even al m'n rekeningen daar opheffen.. man man man wat een zooi dat Credit Suisse. Stelletje incompetente customer service medewerkersquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh prettig
dat zijn een van de weinige dingen die ik met pen en papier op schrijf
Bedankt voor de updatequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
3de gerrie van de dag. Maar nog steeds is mn maag van streek
Ik weet dat dit allemaal nauwlettend in de gaten wordt gehouden in foquevillequote:
Inderdaad, we houden een dagelijkse gerrielijst bij. Misschien moet @FranticDJ die maar tegelijk met de dagelijkse postaantallen posten voor het nageslacht..quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet dat dit allemaal nauwlettend in de gaten wordt gehouden in foqueville
eind van de week wordt balans op gemaakt: Kwiwi, volgens onze records heb je woensdag en donderdag geen gerrie geproduceerd, we willen graag dat je je eetpatroon aanpast.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, we houden een dagelijkse gerrielijst bij. Misschien moet @:FranticDJ die maar tegelijk met de dagelijkse postaantallen posten voor het nageslacht..
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eind van de week wordt balans op gemaakt: Kwiwi, volgens onze records heb je woensdag en donder geen gerrie geproduceerd, we willen graag dat je je eetpatroon aanpast.
Ik vind dit wel altijd een beetje domme berichtgeving.quote:
Mwah, Hart van Nederlandhet Noorden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel altijd een beetje domme berichtgeving.
"hij was er ontzettend van afhankelijk"
"welk onmens doet zoiets"
Ja ik ook - maar feit blijft dat iemand z'n fiets onder z'n neus vandaan gestolen is blijkbaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel altijd een beetje domme berichtgeving.
"hij was er ontzettend van afhankelijk"
"welk onmens doet zoiets"
dat welquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook - maar feit blijft dat iemand z'n fiets onder z'n neus vandaan gestolen is blijkbaar
Sylvana regelt dit wel evenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat een gulle gever Kris een nieuwe fiets geeft.
Lekker! Ga je morgen skiën met Gergi?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same, heb op 2 telefoontjes na ook geen flikker uitgevoerdEn morgen vrij.
Nee dat is op zaterdagquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Ga je morgen skiën met Gergi?
En die vriend?
Fles is van de lijstjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, we houden een dagelijkse gerrielijst bij. Misschien moet @:FranticDJ die maar tegelijk met de dagelijkse postaantallen posten voor het nageslacht..
O ja, dat is ook wel lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is op zaterdagWilde morgen een dag voor mezelf
Ik ga om die reden ook vanmiddag schaatsen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is ook wel lekker
Ik vind het wel jammer dat ik uitgerekend morgen veel meetings heb
Simons?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ik beeld me @:kwiwi altijd een beetje in als Sylvana
Sylvana van FOK!?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
Wat heb je allemaal nodig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Kan ook nergens meer betaalbare Adobe abo's vinden
Dure shit. Ik krijg ook geen photoshop abbo meer. Moet het maar doen met gratis software.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Kan ook nergens meer betaalbare Adobe abo's vinden
AE, AI, ID, PS, AU.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal nodig.
hmm, nu je het zegt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
Als negerin?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
Ja vroeger kon ik altijd die van mijn werk gebruikenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dure shit. Ik krijg ook geen photoshop abbo meer. Moet het maar doen met gratis software.
Wij zien geen kleur he, racistquote:
Zolang er maar geen accent op zitquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nu je het zegt.
Maar dan natuurlijk veel beter, want Limburgs en geen Fries
Vroeger had je die programma's gewoon totdat je cd-rommetje in tweeën brak. Maar dat hebben ze slim de nek omgedraaidquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vroeger kon ik altijd die van mijn werk gebruikenze hebben ook geen 'hobby' abo's of iets helaas.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Super mijn jongen, kom je mee eten bij big mwama?
Je praat zelf Zeeuwsquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zolang er maar geen accent op zit
Doet autodesk beterquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vroeger kon ik altijd die van mijn werk gebruikenze hebben ook geen 'hobby' abo's of iets helaas.
Of kon je voor thuisgebruik gewoon een gekraakte versie downloadenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger had je die programma's gewoon totdat je cd-rommetje in tweeën brak. Maar dat hebben ze slim de nek omgedraaid
Meeehquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neeeeee de FHM mooiste vrouw van Nederland.
[ afbeelding ]
Brabo's, kei tof accent jongequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt me nooit horen praten, dus effe dimmen brabo.
Nee hoor want zo type je ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt me nooit horen praten, dus effe dimmen brabo.
Affinity overwegen? Wat ik ervan lees zijn die aardig op weg bijna zo goed als de grote pakketten te worden.quote:
Maar daar kan ik niet zoveel meequote:
Kan kwiwi wel nog een beetje Limburgs dialect praten?quote:
Die hebben dacht ik geen AE of animatieprogramma?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Affinity overwegen? Wat ik ervan lees zijn die aardig op weg bijna zo goed als de grote pakketten te worden.
Kan het wel, maar spreek het nooitquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan kwiwi wel nog een beetje Limburgs dialect praten?
Alsof je een hyena met een rat hoort smiespelen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan kwiwi wel nog een beetje Limburgs dialect praten?
Tel eens goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Zou dit US zijn? Zou wel verklaren waarom ie overdag zoveel tijd heeft om hier te posten
[ afbeelding ]
Dat is meer voor als je als autist alles tot op de micrometer nauwkeurig wil maken, ik ben net wat te creatief voorquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar kan je juist heel veel mee
Wel een lekker Zwitsers accent?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan het wel, maar spreek het nooit
Dat is de Slimste Mens van Nederland. Kan nooit US zijn dusquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Zou dit US zijn? Zou wel verklaren waarom ie overdag zoveel tijd heeft om hier te posten
[ afbeelding ]
Nee, Rob is de slimste mens he, dat kan nooit US zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Is dat de slimste mens van Nederland?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is de Slimste Mens van Nederland. Kan nooit US zijn dus
GMTAquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, Rob is de slimste mens he, dat kan nooit US zijn
Zijn post verdwijnt voortaan in de sloot.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een kleinenaar buschauffeur 1. Ik stap in, houd mijn chipkaart voor de lezer. ik hoor het bekende piepje zie het groene scherm en loop door op zoek naar een zitplaats. Roept de chauffeur me, dat ik niet heb ingecheckt. ik Euhhh... Dus ik opnieuw mijn kaart voor de lezer. "U bent uitgecheckt" dus nog maar een keer toen was het goed..
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat? Is dat de slimste mens van Nederland?
Hij heeft dat TV programma gewonnenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee klopt, maar zijn daar ook geen fatsoenlijke alternatieven voor inmiddels, die zonder abo werken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben dacht ik geen AE of animatieprogramma?
Daar gaat je mensenkennis weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah okquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft dat TV programma gewonnen
Lekker met de buurt van links naar rechts.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:57 schreef kwiwi het volgende:
9000 euro voor een half uurtje optreden, goed betaald wel
https://www.burolivemuziek.nl/artiest/snollebollekes/
Toch best...slim.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:57 schreef kwiwi het volgende:
hmm, hij is duurder geworden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:57 schreef kwiwi het volgende:
Niet dat ik weet, ik gebruik het hoofdzakelijk voor platte (vector) animatie, de alternatieven die er zijn zijn voornamelijk gericht op het video/special effects aspect ervan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee klopt, maar zijn daar ook geen fatsoenlijke alternatieven voor inmiddels, die zonder abo werken?
https://www.creativebloq.(...)effects-alternativesquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik gebruik het hoofdzakelijk voor platte (vector) animatie, de alternatieven die er zijn zijn voornamelijk gericht op het video/special effects aspect ervan.
door ze op die manier op te voedenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
Vrouwen op tinder:
"Mom of a 7 year old feminist"
HOE DAN??
Ben jij niet veel te lelijk voor Tinder?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
Vrouwen op tinder:
HOE DAN??
jawel, maar kijken kan altijd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te lelijk voor Tinder?
Wat ik zei, die zijn vooral gericht op video-effecten en niet op het animatie gedeeltequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:06 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.creativebloq.(...)effects-alternatives
Ik klik maar wat hoor
Op zoek naar een date?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
Vrouwen op tinder:
HOE DAN??
Daarvoor ben ik op fok.quote:
Hoiquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik op fok.
tinder is puur voor swipevermaak
Ben jij graag de man of de vrouw is de relatie?quote:
Misschien moeten we een swipe-functie introduceren op FOK!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik op fok.
tinder is puur voor swipevermaak
Ligt aan de situatiequote:Op donderdag 11 februari 2021 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij graag de man of de vrouw is de relatie?
Je kan met een abo al mensen blocken. Kunnen ze niet bij een x aantal blocks een ban instellenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moeten we een swipe-functie introduceren op FOK!
we hebben toch al een friends and foes optie. Is bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan met een abo al mensen blocken. Kunnen ze niet bij een x aantal blocks een ban instellen![]()
Er is toch nog steeds DE lijst die echt voor geen meter klopt?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boe's wie heeft wie gedaan lijst??quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is toch nog steeds DE lijst die echt voor geen meter klopt?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan met een abo al mensen blocken. Kunnen ze niet bij een x aantal blocks een ban instellen![]()
dat is wel een voordeel van een aboquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar moet ik me even in verdiepenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
we hebben toch al een friends and foes optie. Is bijna hetzelfde.
Zit ik dadelijk een uitgeholde paprika bij Fles te etenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar wat doen we dan met mensen die je aardig vindt? Bij een x-aantal likes een automatisch bericht in je PM om een date te organiseren?
denk dat hij die bedoelt ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Boe's wie heeft wie gedaan lijst??
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ik dadelijk een uitgeholde paprika bij Fles te eten
Geen idee. Ik sta er toch niet op en was dat ook niet van planquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat hij die bedoelt ja.
Maar die is toch al 10 jaar niet meer geupdatet?
Zo'n hete vochtige met een rooie binnenvoeringquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ik dadelijk een uitgeholde paprika bij Fles te eten
Wat gaan we vandaag uithollen en volstoppen met kaas?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n hete vochtige met een rooie binnenvoering
geestelijk gehandicaptenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
Vrouwen op tinder:
HOE DAN??
Niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik sta er toch niet op en was dat ook niet van plan
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat gaan we vandaag uithollen en volstoppen met kaas?
ik las dit op deze manierquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Geest
[..]
geestelijk gehandicapten
Etto dikketettoquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat gaan we vandaag uithollen en volstoppen met kaas?
Nee. Al zou ik een keer met een FOKster naar bed gaan, ben ik voornemens dat niet aan de grote klok te hangen..quote:
Weet Etto dit zelf ook al?quote:
Hoe ging je gesprek?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n hete vochtige met een rooie binnenvoering
Ja primaquote:
Ik ga gelijk een topic hier maken zodra ik ontmaagd benquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Al zou ik een keer met een FOKster naar bed gaan, ben ik voornemens dat niet aan de grote klok te hangen..
Mooiquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja primaEInd volgende week hoor ik meer. Momenteel nog even geen vacature voor mij maar wie weet komt dat binnenkort nog.
Ben ik nu ook al een u?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Annie!! Lekker ding! alles goed met u?
zo oud ben je toch nog nietquote:
Jij hebt een kind, toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een topic hier maken zodra ik ontmaagd ben![]()
En dan zou het wel fijn zijn als het een FOK'ker/ster is
Dan kunnen we dat samen delen hier.
Jozef en Maria waren toch ook 'opeens' zwanger zonder te batsen.quote:
Alles goed met jou dan?quote:
Heb ik geen seks voor gehad hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom maar op met dat topic dan
Niet gelezen dus jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooihopelijk heb je de tips van US genegeerd, maar dat zal vast wel
Je suggereert dat mensen over 2000 jaar in een dik boek over Dud0r lezen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jozef en Maria waren toch ook 'opeens' zwanger zonder te batsen.
Dat is tenminste het verhaal van Maria aan Josef heeft wijsgemaakt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jozef en Maria waren toch ook 'opeens' zwanger zonder te batsen.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je suggereert dat mensen over 2000 jaar in een dik boek over Dud0r lezen?
Die had het weer over je broek uittrekken en op tafel schijten ofzo, bijzondere jongen is het.quote:
Ja en dan ook opeens die drie 'wijzen' die even cadeautjes komen brengenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is tenminste het verhaal van Maria aan Josef heeft wijsgemaakt.
De hoer.
hoewel boeken over 2000 jaar niet meer bestaan dus dan krijgen ze het verhaal over dikke dud0r en de schaamteloze spontane zwangerschap rechtstreeks de hersenen ingestraaldquote:
He gezelligquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoewel boeken over 2000 jaar niet meer bestaan dus dan krijgen ze het verhaal over dikke dud0r en de schaamteloze spontane zwangerschap rechtstreeks de hersenen ingestraald
Is echt een topverhaal. Die dikke haags heeft ook nog een kleine rol er in.quote:
Leugens, gelardeerd met wat frivoliteiten en voor degenen die geen autisme hebben staat er gewoon, Fles, zet hem op kerel en laat je niet ondersneeuwen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had het weer over je broek uittrekken en op tafel schijten ofzo, bijzondere jongen is het.
Je hebt echt al 20 jaar niet meer gesolliciteerd he?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Recruiters![]()
R: "Ja hee dus die vacature! Leukhe!"
ik: "Nou ja is alleen maar techniek, net waar ik bij weg wilde"
R: "Dus je vindt het wel interessant!"
ik: "Nou ja niet echt, er staat ook bij dat ik piketdiensten ga draaien en daar ben ik wel klaar mee"
R: "Dus zou je op gesprek willen bij deze opdrachtgever?"
Ben je fakking doof of zo
Goed bezig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
Heb de buurman die hier de stoep steeds staat schoon te scheppen een reep tonys gegeven. Vond ie leuk.
Ja boeit hen geen flikker, als ze je maar binnen kunnen loodsen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Recruiters![]()
ik: "Nou ja niet echt, er staat ook bij dat ik piketdiensten ga draaien en daar ben ik wel klaar mee"
Nee. Maar hoe heeft dat wat met deze dialoog te maken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hebt echt al 20 jaar niet meer gesolliciteerd he?
Limburg zeker?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik zou dit ook best doen, maar mijn buurvrouw is niet zo aardig.
Oh ja, die gesprekken heb ik ook vaker gehad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Recruiters![]()
Oh die ervaring heb ik helemaal niet met recruiters, als ik zeg waarom ik geen interesse heb vragen ze alleen nog of ze me mogen contacteren voor banen die wel bij m'n interesse passen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Recruiters![]()
Had ik al gezegd dat je je bek moet houden?quote:
Dat je je nog verbaast over het voorkomen van dat soort praktijken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar hoe heeft dat wat met deze dialoog te maken?
Zie je wel dat daar alleen maar naargeestig volk woont.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je je bek moet houden?
Nou ja ik ben net begonnen met de zoektocht ja. Deze zag ik niet aankomen. Noem het naīef iddquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat je je nog verbaast over het voorkomen van dat soort praktijken.
Film dit aub een keer?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, op naar Caffecrema en Lattemachhiata, de godinnen der Koffie
Wat is dit met die koffiedame? Heb het een beetje gemist. Je gaat steeds koffie halen ergens omdat er een leuke dame achter de kassa staat o.i.d.?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, op naar Caffecrema en Lattemachhiata, de godinnen der Koffie
is toch een prima reden er voorquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit met die koffiedame? Heb het een beetje gemist. Je gaat steeds koffie halen ergens omdat er een leuke dame achter de kassa staat o.i.d.?
Twee. En omdat ze betere koffie hebben dan ik zelf. EN omdat ik dan weer even een wandeltje heb. De sneeuw is me nu de ver platgetrapt, nu begint het glad te worden. Dus wandelingen doe ik even niet meer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit met die koffiedame? Heb het een beetje gemist. Je gaat steeds koffie halen ergens omdat er een leuke dame achter de kassa staat o.i.d.?
klinkt inderdaad als een topperquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Probeer net een nieuw tradingaccount te openen, doet het het al gelijk niet. Dat geeft me wel heel veel vertrouwen in dit platform/bedrijf
Twee dames? Toe maarquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee. En omdat ze betere koffie hebben dan ik zelf. EN omdat ik dan weer even een wandeltje heb. De sneeuw is me nu de ver platgetrapt, nu begint het glad te worden. Dus wandelingen doe ik even niet meer.
Ze zijn samen 5 jaar jonger dan ik ongeveerquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twee dames? Toe maarEn is het ook een plan om een move te maken, of blijft het bij koffie halen?
kwart over vier is goed genoeg.quote:
Gewoon een keer opzichtig je gulp open laten staan als je koffie gaat halen en als ze er dan wat van zeggen dan geef je een snaakse knipoog en zeg je met zware stem, weet ik toch schatje, speciaal voor jouquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee. En omdat ze betere koffie hebben dan ik zelf. EN omdat ik dan weer even een wandeltje heb. De sneeuw is me nu de ver platgetrapt, nu begint het glad te worden. Dus wandelingen doe ik even niet meer.
Ga jij nou maar ambassadeursdochtertjes aan repen krikken hč, dorpsnarquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer opzichtig je gulp open laten staan als je koffie gaat halen en als ze er dan wat van zeggen dan geef je een snaakse knipoog en zeg je met zware stem, weet ik toch schatje, speciaal voor jou
Boeiend, leeftijd maakt toch niet uit zolang ze 18+ zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn samen 5 jaar jonger dan ik ongeveerDus het blijft bij koffie halen
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boeiend, leeftijd maakt toch niet uit zolang ze 18+ zijn
Jawel dat zijn ze welquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boeiend, leeftijd maakt toch niet uit zolang ze 18+ zijn
Zo dat speculum in je arie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:07 schreef Karzai het volgende:
Zo thuis, pootjes omhoog en broek naar beneden
Eigenlijk wel. Heb nog wat overwerk om te compenseren en volgende week wordt een gekkenhuis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwart over vier is goed genoeg.
Werk jij bij de tweedehands schaatsen inkoop?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Heb nog wat overwerk om te compenseren en volgende week wordt een gekkenhuis.
Komt US langs?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Heb nog wat overwerk om te compenseren en volgende week wordt een gekkenhuis.
vijf jaar jonger valt nog wel meequote:Op donderdag 11 februari 2021 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn samen 5 jaar jonger dan ik ongeveerDus het blijft bij koffie halen
Dat is al langer dan dat hij het zelf vol hieldquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Oke 20 minuten losgaan en zingen op Meat Loaf en ik heb het zo warm nu.
Ze zijn samen 5 jaar jonger. Dus per persoon 2,5 jaar? Heb je al gecheckt of ze trouwringen dragen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samen hequote:Op donderdag 11 februari 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
vijf jaar jonger valt nog wel mee
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is al langer dan dat hij het zelf vol hield
Is veel, maar ik ken mensen die heel gelukkig zijn met zo'n 30 jaar leeftijdsverschilquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig jaar leeftijdsverschil is vrij veel ja, of je moet veel geld hebben.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn samen 5 jaar jonger. Dus per persoon 2,5 jaar? Heb je al gecheckt of ze trouwringen dragen?
Over een paar dagen gewoon een ontbijtje serveren.
“Jullie hebben de koffie, ik de croissantjes!”eerder 22,5 danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
oh dus de ene is 15 en de andere 16quote:
Zoals het al oude spreekwoord: 2 van 12 zijn ook 24quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dus de ene is 15 en de andere 16
quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zoals het al oude spreekwoord: 2 van 12 zijn ook 24
Samen,quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
vijf jaar jonger valt nog wel mee
Bepaalde vlakke types lukt dat heel makkelijk ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is veel, maar ik ken mensen die heel gelukkig zijn met zo'n 30 jaar leeftijdsverschil
ja spuit elf dat was al duidelijk gemaaktquote:
nee ik ben Heel Erg Oud.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dus de ene is 15 en de andere 16
Vlakke types?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bepaalde vlakke types lukt dat heel makkelijk ja.
Snel wegschoppen dus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bepaalde vlakke types lukt dat heel makkelijk ja.
Daar is de tandenborsteldopjestest voor ook, als je die laat vallen op de badkamervloer en je gaat door je hurken om op pakken maar zij is je voor door te bukken dan weet je dat je een uitdaging hebt.
dus de ene is 30 en de andere is 35quote:
Ja sorry liep een beetje achterquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja spuit elf dat was al duidelijk gemaakt
komt door de leeftijd, het is vergevenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry liep een beetje achter
Ik denk hetquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
dus de ene is 30 en de andere is 35
Ja als de (vlakgeestige) vrouw bijvoorbeeld op 30-jarige leeftijd al hoogbejaard is in haar doen en laten gaat dat prima met een oude knar van 70.quote:
Grietjes met een behoefte aan een vaderfiguur zie je ook vaakquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als de (vlakgeestige) vrouw bijvoorbeeld op 30-jarige leeftijd al hoogbejaard is in haar doen en laten gaat dat prima met een oude knar van 70.
Ah ok, ja dat klopt. Zijn in dit geval wel huismusjes, de vrouwen, die het niet erg vinden om niet uit te gaan op hun 25e e.d.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als de (vlakgeestige) vrouw bijvoorbeeld op 30-jarige leeftijd al hoogbejaard is in haar doen en laten gaat dat prima met een oude knar van 70.
Who’s your Daddy? Fles is your Daddy!quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Grietjes met een behoefte aan een vaderfiguur zie je ook vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |